انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)

انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)

1398-6-24       دسته بندی : تبلیغات و باراریابی
از یکی از فرد مسن ثروتمند شنیدم که می گفت “هرجایی انسان ها زیاد می چرخند، پول همانجاست”. این جمله به ظاهر ساده به ما نشون می ده که اینترنت بستر عالی برای درآمدزایی هست
برای کارآفرینانی که قصد آغاز یا رشد یک کسب و کار را دارند، اینترنت، منبع نامحدود و اغلب دست نخورده ای از خریداران را به شما ارائه می دهد. این فرصت ها مخصوصا برای افرادی که می خواهند از اینترنت استفاده کنند تا بتوانند درآمدهای خیلی خوبی را از روش های مختلف در اینترنت کسب کنند و کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنند.
انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)(ادامه مطلب)
چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟

1398-6-11       دسته بندی : تبلیغات و باراریابی

ممکن است برایتان سوال باشد که اصلا این روزها با وجود شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی پیامکی راه موثری برای تبلیغات است یا نه! اما مطمئن باشید با تجربه‌ای که ما داریم، جوابمان مثبت است! حتی می‌توانم بگویم که بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین و در عین حال کم هزینه‌ترین راه‌ها برای تبلیغ و دیده شدن است. خیلی ساده بخواهم بگویم، بر خلاف تصور بسیاری از افراد، بازاریابی پیامکی همچنان قدرت خودش را دارد اما به درستی از آن استفاده نمی‌شود!
چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟(ادامه مطلب)
پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

1398-6-11       دسته بندی : تبلیغات و باراریابی
بدون شک همه شما با نحوه کارکرد پیامک آشنا هستید: یک متن کوتاه و جذاب آماده می‌کنید و آن را برای مخاطب‌تان ارسال می‌کنید. حالا فرض کنید همین پیامک را می‌خواهید به بیش از یک مخاطب بفرستید تا از طریق آن، تبلیغات انجام بدهید یا محصولات و خدمات خودتان را معرفی کنید. این همان پیامک تبلیغاتیِ انبوه است که به مخاطبان زیادی ارسال می‌شود.
پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟(ادامه مطلب)

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات