همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن حرفه ای اندروید و ای او اس

همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن حرفه ای اندروید و ای او اس


در ادامه به چند تفاوت اساسی این دو سیستم عامل می پردازیم:

رابط کاربری
سیستم عامل IOS از نظر رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی است. به طوری که اکثر اقشار جامعه از پیر و جوان گرفته تا با سواد و بی سواد می توانند به راحتی با این سیستم عامل تعامل داشته باشند. اما در این زمینه گوگل بر روی انعطاف سیستم عامل تمرکز داشته است. باز بودن کد های اندروید این قابلیت را به شرکت های مختلف داده است تا این سیستم عامل را برای شرکت خود تا حدودی شخصی سازی کنند.

انتقال اطلاعات
به علت فیلتر های امنیتی سنگینی که اپل بر روی سیستم عامل IOS قرار داده است انتقال اطلاعات از طریق این دستگاه به دستگاه هایی غیر از محصولات این شرکت بسیار مشکل است. همچنین اگر بخواهید فایلی را از کامپیوتر شخصی تان، داخل محصولات شرکت اپل بریزید کاملاً با مشکل مواجه خواهید شد. این در صورتی است که انتقال فایل از طریق سیستم عامل اندروید به کامپیوتر و بالعکس بسیار راحت تر است. همچنین شما می توانید از طریق انتقال فایل apk در گوشی های اندرویدی اپلیکیشن های مورد نظرتان را جا به جا کنید.


برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای باید انواع زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن را بلد باشید تا بتوانید برای پلتفرم های مختلف اپلیکیشن تولید کنید. امروزه زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن به صورت روز افزون در حال رشد هستند. 
دو زبان عمده برنامه نویسی سیستم عامل اندروید در حال حاضر جاوا و برای سیستم عامل ای او اس زبان سوئیفت میباشد . لازم به ذکر هست گوگل اخیره زبان برنامه نویسی کاتلین را برای اندروید به عنوان زبان اصلی انتخاب کرده است . 

درصورت تمایل برای مشاوره و ساخت اپلیکیشن حرفه ای در زمینه اندروید یا ای او اس میتوانید با متخصصین ما مشاوره رایگان بگیرید .



کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات