اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟


مدتی است که در شبکه اجتماعی افراد خبره‌ای را می‌بینیم که دنبال کنندگان زیادی دارند و گه گاه در حوزه تخصصی خود کسب و کارهای مختلفی را تبلیغ می‌کنند. به ساده‌ترین شکل ممکن، همین کار تعریف اینفلوئنسر مارکتینگ است.
درواقع اینفلوئنسر مارکتینگ یه شیوه بازاریابی است که از افراد شناخته شده و معروف در یک حوزه کاری، برای رساندن پیغام یک برند و یا کسب و کار به گوش افراد مرتبط با همان حوزه برسانند.

چطور از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنیم؟

استفاده از این روش بازاریابی بسیار ساده است. تنها کافی است با جستجو در اینترنت، چک کردن شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام افراد تاثیرگذار را پیدا کنید.حالا کافی است یک کمپین تبلیغاتی تعریف کنید، منظورمان این است که لندینگ پیج مناسبی ترتیب دهید، در این صفحه محصولات مرتبط با کمپین فروش‌خود را قرار دهید و یک محتوای غنی هم در کنار این صفحه داشته باشید. منظور از محتوای غنی، برای مثال یک راهنمای خرید جامع و کابردی برای همان محصول هدف است، به شکلی که خریدار با خواندن آن مطلب کاملا جواب همه سوالاتش را پیدا کند و مطمئن شود که کدام محصول مناسبش است. به این شیوه کاربرانی که از طریق اینفلوئنسر به وب سایت شما هدایت شده‌اند، به راحتی محصول دلخواهشان را پیدا می‌کنند.
پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه این روش تبلیغاتی بهتر جواب بدهد، به کاربرانی که از طریق اینفلوئنسر به وب سایت شما مراجعه می‌کنند، یک کد تخفیف برای خرید محصولات بدهید تا رغبت بیشتری در آن‌ها ایجاد شود.



کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات