چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟


بازاریابی پیامکی چه مزایایی برای من دارد؟
به جرات می‌توانم بگویم که استفاده از پیامک می‌تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد،جهت معرفی محصول ، خدمات و معرفی کسب و کار 

مخاطبین وفادار خودتان را از دست ندهید!
یکی دیگر از مزایای سرویس پیامکی این است که به شما نشان می‌دهد چه کاربرانی از طریق پیامک شما، با شما ارتباط برقرار کردند. حالا این کار چه سودی دارد برای شما؟ سودش این است که خیلی راحت فهرست مخاطبینی که از قبل با شما در ارتباط بوده‌اند را یک بار دیگر جزء مخاطبین خودتان می‌کنید. احتمال اینکه این دسته از افراد از طریق پیامک، از شما خریدی انجام بدهند بیشتر است چراکه از قبل با شما آشنا هستند و اعتماد بیشتری به شما دارند.

 بین شما و مشتری هیچ واسطه‌ای وجود ندارد!

زمانی که شما پیامک تبلیغاتی برای مشتری خودتان ارسال می‌کنید، بصورت کاملا مستقیم و شخصی با او در ارتباط هستید. یعنی چه؟ یعنی اینکه شما به تلفن همراهِ مشتری، که دیگر می‌توان گفت شخصی‌ترین وسیله هر شخص است، دسترسی دارید. اگر برای مثال از تلویزیون یا روش‌های دیگری برای تبلیغات استفاده کنید، ممکن است دیده نشوید چون به هر حال همه آدم‌ها همیشه پای تلویزیون نیستند که! اما زمانی که به موبایل افراد پیام می‌دهید، قطعا خیلی راحت‌تر و البته کم‌هزینه‎‌تر نظر مشتری را جلب خواهید کرد!

مطمئن باشید که پیام شما به مخاطبتان خواهد رسید!

یکی از مزایای بسیار خوبی که سرویس پیامک دارد این است که زمانی که شما پیامک را برای مخاطب خودتان ارسال می‌کنید، ممکن است او در دسترس نباشد یا اصلا تلفن همراهش خاموش باشد. اما مطمئن باشید به محض اینکه این کاربر به محدوده شبکه بازگردد، پیامک شما حتما برای او ارسال می‌شود! یعنی اینکه تک تک پیام‌هایی که شما ارسال می‌کنید حتما به دست مخاطبتان خواهد رسید!

جهت تهیه و ارسال پیامک های تبلیغاتی میتوانید با کارشناستان ما در تماس باشید 




کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات