انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)

انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)


در زیر به معرفی 6 روش موثر برای شروع کسب و کار اینترنتی میپردازیم 

1 - کسب و کار اینترنتی با فروش محصولات فیزیکی
این مدل براساس راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر پایه فروش محصولات فیزیکی است. مدلی که شاید برای شما شناخته شده ترین مدل باشد  . شما در این روش فروشگاه خود را راه اندازی میکنیم و محصولات خود را برای فروش قرار میدهید . 

2-کسب و کار اینترنتی با فروش محصولات دیگران
شاید بگویید که هیچ محصولی برای فروش ندارید. آیا شما هم می توانید درآمد اینترنتی داشته باشید. باید بگویم که بله می توانید.این مدل روش درآمد زایی نیاز به سرمایه زیادی ندارد و امروزه روشی خیلی شناخته شده و مرسوم به شمار میرود .در این روش درآمدزایی اینترنتی از طریق فروش محصولات دیگران یا بازاریابی واسطه ای است . این مدل کسب و کار به شدت رو به رشد است . 

3 - کسب و کار اینترنتی با فروش خدمات و مشاوره
راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر پایه فروش خدمات و مشاوره است. این کسب و کار برای کسانی که تخصص و تجربه ای دارند و می خواهند با فروش خدمات و مشاوره از آن تخصص خود درآمدزایی کنند بسیار عالی است. باز هم تکرار می کنم، قرن 21 قرن متخصص هاست. اگر در حوزه ای متخصص هستید و تجربه دارید می توانید به کمک اینترنت به درآمدهای خیلی خوبی برسید و برند آنلاین خود را بسازید و از هر جای ایران یا حتی دنیا مشتری داشته باشید

4- کسب درآمد اینترنتی از طریق فریلنسینگ (آزاد کاری)
این مدل کسب درآمد بیشتر درآمدزایی اینترنتی هست تا یک کسب و کار اینترنتی. درواقع در این مدل شما در یکسری سایت های واسط مانند سایت پونیشا و یا سایت انجام میدم، خودتان را معرفی می کنید و رزومه خود و نمونه کارهای خود را قرار می دهید تا دیگران شما را برای انجام پروژه های خود انتخاب کنند. به عبارت دیگر شما پیمانکار هستید  و فردی که به شما پول پرداخت می کند کارفرمای شماست . 

5-کسب و کار اینترنتی با فروش تبلیغات
 راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر پایه فروش تبلیغات یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی میباشد ، این روش یکی از شناخته شده ترین و متداول ترین مدل هاست. یعنی شما با تولید محتوای جذاب مخاطب هدفی را جذب سایت یا پیج اینستاگرام خود می کنید و سپس با فروش فضای تبلیغات درآمدزایی می کنید. صاحبان کسب و کاری که مخاطب هدفشان با مخاطب هدف سایت یا اینستاگرام شما همخوانی دارد، حاضرند به شما پول پرداخت کنند تا شما آن ها را تبلیغ کنید و به مخاطبان هدف خود معرفی کنید. اما اشتباه اکثر افراد این است که با ایده های کلی و یا تکراری می خواهند کسب و کار اینترنتی تبلیغاتی خود را آغاز کنند که قطعا شکست می خورند. 

6-کسب و کار اینترنتی با فروش محصولات آموزشی
 این کسب و کار اینترنتی برای کسانی که می خواهند از علایق و مهارت ها و تخصص خود درآمدزایی کنند بسیار عالی است. نکته مهم این است که این کسب و کار به شدت رو به رشد است. قرن 21 قرن متخصص هاست. اگر عاشق یادگیری و یاد دادن هستید، این مدل بهترین مدل برای شماست



کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات