پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟


چرا پیامک تبلیغاتی انبوه؟
همانطور که در بخش قبل هم خدمتتان عرض کردم، استفاده از پیامک تبلیغاتی انبوه قطعا برای شما و کسب و کار شما مفید خواهد بود. حالا علاوه بر موارد گفته شده، پیامک تبلیغاتی انبوه مزایای دیگری هم دارد. قبل از اینکه شروع به مطالعه این موارد بکنید، لازم است بگویم که این چهار مورد دقیقا در مورد هدفمندی تبلیغات هستند: یعنی اینکه با این ویژگی‌ها، شما مخاطبین خودتان را کمتر ولی مرتبط‌تر می‌کنید. مثلا از نظر پیش‌شماره (فقط به شماره‌های خاصی پیام می‌دهید)، یا از نظرجغرافیایی (فقط به یک محدوده خاصی پیام می‌دهید) و کلی امکانات دیگر.

شهر یا استان خاصی را مورد هدف قرار بدهید!
 یکی از قابلیت های منحصر به فرد سامانه پیام کوتاه، بانک شماره موبایل شهرهای مختلف است. شما با استفاده رایگان از این بانک می توانید به مشترکین استان یا شهر مورد نظرتان ارسال انبوه پیامک داشته باشید. از این امکانات می توان در تبلیغات شهری، اعلام سوانح طبیعی، تبلیغات انتخاباتی و … استفاده کرد.

به یک صنف خاص پیامک بفرستید!
ممکن است شما سرویس یا محصولی را ارائه بدهید که فقط به درد صنف خاصی از مردم بخورد: مثلا  اساتید دانشگاه ، پزشکان ، دبیران ، فعالان ساختمانی ، سهامداران ، طلا فروشان ، مدیران شرکت های خصوصی و صنعتی ، وکلا ، مولفین و … . بانک اصناف و مدیران سامانه پیام کوتاه این امکان را برای مشترکین فراهم می‌کند تا به هر یک از اصناف گفته شده، پیامک انبوه ارسال نمایند.

حرف آخر!
حالا حرفی که در ابتدای همین مقاله گفتم یادتان است؟ بازاریابی پیامکی نه تنها از بین نرفته است، بلکه هوشمندتر و بهینه‌تر هم شده است! یعنی از صرفه‌جویی در زمان و هزینه گرفته تا هدف قرار دادن افراد یا مناطق خاص، همگی جزئی از مزایای این روش تبلیغات هستند. حالا با این موافقید؟ بی‌صبرانه منتظر نظرات شما هستم.

جهت تهیه و ارسال پیامک های تبلیغاتی میتوانید با کارشناستان ما در تماس باشید 


کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات