هزینه ساخت اپلیکیشن چگونه محاسبه میشود ؟

هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است ؟ در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از موضوعاتی که برای کاربران و مشتریان اهمیت ویژه ای دارد مبحث هزینه ساخت اپلیکیشن می باشد. در کل هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل به پارامترها و عوامل بسیاری زیادی بستگی دارد. در این مقاله سعی ما بر این است که شما را با موارد تاثیرگذار در این زمینه بیشتر آشنا کنیم.

هزینه ساخت اپلیکیشن
هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید چقدر است؟

هزینه کدنویسی اپ اندروید ارزان تر است یا اپ ای او اس ؟ هزینه ساخت اپلیکیشن غیر داینامیک چقدر است؟ آیا اپ موبایل به مجوز نیاز دارد؟ آیا ساخت اپلیکیشن تلفن همراه، گارانتی دارد؟ آیا اپلیکیشن و وب سایت نیازمند رعایت قانون کپی رایت آثار دیجیتالی و غیر دیجیتالی است؟

در صورتی که کسب و کار شما و اپلیکیشن شما دریافت درخواست دریافت هزینه میکنید ، باید مجوز پرداخت الکترونیک از شرکت های طرف قرارداد بانک مرکزی داشته باشید. برای این منظور شما پس از طراحی و ساخت اپلیکشین نیازمند دریافت گواهی نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هستید . علاوه بر ان ، گرفتن نماد برای دریافت درگاه بانکی نیز الزامی میباشد .

آیا ساخت اپلیکیشن تلفن همراه، گارانتی دارد؟

گارانتی داشتن یک اپلیکیشن بستگی به شرکت طرف قرارداد شما میباشد که کار طراحی و ساخت اپلیکیشن شما را انجام میدهد . ما در تیم شیناوب ، گارانتی کامل به صورت رایگان پس از تحویل برای مشتریان انجام میدهیم .

قیمت طراحی اپلیکیشن
قیمت طراحی اپلیکیشن

معیار هزینه ساخت اپلیکیشن چیست ؟

در حال حاضر و تا این لحظه که این مقاله نوشته میشود ، معیار قیمت گذاری مشخصی برای ساخت اپلیکیشن وجود ندارد و شرکت های مختلف هزینه های متفاوتی بابت طراحی و ساخت اپلیکشین اعلام میکنند . قیمت گذاری اپ مورد نیاز مشتری، یک فرآیند مشارکتی است. به صورت کلی مشتری باید ایده و خواست خود را به صورت دقیق و مکتوب در اختیار طراحان اپ قرار دهد و ان گروه پس از بررسی کامل درخواست مشتری هزینه های طراحی و مدت زمان طراحی را اعلام می نمیاد .

در قیمت گذاری ساخت اپلیکیشن، چه مواردی تأثیر دارند:

عوامل زیادی در رابطه با هزینه ساخت اپلیکیشن در فرایند ایجاد یک برنامه تاثیرگذار است. نخست پلتفرم مورد نظر می باشد. به دلیل متفاوت بودن کدنویسی سیستم عامل اندروید و IOS ، هزینه تمام شده برای طراحی اپلیکیشن اندروید در مقایسه با ios متفاوت خواهد بود.

موارد خیلی زیادی میتواند در قیمت گذاری تاثیر داشته باشند ولی به صورت کلی چند مورد زیر از اهمیت زیادی در قیمت و زمان اجرا تاثیر گذار است :

  • زمینه کاربردی اپلیکیشن ( بازی ، کاربردی ، فروشگاهی ، نیازمندی ، املاک ، مشاوره ای و صدها کاربرد دیگر)
  • رابط کاربری ، ظاهر اپلیکیشن یا همان UI/UX
  • داینامیک یا استاتیک بودن اپلیکیشن
  • نیازمندی به پنل مدیریت سمت وب سایت یا اپلیکیشن
  • امکانات و ابزارهای درخواستی
  • میزان مهارت و تجربه طراحان و کدنویسان اپلیکیشن
هزینه طراحی اپلیکیشن
هزینه طراحی اپلیکیشن

تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به چه صورت هست ؟

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی در شرکتهای مختلف بسیار متفاوت است . دلیل این تفاوت عدم وجود استاندارد قیمت گذاری در بسیتر اینترنت میباشد .

از عوامل که در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار دخیل هستند میتوان به چند مورد زیر اشاره کرد :

  • آیا از فروشگاه ساز اماده استفاده میشود ؟
  • ایا از ووکامرس برای طراحی فروشگاه استفاده شده است ؟
  • آیا تغییرات و شخصی سازی هایی برای فروشگاه تان در نظر دارید
  • آیا هزینه تمدید سالانه باید لایسنس باید پرداخت بشود ؟
  • گارانتی و پشتیبانی تا چه زمانی رایگان خواهد بود ؟
  • آیا طراحی سایت فروشگاهی به صورت ریسپانسیو است ؟

اینها تنها چند مورد از صدها موردی هست که میتواند در تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی دخیل باشد .

اکثر کسانی که به دنبال یک فروشگاه حرفه ای ، قابل توسعه و مطمئن هستند ، از سیستم های فروشگاه ساز آماده و اغلب رایگان استفاده نمیکنند .

پیشنهاد ما این هست که طراحی فروشگاه اینترنتی خود ، تمام کاربران را مد نظر قرار دهید . شاید خیلی کاربران شما با اپلیکیشن فروشگاه راحتر باشند به نسبت وب سایت ، همچنین کاربران زیادی نسخه ایفون دارند و نیازمند اپلیکیشن ای او اس فروشگاهی برای خود هستند . مشکلی که فروشگاه ساز های رایگان دارند ضعیف بودن عملکرد به خصوص در بخش اپلیکیشن هستند . اپلیکیشن اندروید و iOS ، ربات تلگرام و اینستاگرام بسیار برای طراحی فروشگاه حرفه ای اهمیت دارد .

از این موضوع باید آگاه باشیم که قیمت ساختن و طراحی اپلیکیشن همواره بستگی به موارد بسیار زیادی دارد. استفاده از المان های ویژه، کدنویسی های اختصاصی، داشتن گرافیک ویژه ، توسعه و تغییرات و صدها عامل دیگر در این قیمت گذاری دخیل هستند .

آیا ساخت فروشگاه اینترنتی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مهم است ؟

امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی برای هرکسب و کاری یک الزام و اجبار شده است . خرید اینترنتی مزیت های زیادی برای خریدار و فروشنده ایجاد می کند. شاید مشتری شما بخواهد آخر شب یا سرکار خود سفارش محصولی را بدهد یا زمان رفتن به خرید را ندارد ، در این صورت چه کسی جواب گوی مشتری خواهد بود ؟ قطعا فروشگاه های آنلاین نیاز مشتری را برطرف خواهند کرد .

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چگونه میتواند برای من مفید باشد ؟

مبحث مهمی که در تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دخیل است ، بحث اپلیکیشن میباشد . شاید خیلی ها از خود سوال کنند که چرا باید اپلیکیشن فروشگاهی هم برای کسب و کارشان طراحی کنند؟

امروزه همه افراد بیش از اینکه از کامپیوتر استفاده کنند از موبایل خود استفاده می کنند، ساده بودن استفاده از موبایل، دسترسی به اینترنت پرسرعت و سایر مزایای تلفن های هوشمند سبب شده همه ما روزانه صدها بار گوشی هوشمند خود را چک کنیم . با نصب بودن اپلیکیشن فروشگاهی روی گوشی مشتری، نه تنها لوگوهای شما روزانه بارها به چشم مشتری می خورد بلکه از طریق اطلاع رسان و نوتیفکیشن میتوانید مشتری خود را به داخل اپلیکیشن برگدانید و محصولات جدید و فروش ویژه خود را به انها معرفی کنید ،

همچنین کاربران اپلیکیشن فروشگاهی به دلیل سادگی و سرعت بسیار بالاتر به نسبت وب سایت ترجیه میدهند سفارش های خود را از طریق اپلیکیشن ثبت کنند . این مزایا میتواند تا 3 برابر فروش شما را افزایش دهد .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل چیست ؟

در بازار و عصر دیجیتال امروز ، داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها یک امتیاز بسیار بالایی محسوب میشود . حتما شما دوست دارید که مشتری های شما از اخرین خدمات و اخبار و اطلاعات مربوط به شرکت شما مطلع شوند یا اینکه بتوانید خدمات خود و ایده خود را به دست صدهاهزار کاربر اینترنتی برسانید . قطعا در این مسیر و برای فراگیر کردن کسب و کار خود ، نیازمند طراحی اپلیکیشن حرفه ای و به روز میباشد.

داشتن اپلیکشین موبایل مزایای زیادی برای شما دارد که برخی از این عوامل را با هم بررسی میکنیم :

  • بازاریابی در سطح کل کشور یا به صورت جهانی
  • افزایش سودآوری
  • ارتباط بهتر و سریعتر با مشتریان
  • امکان برند سازی
  • حذف واسطه‌ها و ارائه مستقیم خدمات به مشتریان

چرا به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیاز دارید ؟

  • جلو افتادن از رقبا
    برای اینکه در هر حرفه ای از رقبای خود پیشی بگیرید، مستلزم آن هست که با عصر دیجیتال همگام شوید. طراحی سایت یکی از همین کارهاست. اگر فروشگاه دارید و یا قصد راه اندازی آن را دارید، طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی می تواند بهترین گزینه باشد. به جای اینکه چشم انتظار ورود مشتری به مغازه باشید، با استراتژی مناسب ترافیک واقعی سایت را افزایش می دهید و شبانه روز به مشتریان خود محصولات و خدمات خود را عرضه کنید
  • درآمدزایی بیشتر
    طبق آمار ، طی مدت ویروس کرونا افرادی که خرید اینترنتی انجام می دهند 3 برابر افزایش یافته است. این به این معناست که اگر فروشگاه خود را اینترنتی و یا آنلاین کنید و یا تازه آن راه اندازی کنید علاوه بر جبران ضررها، منبع درآمدی جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید .

منظور از اپلیکیشن فروشگاهی تنها برای بحث فروش نیست . اپلیکیشن فروشگاهی میتواند به عنوان یک کاتالوگ محصولات شما و معرفی خدمات شما نیز عمل کند . حتی میتوان قسمت فروش ان را غیر فعال کرده و تنها از جنبه معرفی کالاها استفاده نمود .

شاید فکر کنید هزینه ساخت اپلیکشین اندروید بسیار زیاد است ولی قطعا اینطور نیست . شاید به نسبت وب سایت کمی هزینه زیادتر باشد ولی تفاوت قیمت اینقدر زیاد و چشم گیر نیست . البته تعرفه شرکتها با هم متفاوت هستند ولی در کل نباید تفاوت قیمت بسیار زیاد و غیر منطقی باشد .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

خدمات شیناوب در زمینه ساخت اپلیکیشن چیست؟

ما در شیناوب با سابقه بیش از 10 سال در زمینه کدنویسی و طراحی اپلیکیشن و ساخت و طراحی صدها اپلیکیشن مختلف اماده ارائه بهترین خدمات طراحی و کدنویسی اپلیکیشن های شما به صورت صد درصد دست نوبس و نیتیو با بهترین کیفیت میباشیم .

برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن توسط شیناوب:

  • طراحی منحصر به فرد و کدنویسی اختصاصی
  • مشاوره رایگان و حرفه ای در زمینه طراحی اپلیکیشن و سایت
  • پنل مدیریت حرفه ای به همراه یکسال پشتیبانی رایگان
  • انتشار رایگان اپلیکیشن اندروید و IOS در مارکت های ایرانی
  • دریافت رایگان نماد و درگاه پرداخت
  • آموزش کاملا رایگان
  • تجربه بسیار فراوان و نمونه کارهای بسیار متنوع و زیاد

جهت مشاهده و مطالعه لیست کامل امکانات ، صفحه امکانات را مشاهده نمایید

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه