مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یکی به عنوان بهترین راه فروش محصولات در بازار داغ اینترنت میباشد . اکثر مردم گوشی هوشمند دارند . بیش از 40 میلیون کاربر اینترنتی و گوشی به دست در ایران وجود دارد . طبق آمار بیش از 70 درصد ترافیک سایت‌ها را کاربران موبایلی تشکیل می‌دهند . این آمار بدان معنی است که استفاده از گوشی هوشمند و تلفن های همراه برای جستجو در اینترنت و خرید و … افزایش چشم گیری پیدا کرده است.

این کاربران فرصتی ایده‌آل برای کسب و کارهاست تا از این بستر عظیم به نفع خودشان استفاده کند. با یادگیری طراحی و مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می‌توان مشتریان زیادی را جذب کرد و همچنین به مشتریان قبلی خدمات به روزتری ارائه نماییم . هر کسب و کاری که میتواند با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار خود محصولات خود را به سادگی در بستر اینترنت ارائه دهد . کاربران ما با نصب یک اپلیکیشن فروشگاهی ساده میتوانند 24 ساعت و در هرمکان به محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا کنند .

مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی
مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

هر کسب و کاری که دارای محصول برای عرضه باشد یا در زمینه فروش محصولات خاصی فعالیت داشته باشد به می توانید محصولات خود را از طریق ساخت اپلیکیشن فروشگاهی معرفی و به فروش برسانید. پکیج های فروشگاهی شیناوب شامل اپلیکیشن اندروید ، ios و وب سایت میباشد .
شما با ساخت اپلیکیشن فرشوگاهی این امکان را دارید که خودتان بدون دانش فنی خاص فروشگاه مدرن و شکیل خود را طراحی کنید و در دسترسی کاربران قرار دهید . همچنین شیناوب به صورت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی شما را در کافه بازار منتشر میکند . همچنین امکان انتشار اپلیکیشن در مارکت های جهانی و معتبر مثل گوگل پلی قابل انجام است . نسخه های اپلیکیشن ios نیز در مارکت سیبچه منتشر میشود .

مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

روش های متعددی برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی وجود دارد ، ما در این مقاله بهترین روش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را به شما معرفی میکنیم . شیناوب با بیش از ده سال سابقه در زمینه طراحی و کدنویسی و ساخت انواع پکیج های فروشگاهی به عنوان یک مشاوره و راهنما در کنار شما میباشد .

کلیه فروشگاه های طراحی شده توسط شیناوب به صورت صد درصد دست نویس و نیتیو میباشد . این بدان معنی است که ما از هیچ سیستم فروشگاه ساز اماده و قالبا رایگان از قبیل ووکامرس ( وردپرس ) و … استفاده نمیکنیم . مزیت دست بنویس بودن به طور خلاصه شامل امنیت بسیار بالا ، سرعت فوق العاده زیاد ، امکان توسعه و تغییرات بدون محدویت قابل اشاره میباشد .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برخی از سوالات متداول را باهم بررسی میکنیم :

آیا می توانیم اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی با قابلیت های ویژه تر داشته باشیم داشته باشیم؟

همانطور که پیشتر اشاره شد ، به دلیل دست نوبیس بودن فروشگاه شیناوب ، امکان هرگونه تغییر و شخصی سازی امکان پذیر هست . هم اکنون نیز اکثر کارهای طراحی شده دارای تغییرات و شخصی سازی های دلخواه مشتری میباشد .

نحوه پشتیبانی به چه صورت میباشد ؟

پشتیبانی شیناوب از زمان تحویل به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان میباشد . درصورت بروز هرگونه مشکل و سوال میتوانید ان را با کارشناسان ما مطرح نمایید . همچنین طی مدت پشتیبانی ، کلیه امکانات و قابلیت های به روز فروشگاه به صورت رایگان برای مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت .

آیا باید هزینه تمدید سالانه پرداخت کنیم ؟

شیناوب برخلاف اغلب شرکتهای دیگر هیچ گونه هزینه تمدید سالانه از مشتریان دریافت نمیکند . درواقع شما هیچ اجباری به تمدید سالانه ندارید . شما بدون محدودیت زمانی و هیچ گونه اختلالی در سیستم میتوانید از فروشگاه تان استفاده کنید و هیچ هزینه ای بابت تمدید لایسنس از مشتریان دریافت نمیشود .

آیا اپلیکیشن را میتوان در مارکت ها ایرانی و خارجی منتشر کرد ؟

همانطور که در مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بیان کردیم ، اپلیکیشن فروشگاه طراحی شده به گونه ای میباشد که با استاندارد های مارکت های داخلی و خارجی اپلیکیشن سازگاری دارد و قابلیت انتشار اپلیکیشن در تمامی بازار های داخلی و خارجی وجود دارد .

امکانات اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟

شیناوب با بیش از 6 سال سابقه در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن و فروشگاه های اینترنتی و توسعه دائم و همه روزه فروشگاه ، یکی از قویترین فروشگاه ساز های ایران را ارائه می نماید . جهت مشاهده امکانات بیشتر، به صفحه امکانات فروشگاه شیناوب مراجعه نمایید .

نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

آیا نمونه کاری در خصوص مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دارید ؟

بله ، شیناوب دارای صدها نمونه کار در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و پکیج های فروشگاهی میباشد . جهت مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه نمایید .

شما میتوانید هرگونه سوالی دارید ان را با کارشناسان شیناوب به صورت کاملا رایگان مطرح نمایید .

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه