چرا به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار خود نیاز دارید

دلایل-طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی

چرا به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار خود نیاز دارید ؟ تجزیه و تحلیل کاربران اینترنتی نشان میدهد که تقاضا برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با نرخ باور نکردنی در حال افزایش است به صورتی که از یک چهارم از خریداران، بدون نیاز به بازدید از یک وب سایت، ابتدا محصول مورد نظر خود را در اپلیکیشن جستجو می کنند .

قطعا مردم امروز راحت طلب هستند . آنها دوست دارد کارهای خود را به سریعترین و راحترین شکل مممکن انجام دهند . نشستن در خانه یا  ماندن سرکار خود و ثبت سفارش کالا بسیار مطلوب تر از مراجعه حضوری به فروشگاه و خرید است . این یکی از مهمترین دلایل است که کسب و کار های آنلاین در چند سال اخیر به سرعت رشد کرده است و توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در دنیای اینترنتی و آنلاین امروز پیدا کند .

امروزه روز به روز به تعداد فروشگاه های آنلاین افزوده میشود ، ه این گونه که هر روز تعداد زیادی از کسب و کار های سنتی جای خود را به اپلیکیشن ها می دهند.

طراحی اپ فروشگاهی
طراحی اپ فروشگاهی

چرا به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار خود نیاز دارید

چرا به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار خود نیاز دارید ، دلایل دیگری برای پاسخ به این سوال میتوان بیان کرد . شاید تا چند سال قبل طراحی اپلیکیشن اینترنتی و ارسال محصولات کاری ناشناخته و ناشناخته میبود و مطمئنا طرفدارانی هم نداشت. اما در دنیای اینترنت و با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از اینترنت در سراسر جهان این موضوع نه تنها عجیب نیست بلکه بسیاری از کسب و کار ها در حال استفاده و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای پیشرفت کسب و کار خود هستند .

در واقع اپلیکیشن های فروشگاهی به نوعی یک واسطه بین خرید آنلاین و آفلاین هستند . این اپلیکیشن ها به مشتریان اجازه می دهند تا در مورد دسته بندی ها ، محصولات ، تخفیف های فعلی فروشگاه ها و قیمتها مطلع شوند و به راحتی با دسترسی به وب سایت ، اپلیکیشن اندروید و IOS خرید آنلاینو سفارش خود را انجام دهند .

معرفی برخی از انواع فروشگاه های ایترنتی

فروشگاه های اینترنتی در هرزمینه ای قابل استفاده میباشند . هرمحصول فیزیکی که شما داشته باشید از طریق فروشگاه های انلاین قابل عرضه و فروش هستند . برخی از انواع این فروشگاه ها را بررسی میکنیم :

و صدها نوع فروشگاه دیگر که قابل طراحی هستند . صدها نمونه از اپلیکیشن های فروشگاهی طراحی شده توسط شیناوب را میتوانید در کافه بازار یا در سایت شیناوب مشاهده نمایید .

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلکیشن های فروشگاهی با داشتن مزایایی از جمله ( سادگی دسترسی، بروز رسانی سریع، عدم محدودیت زیمانی ، پوشش دهی بالا، صرفه جویی در زمان و هزینه ها،اطلاع از فروش های ویژه و تخفیف های فروشگاه ها ، امکان مقایسه محصولات و آشنایی با انواع مدل ها و برند ها) از طرفداران بالایی برخودارند و کاربران زیادی تمایل به دسترسی سریع به این اطلاعات میباشند .

میتوان به برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را بیان کرد :

  • تبلیغات با کمترین هزینه
    تبلیغات به وسیله اپ ها و اینترنت با هزینه کمتر نسبت به روش های دیگر انجام میشود
  • با ساخت اپلیکیشن در بازار هدف خود بیشتر از رقبا دیده شوید
    در دنیای پررقابت امروز ، شما باید به دنبال روش هایی برای عرضه و خدمات رسانی بیشتر به مشتریان خود باشید . قطعا با رشد سریع اینترنت و وجود بیش از 40 میلیون کاربر اینترنتی ، داشتن اپلیکیشن فروشگاهی یک مزیت و حسن برای شما محسوب میشود .
  • طراحی و تنوع بسیار بالا
    در سطح اپ و وب سایت های فروشگاهی، فضایی وسیع و امکانات مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد
  • دستیابی به مشتریان بیشتر
    با رایج شدن طراحی اپلیکیشن موبایل مخصوصا در بین قشر جوان بسیار ، مشتریان کنونی با صحبت از شما با دوستان خود موجب گسترش کسب و کار شما گشته و از این طریق افراد و مشتریان جدید، شما را با یک جستجوی ساده می یابند. علاوه بر این ادغام اپلیکیشن به شبکه های اجتماعی باعث گسترش دامنه و برد کاری شما می گردد. همچنین شما میتوانید اپلیکیشن خود را در بستر مارکت های اینترنتی از قبیل کافه بازار و گوگل پلی انتشار دهید . اینکار به صورت کاملا رایگان توسط متخصصین شیناوب انجام میشود .
  • سادگی در انتشار مطالب و خدمات
    یکی از بزرگ ترین مزایای اپ، سادگی در انتشار مطالب و خدمات آن بین مردم و البته توسط خود مردم است
  • نمایش محصولات و خدمات
    اپلیکیشن میتواند به عنوان ابزاری برای نمایش محصولات و خدمات مورد استفاده قرار گیرد . کاربرانی که اپلیکیشن شما را مشاهده می کنند در آینده به اپلیکیشن شما دسترسی خواهند داشت. همچنین شما میتوانید در هرلحظه و بدون هیچ هزینه و به صورت کاملا رایگان آخرین خدمات ، محصولات یا حتی فروش های ویژه خود را به تمامی کاربرانی که اپلیکیشن شما را نصب کرده ایند اطلاع دهید . هر بار با ارائه یک محصول جدید شما می توانید اپلیکیشن را نیز به روز رسانی کرده و با ارائه پیشنهادات و تخفیف ها مشتریان خود را تشویق به استفاده از اپلیکیشن  نمایید.
  • به دست آوردن اطلاعات کاربران و مشتریان جدید
    از طریق اپلیکیشن می توان با بدست آوردن اطلاعات تماس کاربران آن ها را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد
  • خلاق و مبتکر نشان دادن کسب و کار شما
    قطعا داشتن اپلیکیشن و وبسایت فروشگاهی قوی ، وجه تمایز مهمی برای مشتریان محسوب میشود . هیچ چیز بیشتر از دخالت دادن اپلیکیشن و موبایل در کسب‌ و‌ کار نشان‌دهنده به‌روز بودن آن نیست. واقعیت این است که استفاده از اپلیکیشن میتواند به کسب‌و‌کار شما به نوآوری و مدرن بودن را هدیه دهد.
  • امکان دریافت نظرات و دیدگاه های مشتریان
    توجه به نظر مشتریان و دریافت انتقادات از سمت انها قطعا برای رشد هر کسب و کاری مهمی است . شما باید بدانید مشتریان شما چه انتقاد و چه نظراتی نسبت به خدمات و محصولات شما دارند . در اپ ها امکان ثبت نظرات و دیدگاه های مشتریان وجود دارد.

  • پیروز شدن در رقابت با کسب و کارهای دیگر
    قطعا مشتریان روی کسب و کار هایی که اپلیکیشن دارند، حساب دیگری باز می کنند . به روز بودن و همگام بودن برای کسب و کارها اهمیت ویژه ای دارد . با توجه به اینکه تعداد کسب و کارهایی که در حال حاضر دارای اپ موبایل هستند زیاد نیست، داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار شما مزیت بزرگی به حساب می آید.
  • افزایش فروش
    شما می توانید در هر زمینه  فروشی که فعالیت دارید اپلیکیشن فروشگاهی خود را داشته باشید و انگیزه ای برای استفاده کاربران از اپلیکیشن را ایجاد کنید و این کار باعث افزایش فروش و کسب درآمدی پر سود برای شما می شود . همچنین مشتریان شما میتوانند در هرساعت از شبانه روز و 24 ساعت هفته از اطلاعات محصولات شما و خدمات شما مطلع شوند .
  • افزایش ارتباط
    یکی دیگر از مهمترین بخش ها در اپلیکیشن داشتن ارتباط مستقیم و مداوم با کاربران می باشد. شما میتوانید از نظرات آنها برای بهتر شدن کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین اپلیکیشن امکان به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات شمار را در شبکه های اجتماعی فراهم میکند، همچنین مشتریان شما میتوانند محصولات و خدمات خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند .
استارتاپ سوپرمارکت
استارتاپ سوپرمارکت
ویژگی های فروشگاه اینترنتی multi stores
ویژگی های فروشگاه اینترنتی multi stores

صدها مزیت دیگر برای داشتن اپلیکیشن برای فروشگاه میتوان بیان کرد . با رشد سریع فروشگاه های انلاین ، همگام این جهش شوید و کسب و کار خود را رونق ببخشید .

جهت طراحی اپلکیشن فروشگاهی و سایت فروشگاهی میتوانید از متخصصین شیناوب کمک بگیرید . شیناوب در سال 1387 تاسیس و تا به امروز صدها اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی را طراحی و عرضه نموده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید ./

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه