۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن چند فروشنده | شیناوب

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

یکی از انواع فروشگاه های اینترنتی, طراحی اپلیکیشن چند فروشنده که به آن مارکت پلیس(MarketPlace) هم گفته میشود. اپلیکیشن های چند فروشگاهی و مارکت پلیس به اپلیکیشن هایی گفته میشوند که توسط مدیریت واحد کنترل میگردند و در دل خود شامل چندین فروشگاه از این جنس می باشند. اپلیکیشن چند فروشگاهی می تواند در سطح یک شهر و یا کل کشور فعالیت نماید. امکان داشتن چندین فروشگاه متنوع را داخل یک فروشگاه بزرگ امکان پذیر می سازد که مالکان فروشگاه های مارکت پلیس بدون نیاز به داشتن انبار محصولات, تنها با داشتن فروشگاه های دیگر در مجموعه خود امکان ارائه خدمات کامل از یک فروشگاه کامل را امکان پذیر می سازند.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی به دلیل عدم نیاز به داشتن انبار فیزیکی و سود بسیار مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است و تنها با این امکان شما قادر به راه اندازی فروشگاه اینترنتی گسترده ای را خواهید داشت در این روش هدف اصلی به دنبال افزایش سود تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان می باشد. سایت دیجی کالا ، یکی از بهترین نمونه ها در زمینه فروشگاه های چند فروشنده مارکت پلیس می باشد. شیناوب خدمات طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا که فروشگاه های حرفه ای چند فروشگاهی می باشد را نیز ارائه میدهد. دیجی کالا ، آمازون و ebay نمونه هایی از فروشگاه اینترنتی MarketPlace می باشند. همچنین میتوانید کار طراحی سایت چند فروشگاهی را نیز مشاهده نمایید .

چرا طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی و چند فروشنده

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

دلایل متنوعی جهت ساخت اپلیکیشن چند فروشنده مارکت پلیس وجود دارد و در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم. امروزه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به یک منبع درآمد بسیار عالی تبدیل شده است. با پیشرفت و سرعت رشد استفاده از تلفن های هوشمند بین اکثریت مردم خرید های اینترنتی و آنلاین از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی رو به روز در حال افزایش می باشد. یکی از عوامل مهم در افزایش خرید های اینترنتی, بیماری کرونا بود. عواملی دیگر نظیر آسانی و آسودگی که از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی برای خرید اینترنتی به ارمغان آورده است موجب افزایش استفاده مردم از اپلیکیشن های فروشگاهی اندروید ios جهت خرید اینترنتی میباشد.

شیناوب چندین نوع از فروشگاه های چند فروشگاهی را برای استفاده مشتریان عزیز در نظر گرفته است. یکی از نمونه ها طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا می باشد که در کل قابلیت های حرفه ای مشابه اپلیکیشن دی جی کالا در ان گنجانده شده است. نمونه دیگر از طراحی فروشگاه های مارکت پلیس نمونه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت می باشد که قابلیت ثبت چندین رستوران و فروشگاه در داخل یک اپلیکیشن فروشگاهی را امکان پذیر می کند. حالت دیگر مخصوص کار رستوران و فروش غذا به صورت اینترنی توسط طراحی اپلیکیشن رستوران و فروش غذا است که این اپلیکیشن هم به صورت تک فروشگاهی و هم به صورت چند فروشگاهی امکان فعالیت دارد.

روش های متنوعی برای درآمدزایی به کمک طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی امکان پذیر است که شیناوب تمامی این روش ها را برای شما در ساخت زیر ساخت های اپلیکیشن, وب سایت و پنل مدیریت در نظر گرفته است. به عنوان مثال شما می توانید با تنظیم درصد پورسانت به صورت خودکار سود خود را از ثبت سفارشات در اپلیکیشن و وب سایت چند فروشندگی دریافت نمایید. روش های دیگری مانند حق عضویت ماهانه, هزینه هر تراکنش و فعالیت روزانه نیز جز طرح های کسب درآمد از ساخت اپلیکیشن چند فروشندگی می باشد.

مارکت پلیس چند فروشگاهی چیست؟

به صورت کلی مارکت پلیس marketplace به فروشگاه هایی که شامل چندین فروشنده در قالب یک مدیریت واحد می باشند گفته میشود.. طراحی پلتفرم چند فروشگاهی می تواند شامل بخش های متنوعی باشد که شامل طراحی سایت مارکت پلیس, اپلیکیشن اندروید و IOS می باشد. نکات مهم و قابل بررسی در ساخت مارکت پلیس باید رعایت شود که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. عوامل مهم و کلیدی در موفقیت این نوع کسب و کارها وجود دارد که عدم وجود آنها در پنل مدیریت مارکت پلیس مشکلات و سختی های فراوان و در بعضی موارد موجب عدم رضایت شما در استفاده از این نوع فروشگاه ها میگردد.

یکی از نکات مهم در طراحی مارکت پلیس سادگی و عدم پیچیدگی استفاده از پلت فرم های مختلف مانند وب سایت اپ اندروید و ios چند فروشگاهی می باشد. مدیریت ساده فروشگاه ها و زمینه فعالیت انها به صورت تفکیک شده و دسترسی ساده و روان به حساب و کتاب های مخصوص هر فروشنده یکی از ویژگی های مهم در ساخت مارکت پلیس چند فروشندگی می باشد. در ادامه جز به جز به برخی امکانات و همچنین قابلیت هایی که توسط شیناوب جهت راه اندازی چند فروشندگی ارائه میشوند اشاره میکنیم.

طراحی سایت چند فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی هر فروشنده یک پنل

با استفاده از طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس امکان تعریف فروشگاه های مختلف توسط مدیریت فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد که برای هر فروشگاه پنل اختصاصی مجزا تعریف میگردد. فروشگاه های تعریف شده, با نام کاربری و رمز عبور خود, امکان ورود به پنل مدیریت خود را دارا می باشند. فروشندگان مارکت پلیس, پس از ورود به پنل اختصاصی خود, امکان رسیدگی به محصولات, سفارشات, ساعات کاری ,پیک های فروشگاه, نقشه, گزارشات سفارشات, چاپ فاکتور و قابلیت های چاپ فاکتور های سفارش ها به صورت فیش پرینتر و هزاران قابلیت دیگر را دارا خواهند بود.
در فروشگاه های چند فروشنده شینا وب این امکان فراهم می باشد که با ثبت سفارش جدید توسط مشتری, پیامک اطلاع رسانی جهت رسیدگی فروشنده به این سفارش ارسال گردد که با استفاده از این قابلیت مطمئن باشید که هیچ سفارشی بدون رسیدگی در فروشگاه های مختلف نباشد.

تعریف فروشگاه های مختلف مارکت پلیس
تعریف فروشگاه های مختلف مارکت پلیس

طراحی فروشگاه مارکت پلیس یک سرمایه گذاری مطمئن

یکی از مزایای عالی طراحی اپلیکیشن اندروید ios چند فروشگاهی سود بسیار مناسب این کار می باشد. طراحی فروشگاه مارکت پلیس شینا وب این امکان را به شما میدهد که با مشخص کردن درصد پورسانت برای هر فروشگاه و ثبت سفارشات, به سادگی پورسانت خود را از هر فروشگاه دریافت نمایید و سود خوبی نصیب فروشگاه و خودتان نمایید. با گسترش کسب و کار خود و افزایش فروشگاه های جدید در انواع زمینه های کاری مانند سوپرمارکت ها, فست فود و رستوران, لوازم بهداشتی و آرایشی, سوپر گوشت, هایپرمارکت, فروشگاه عرضه نان و هر انچه امکان ارائه فروش و خدمات داشته باشد, سود خود را با راه اندازی چندین فروشگاه در قالب یک اپلیکیشن چند فروشگاهی بزرگ بدست بیاورید.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی بدون نیاز به انبار فیزیکی

یکی دیگر از مزیت های ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی طراحی فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس , عدم نیاز به داشتن انبار فیزیکی می باشد. طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس به دلیل ایجاد زیر گروه ها و فروشگاه های مختلف در یک اپلیکیشن فروشگاهی این امکان را به شما می دهد که در صورت عدم داشتن فروشگاه اینترنتی با اضافه کردن فروشگاه های دیگر به اپلیکیشن اندروید و ios , از انبار محصولات فروشگاه های دیگر فروش انجام دهید. در صورتی که تنها قصد معرفی کالاهای فروشگاه های دیگر را دارین, بدون داشتن انبار محصولات, بهترین گزینه پیش روی شما بستن قرارداد با فروشگاه های دیگر می باشد و بدون نیاز به داشتن انبار فیزیکی , تنها فروش محصولات را انجام می دهید و پورسانت خود را دریافت می نمایید.

طراحی فروشگاه مارکت پلیس بدون انبار

طراحی فروشگاه اینترنتی MarketPlace شامل طراحی وب سایت ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن ios می باشد . این بسته فروشگاهی تمامی امکانات فروشگاهی شیناوب را شامل می شود . جهت مشاهده لیست امکانات پایه ای فروشگاه به صفحه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه فرمایید

فروشگاه اینترنتی چند فروشنده
  • در فروشگاه های چند فروشگاهی, پنل اصلی مدیریت و پنل هر فروشگاه به صورت مجزا طراحی شده است. مدیریت اصلی در پنل مدیریت, فروشگاه های متنوعی را ایجاد می کند. هر فروشگاه پنل اختصاصی خود را خواهد داشت و با نام کاربری و رمز عبور مشخص شده, امکان ورود به پنل فروشگاه اختصاصی خود را دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد ایجاد فروشگاه ها وجود ندارد و بی نهایت فروشگاه می توانید ایجاد نمایید.
  • در اپلیکیشن فروشگاهی مارکت پلیس, امکان جستجوی فروشندگان به روش های مختلف از جمله ، انتخاب از نقشه ، پیدا کردن نزدیکترین فروشگاه بر اساس موقعیت جغرافیایی ، بر اساس میزان محبوبیت ، بر اساس میزان تعداد کالا و .. امکان پذیر می باشد.
  • در اپلیکیشن اندروید ios چند فروشگاهی, امکان جست و جوی فروشگاه ها بر روی نقشه و با کمک GPS امکان پذیر می باشد. به این معنا که کاربران با باز کردن اپلیکیشن فروشگاهی شما, امکان فیلتر سازی فروشگاه ها بر اساس نزدیکترین فروشگاه به موقعیت فعلی خود را دارا می باشند.
  • انواع مشاغل و اصناف در فروشگاه های مارکت پلیس امکان فعالیت را دارا خواهند بود. در پنل مدیریت برای انواع مشاغل و خدمات امکان ایجاد فروشگاه را خواهید داشت. هر فروشنده در پنل اختصاصی مربوط به خود, امکان تعریف محصولات و زیر دسته های فعالیت خود را دارا می باشد. با تعریف محصول جدید, محصولات برای تایید مدیریت ارسال خواهند شد و پس از تایید در اپلیکیشن چندفروشگاهی قابل مشاهده خواهند بود.
  • با توجه به متفاوت بودن ساعت های کاری هر فروشگاه و روز های فعالیت آنها, این قابلیت تعریف شده است که هر فروشگاه روزهای کاری و ساعات کاری خود را مشخص نماید. به کمک این قابلیت مشتریان تنها در ساعات و روزهای مشخص شده توسط فروشنده قادر به خرید محصولات آنها خواهند بود.
  • قابلیت بسیار کاربری دیگر در طراحی اپلیکیشن چند فروشنده امکان رسیدگی به سفارشات خود می باشد. به این معنا که هر فروشگاه امکان مدیریت فاکتور های مربوط به خود را دارا می باشد. امکان تغییر وضعیت سفارشات, چاپ فاکتور فیش پرینتر, وضعیت های رسیدگی به سفارشات خود در پنل مدیریت از دیگر قابلیت های فروشگاه های چند فروشگاهی می باشد.
  • مشاهده لیست فروشگاه ها به همراه اطلاعات مختصر در خصوص هر فروشنده
  • امکان انتخاب و ورود به هر فروشگاه و مشاهده دسته ها و محصولات هر فروشنده
  • امکان ایجاد پورسانت و درصد مدیریت از فروش مربوط به فروشنده های اپلیکیشن
  • یکی دیگر از قابلیت های مهم در فروشگاه, قابلیت تهیه گزارش های فروش می باشد. در پنل مدیریت و همچنین پنل فر فروشگاه امکان تهیه و گرفتن گزارشات فروش به صورت پیشرفته امکان پذیر می باشد.
  • مدیریت اصلی امکان مدیریت کامل روی تمامی فروشگاه ها را دارا می باشد. امکان هایی نظیر فعال و غیر فعال کردن فروشگاه ها, مدیریت محصول ها و دسته بندی های هر فروشگاه, مدیریت پیک ها, ساعات کاری, حساب ها, پورسانت ها,
  • یکی از قابلیت های مهم در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اطلاع رسانی از ثبت سفارش های جدید می باشد. در طراحی اپلیکیشن marketplace به این نکته توجه کرده این و به 2 روش از ثبت سفارش های جدید مطلع خواهید شد. روش اول مشخص کردن شماره های موبایل جهت دریافت پیامک ثبت سفارش های جدید می باشد که هم از پنل مدیریت و هم از پنل فروشنده قابل تعریف هستند و همچنین روش دوم از طریق آلارم هایی هست که به صورت خودکار از بلندگو و پنجره ی هشدار دهی باز خواهد شد. ارسال پیامک و پیام آلارم هم در پنل مدیریت و هم برای فروشندگان امکان پذیر می باشد.
  • در ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی یکی از مواردی که باید توجه بشود, مبحث پیک ها جهت رسیدگی به سفارش ها هستند. شیناوب با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع و مطابق تجربه ی بسیار زیاد در این زمینه بهترین روش ممکن برای رسیدگی به سفارش ها را برای شما در نظر گرفته است. در پنل هر فروشگاه امکان تعریف پیک ها توسط هر فروشگاه امکان پذیر هست. همچنین در روش دیگر جهت تحویل سفارشات به مشتری ها, امکان تعریف پیک مشترک بین چند فروشگاه می باشد.
  • داشتن حساب و کتاب دقیق از پورسانت ها و بدهی و بستانکاری جز جدا ناپذیر از طراحی اپلیکیشن های چند فروشنده می باشد. برای این منظور کیف پولی اختصاصی برای هر فروشگاه تعریف شده است.
فروشگاه اینترنتی چند فروشنده
فروشگاه اینترنتی چند فروشنده
  • برای راحتی کار شما و گسترش کسب و کار شما بر خلاف اکثر شرکت طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی هیچ محدودیتی جهت ایجاد فروشگاه ها وجود ندارد و بدون محدودیت زمانی و تعدادی امکان ایجاد دلخواه فروشگاه را خواهید داشت.
  • در طراحی مارکت پلیس ، هر فروشنده برای خودش پنل مدیریت مجزا خواهد داشت که از طریق آن پنل امکان ارائه محصولات و خدمات خود را خواهد داشت . هر فروشنده مناطق تحت پوشش خود ، هزینه پیک های متفاوت ، ساعات کاری ، فروش های ویژه و ... خود را به صورت شخصی وارد میکند .
  • در بعضی شرایط خاص, فروشندگان نیاز به جداسازی فاکتورها به صورت خودکار در هنگام تسویه حساب هر فروشگاه را دارا خواهند بود.
  • تعریف نامحدود صنف و سطوح مختلف (شما می توانید در فروشگاه چندفروشنده ، تعداد نامحدود دسته کاربری ایجاد نمایید )
  • یکی از مشخصه هایی که مشتری شما هنگام سفارش ممکن است برایش با اهمیت باشد هزینه ارسال سفارش ها می باشد. برای این منظور هر فروشگاه موقعیت مکانی خود را روی نقشه GPS مشخص می کند.
  • با ثبت فاکتور های جدید هر فاکتور برای هر فروشگاه کد رهگیری مختص به خود را دارا می باشد. با این کار در هنگام ثبت سفارش از چند فروشگاه نیاز مدیریت به تفکیک سفارشات هر فروشنده نیاز نخواهد بود و به صورت خودکار برای هر فاکتور کد رهگیری خاص ثبت میگردد.
  • یکی از مشکلات بزرگ در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ios مشکل ثبت محصول های زیاد می باشد. جهت رفع این مشکل 2 راه حل برای شما در نظر گرفته شده است. راه حل اول ورودی محصول ها از طریق فایل اکسل می باشد که می توانید هر تعداد محصول برای مثال 4000-5000 و حتی بیشتر به شکل یک فایل اکسل آپلود نمایید. روش دوم طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری می باشد که در این روش تمامی سفارش های شما و محصول های شما به صورت خودکار در فروشگاه فیزیکی فروشنده و اپلیکیشن فروشگاهی مشترک خواهد بود و به صورت کاملا یکسان قابل استفاده است.
  • قابلیت مهم دیگری در اپ های فروشگاهی, محاسبه هزینه ارسال سفارش ها می باشد. همچنین امکان تعریف هزینه مرزی رایگان به این معنا که با رسیدن به قیمتی خاص هزینه ارسال سفارش به صورت خودکار 0 در نظر گرفته می شود. در پنل فروشندگان هم امکان تعریف هزینه های ارسال مجزا امکان پذیر است.
  • امکان طراحی سایت چند فروشگاهی
  • امکان طراحی اپلیکیشن اندروید چند فروشگاهی
  • امکان طراحی اپلیکیشن ios چند فروشگاهی
  • امکان تعریف روش های مختلف پرداخت از قبیل پرداخت آنلاین ، پرداخت در محل ، پرداخت کیف پول از پنل مدیریت و همچنین غیر فعال سازی بعضی از روش های پرداخت برای فروشگاه هایی خاص.
  • امکان ثبت اطلاعات کامل فروشگاه از قبیل موقعیت جغرافیایی ، نام فروشگاه ، آدرس ، شماره های تماس و ... برای هر فروشنده
فروشگاه اینترنتی چند فروشنده
مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

هزینه ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس

هزینه طراحی اپلیکیشن چندفروشندگی

  • طراحی وب سایت مارکت پلیس
  • 23,000,000 تومان
  • مشاوره و سفارش
  • پکیج سئوی رایگان
  • طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
  • قابلیت اضافه کردن اپلیکیشن متصل به وب سایت در هر زمان
  • قابلیت ارتقا به چند شهری و چند فروشگاهی
  • چاپ فاکتور در فیش پرینتر
  • ساخت سایت با سئو داخلی قوی
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه و ...
  • قابلیت توسعه و اختصاصی سازی
  • طراحی سایت ریسپانسیو پیشرفته و زیبای فروشگاه
  • گزارش فروش به شکل تک محصولی و دسته بندی خاص
  • ماژول پیشنهادات ویژه پیشرفته
  • پشتیبانی 1 ساله رایگان
  • گالری تصاویر های پیشرفته
  • ثبت موقعیت مشتری در اپ با GPS
  • پیشنهادات ویژه زماندار
  • طراحی اپلیکیشن اندروید یا آی او اس مارکت پلیس
  • 44,900,000 تومان
  • مشاوره و سفارش
  • طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
  • تمامی امکانات اپلیکیشن فروشگاهی
  • ثبت موقعیت مشتری در اپ با GPS
  • قابلیت ارتقا به چند شهری و چند فروشگاهی
  • چاپ فاکتور در فیش پرینتر
  • تعریف مشخصه ها برای محصولات
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه و ...
  • قابلیت توسعه و اختصاصی سازی
  • کیف پول مجازی
  • گزارش فروش به شکل تک محصولی و دسته بندی خاص
  • ماژول پیشنهادات ویژه پیشرفته
  • اتصال به انواع درگاه بانکی
  • ارسال نوتیفیکیشن وضعیت های مختلف سفارش
  • ورود کاربر به حساب کاربری با پیام کوتاه
  • پشتیبانی 1 ساله رایگان
  • ساخت اپلیکیشن اندروید و سایت چند فروشگاهی مارکت پلیس
  • 54,900,000 تومان
  • مشاوره و سفارش
  • طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
  • طراحی Native
  • تنظیمات اولیه رایگان برای دریافت اینماد
  • طراحی فروشگاه حرفه ای
  • قابلیت ریسپانسیو بودن سایت
  • همگام بودن اپلیکیشن و سایت فروشگاه
  • تمامی امکانات اپلیکیشن فروشگاهی
  • قابلیت ارتقا به چند شهری و چند فروشگاهی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه و ...
  • قابلیت توسعه و اختصاصی سازی
  • کیف پول مجازی
  • ماژول پیشنهادات ویژه پیشرفته
  • پشتیبانی 1 ساله رایگان
  • اتصال به انواع درگاه بانکی
  • ثبت موقعیت مشتری در اپ با GPS
  • ورود کاربر به حساب کاربری با پیام کوتاه
  • ارسال نوتیفیکیشن از وضعیت های مختلف سفارش و ارسال notification دلخواه

امکانات منحصر به فرد شیناوب برای ساخت سایت و اپلیکیشن چند فروشگاهی چیست ؟

طراحی سایت و اپ چندفروشگاهی
طراحی سایت و اپ چندفروشگاهی
ساخت سایت و اپ چندفروشگاهی
ساخت اپ چندفروشگاهی

تعریف درصد پورسانت یا ایجاد اشتراک زمانی برای هرفروشنده

ارائه گزارشات کامل فروش ها ، حسابداری فروشنده ها ، تسویه حسابها و کلیه گزارش ها

قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری برای هرفروشنده

دارای اپلیکیشن مدیریت برای هرفروشنده با قابلیت عکس برداری ، ایجاد محصول ، اطلاع رسانی سفارشات ، رسیدگی به سفارش ، انتخاب پیک و ...

قابلیت تعریف پیک توسط مدیر فروشگاه و یا هرفروشنده به همراه اپلیکیشن پیک

قابلیت ایجاد شهرهای مختلف

قابلیت مسیریابی و نمایش نزدیکترین فروشگاه ها

تعریف ساعات کاری مختلف ، هزینه ارسال های متفاوت و روش های پرداخت مختلف برای هرفروشنده

قابلیت جستجو محصولات و نمایش نتایج براساس هرفروشنده

قابلیت ثبت نظر و امتیاز برای هرفروشنده

امکان ایجاد گالری تصاویر و بنرهای تبلیغاتی و لینک کردن آن به فروشنده ، محصول ، دسته بندی و صفحات وب

قابلیت وب اپلیکیشن (PWA)

قابلیت اطلاع رسانی پیامک از وضعیت های مختلف سفارش

قابلیت نظرسنجی از مشتری پس از ثبت سفارش

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن ( اطلاع رسانی ) با قابلیت عکس و لینک کردن به فروشگاه خاص

نمایش ایجاد بینهایت فروشنده

قابلیت درخواست عضویت فروشندگان از طریق اپلیکیشن و سایت

ایجاد کیف پول اختصاصی هرکاربر و نمایش گزارش کامل کیف پول

چرا شیناوب را برای طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی انتخاب کنیم ؟

تجربه فعالیت از سال 1387 و داشتن بیش از 300 نمونه اپلیکیشن

ارائه پشتیبانی رایگان برای 1 سال

ارائه ماژول های خاص و پیشرفته جهت افزایش امار اپلیکیشن فروشگاهی شما

طراحی اپلیکیشن دست نویس و بدون استفاده از ابزارهای بدون کیفیت مثل ووکامرس

امکان توسعه و اعمال تغییرات دلخوان شما به دلیل دست نویس بودن

قابلیت توسعه ، شخصی سازی ، سرعت بالا ، امنیت بالا به دلیل دست بنویس بودن و کدنویسی اختصاصی

چرا شیناوب جهت طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن چند‌فروشندگی مناسب چه مشاغلی است؟

ساختار چندفروشگاهی و مارکت پلیس هیچ گونه محدودیتی ندارد و برای انواع کسب و کارها قابل استفاده است . به طور کلی میتوان هر نوع شغل و کسب و کاری را به صورت مارکت پلیس ارائه نمود . حتی بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که به صورت تک فروشگاهی در حال فعالیت هستند میتوانند فروشگاه خود را به اپلیکیشن چند‌فروشندگی ارتقا بدهند و در کنار فروش خود قابلیت فروش از سایر فروشندگان را نیز اضافه نمایند . به دلیل ساختار قوی فروشگاه ساز چندفروشگاهی شیناوب ، هر فروشنده برای خودش پنل مدیریت جداگانه خواهد داشت که از طریق پنل خود کلیه سفارش های خودش را می تواند رسیدگی کند و شما در کنار سود فروش خود پورسانت یا حق اشتراک فروشندگان دیگر را نیز بدون هیچ زحمتی دریافت خواهید کرد . ساخت اپلیکیشن چند فروشنده در زمینه های متفاوت خدماتی ، املاک ، آموزش ، خودرو ، نیازمندی و بسیاری از زمینه های دیگر قابل استفاده است . به دلیل مزیت اصلی چندفروشندگی که شما نیازمند تامین کالا نیستید ، ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چندفروشنده بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

به صورت کلی طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی عاملی جهت کسب درآمد بیشتر و استارتاپی مناسب و با آینده ی بسیار روشن و درخشان می باشد و قطعا کسانی که اقدام به ایجاد چنین اپ هایی در شهر خود میکنند برگ برنده ای در دستان خود خواهند داشت و تنها با زحمت اولیه جهت راه اندازی اپلیکیشن چند فروشندگی برای ده ها سال میتوانند از درآمد بدون زحمت چنین کاری استفاده و لذت نمایند.

مزایای ساخت اپلیکیشن چندفروشگاهی

ریسک مالی کم

حتما کسب و کارهای زیادی را دیده اید که به هردلیل موفق نبوده اند و به ورشکستگی کشیده اند . شما در این سیستم هیچ نیازی به انبار و محصولات ندارید و برای همین هیچ ریسک مالی نخواهید داشت .

دسترسی پذیری بالا

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به دلیل همیشه در دسترس بودن و سادگی عملکرد مناسب کسب و کارهای مختلف هستند . زمانی که مشتریان شما اپلیکیشن فروشگاهی شما را داشته باشند ، اولین جایی که به ان مراجعه میکنند اپلیکیشن شما است .

جلب اعتماد بیشتر و راحتتر مشتریان

اعتماد به مارکت پلیس ها به دلیل سبک کاری دیجی کالا بسیار محبوب شده است و امروزه بسیاری از مردم خریدهای خود را به راحتی از این فروشگاه ها انجام میدهند .

عدم نیاز به مجوز خاص

فروشگاه مارکت پلیس نیازمند هیچ گونه مجوز خاصی نمی باشد و تنها دریافت نماد برای جلب اعتماد مشتریان و گرفتن درگاه پرداخت کفایت میکند .

عدم نیاز به سرمایه زیاد

با این سیستم شما نیازمند تامین کالا نخواهید بود و هزینه تهیه و نگهداری محصول ندارید . با کمی مهارت بازاریابی و تبلیغات می توانید با هزینه بسیار مناسب طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی خود را انجام دهید و به کسب درآمد بپردازید.

پلن های مختلف درآمدی

به کمک طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی فروش چندین فروشگاه به صورت خودکار در اپلیکیشن شما انجام خواهد شد. شیناوب پلن های مختلف جهت کسب درآمد از فروشگاه ها را برای شما در نظر گرفته است .جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تولید محتوای متناوب

در ساخت اپلیکیشن چند فروشنده ممکن است شما بیش از 50 فروشنده مختلف داشته باشید که روزانه در حال به روز رسانی یا ایجاد محصولات خود هستند . در این صورت سایت شما به صورت مرتب در حال بروز رسانی است که این عمل یکی از نکات بسیار مهم برای سئو و کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجوگر میباشد.

کسب درآمد بالا و آسان

در فروشگاه چندفروشگاهی ، شما می توانید صدها فروشنده مختلف را داشته باشید . شیناوب قابلیت تعریف انواع روش های کسب درآمد در چندفروشگاهی را ایجاد نموده است . برای مثال ممکن است شما با برخی فروشنده ها به صورت درصدی و پورسانتی کار کنید و برای برخی دیگر به صورت مدت زمان اشتراکی . همچنین قابلیت های ایجاد بنر و اسلایدهای تبلیغاتی و خیلی روش های درآمدی دیگر نیز در فروشگاه کدنویسی شده است .

افزایش میزان فروش و بازدید از فروشگاه

در فروشگاه مارکت پلیس میتوان بیش از 50 فروشنده مختلف وجود داشته باشد که هرکدام از انها میتوانند بیش از 1000 محصول داشته باشند . با ضرب این اعداد می توانید تعداد محصولات به دست آمده را محاسبه کنید و متوجه خواهید شد که چگونه مارکت پلیس باعث افزایش میزان فروش و درآمد خواهد شد .
نمونه طراحی اپلیکیشن چندفروشگاهی

ویژگی های یک مارکت پلیس خوب چیست؟

قطعا تنها شروع یک کسب و کار باعث موفقیت ان نخواهد شد . عوامل زیادی هستند که باید در بحث ساخت اپلیکیشن چند فروشنده مورد توجه قرار بگیرند تا بتوان کسب و کار موفق و پرسودی را داشته باشیم . برخی از عوامل مهم در چندفروشگاهی را بررسی میکنیم :

  • امکان تعریف صدها فروشنده در صنف ها و دسته بندی های مختلف

    یک فروشگاه مارکت پلیس می تواند شامل صدها صنف مختلف از قبیل سوپرمارکت ، رستوران ، فست فود ، شیرینی پزی ، خدماتی و صدها صنف دیگر باشد .

  • امکان تعریف بی نهایت فروشنده
  • تعریف انواع روش های محاسباتی بر اساس پورسانت یا حق اشتراک
  • پلن های حرفه ای کسب درآمد از اپلیکیشن چند فروشگاهی به صورت روزانه و با ثبت سفارشات روز شمار
  • قابلیت مشاهده گزارشات کامل فروش هر فروشنده و حساب کتاب دقیق میزان بدهی ، تسویه ها و صورت حسابها
  • قابلیت درخواست عضویت فروشندگان
  • امکان نظارت کامل برهر فروشنده
  • رابط کاربری آسان برای فروشندگان
  • قابلیت اتصال اپلیکیشن مدیریتی برای فروشندگان

    با اتصال اپلیکیشن مدیریت ، فروشندگان میتوانند به سادگی از طریق اپلیکیشن مدیریت از سفارش های جدید مطلع شوند و همچنین ایجاد محصولات ، دسته بندیها ، عکس برداری و ... را از طریق اپلیکیشن مدیریتی انجام دهند

  • قابلیت فعالیت درون شهر و برون شهری
  • وجود پنل اختصاصی برای هر فروشنده برای تعریف محصولات ، دسته بندیها و مشاهده گزارشات کامل
  • سیستم بازاریابی و تبلیغات حرفه ای
  • عدم استفاده از فروشگاه سازهای آماده

    برخی فروشگاه سازهای آماده وجود دارند ولی به دلیل عدم امکان توسعه و کدنویسی اصولی ، با افزایش تعداد محصولات و فروشندگان مشکلات متعددی پیش خواهد آمد .

  • قابلیت تعریف محله ها، هزینه های ارسال متفاوت ، ساعات کاری مختلف برای هر فروشنده
  • ایجاد و تنظیم انواع پلن های کسب درآمد توسط مدیریت و تنظیمات اختصاصی به ازای هر فروشنده
  • گزارش گیری های پیشرفته و حرفه ای از سفارشات فروشگاه ها, پورسانت ها, محصولات, کاربران, فروشندگان, کیف پول ها و....
  • قابلیت ورود سریع کالاها توسط اکسل برای هر فروشنده و تایید محصولات جهت نمایش در اپ و سایت چند فروشندگی
  • تعریف انواع پلن های درآمدی

    قطعا یکی از اهداف مهم جهت طراحی اپلیکیشن چند فروشنده کسب درآمد از ان می باشد. شیناوب با توجه به اهمیت این موضوع و پیچیدگی حساب و کتاب های مربوط به فروشگاه های متنوع موجود در اپلیکیشن و وب سایت توجه خود را نسبت به این مورد جلب کرده است. تمامی تلاش تیم ما راحتی کار و عدم دخالت نیروی کار در انجام محاسبات پیچیده بوده است. از این رو چندین پلن درآمد زایی برای شما در نظر گرفته شده است.

    در پلن اول شما با مشخص نمودن درصد پورسانت برای هر فروشگاه می توانید کسب درآمد آنلاین داشته باشید. به این صورت که در اپلیکیشن چند فروشگاهی اندروید ios و وب سایت می توانید به صورت خودکار با ثبت سفارشات جدید توسط مشتری ها و رسیدگی فروشگاه به آن سفارش پورسانت به صورت خودکار برای شما محسبه میگردد. توجه ما به انواع روش های پرداخت نیز بوده است از این رو تفاوت محاسبات و حسابداری لازم جهت محاسبه بدهکاری و بستانکاری توسط سیستم به ساده ترین شکل قابل فهم به صورت خودکار انجام شده است. در کار جزئیات بسیار زیادی وجود دارد و تیم شیناوب با توجه به تجربیات فراوان در ساخت اپلیکیشن چند فروشنده نیاز ها و ریزه کاری های مهم در آن را مطلع می باشد و به بهترین شکل به این نیاز ها پاسخ داده است. برای سفارشات آنلاین و تحویل در محل و ... تمامی محسابات پورسانت متفاوت می باشد. به عنوان مثال در صورتی که فروشگاه سفارش سرو در رستوران داشته باشد و پرداخت در محل خریداری کرده باشد محاسبه پورسانت کاملا متفاوت می باشد و شما به عنوان مدیر اپلیکیشن چند فروشنده با توجه به درصد پورسانت تنظیم شده از آن فروشگاه طلبکار خواهید شد.

    روش های کسب درآمد دیگری نیز وجود دارد. شما می توانید از حالت دیگری جهت کسب درآمد با راه اندازی اپلیکیشن چند فروشنده داشته باشید. در پلن دوم جهت کسب درآمد شما می توانید در چند حالت دیگر کسب درآمد کنید. در حالت اول شما به ازای هر روز فعالیت فروشگاه مبلغ خاصی را به عنوان حق اشتراک از انها دریافت میکنید. این حق اشتراک به صورت شارژ و کیف پول مخصوص فروشندگان می باشد. در حالت دوم شما می توانید از ثبت هر سفارش کسب درآمد کنید. با مشخص نمودن مبلغ خاص به ازای ثبت هر سفارش می توانید سود خود را دریافت نمایید. حالت سومی هم وجود دارد که به ازای هر کالا در هر روز مبلغی از شارژ کیف پول فروشنده کسر میگردد و با توجه به مبلغ تنظیم شده به صورت خودکار در هر روز مبلغ مورد نظر به حساب شما در نظر گرفته میشود.

    البته لازم به ذکر است که به دلیل طراحی اپلیکیشن دست نویس می توانید از خدمات ما جهت پیاده سازی ایده های خود نیز استفاده نمایید. در صورتی که پلن های خاص و تغییرات دیگری در طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی نیاز دارین نیز مشکلی نیست و امکان پیاده سازی انها برای شیناوب امکان پذیر می باشد.

    برخی امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب


    طراحی اختصاصی
    افزودن نامحدود محصول و دسته بندی
    گزارشات فروش و سود
    ورود و عضویت با پیامک
    ایجاد بن و کوپن تخفیف
    جستجوی پیشرفته ( صوتی و بارکدخوان )
    فروش تکی و عمده
    گزارشات انبار و اعلان های مختلف
    درج نظر و امتیاز
    پیامک اعلان وضعیت های مختلف سفارش
    ایجاد پروفایل هر مشتری
    اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
    تعریف واحد کالا و واحد پولی
    امکان سفارش محصولات وزنی
    روش پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و ..
    تعریف انواع روش ارسال
    تعریف محله ها و هزینه های ارسال متفاوت
    امکان محاسبه وزنی محصولات برای ارسال پست
    تعریف ساعات کاری مختلف
    ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (رایگان)
    امکان ارسال پیامک گروهی و اعلان
    تعریف ویژگی و پارامتر برای محصولات
    تعریف محصولات فروش ویژه
    تعریف پیشنهادات ویژه به همراه تایمر معکوس
    امکان فروش عمده و جزئی
    تعریف ردیف های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه
    قابلیت تعریف انواع بنرهای تبلیغاتی
    ثبت موقعیت مشتری روی نقشه
    قابلیت هشدار موجود شدن ، فروش ویژه برای هر محصول
    نمایش سابقه سفارش ها به همراه جزئیات
    امکان تعریف لیست خرید
    قالب ریسپانسیو اختصاصی برای سایت
    عدم استفاده از فروشگاه ساز آماده
    تعریف محدودیت خرید برای هر کالا و هر مشتری
    تعریف نقطه سفارش برای محصولات
    مدیریت تصاویر و ایجاد نقشه سایت
    امکان فروش کالای مجازی
    امکان وبلاگ در سایت و اپ
    امکان فیلتر سازی و مرتب سازی
    قابلیت چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر معمولی)
    توسعه و تغییرات به دلیل دست بنویس بودن
    پشتیبانی 1 سال رایگان
    عدم لایسنس سالانه و بدون نیاز به تمدید
    امکان انتشار اپ اندروید در بازار و گوگل پلی
    مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

    تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

    فروشگاه اینترنتی چند فروشنده

    با استفاده از طراحی فروشگاه اینترنتی چندفروشنده شما قادر به ایجاد یک بستر بسیار عظیم خواهید بود که در آن امکان فعالیت صدها فروشنده مختلف فراهم میباشد . برای درک صحیح مارکت پلیس یا همان چندفروشنده ، شما یک پاساژ را در نظر بگیرید که در ان صدها فروشنده مختلف وجود دارد و هرکدام ممکن از در زمینه متفاوتی در حال فعالیت باشند
    با طراحی فروشگاه marketplace شما مدیر این پاساژ خواهید بود با این تفاوت که به ازای هر فروشی که مغازه دارهای شما انجام دهند ، ملزم به پرداخت درصد پورسانت یا حق اشتراک به شما می باشد . مزیت این سیستم این هست که هیچ گونه محدودیت فروشنده ای وجود ندارد و شما می توانید صدها فروشنده مختلف را در این سیستم تعریف کنید .
    در طراحی فروشگاه چند فروشنده به دلیل وجود فروشندگان زیاد و هزاران محصول ، نیازهای تمامی کاربران مختلف پوشش داده میشود و همچنین یک رقابت سالم بین فروشندگان برای عرضه محصولات باکیفیتر و همچنین قیمت مناسبتر ایجاد میشود . طراحی فروشگاه marketplace بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و امروزه بسیاری از مردم خرید های روزمره خود را به صورت یکجا در داخل یک اپلیکیشن یا سایت marketplace انجام میدهند .

    فروشگاه اینترنتی چند فروشنده
    طراحی سایت چند فروشگاهی

    طراحی سایت چند فروشنده ( مارکت پلیس )

    شما با استفاده از ساخت وب سایت چندفروشندگی ( مارکت پلیس ) میتوانید مجموعه ای فروشندگان مختلف را در زمینه های فروشگاهی متفاوت گرد هم آورده و از طریق یک بستر فروشگاهی کنترل و مدیریت نمایید . از جمله نمونه طراحی های وب سایت مارکت پلیس موفق که همه ما با آن آشنا هستیم می توان به دیجی کالا اشاره کرد . در ساختار وب سایت مارکت پلیس شما میتوانید مراکز فروش متعددی ایجاد نمایید . هر مرکز دارای پنل مدیریت مستقل خود میباشد که میتواند از طریق آن به ایجاد محصولات و دسته بندی های مختلف خود اقدام نماید . از این طریق خرده فروشان میتوانند محصولات خود را از طریق بستر سایت چند فروشندگی شما به فروش برسانند . 

     

    وجود فروشنده مختلف در زمینه کاری های متفاوت

    ایجاد رقابت بین فروشندگان

    وجود هزاران محصول مختلف از صنف های متفاوت

    قابلیت انتخاب فروشنده توسط مشتری

    قابلیت مشاهده نظرات و امتیازات فروشنده

    ارائه بهترین قیمت ها و شرایط خرید به مشتری

    مزیت های طراحی سایت چند فروشگاهی یا چند فروشندگی برای خریداران چیست ؟ 

    مزیت اصلی که فروشگاه مارکت پلیس ایجاد میکند ایجاد بستر فروش بسیار بزرگ با انواع و اقسام کالاها به تعداد فراوان و از دسته کاری های مختلف میباشد . با وجود فروشندگان زیاد ، ایجاد رقابت بین فروشندگان پیش خواهد آمد که در کل باعث کاهش قیمت ها و افزایش و بهبود خدمات به مشتری میباشد . از جمله مزیت های طراحی سایت مارکت پلیس عبارتند از : 

    مزیت های طراحی سایت چند فروشگاهی یا چند فروشندگی چیست ؟ 

    شیناوب با طراحی و ساخت ده ها وب سایت و اپلیکیشن مارکت پلیس به صورت کاملا اختصاصی ، بهترین روش های کسب درآمدی و مدیریت فروشندگان را پیاده سازی نموده است . در حال حاضر ، مدیر فروشگاه میتواند از طریق پنل مدیریت اختصاصی خود به ایجاد صنف های مختلف بپردازد . در هر صنف میتوان تعداد نامحدود فروشنده ایجاد نمود . در حال حاضر از چند طریق میتوان به کسب درآمد از طریق ساخت وب سایت چند فروشگاهی پرداخت : 

    • دریافت پورسانت بابت ثبت هر سفارش
      شما میتوانید از در زمان ایجاد هر فروشنده ، درصد پورسانت متفاوتی نیز تعریف کنید . در این صورت مثلا برای یک فروشنده درصد همکاری را 15 درصد و برای یک فروشنده دیگر 10 درصد تعریف میکنید . در اینصورت سیستم به صورت خودکار محاسبات را انجام و گزارش کامل فروش و حسابداری را برای شما بدون هیچگونه دردسر یا پیچیدگی انجام خواهد شد .
       

    • ایجاد اشتراک و اجاره بستر فروشگاهی
      در این روش شما میتوانید به ازای تعداد روی مشخص ، هزینه اشتراک از فروشنده دریافت نمایید . دقیقا مشابه با اجاره دادن یک مغازه . فروشنده در پرداخت اجاره ها میتواند از خدمات شما بهره مند شود و در غیر اینصورت به صورت خودکار فروشگاهش از داخل وب سایت و یا اپلیکیشن چند فروشگاهی غیرفعال خواهد شد . 

    • تلفیق هر دو روش
      همچنین شما میتوانید هر دو روش را به صورت همزمان پیاده سازی نمایید .
       

    • ایجاد نبرها ، اسلاید ها ، نوتیفیکیشن ها ، گالری تصاویر و تبلیغات از طریق وب سایت یا اپلیکیشن 


    جهت کسب اطلاعات بیشتر ، به صفحه طراحی سایت چند فروشگاهی مراجعه نمایید


    نحوه عملکرد ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی چگونه است ؟

    هزینه و تعرفه طراحی و ساخت وب سایت چند فروشگاهی

    شیناوب مفتخر است که بهترین تعرفه های طراحی سایت مارکت پلیس را با بالاترین امکانات و خدمات ارائه می نمیاد . جهت مشاهده تعرفه ساخت سایت چند فروشگاهی را کلیک نمایید . 

    مزیت طراحی فروشگاه اینترنتی چندفروشنده برای فروشندگان چیست ؟

    مزیت اصلی مارکت پلیس برای فروشندگان این است که به دلیل وجود صدها فروشنده مختلف و هزاران کالای مختلف ، کاربران و خریداران بیشتری در این محل حضور دارند . دقیقا مثل یک بازار است که میزان خریداران در آنجا زیاد است و هر چه قدر بازار شلوغ تر باشد میزان فروش نیز افزایش پیدا خواهد کرد . همچنین در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چند فروشنده ، فروشندگان دیگر نیازی به طراحی سایت و پرداخت هزینه های تبلیغات ندارند و میتوانند از امکاناتی که برای انها فراهم شده است بهره مند شوند .

    ثبت نام و عضویت فروشندگان مختلف

    تایید و ایجاد پنل مدیریت برای فروشنده

    مشخص کردن پورسانت یا مدت زمان اشتراک برای فروشنده

    ارتباط به حسابداری و یا ثبت محصولات در پنل فروشنده

    فروش محصولات از طریق سایت ، اپ اندروید یا ios مارکت پلیس

    اعلام سفارش به فروشنده و رسیدگی به سفارش

    ثبت گزارشها و انجام محاسبات به صورت خودکار و دقیق

    تحویل سفارش به مشتری از طریق پیک ، تحویل در محل و ...

    اپلیکیشن مارکت پلیس چگونه کار میکند ؟

    هدف اصلی از ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی ایجاد بستر فروشگاهی بزرگ برای فروشندگان و خریداران مختلف است . امروزه شاهد حضور مارکت پلیس های مختلفی در اینترنت هستیم ، از دیجی کالا گرفته ، باسلام و صدها مارکت پلیس دیگر .
    اپلیکیشن های چند فروشگاهی میتوانند در محدوده یک شهر و یا در سراسر کشور فعالیت نمایند . امروزه بسیاری از این فروشگاه ها در محدوده یک شهر در حال فعالیت هستند و فروشندگان آنها اغلب رستوران ها ، فست فود ها ، شیرینی فروش ها ، سوپرمارکت ها و حتی بسیاری از کارهای خدماتی از قبیل چاب ، قالیشویی و ... هستند .
    اپلیکیشن چند فروشگاهی شیناوب بدون هیچ گونه محدودیت در تعریف ایجاد فروشنگان می باشد و شما می توانید بینهایت فروشنده برای فروشگاه خود ایجاد نمایید . امروزه مشتریان نیز به مارکت پلیس ها اعتماد زیادی دارند و بیشتر از آنها استفاده میکنند ، چرا که برای خرید محصولات مورد نیاز خود فروشندگان مختلفی وجود خواهد داشت که با مقایسه محصولات و نظرات می توانند خرید مطمئن تر و بهتری انجام دهند .

    انواع دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

    شیناوب با توجه به سال تاسیس از سال 1387 و طراحی بیش از 300 اپلیکیشن و بخصوص طراحی اپ های فروشگاهی, از تمامی نیازها و درخواست های جامعه ایرانی با خبر می باشد و به صورت دقیق تمامی موارد را آنالیز و مورد بررسی جهت پیاده سازی و ارتقا هر چه بیشتر فروشگاه های خود می نماید. با توجه به این مورد, انواع اپلیکیشن های فروشگاهی آماده استفاده شما با هزینه طراحی اپلیکیشن بسیار مناسب می باشد. با توجه به آماده بودن بستر اپلیکیشن ها و به وجود آمدن محصول های فروشگاهی از قبل آماده شده, دیگر نیاز به هزینه های بسیار زیاد جهت طراحی ندارید و از محصول آماده ما می توانید استفاده نمایید.

    در زمینه طراحی App فروشگاهی چندین اپلیکیشن با قابلیت های خاص طراحی و ایجاد شده هستند. یک نمونه از اپلیکیشن های فروشگاهی که در همین صفحه برای ساخت و طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی توضیحات ارائه شده است. از انواع دیگر اپلیکیشن ها میتوان به طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی, طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی, طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین, ساخت اپلیکیشن با قابلیت اتصال به حسابداری و ... میتوان اشاره کرد.با کمک استفاده از محصولات و خدمات پیش ساخته در کاهش قیمت طراحی اپلیکیشن میتوان اشاره کرد که با ورود به صفحه هر محصول امکان مشاهده توضیحات بیشتر و قابلیت های خاص آن ها قابل مشاهده خواهد بود.

    توجه داشته باشید که بستر اپلیکیشن ها برای انواع کسب و کارها قابل استفاده می باشد که میتوان به طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنی, طراحی اپلیکیشن فروشگاه فست فود و رستوران, طراحی اپلیکیشن فروش مبلمان, طراحی اپلیکیشن فروشگاهی فروش لوازم دیجیتال, طراحی اپلیکیشن سوپر گوشت و خدماتی و .... اشاره کرد. با توجه به دست نویس بودن کامل اپلیکیشن های شیناوب, امکان توسعه و اعمال تغییر ها و شخصی سازی های شما چه از نظر ظاهری و چه از نظر عملکردی امکان پذیر می باشد.

    تمرکز اصلی شیناوب تنها جهت ساخت فروشگاه آنلاین می باشد و به همین دلیل در تولید بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی در سطح کشور می باشیم. طراحی فروشگاه های اینترنتی بسیار پیشرفته و حرفه ای با قابلیت هایی بدون قابل رقابت و ماژول ها و ابزارهای پیشرفته و کاربردی برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد های ویژه ما جهت رشد سریع و گسترش اپلیکیشن فروشگاهی شما در بین مردم و رسیدن به سود آوری مداوم و قوی هدف ما جهت ساخت اپلیکیشن های چند فروشگاهی می باشد.

    طراحی فروشگاه های اینترنتی با قابلیت های فراوان و غیر قابل رقابت
    طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بصورت دست نویس و Native بدون فون گپ و web view
    • اپلیکیشن مخصوص پیک
    • QR کد و جست وجو
    • 3200 محصول سوپرمارکتی رایگان
    • پشتیبانی 1 ساله رایگان
    • اتصال به انواع درگاه بانکی
    • جست و جوی صوتی محصولات
    • امکان ارتقا به چند شهری
    • ماژول پیشنهادات ویژه دیجی کالا
    • امکان ارتقا به چند فروشگاهی
    • طراحی اپلکیشن با قابلیت دی جی کالا
    • هماهنگی با نرم افزار حساب داری
    • ورودی محصولات به فروشگاه با اکسل
    • عدم استفاده ووکامرس و پرستاشاپ
    • امکان معرف و زیرمجموعه گیری و پورسانت دهی
    • چاپ فاکتور در کاغذ فیش پرینتر
    • تمامی قابلیت های فروشگاه اینترنتی
    • قابلیت کد نویسی ماژول های اختصاصی شما
    • بیش از 150 نمونه اپلیکیشن و سابقه کاری حرفه ای


    سوال های متداول طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن چند فروشنده | شیناوب

    پس از ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس آپدیت ها و خدمات پشتیبانی به چه صورت میباشد ؟
    پس از طراحی اپ مارکت پلیس و تحویل آن ، به مدت یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش به صورت کاملا رایگان ارائه خواهد شد . همچنین کلیه اپدیت ها طی مدت پشتیبانی به صورت رایگان انجام میشود . همچنین هیچ گونه لایسنس و اجبار به تمدید سالانه برای فروشگاه ساز شیناوب وجود ندارد و شما با یکبار خرید می توانید سال ها از فروشگاه استفاده نمایید .
    آیا طراحی اپ مارکت پلیس به صورت وب ویو است ؟
    خیر ، اپلیکیشن اندروید و ای او اس به صورت کاملا نیتیو کدنویسی شده هستند . هیچگونه وب اپی برای اپلیکیشن ها استفاده نشده است .
    روش های کسب درامد در طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی به چه صورت می باشد؟
    اول به این مورد اشاره کنیم که کسب درامد از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار مناسب می باشد و درامدزایی بسیار خوبی را بدون داشتن کالا میتوانید برای خود ایجاد نمایید. انواع روش های کسیب درامد همانند دریافت پورسانت از ثبت سفارشات فروشگاه ها و یا دریافت حق عضویت, پلن های فعالیت فروشگاه ها در اپ چند فروشگاهی, درامدزایی با ثبت هر سفارش و... میتوان اشاره کرد. در وب سایت توضیحات کاملتر قابل مطالعه می باشد.
    هزینه ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس چقدر می باشد؟
    در وب سایت نرخ ها وجود دارد و نرخ های بسیار مناسب و منصفانه می باشند. با توجه به امکان اضافه شدن ماژول های خاص دیگر و بسته به سفارش شما هزینه طراحی اپلیکیشن متفاوت می باشد.
    آیا امکان طراحی با ایده مشتری و شخصی سازی امکان پذیر می باشد؟
    قطعا, به دلیل دست نویس بودن اپلیکیشن و ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی اندروید و ios با کد نویسی اختصاصی, امکان توسعه و تغییرات چه از نظر ظاهری و چه قابلیتی امکان پذیر است.
    چگونه به شیناوب جهت ساخت اپلیکیشن چند فروشنده اطمینان کنم؟
    شیناوب از سال 1387 با طراحی بیش از 150 نمونه کار که در وب سایت هم قابل مشاهده هستند و رزومه بسیار قوی این اطمینان را به شما خواهد داد.توضیحات و نمونه کارهای داخل سایت مشاهده بفرمایید.
    طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی چیست؟
    به طراحی اپلیکیشن هایی که شامل چندین فروشگاه می باشند چند فروشگاهی یا مارکت پلیس میگویند.قابلیت های خاص شیناوب برای طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس داخل سایت مشاهده کنید.
    ایا محدودیتی در تعداد ایجاد فروشگاه در اپلیکیشن های چند فروشگاهی وجود دارد ؟
    خیر. شما در بخش ایجاد فروشنده و فروشگاه های مختلف در پنل مدیریت هیچ گونه محدودیتی در تعداد ایجاد فروشگاه ها نخواهید داشت. همچنین در تعریف دسته بندی ها هم هیچ گونه محودیتی برای شما وجود ندارد. در زمان ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی نکاتی برای شما در نظر گرفته ایم که محدودیت برای شما اعمال نگردد.
    سلام . یه سوالی داشتم. چه فروشگاه هایی را میتوان به اپلیکیشن چند فروشگاهی اضافه کرد؟منظورم این هست که ایا کسب و کارهای خاصی تنها قابلیت فعالیت در اپلیکیشن چند فروشنده را دارند؟
    درود. ببینید شما با برای تمامی کسب و کارها میتوانید در اپلیکیشن چند فروشگاهی خود اضافه نمایید. هر مغازه داری و حتی فروشگاه های مجازی هم میتوانند در اپ چند فروشگاهی شما فعالیت و فروش داشته باشند. کسب و کارهایی نظیر سوپرمارکت, رستوران ها, فست فود, فروش گوشت و مرغ, شیرینی, کافی شاپ ها, میوه و سبزیجات و ... تماما میتوانند جزی از اپلیکیشن چند فروشگاهی شما باشند.
    سلام و خسته نباشید. بابت توضیحات کامل سپاسگزاری میکنم. یک سوالی که دارم این هست که در طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی به چه صورت میتوان به کیفیت و کارایی اپلییشن های تولیدی شما اطمینان خاطر حاصل نماییم؟بنده چند جا سفارش دادم ولی متاسفانه هیچ کدام به صورت عملیاتی قابل استفاده نیست.
    سلام و تشکر از شما. ببینید شیناوب از سال 1387 در زمینه اپلیکیشن های حرفه ای در حال فعالیت می باشد. ما تجربه ساخت بیش از 150 اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی در ایران را داریم. در بخش نمونه اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید برخی از نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید. همچنین امکان درخواست نسخه دموی اپلیکیشن و وب سایت چند فروشندگی نیز امکان پذیر است که بتوانید از کیفیت و کارایی اپ و سایت و پنل مدیریت اطمینان خاطر حاصل نمایید. مشتریان ما هم به سادگی در گوگل اپ و بازار و حتی بخش نمونه کارهای ما قابل ردیابی هستند که از کیفیت کار و خدمات پشتیبانی شیناوب اطمینان خاطر حاصل
    محمد
    ببخشید امکانات کامل طراحی مارکت پلیس از کجا میتونیم دریافت کنیم ؟
    محمد
    سوال دیگری هم داشتم ، ایا برای راه اندازی مارکت پلیس نیازمند سرور مخصوص هستیم ؟
    شما برای تهیه و مشاهده نسخه ی دمو مربوط به اپلیکیشن چند فروشگاهی میتوانید با ما تماس بگیرید. با مشاهده نسخه دمو میتوانید تمامی قابلیت ها و امکانات سیستم را از نزدیک مشاهده بفرمایید. این نکته را مد نظر داشته باشید که ساخت اپلیکیشن چند فروشندگی توسط تیم شیناوب جز کاملترین نسخه های ایران است و میتوانید نمونه کارهای مربوط به ان را جهت اطمینان بیشتر مشاهده نمایید.
    خیر شما بدون نیاز به داشتن سروری خاص میتوانید اپلیکیشن چند فروشندگی خود را بدون محدودیت استفاده نمایید. راهنمایی های کامل و لازم توسط شیناوب به شما جهت تهیه سرور و موارد لازم جهت راه اندازی کار به شما اطلاع رسانی خواهد شد. هیچ نگرانی در مورد موارد نداشته باشید.
    رضا
    سلام وقت بخیر. یک سوالی داشتم . با توجه به اینکه در اپلیکیشن های چند فروشگاهی محصولات مشترک برای چندین فروشگاه قابل استفاده می باشد ایا برای راحتی کار میتوان مثلا برای یک سوپرمارکت محصولات را به سوپرمارکت دیگر منتقل کرد ؟
    سلام ممنون. بله با توجه به اینکه محصولات در طراحی اپ های چند فروشگاهی میتواند در چندین فروشگاه استفاده شود برای این موضوع راه حل ویژه ای توسط شیناوب پیاده سازی شده است. شما در قسمت مدیریت اصلی فروشگاه امکان تعریف محصولات مشترک را خواهید داشت به همراه عناوین محصول ها تصاویر و ... . هر فروشنده در پنل مدیریت خود امکان استفاده از این محصول ها و انتقال به محصول های موجود در اپلیکیشن فروشگاه خود را خواهد داشت و تنها باید نسبت به قیمت فروش و موجودی محصول ها اقدام نماید و به صورت خودکار از محصول های اماده به استفاده برای فروشگاه خود بهره مند شود. این روش بسیار به فروشگاه های تازه تاسیس در مجموعه فروشگاه های موجود در اپ و سایت مارکت پلیس شما کمک میکند.
    بله قطعا. یکی از عوامل مهم و بسیار چشم گیر برای مشتریان جهت فروش کالاها وجود تخفیف های ویژه و چشم گیر است. در طراحی اپ مثل دیجی کالا ما به این نکته توجه لازم را نموده ایم و از این رو شما میتوانید همانند اپلیکیشن و وب سایت دی جی کالا نسبت به تعریف محصول های تخفیف دار و زماندار اقدام نمایید و محصول های شما به صورت فروش ویژه و تایمر معکوس چه در اپ و چه در وب سایت همانند دیجی کالا به نمایش در خواهد امد.
    رضا
    خسته نباشید.یک سوالی داشتم. هزینه طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی برای ساخت اپ اندروید و IOS چند فروشگاهی به چه صورت می باشد؟
    درود بر شما و تشکر. همانطور که در توضیحات نوشته شده است نرخ و قیمت طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد. به صورت کلی هزینه ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی به صورت پایه برای شما در قسمت بالاتر اعلام شده است که بر اساس نیاز شما به ماژول ها و ابزارهای بیشتر اپلیکیشن فروشگاهی میتواند هزینه ی ساخت را متفاوت سازد. به صورت کلی هزینه پایه جهت ساخت اپلیکیشن اندروید مارکت پلیس (چند فروشگاهی) در قسمت بالا ذکر شده است که برای یک اپ می باشد.لطفا جهت اطلاعات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
    محمود
    سلام وقت بخیر. بابت توضیحات کامل تشکر میکنم. بده قصد راه اندازی اپ چند فروشندگی را دارم و سوالم این هست که برای فروشنده های مختلف در بخش مدیریت ایا امکان مشاهده ریز حساب و کتاب ها و بدهکاری و بستانکاری هر فروشنده امکان پذیر است؟
    درود و تشکر از شما. ببینید با توجه به همیت داشتن دقیق حساب و کتاب های هر فروشگاه و محاسبات دقیق برای بدهکاری و بستانکاری فروشندگان تمامی این قابلیت ها به صورت خودکار در پنل مدیریت مربوط به ساخت اپ های چند فروشندگی در نظر گرفته شده است. در سیستم های مدیریت مارکت پلیس شیناوب شما امکان تعریف انواع روش های ارسال کالا را دارید و همچنین روش های دریافت مبلغ سفارش. بسته به نوع دریافت مبلغ سفارش در فروشگاه های تعریف شده در بخش مدیریت با رسیدگی به سفارش به صورت خودکار سیستم محاسبات بدهکاری و یا بستانکاری را انجام میدهد و برای مثال برای پرداخت در محل چون فروشنده دریافت کننده مبلغ سفارش است به صورت خودکار به مدیریت اصلی بدهکار میشود. نگران مسائل حساب و کتاب نباشید که به صورت دقیق برای انها برنامه نویسی و تجزیه تحلیل انجام گرفته است.
    مسعود
    سلام. سوالی داشتم در مورد ساعات کاری فروشگاه های مختلف. با توجه به اینکه در اپلیکیشن های مارکت پلیس چندین فروشگاه وجود دارند و هر کدام ساعات کاری متفاوتی را دارند ایا سیستم مشخص میکند که از چه فروشگاهی امکان خرید وجود دارد ؟
    درود بر شما. بله به تمامی این نکات توجه لازم شده است. هر فروشنده در پنل مخصوص به خود امکان تنظیم روزها و حتی ساعات فعالیت خود در طول هر روز را دارد و با توجه به این موضوع در طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس به صورت خودکار با توجه به روزها و ساعت های کاری فروشگاه ها امکان ثبت سفارش برای انها امکان پذیر می باشد. در صورت بسته بودن زمان بازگشایی هم به کاربر اعلام میگردد.
    رسول
    سلام و روز بخیر. من نیاز به ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی دارم که بتونم داخلش بجز فروشگاه ها نسبت به اضافه کردن کسب و کار ها و مشاغل دیگر هم اقدام کنم. مثلا برای بخش املاک میخواهیم در سایت و اپ مارکت پلیسمان این قابلیت ها نیز باشد. ایا امکان پذیر است؟
    درود. بله در کل امکانش است. ساخت اپلیکیشن چند فروشنده تنها برای کسب و کارهای خاص نیست و برای بخش املاک هم کد نویسی های اختصاصی وجود دارد. در کل میتوانیم براتون اپلیکیشن چند فروشگاهی طراحی کنیم که علاوه بر فروشنده ها امکان املاک و مدیریت انها را نیز داشته باشید و اپ و سایتی جامع برای یک شهر با مخاطب های بسیار زیاد ایجاد کنید.میتوانید قابلیت های مختلف مربوط به ان را در صفحه طراحی اپلیکیشن املاک مشاهده نمایید
    مسعود
    سلام. سوالی داشتم در مورد نحوه تحویل کالا به پیک ها و روش های مختلف ان. به دلیل اینکه در راه اندازی اپلیکیشن چند فروشگاهی فروشندگان مختلفی وجود دارند و هر کدام روش ارسال و هزینه ارسال مجزایی را دارند. همچنین ممکنه فروشگاه پیک اختصاصی داشته باشد و یا اینکه کلا پیک نداشته باشد. این مساله چطوری در ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس انجام میشه؟
    سلام. ببینید شما در سیستم چندفروشگاهی این قابلیت را دارید که مشخص کنید سفارش های هر فروشگاه به چه صورت رسیدگی بشود. امکان سفارش اپلیکیشن پیک نیز برای راحتی کار مدیریت انها امکان پذیر است و می توانید با امکاناتی نظیر مسیریابی, اطلاع رسانی به رانندگان پیک - مشاهده فاکتور و ... مدیریت کاملی برای ارسال کالاهای فروشنده ها انجام دهید. همچنین هزینه ها و روش های ارسال هر فروشنده در طراحی اپلیکیشن های چند فروشنده به صورت مجزا قابل تنظیم و قابل اجرا می باشد. هر فروشنده در کل یا میتواند پیک های اختصاصی خود را داشته باشد و یا از پیک عمومی مجموعه شما استفاده نماید.جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید..
    رضا
    سلام . در مورد محاسبه هزینه ارسال با توجه به موقعیت مکانی های متفاوت فروشگاه ها روی نقشه ایا میتوان بر اساس موقعیت کاربر و محصل تحویل هزینه ارسال با محاسبه کرد؟ در واقع به صورت کیلیومتری محاسبه بشه ؟
    سلام. به صورت کلی امکان پذیر هست و میتوانید سفارش بدهید. در واقع در ساخت اپلیکیشن چند فروشنده میتوان موقعیت هر فروشگاه را در پنل هر فروشنده مشخص کرد و با مشخص شدن موقعیت تحویل کالا به صورت خودکار محاسبه مسافت بین مبدا و مقصد در اپ انجام میگیرد و هزیه ارسال با توجه به موارد تنظیم شده برای کاربر محاسبه میگردد. این قابلیت بخصوص در ساخت اپ مارکت پلیس بسیار کاربردی می باشد. در حال حاضر نمونه های فعال با چنین قابلیتی را داریم که میتوانید در بخش نمونه کارها پیدا نمایید.
    معین
    با توجه به این که هر مشتری امکان داشتن چندین ادرس مختلف جهت تحویل کالا ها را دارد به عنوان مثال یک مغازه دار هم ادرس مغازه دارد و هم ادرس منزل و ... ایا چنین امکانی در ساخت اپلیکیشن و وب سایت چند فروشگاهی دیده شده است که بتوان ادرس های مختلف توسط هر کاربر ایجاد گردد که برای راحتی کار و ثبت سفارش سریعتر گرفتار نشود؟
    درود. با توجه به اینکه در اپلیکیشن و سایت فروشگاهی بخصوص در زمینه چند فروشگاهی فروشنده های مختلف وجود دارند و مبدا و مقصد های گوناگونی ممکن است وجود داشته باشد این قابلیت در ساختار اپ و سایت چند فروشنده دیده شده است. هر کاربر چه در وب سایت و چه در اپلیکیشن امکان ایجاد ادرس های مختلف به همراه ثبت موقعیت GPS را دارد که برای سادگی کار پیک نیز بسیار کاربردی می باشد. به سادگی در سبد خرید با انتخاب ادرس مکان روی نقشه و ادرس و شماره تماس مشتری ثبت میگردد و هر بار نیاز به وارد کردن این اطلاعات نمی باشد.
    پیمان
    ایا پس از طراحی سایت چند فروشگاهی امکان اضافه کردن اپلیکیشن نیز وجود دارد ؟
    بله قطعا. شما میتونید در ابتدای کار فعالیت خود را تنها با طراحی سایت چند فروشگاهی آغاز نمایید و به مرور و هر زمانی که خواستید میتوانید اپلیکیشن چند فروشگاهی را نیز برای توسعه کاری خود و جذب مشتری های بیشتر اضافه کنید. هیچ اجباری به سفارش هم زمان اپ و سایت مارکت پلیس برای شروع کار نیست. بلعکس این موضوع هم صادق هست. در واقع شما میتونید برای استارت کار تنها سفارش ساخت برنامه اندروید چند فروشگاهی را بدهید و در ادامه فعالیت هر زمان که خواستید وب سایت و یا اپلیکیشن IOS را نیز میتوانید به ان اضافه کنید.
    مسعود
    یک سوالی داشتم. اینکه برای راه اندازی اپلیکیشن و سایت چند فروشگاهی امکان ثبت نام فروشندگان در سیستم وجود دارد یا اینکه مدیریت کار ثبت نام انها را انجام میدهد؟
    سلام. کار به صورت تکمیل و جامع است. در واقع هم فروشندگان امکان ثبت نام را دارند که در این صورت تایید مشخصات مدیریت امکان فعالیت را خواهند داشت. همچنین مدیریت اصلی امکان ثبت فروشندگان به صورت دستی را دارد و به این صورت با ارائه پنل مدیریت اختصاصی امکان شروع فعالیت را دارند.
    جمال
    سلام ... هزینه طراحی اپلیکیشن چندفروشندگی به همراه وب سایت چقدر میشود ؟ و سوال دیگر اینکه ایا وب سایت قالب موبایلی برای کاربران ای او اس هم دارد ؟
    سلام. در صفحه مخصوص به طراحی اپ چند فروشندگی امکان مشاهده نرخ های طراحی امکان پذیر است.بسته به نیاز شما جهت ساخت اپ اندروید IOS وب سایت چند فروشگاهی هزینه ها متفوات میگردد. همچنین امکان طراحی اپ IOS به شکل وب ویو برای چند فروشگاهی نیز امکان پذیر است.
    حسین
    سلام ... آیا امکان پرداخت اقساطی برای ساخت اپ چند فروشگاهی امکان پذیر است ؟
    درود. امکان پرداخت به صورت اقساطی برای ساخت اپ چند فروشگاهی امکان پذیر می باشد. در صورت تمامیل جهت خرید و شرایط اقساط با ما تماس بگیرید.
    رضا
    درود. ایا در طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس قابلیت ثبت کالاها با مشخصه های مختلف برای فروشندگان وجود دارد؟مثلا یک فروشگاه اجناس با مشخصه هایی مثل رنگ و سایز را دارد که موجودی انبار متفاوتی دارند. ایا در ساخت اپ مارکت پلیس این قابلیت دیده شده است؟
    درود. بله در طراحی اپلیکیشن های marketplace این قابلیت ها به شکل کامل دیده شده است. در واقع در پنل هر فروشنده بخش ثبت کالاها امکان ایجاد مشخصه های مختلف همانند رنگ و سایز و ... دیده شده است. برای مثلا کالایی همانند لباس را میتوانید با رنگ قرمز و سایز مدیوم با قیمت و تعداد موجودی متفاوت ثبت نمایید که برای هر کاربر چه در اپلیکیشن و چه در سایت مارکت پلیس امکان مشاهده و انتخاب ان مشخصه امکان پذیر می گردد.

    به اشتراک بگذارید :

    جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
    031-42258073
    09103587827 - 09360544841
    info@shinaweb.com

    پیام ارسال شد

    چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

    طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

    ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت(ویژه)

    طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی (مارکت پلیس)

    ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت

    ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

    ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

    ساخت اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

    ساخت فروشگاه اینترنتی

    ساخت اپلیکیشن میوه و سبجزیات

    طراحی اپلیکیشن موبایل

    ساخت اپلیکیشن املاک

    ساخت اپلیکیشن نیازمندی

    اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

    ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

    مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس

    ساخت اپلیکیشن فروش کیک و شیرینی

    ساخت اپلیکیشن ووکامرس WooCommerce

    ساخت سایت فروشگاهی

    خدمات دیگر شیناوب

    ساخت اپلیکیشن فروش کتاب

    ساخت اپلیکیشن موبایل و لوازم جانبی

    طراحی فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

    ساخت اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی

    ساخت اپلیکیشن فروشگاهی آجیل و خشکبار

    ساخت اپلیکیشن گوشت و مرغ

    طراحی فروشگاه اینترنتی مبل و صنایع چوبی

    طراحی اپلیکیشن فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی

    ساخت اپلیکیشن خبری

    4.975/5 (68 Review)
    whatsapp