چگونه طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی را انجام دهیم ؟

اهمیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

در دنیای امروز کسب و کارها تغییرات گسترده ای داشته اند ,با وجود اینترنت اغلب کسب و کارها آنلاین شده اند.  فروشگاه های بزرگ اینترنتی مانند آمازون و نمونه ایرانی که همگی با ان سرو کار دارشتیم دیجی کالا میباشد که روزانه فروش بسیار بالایی را به خود اختنصاص داده اند . این امر باعث شده که بازار فروش کسب و کارهای سنتی بسیار مورد تاثیر قرار بگیرد . طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی میتواند باعث رقم زدن تغییرات مهمی در کسب وکار شما بشود .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اینترنتی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاهی آندروید و IOS  امروزه به یکی از الزامات مهم کسب و کارهای موفق تبدیل شده است و عدم استفاده از فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاهی باعث عدم افزایش مشتری و جلب رضایت مشتریان فعلی که خواهد شد که نتیجه ای جز کاهش سود و نهایتا منجر به ضرر در کسب و کار می شود . شما هم با استفاده از ابزارهای توسعه فروش و بازاریابی می توانید فوق ستاره فروش شوید .

فروشگاه اینترنتی به همراه اپلیکیشن

آیا شما هم میخواهید فروشگاه آنلاینی داشته باشید که مشتریان شما بدون اینکه وارد وب سایت شوند با نصب اپلیکیشن فروشگاه در کمترین و سریع ترین زمان ممکن بتوانند محصولات را مشاهده کنند و سفارش خود را ثبت و پرداخت نماییند !! کمتر کاربر اینترنتی را میتوان پیدا کرد که امروزه خرید اینترنتی انجام نداده باشد و سفارش اینترنتی ثبت نکرده باشد …. چرا شما نمیخواهید محصولات خود را به صورت انلاین برای فروش عرضه کنید ؟

طی چند سال اخیر اپلیکیشن های فروشگاهی رقیب سرسختی برای وب سایت ها شده اند ، اپلیکیشن ها نه تنها موجب رونق در بازار شده اند بلکه دسترسی را به وب سایت ها ساده تر کرده اند و روز به روز وب سایت ها در حال تبدیل خود به اپلیکیشن هستند یا اینکه حداقل طراحی خود را به صورت واکنش گرا تبدیل میکنند . طبق آمار ، در ایران ما بیش از 40 میلیون کاربر گوشی به دست داریم . شما میتوانید کسب و کار خود را از طریق اپلیکشین های فروشگاهی به این بازار میلیونی عرضه کنید و تعداد قابل توجهی از کاربران کسب و کار خود را معرفی نمایید .

نمونه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
نمونه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

این نکته مهم را توجه کنید که حتی اگر شما صاحب بهترین محصول ، خدمات و کسب و کار باشید , اما نتوانید آنها را بخوبی معرفی کنید , محصول و خدمات شما به موفقیت بالایی دست پیدا نخواهد کرد , شما باید به فکر تغییرات دنیای اینترنت باشید و کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن صوق دهید .

چرا به طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی نیاز داریم ؟

آمار و ارقامی در این خصوص وجود دارد که برخی از این عوامل با هم بررسی میکنیم :

  • 79 درصد کاربران با تلفن های همراه به صورت اینترنتی حداقل یک بار خرید اینترنتی را تجربه میکنند
  • دست کم 40 درصد کاربران در فروش های ویژه مانند Black Friday از موبایل برای خرید اینترنتی استفاده کرده اند
  • طبق آمار دست کم 40 میلیون کاربر ایرانی از تلفن های هوشمند استفاده میکنند
  • در ایران بیش از 5% حجم معاملات خرده فروشی از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام میشود
  • طبق آمار در حال حاضر بیش از 30 هزار فروشگاه اینترنتی در ایران وجود دارد که نماد اعتماد الکترونیکی را اخذ کرده اند
  • 740 هزار فروشگاه اینترنتی سالانه در ایران راه اندازی میشود
  • بیش از 8 میلیون فروشگاه اینترنتی فعال تا پایان سال 98 در ایران فعالیت میکنند
  • حجم تراکنش های انجام شده تا پایان سال 95 در سال توسط فروشگاه های اینترنتی بدون احتساب پرداخت درمحل 70 هزار میلیارد تومان است
اپلیکیشن فروشگاهی چیست
اپلیکیشن فروشگاهی چیست

اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی , نرم افزار یا اپی است که بر روی تلفن های هوشمند اندروید و IOS قابل نصب میباشد و کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن از طریق کافه بازار ، گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید و یا از طریق سیچه برای گوشی های IOS از قبل ایفون به محصولات و خدمات فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند و از طریق آن محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید نمایند .

ما در شیناوب با طراحی صدها اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی ، اپلیکیشن فروشگاهی به صورت یکپارچه با فروشگاه اینترنتی طراحی و پیاده سازی میکنیم . این بدان معنی است که شما تنها از طریق پنل مدیریت محصولات و سفارش های خود را رسیدگی میکنیم و به صورت خودکار این تغییرات در کل بسته فروشگاهی شامل اپلیکشین اندروید IOS و وب سایت اعمال خواهد شد .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

 نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

شیناوب از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت شروع کرده است . طی چند سال اخیر عمده فعالیت شیناوب در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بوده است و تا به امروز صدها نمونه فروشگاه های مختلف طراحی کرده ایم . از صفحه نمونه اپلیکیشن های فروشگاهی ما بازدید نمایید و در صورت وجود هرگونه سوالی با کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان مشورت و مشاوره نمایید .

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه