مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش آنلاین

از آنجایی که طی سال های اخیر استفاده مردم از گوشی های همراه به شدت افزایش پیدا کرده است ، لذا کسب و کارهای زیادی به سمت طراحی فروشگاه اینترنتی گرایش پیدا کرده اند . با ساخت اپلکیشن فروشگاهی به مشتریان خود آزادی عمل خواهید داد . مشتریان شما می توانند بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی اقدام به مقایسه راحت و سریع قیمت ها و محصولات نمایند و سفارش خود را خیلی سریع و راحت ثبت نمایند . همچنین امکان پرداخت انلاین یکی از نکات مهم در فروش های اینترنتی میباشد . راه اندازی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز رونق زیادی پیدا کرده است .

طراحی اپلیکیشن فروش
طراحی اپلیکیشن فروش

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش آنلاین چیست ؟

اپلیکیشن‌های موبایل در دنیای اینترنت یک ابزار جدید برای جذب مشتری بیشتر هستند . قطعا هرکسب و کاری به دنبال جذب مشتری بیشتر و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود میباشد . شما با طراحی اپکیلیشن روی موبایل‌های کاربران خواهید بود و هر بار که کاربران نیاز داشته باشند تا از خدمات و محصولات شما استفاده کنند خیلی سریع و تنها با باز کردن اپلیکیشن شما میتوانند خریدشان را انجام دهند یا اخرین اطلاعات لازم درخصوص خدمات شما را دریافت نمیاند .

ساخت اپلیکیشن فرصتی ناب برای شماست تا بتوانید به مشتریان وفادارتان خدمات بهتر ارائه دهید و همچنین سهم جدیدی از 40 میلیون کاربر ایرانی گوشی به دست را به دست آورید طراحی اپلیکیشن و سایت برای کسب و کارها الزامی است چون این روزها تقریبا اکثر افراد خریدهای اینترنتی انجام می‌دهند و از دنیای اینترنت هر چیزی که نیاز داشته باشند را تهیه می‌کنند. طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی فرصتی عالی برای کسب و کار شماست تا روی این موج سوار شوید و درآمد و سودتان را روز به روز افزایش دهید .

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش آنلاین چیست
ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

مزایا اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

برخی از مزیت های ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را میتوان به اینصورت بیان کرد :

  • دسترسی آسان و سریع کاربران به محصولات و خدمات 
  • هزینه راه اندازی پایین نسبت به سودآوری بالا
    ساخت اپلیکیشن فروشگاهی برای سایت شما با هزینه بسیار مناسبی انجام میشود  اما سود بسیار زیادی را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت
  • ارسال نوتیفیکیشن به کاربران به صورت گروهی
    نوتیفیکیشن یا ارسال پیام گروهی یک روش تبلیغاتی کاملا رایگان میباشد . شما میتوانید بدون هزینه به تمامی کاربران خود نوتیفیکیشن ارسال کنید و انها را از اخرین محصولات ، خدمات و فروش های ویژه خود مطلع نمایید . ارسال نوتیفکیشن هیچ محدودیتی ندارد .
  • سرعت بالاتر نسبت به وب سایت
    یکی از مهمترین مزیت های ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ، سرعت دوچندنان نسبت به وب سایت است . اپلیکیشن نسبت به وب سایت دارای سرعت بالاتری میباشد
  • رقابت و کسب اعتبار
     ساخت اپلیکیشن امروزه یکی از موارد رقابتی برای سایت های فروشگاهی میباشد ، داشتن اپلیکشین فروشگاهی اعتبار بیشتری برای فروشگاه شما خواهد داشت
  • عدم نیاز به زمان زیاد
    با اتصال اپلیکیشن به وب سایت شما ، ارتباط کاملی میان سایت و اپلیکیشن شما برقرار میشود . به اینصورت که با ایجاد هرمحصول ، دسته بندی و هرتغییری از پنل مدیریت ، اپلیکیشن شما نیاز به روز رسانی میشود و نیاز به دوباره کاری برای مدیریت اپلیکیشن نخواهید داشت
  • صرفه جویی در وقت مشتریان
    در دنیای شلوغ امروز ، زمان هماهنند گوهری نایاب برای مشتریان شما میباشد . مردم میخواهند در کمترین زمان نیازهای اساسی خود را برطرف کنند ، از این رو اپلیکیشن یک حسن مهم برای صرفه جویی در زمان میباشد ، دیگر نیازی به وارد شدن به وب سایت و سختی های آن برای مشتری شما وجود ندارد و مشتری شما خیلی راحت و ساده از طریق اپلیکیشن میتواند سفارش های خود را ثبت کند
  • خرید آسان
    با امکان اتصال فروشگاه به درگاه بانکی یا با استفاده از کیف پول ، مشتری شما خیلی راحت میتواند فرایند خرید خود را نهایی کند .

در ادامه به بررسی برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش آنلاین میپردازیم :

دسترس‌پذیری‌تان را بالا می‌برید

فرض کنید که مشتری شما میخواهد محصولی را خریداری کنند. درصورتی که اپلیکیشن شما را داشته باشند ، اولین جایی که باز می‌کنند اپ شماست تا چک کنند و ببینند که آیا شما این محصول را دارید یا نه . قطعا زمانی که شما امکان جستجوی سریع در اپلیکیشن به مشتری بدهید مشتری اول اپلیکیشن شما را باز میکند. اگر اپلیکیشن شما روی گوشی‌شان نصب نباشد ممکن است محصول موردنظرشان را گوگل کنند و وارد سایت‌های دیگر شوند و از آن‌ها خرید کنند. در نتیجه شما فرصت یک خرید را از دست می‌دهید.

امکان ارسال اطلاع رسان و برگردادندن مشتری به فروشگاه

ارسال نوتیفیکیشن در طراحی فروشگاه اینترنتی

قطعا شما هم تمایل دارید که مشتری خود را دوباره به فروشگاه خود برگردانید . یکی از بهترین راه ها و البته روشی کاملا رایگان و بدون هزینه اضافه استفاده از اطلاع رسان یا همان نوتیفکیشن میباشد . درصورتی که کاربر شما اپلیکشین را نصب داشته باشد ، شما در هرزمان که مایل بودید میتوانید به هزاران مشتری خود اطلاع رسان ارسال کنید و مشتریان خود را از خدمات جدید ، محصولات جدید یا حتی فروش های ویژه مطلع نمایید . مشتری شما به راحتی لمس اطلاع رسان وارد اپلیکیشن شما خواهد شد و اطلاعات و محصولات را مشاهده خواهد نمود .

مشتریان وفادار می‌سازید

در دسترس بودن برای مشتریان بسیار مهم است. وقتی می‌خواهیم چیزی بخریم معمولا به فروشگاه های مورد اعتمادمان مراجعه میکنیم . اینکه شما بتوانید هر لحظه تنهابا یک کلیک، نزدیک کاربر باشید باعث می‌شود تا هر وقت کاربران و مشتریان شما به چیزی نیاز داشته باشند وب سایت یا اپلیکشین فروشگاهی شما را باز کنند و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایند . در نتیجه این کاربران به مشتری همیشگی شما تبدیل می‌شوند. اگر خدمات و محصولات شما هم در سطح بالایی باشد. این مشتری همیشگی به مشتری وفادار تبدیل می‌شود.

هزینه کمتر

هزینه مناسب طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

قطعا هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به نسبت راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر میباشد . همچنین اپلیکیشن فروشگاهی یک ربات خودکار و دستیار همیشگی شما میباشد و قادر است به صورت خودکار و بدون هزینه به امورات مشتری های شما بپردازد و سفارش انها را دریافت نماید .

فرایند خرید را راحت‌تر می‌کنید

یکی دیگر از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش آنلاین راحتی و سهولت خرید میباشد . شاید مشتری شما دوست ندارند از سایت‌ها خرید کنند چون فکر می‌کنند قابل اعتماد نیستند ولی وقتی اپلیکیشن فروشگاهی شما به صورت معتبر و قانونی در گوگل پلی ، بازار یا مارکت های دیگر قرار گیرد شما به سادگی می‌توانید یک چهره‌ی معتبر از خودتان بسازید. همچنین نماد اعتماد نیز به این امر کمک به سزایی خواهد کرد .

به همین دلیل است که اکثر متخصصان حوزه مارکتینگ و فروش معتقدند که اپلیکیشن سایت ضروری است. یعنی حتی اگر سایت هم داشته باشید بهتر است با ساخت اپلیکیشن اختصاصی جان تازه‌ای به سایت‌تان بدهید و فرایند خرید را برای کاربران راحت‌تر کنید. پیگیری خرید و ارسال و استفاده از خدمات در اپلیکیشن بسیار راحت‌تر است.

این ها تنها برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش آنلاین بودند که در بالا بیان شد. در مطالب دیگر اطلاعات بیشتری در این خصوص بیان خواهیم کرد .

برندگینگ با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
برندگینگ با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

به برندینگ شما کمک می‌کند

ساخت اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی برای برند شما قطعا تاثیر زیادی برای شناخت بیشتر برند شما خواهد بود . با ساخت اپلیکیشن فروشگاه حرفه ای و ایجاد تجربه ای لذت بخش ، باعث ماندگاری برند خود در ذهن مشتری شوید .

همراه بودن اپلیکیشن شما در گوشی مشتری ، نام برند شما را دائم در معرض دید آنها قرار خواهد داشت ، همچنین مشتریان شما خیلی راحت و ساده به محصولات و خدمات شما دسترسی خواهند داشت . با طراحی فروشگاه اندروید و وب سایت ، راه ارتباطی دائمی بین شما و مشتریان شما برقرار خواهد بود . این عوامل باعث می‌شوند تا فرایند برندینگ شما با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا

برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی خود یک تیم مجرب را انتخاب کنید

شما برای اینکه یک اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای داشته باشید ، نیازمند یک تیم مجرب و حرفه ای هستید . انتخاب تیم برنامه نویسی مجرب یکی از مهمترین عوامل طراحی اپلیکیشن حرفه ای میباشد . حتما برای انتخاب تیم برنامه نویسی ، سابقه کاری آنها بررسی کنید ، نمونه کارهای ساخته شده را ببینید ، حداقل 10 تا از اپلیکیشن های طراحی شده را نصب کنید و قسمتهای مختلف اپلیکیشن را بررسی و تست نمایید .

در کار برنامه نویسی ، تجربه حرف اول را میزند ، کدنویسی استاندارد و به روز برای ساخت اپلکیشن فروشگاهی حرفه ای بسیار اهمیت بالایی دارد . درصورتی که کدنویسی اپلیکیشن به صورت حرفه ای انجام نشود ، اپلیکیشن شما دارای باگ های زیادی خواهد بود و همچنین سرعت و عملکرد خوبی نخواهد داشت .

عامل مهم دیگر در طراحی حرفه ای اپلیکیشن ، قابلیت به روز رسانی میباشد . متاسفانه خیلی از کسانی که کار طراحی اپلیکیشن انجام میدهند ، از سیستم های آماده و اپ سازهای رایگان استفاده میکنند و هیچ دانش برنامه نویسی ندارند . انها تنها یک برنامه اماده در چهارچوب مشخص به شما تحویل میدهند و قابلیت پشتبیانی و افزودن قابلیت های جدید را ندارند .

ما در تیم شیناوب با سابقه بیش از ده سال و صدها نمونه کار ارائه شده توانسته است نگرانی مشتریان خود را از بین ببرد و با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای نیازها و دقدقه های آنها برطرف نماید .

حتما از صفحه نمونه کارهای ساخت فروشگاه اینترنتی شیناوب دیدن فرمایید .

ساخت نسخه اندروید IOS از اپلیکیشن شما

درست است که از لحاظ آماری تعداد کاربران اندروید بیشتر از IOS است اما قطعا کاربران زیادی هم وجود دارند که گوشی های ایفون دارند و نیازمند اپلیکیشن IOS هستند . . یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب این است که شما همزمان میتوانید هر دو نسخه اندروید و IOS از اپلیکیشن خود را تهیه کنید تا خیالتان از بابت پوشش دادن همه مشتریان راحت شود.

همچنین نسخه وب سایت نیز دارای طراحی وب اپ میباشد که کاربران شما با ورود به وب سایت میتوانند از نسخه وب اپ نیز استفاده نمایند .

طراحی اپلیکیشن IOS فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن IOS فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن رایگان چه سودی برای صاحبان آن دارد؟

گاها شرکتهایی اپلیکیشن خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می دهند . در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چندفروشگاهی (مارکت پلیس) ، مدیر فروشگاه میتواند فروشنده های جدید ایجاد نماید . درواقع فروشنده اپلیکیشن فروشگاهی رایگان خواهد داشت . سوال این است که مزیت طراحی اپلیکیشن رایگان چیست ؟

فرض کنید شما مدیر اصلی فروشگاه هستید ، شما یکبار هزینه میکنید و برای خودتان طراحی فروشگاه چندفروشگاهی انجام میدهید . اکنون شما صاحب یک پاساژ هستید که میتوانید هرتعداد فروشنده خواستید برای خودتان داشته باشید .

شما دو روش برای کسب در امد از طراحی فروشگاه رایگان خواهید داشت . میتوانید به ازای هرفروش درصد پورسانت خود را دریافت نمایید یا به صورت اجاره ای و مدت زمانی طی دریافت مبلغ دلخواه ، امکان فروش محصولات را برای فروشنده فراهم کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مارکت پلیس ، صفحه طراحی فروشگاه چندفروشگاهی (مارکت پلیس) را مشاهده نمایید .

امکانات ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی چیست ؟

  • تعریف نامحدود دسته بندی و محصول
  • ایجاد سبد خرید
  • اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
  • ایجاد فاکتور و فیش خرید
  • ارسال نوتیفکیشن ( اطلاع رسانی )
  • قابلیت ایجاد محصولات فروش ویژه و زمان دار
  • قابلیت اطلاع رسانی فروش ویژه و موجود شدن محصولات به مشتریان
  • ایجاد ویژگی و پارامترهای مختلف برای هرمحصول
  • قابلیت اتصال همزمان وب سایت ، اپلیکیشن اندروید و ios به یک فروشگاه
  • قابلیت افزودن پیک
  • قابلیت مدیریت فروشگاه با اپلیکیشن فروشگاهی
  • امکان ثبت نظر و امتیازدهی
  • نمایش جدیدترین محصولات، محصولات تخفیف دار ، پرفروش پربازدید و ..
  • امکان جستجوی پیشرفته
  • امکان جستجو بارکدخوان و جستجوی صوتی
  • ایجاد اسلایدشو در صفحه اول و برای هرمحصول
  • ایجاد ردیف های دلخواه به همراه رنگ بندی و محصولات دلخواه

جهت مشاهده لیست کامل امکانات فروشگاه ، به صفحه صدها قابلیت فروشگاه اینترنتی مراجعه فرمایید

امکانات-طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی
امکانات-طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی

برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از کجا شروع کنیم؟

شیناوب با سابقه چندین سال و طراحی و ساخت صدها اپلیکیشن فروشگاهی آماده طراحی فروشگاه ایترنتی شما میباشد . کلیه کدنویسی های ما به صورت صد درصد دست بنویس انجام میشود .

مشاهده صدها نمونه کار موجود در سایت .

جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید ./

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه