مزیت های ساخت و طراحی فروشگاه آنلاین چیست ؟

مزیت طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه برای رشد کسب و کار طراحی فروشگاهی اینترنتی الزام کار شما میباشد. با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای شما می توانید کسب و کار خود را در بستر دیجیتال رشد دهید. ساخت فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل یک ابزار محسوب می شود که مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند .

چشم‌انداز کسب و کار در بسیاری از صنعت‌ها تغییر کرده است. روز به روز شاهد افزایش تعداد فروشگاه های آنلاین هستیم . به خصوص در طی سال گذشته و با وجود کرونا ، نقش و اهمیت فروش آنلاین و طراحی فروشگاهی اینترنتی بسیار مهم حائز اهمیت شده است .

با طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و مشابه با ان ، یک روش فوق‌العاده برای گسترش کسب و کارتان و افزایش ابعاد مشتری محور بودن آن است.

دیگر وقت آن رسیده که روش‌های جدید و نوین فروش را در کنار روش های سنتی فروش به خدمت بگیریم . از تمام چیزی که برای فروش اینترنتی محصولات‌مان نیاز داریم، ساخت و طراحی یک فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه‌ای است. فروشگاهی که قرار است از این پس مهم‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه فروش محصولات ما به مشتریان باشد .  همچنین داشتن اپلیکیشن های فروشگاهی به همراه وب سایت فروش اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است ، ما در شیناوب به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی به بهترین کیفیت را داریم .

طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نمونه ای است که همه ما ان را میشناسیم و کمتر کسی پیدا میشود که از این فروشگاه آنلاین خرید نکرده باشد . دیجی کالا راه و روش و اعتماد به فروش انلاین را در ایران بسیار آسان نموده است .

طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

اگر با مزایای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین کردن کسب و کار خود آشنا شوید، به فکر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای خواهید افتاد. راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مزیای زیادی دارد که در این مقاله به بررسی چند مورد از مهم ترین آنها خواهیم پرداخت.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای یکی از مهم ترین کارهایی است که می توان برای بهبود کسب و کار و افزایش درآمد خود انجام دهید . در دنیای دیجیتال امروزو با روی کار آمدن تکنولوژی های جدید افراد ترجیح می دهند از فروشگاه های معتبر و حاضر در فضای مجازی استفاده کنند . مردم دوست دارند در هر ساعت از شبانه روز و هروز هفته اطلاعاتی راجب محصولات دلخواه خود به دست آورند و بدون حضور فیزیکی سفارش خود را آنلاین ثبت کنند و در وقت و زمان خود صرفه ای جویی کنند .

در ادامه مهم ترین مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را بیان میکنیم :

ایجاد بازار فروش بیشتر و توسعه سریع تر

  • می تواند به تمامی افراد یک کشور یا حتی فراتر فروش داشت باشد
  • فروشگاه اینترنتی مانند یک فروشگاه فیزیکی در بستر اینترنت میباشد . قطعا شما هم دوست دارید که محصولات شما در این بستر جدید در دسترس همگان باشد
  • با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید محصولات خود را در دسترس 40 میلیون کاربر موبایلی قرار دهید
امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

فروشگاه همیشه در دسترس خریدار

قطعا با طراحی فروشگاه اینترنتی فرآیند خرید برای مشتریان شما بسیار آسان تر خواهد شد پس فروشگاه اینترنتی این مزیت را به مشتریان می دهد که در هر مکانی با استفاده از کامیپوتر ، لپ تاپ یا گوشی موبایل خود وارد فروشگاه اینترنتی شما شده و خرید خود را انجام دهد. فروشگاهی که بتواند همیشه در دسترس باشد، قطعا باعث ایجاد فروش بیشتر هم خواهد شد .

درب های یک فروشگاه اینترنتی هیچ وقت بسته نیست و کاربر هر زمانی که بخواهد و در هر زمان و مکانی می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

دامنه وسیع‌تری از مخاطبان را هدف قرار دهید

تنها با فروش سنتی ، شما طیف خاصی از کاربران را پوشش خواهید داد . با طراحی فروشگاه اینترنتی ، شما میتوانید کاربران آنلاین ، کاربرانی که تلفن همراه دستشان هست و هرچیزی را سرچ میکنند را تبدیل به مشتری خود کنید .

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی
ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

 فروش با تنوع بیشتر و هزینه کمتر

یک فروشگاه فیزیکی اگر بخواهد تنوع محصولات بالایی را داشته باشد، باید فضای خود را گسترش دهد . به عنوان مثال اگر یک فروشگاه فیزیکی 100 متری دارید، برای داشتن تنوع بالا نیاز دارید که فضای خود را به 400 یا 500 متر افزایش دهید که قطعا امری پرهزینه میباشد .

با طراحی فروشگاه اینترنتی شما حتی میتوانید از زیرزمین منزل خود به عنوان انبار استفاده نمایید و تنوع محصولات خود را گسترش دهید . همچنین خیلی از فروشگاه ها بدون تهیه محصول ، محصولات همکاران خود را هم برای فروش قرار میدهند و با فروش رفتن آن درصد پورسانت خود را از همکاران دریافت میکنند .

کاهش شدید هزینه تبلیغات و هدفمند کردن تبلیغات

حتما طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را مشاهده کردید که هرروز به کاربران خود پیام های تبلیغاتی ارسال میکند . به خصوص اگر اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا را نصب کرده باشید ، نوتیفیکیشن فروش های ویژه و محصولات تخفیف دار را دریافت خواهید کرد . هزینه ارسال این نوع تبلیغات کاملا رایگان است . به محض ارسال نوتیفیکشن یا اطلاع رسان ، پیام شما به دست کلیه کاربرانی که اپلیکیشن را نصب کرده اند خواهد رسید .

همچنین دیگر نیازی به تهیه بروشور، تراکت و موارد این چنینی استفاده کند که در نوع خود هزینه بر است نخواهید داشت و همچنین هیچ محدودیت مکانی هم برای ان وجود ندارد .

همچنین میتوانید تبلیغات اینترنتی را با هزینه بسیار بسیار کمتر و همچنین مفیدتر و هدفمنتر انجام دهید و بازخورد بیشتری از آن به دست آورید .

ارسال نوتیفیکشن رایگان با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
ارسال نوتیفیکشن رایگان با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

بدون نیاز به نرم افزار حسابداری

با راه اندازی فروشگاهی اینترنتی حرفه ای شما دیگر نیازی به نرم افزار حسابداری جداگانه نخواهید داشت . اگر فروشگاه ساز حرفه و قوی داشته باشید ، کلیه گزارشات فروش ، محصولات رو به اتمام ، نقطه سفارش ، گزارشات فروش روزانه ، هفتگی ، گزارش فروش مشتریان خاص ، گزارش سود و … در ان انجام خواهد شد . در اینصورت نگران حسابداری و حسابرسی خود نباشید.

افزایش اعتبار فروشگاه فعلی

اگر شما دارای فروشگاه فیزیکی هستید با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای اعتبار کارتان را افزایش خواهید داد . به طور معمول مشتریان ترجیح می دهند از فروشگاهی خرید کنند که دارای اعتبار مناسبی است. یکی از بهترین روش های افزایش کسب اعتبار داشتن وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی به اسم و رسم مناسب در اینترنت است.

فروشگاه اینترنتی در شبکه های مجازی
فروشگاه اینترنتی در شبکه های مجازی

ایجاد ارتباط فروش از شبکه های اجتماعی به فروشگاه آنلاین

شاید شما هم قبلا اقدام به طراحی فروشگاه خود در بستر شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام نموده اید . متاسفانه با وجود کلاه برداری های زیادی که در این شبکه ها انجام شده است ، کاربران خیلی به سختی به فروش از شبکه های اجتماعی اعتماد میکنند .

شما با طراحی فروشگاه اینترنتی ، میتوانید از شبکه های اجتماعی کاربر را به صفحه محصول در سایت خود لینک کنید و به این ترتیب کاربر با دیدن نماد اعتماد شما و امکان پرداخت انلاین ، اعتمادش را برای خرید و پرداخت انلاین کسب نمایید .

مدیریت فروشگاه از هر کجای دنیا

با طراحی فروشگاه اینترنتی ، شما الزامی به حضور در مکان خاصی ندارید . شما از هرکجای دنیا میتوانید با ورود به پنل مدیریت خود ، کلیه کارهای مدیریتی و نظارتی خود را انجام دهید .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

روش های مختلفی برای طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی حرفه ای وجود دارد :

  • اولین راه این هست که یک تیم متخصص در زمینه برنامه نویسی استخدام کنید یا با آنها قرار دادی ببندید تا این پروژه را برایتان بسازند که خب این روشی هست که بعضی از فروشگاه ها این روش را در پیش میگیرند. این روش شاید ده سال پیش روش خوبی بود ولی در حال حاضر با وجود فروشگاه ساز های حرفه ای الزامی به انجام اینکار نیست
  • روش دوم این سیستم های مدیریت محتوای اماده ی میباشد از قبیل وردپرس . فروشگاه های موفقی هم هستند که از این روش ها استفاده کردند ولی باید توجه داشته باشید که منبای وردپرس براساس سیستم وبلاگی و شرکتی است و با استفاده از افزونه های خاص به فروشگاه تبدیل شده است . قطعا برای فروشگاه بهینه نیست و همچنین به دلیل آماده بودن امکان شخصی سازی و تغییرات به صورت دلخواه برای کاربر فراهم نیست
  • راه حل سوم و بهترین روش پیشنهادی شرکت هایی هستند که سیستم های فروشگاه ساز را به صورت تخصصی ارائه میدهند . مثلا شیناوب سیستم فروشگاه ساز خودش را طراحی و کدنویسی کرده است . ما درشیناوب با بیش از 6 سال فعالیت در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی ، براساس نیاز روز بازار ایران و بازخوردهایی که از صدها نمونه فروشگاه راه اندازی شده داشته ایم ، سیستم فروشگاهی را طراحی کرده ایم .

مزیت دیگر روش سوم ، دریافت مشاوره و راهنمایی درخصوص موفقیت در فروشگاه اینترنتی هست . طراحی و ساخت فروشگاهی اینترنتی تنها نیمی از کار شما است ، نصف دیگر کار شما باید بر بازاریابی اینترنتی، بر فروش اینترنتی‌‌‌‌ و بر کسب رتبه برتر در موتور های جست و جو صرف بشود که در این موارد شما نیازمند دریافت مشاوره و خدمات پس از فروش میباشید .

طراحی فروشگاه اینترنتی | ساخت فروشگاه اینترنتی

تیم شیناوب با سابقه با بیش از 10 سال سابقه و صدها نمونه کار فروشگاهی اماده طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی حرفه ای شما میباشد .

پکیج های فروشگاهی حرفه ای شیناوب انواع فروشگاه های انلاین را پوشش میدهد . فروشگاه هایی از قبیل :

  • طراحی وب سایت فروشگاهی
  • طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی
  • طراحی اپلیکیشن ای او اس فروشگاهی
  • طراحی PWA
ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی
ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

فروش آنلاین موفق نیازمند طراحی فروشگاه اینترنتی بهینه با ابزاری پیشرفته است!

  • طراحی یک فروشگاه اینترنتی زیبا
    زیبایی و سادگی عملکرد رکن بسیار مهم فروشگاه اینترنتی میباشد . طراحی سایت فروشگاهی جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب و درنهایت فروش شما خواهد گذاشت.
  • طراحی یک فروشگاه اینترنتی کاربردی
    اگر استفاده از سایت فروشگاهی شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به فروش محصولات شما نخواهد کرد. شما باید یک کاربر 10 ساله تا 70 ساله را در طیف کاربران خود در نظر داشته باشید و طراحیی بسیار ساده و راحت برای همه گروه های سنی در نظر بگیرید
  • امکانات کامل
    در کنار سادگی ، امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی هم بسیار مهم میباشد . شما باید بتوانید گزارش های کاملی از کاربران ، فروش ها ، فاکتورها ، آمار و ارقام مربوط به کالاها و … داشته باشید تا به صورت موئر بتوانید فروشگاه خود را مدیریت کنید
  • بهینه بدون حجم و استفاده از تکنولوژی های به روز
  • طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی واکنش گرا
    واکنشگرا یا ریسپانسیو ،بدان معنی که وب سایت فروشگاه اینترنتی شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.
  • پنل مدیریت
    پکیج فروشگاهی شناوب شامل اپلیکشین اندروید ، IOS و وب سایت فروشگاهی میباشد . کل این پکیج دارای پنل مدیریت واحد میباشد و هرگونه تغییر در مدیریت به صورت همزمان روی کل پکیج اعمال خواهد شد . شما به سادگی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید.
  • سرعت بالا
  • امنیت قوی
  • ابزارهای رشد ( امکان توسعه فروشگاه بدون محدودیت )
    سه عامل فوق ، برای یک فروشگاه ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ضروری میباشد . ما در شیناوب به دلیل کدنویسی کردن فروشگاه به صورت دست بنویس میسر میباشد . موارد فوق از مزایای اصلی و مهم فروشگاه های دست بنویس میباشد .
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برخی از قابلیت های طراحی فروشگاه اینترنتی شیناوب:

  • کدنویسی و طراحی 100 درصد نیتیو ( دست نویس )
  • قابلیت توسعه بدون محدودیت
  • طراحی سایت به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا
  • قابلیت ایجاد نامحدود دسته بندی و محصولات
  • قابلیت ایجاد فروش زمان دار و تایمر معکوس
  • امکان ارسال بینهات نوتیفیکیشن ( اطلاع رسان )
  • بستر یکپارچه مدیریت بین اپلیکیشن ها و وب سایت
  • سرعت و امنیت بسیار بالا به دلیل دست نویس بودن و اصلی بودن کدنویسی
  • مدیریت بی‌نهایت کالا و سفارش
  • درگاه پرداخت آنلاین اختصاصی
  • دامنه اختصاصی به نام مالک فروشگاه
  • بهینه سازی سئو و نمایش بهتر در موتورهای جستجوگر
  • ارسال خودکار پیامک اطلاع رسانی سفارش جدید یا وضعیت سفارش به مشتری
طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت
طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت

پیشنهاد ما این است کار خود را به جایی بسپارید که تمام نیازهای شما را پوشش دهند . ارائه مناسب ترین تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی قصد دارد که نقش تاثیرگذاری در رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ داشته باشد.

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه