نکاتی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید

نکاتی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

با توجه به فراگیر شدن تلفن های همراه و فراگیر شدن فروشگاه ها و خرید های اینترنتی , نیاز به داشتن فروشگاه انلاین اینترنتی به روز در حال افزایش می باشد . نسل جدید فروشگاه های اینترنتی که علاوه بر داشتن وب سایت شامل اپلیکیشن موبایل نیزمی باشد.

در دنیای امروز و شرایط فعلی ، بسیار محتمل است که در آینده ای نزدیک اکثر فروشگاه های سنتی جای خود را به فروشگاه های اینترنتی بدهند یا بخش فروش آنلاین خود را فعال کند

از این رو ، طراحی فروشگاه اینترنتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . داشتن یک فروشگاه اینترنتی به صورت اصولی و مدرن بسیار حائز اهمیت است . فروشنده ها به دنبال راه اندازی فروشگاه آنلاینی هستند که آنها را نسبت به رقیبان یک قدم جلوتر قرار دهد .

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی
ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

وب سایت فروشگاهی برای هر فردی با کسب و کار کوچک تا تجارت های بزرگ مناسبه ، حتی امروزه بسیاری از افراد فقط از طریق فروشگاه اینترنتی کارشون رو شروع کردن و بعدا اقدام به ساخت فروشگاه های مربوطه کردن. اپلیکیشن یا سایت فروشگاهی یک فروشگاه 24 ساعت و 7 روز هفته میباشد که مشتری شما هرزمان از شبانه روز میتواند به اخرین اطلاعات محصولات ، قیمتها و … دسترسی پیدا کند و به راحتی سفارش خود را ثبت نماید .

نکاتی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

1- ساده و در عین حال زیبا باشه

وب سایت یا اپلیکشین باید در نگاه اول گیرا باشد و باعث سردرگی در کاربر نشود . بخش های عضویت و ورود خیلی ساده و راحت باشد

2- سازگاری با انواع تبلت و تلفن های همراه (responsive یا واکنشگرا)

امروزه نزدیک به 70٪ اینترنت گردی ها با گوشی های همراهها و تبلت ها انجام می شه که دلیلش هم مشخصه ؛ سهولت حمل و استفاده. در نتیجه طراحی وب سایت باید با این وسایل هوشمند سازگار باشه این مزیت را برای ما داره که هر شخصی در هر زمان و هر نقطه ای از جهان بتونه به سایت ما دسترسی داشته باشه. این سازگاری به رتبه بندی وب سایت ما در موتورهای جستجو هم کمک می کنه.

3-  استفاده از نماد اعتماد الکترونیک و فعال سازی درگاه پرداخت

ما در گروه شیناوب تمام مراحل گرفتن درگاه و نماد اعتماد را به صورت رایگان برای شما انجام میدهیم

4- اهمیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با کیفیت

با توجه به سهولت دوچندان در استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی ، حتما باید در کنار سایت فروشگاه خود از یک اپلیکیشن فروشگاهی نیز استفاده کنید.اکثریت کاربران ترجیح می دهند با اپلیکیشن، کارهای خود را انجام دهند. بنابراین می توانید بسیاری از خریداران را از طریق اپلیکیشن جذب و خدمات خود را به سادگی به انها ارائه کنید . اپلیکیشن نیز باید از نظر قالب و زیبایی، سرعت و امنیت، ابزارهای کاربری، سهولت و راحتی، بهترین کیفیت را داشته باشد.

ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت
ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت

اهمیت ساخت اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یکی از مهمترین هدف های هر مشغله ای می باشد.در ایران بازار اپلیکیشن خرید آنلاین بشدت رو به افزایش می باشد .این روزها تمایل به خرید انلاین بسیار محبوب می باشد.در حال حاضر بیش از 50 درصد از بازدید وب سایت ها از طریق گوشی موبایل انجام میگیرد و امار خرید اینترنتی از طریق اپ فروشگاهی روز به روز در حال افزایش می باشد.طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک فاکتور مهم در افزایش فروش و موفقیت بیشتر می باشد.افزایش خرده فروشی های آفلاین و پیشرفت سریع خرید انلاین موجب شده که داشتن اپ فروش انلاین لازمه هر کسب و کاری باشد.

5- برای طراحی فروشگاه اینترنتی به کجا مراجعه کنیم؟

بهترین کار مشاوره گرفتن از مختصصین با سابقه در این زمینه میباشد . گروه شیناوب از سال 94 اقدام به طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی و وب سایت های فروشگاهی کرده است . جهت مشاهده صدها نمونه اپلیکیشن طراحی شده میتوانید نمونه های کافه بازار

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی فروشگاه اینترنتی به اینجا مراجعه نمایید./

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه