دلایل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

دلایل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی امروزه بسیار مرسوم و فراگیر شده است . کسب و کارهای مختلف اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای توسعه کسب و کار خود نموده اند . آمار و ارقام خرید آنلاین نشان میدهد که میزان تقاضا و خرید آنلاین به میزان چشم گیری افزایش پیدا کرده است و این فرصت مناسبی برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی میباشد.

طبق آمار به دست آمده ، بیش از یک چهارم کاربرانی که اپلیکیشن فروشگاهی را دارند ، ابتدا محصول مورد نظر را در اپلیکیشن فروشگاهی جستجو میکنند .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

با توجه به رشد چشم گیر تکنولوژی ، کسب و کارهای سنتی جای خود را به روش های مدرن میدهند . قطعا کسب و کار سنتی جایگاه خود را حفظ خواهد کرد ولی باید در کنار روش سنتی به فکر روش های جدید برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود در بستر اینترنت و به خصوص تلفن های هوشمند باشید . همگام با عصر تکنولوژی، صاحبان کسب و کار باید به فکر همگام کردن خود با این فرصت مناسب و جدید باشند . قطعا همگام شدن با تکنولوژی در میزان فروش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان نقش بسزایی دارد .

توجه به طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی علاوه بر وب سایت فروشگاهی می تواند به عنوان یکی از روش های برندسازی دیجیتال باشد . در نتیجه مدیران کسب و کار برای بازار رقابتی بسیار شدید و افزایش درآمد نیازمندی اپلیکیشن موبایل میباشند . یک اپلیکیشن فروشگاهی به مشتریان و کاربران شما این امکان را میدهند که بتوانند به راحتی و سادگی هرچه تمام تر سفارش های خود را به صورت انلاین در هرزمان و مکانی ثبت کنند .

انواع طراحی فروشگاهی برای کسب و کارهای مختلف امکان پذیر است ، مثلا طراحی اپلیکیشن فروشگاه سوپرمارکت آنلاین یکی از متداولترین اپلیکیشن های فروش آنلاین میباشد .

اپلیکیشن فروشگاهی برای برندسازی و مطرح کردن برند نیز بسیار موثر و تاثیر گذار میباشد.

طراحی اپلیکشین سوپرمارکت آنلاین
طراحی اپلیکشین سوپرمارکت آنلاین

چرا شما نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دارید ؟

افزایش فروش و رشد مخاطبان

قطعا ایجاد روش های جدید برای عرضه و فروش محصولات باعث افزایش فروش خواهد شد . همچنین با وجود صدها کاربر گوشی به دست ، کاربران زیادی میتوانند مخاطب های جدید شما باشند

کاهش هزینه تبلیغات و سهولت اطلاع رسانی

فروشگاه ساز شیناوب با صدها قابلیت و امکان عرضه شده است . یکی از مهمترین این قابلیت ها امکان ارسال نامحدود اطلاع رسان و نوتیکفیشن میباشد . درنتیجه تمام کاربرانی که اپلیکیشن شما را داشته باشند ، میتوانند از آخرین فروش های ویژه یا محصولات جدید شما مطلع بشوند .

استارتاپ سوپرمارکت
استارتاپ سوپرمارکت

ارتباط سریع و راحت بین مشتریان و کسب و کار

قطعا شما دوست دارید نقطه نظرها و انتقادات مشتری های خود را بشنوید . برای توسعه کسب و کار شنیدن نظرات مشتریان و انتقادات آنها بسیار با اهمیت است . یکی دیگر از قابلیت های اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب ، ایجاد بستر نظردهی برای محصولات و امتیاز دهی به انها میباشد . همچنین مشتریان میتوانند نظرات و انتقادات خود را از طریق اپلیکیشن برای شما ارسال کنند .

عدم محدودیت زمانی و مکانی

یکی دیگر از مزیت های فروشگاهی اینترنتی ، عدم محدودیت زمانی میباشد . شاید مشتری شما اخر شب بخواهد برای فردا سفارش خود را ثبت کند . در فروشگاه ساز شیناوب ما قابلیت ثبت سفارش زمان دار را برای مشتری فراهم کرده ایم که مشتری میتواند از بازه های زمانی که مدیر فروشگاه تعریف میکند یک زمان را انتخاب نماید و سفارش خود را ثبت و نهایی کند .

عدم نیاز به تخصص

با توجه به اینکه فروشگاه شیناب به صورت صد درصد دست بنویس و نیتیو میباشد ، کلیه قسمتها براساس نیاز بازار طراحی شده است . ما با یک جلسه اموزش یک ساعت کل سیستم و پنل مدیریت را به مشتریهای عزیز آموزش میدهیم . شما بدون هیچ دانش برنامه نویسی میتوانید فروشگاه خود را از طریق پنل مدیریت یا اپلیکیشن مدیریتی کنترل نمایید .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برخی از انواع فروشگاه ها

اپلیکیشن های فروشگاهی در انواع صنف ها و کسب و کارها قابلیت استفاده دارد . برخی از این صنفها شامل :

  • لباس و پوشاک
  • محصولات خانگی
  • لوازم دیجیتال
  • سوپرمارکت و هایپرمارکت
  • فروشگاه های پروئینی
  • میوه و خارو بار
  • سخت افزار و کامپیوتر
  • محصولات ورزشی و کوهنوردی
  • عطاری
  • لوازم آرایشی

اینها تنها برخی از مصارف اپلیکیشن فروشگاهی میباشد . درکل میتوان گفت هرکسب و کاری که فروش محصول داشته باشد میتواند از اپلیکیشن فروشگاهی استفاده نماید .

شیناوب با تجربه چندین سال و طراحی صدها اپلیکیشن فروشگاهی ، آماده طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی شما با بهترین امکانات و قیمت میباشد .

صفحه نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید همچنین میتوانید نمونه کارهای ما در گوگل پلی مشاهده نمایید.

شما کاربران گرامی میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شیناوب تماس حاصل نمایید .

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه