آیا طراحی سایت برای کسب و کار یک سرمایه گذاری صحیح است؟

معرفی کسب و کار اینترنتی

چرا طراحی سایت برای کسب و کار امری مهم و ضروی است ؟ خیلی راحت میتوان به این سوال با مثالی مشخص تضیح داد ؟ چرا امروزه دفتر تلفن را کسی استفاده نمیکند ؟ طراحی یکبرای کسب و کار باعث افزایش اعتبار تجاری شما می گردد. حتی اگر شما کسب و کار کوچکی دارید ، یکی از بهترین روش های معرفی کسب و کار خود از طریق اینترنت میباشد .

از آن جا که برتعداد کاربران اینترنت روز به روز افزوده می شود تجارت شما هر چقدر هم که کوچک باشد میتواند از این طریق به یک برند شناخته شده تبدیل شود.

طراحی سایت برای توسعه کسب و کار
طراحی سایت برای توسعه کسب و کار

رفتار مشتريان و کاربران درعصر ديجيتال تغييرات زيادي كرده است. امروزه مشتریان خود را با تغييرات جديد مطابقت داده اند. با ظهور وب سايت همه چيز تغيير كرد و فناوري ديجيتال، بر همه ابعاد زندگي از جمله تبليغات تاثيرات عمده اي گذاشت.

امروزه کاربران برای پیدا کردن خدمات و محصولات خود اول به سراغ گوگل یا اپلیکیشن های فروشگاهی خود میروند .

طبق آمار در سال ۲۰۱۱ در آمريكا، بيش از ۵۹ درصد شهروندان حداقل يكبار به صورت آنلاين به جستجوی خدمات مورد نياز خود پرداخته اند و این عدد در سال ۲۰۱۷، به بیش از۷۰ درصد رسیده است به طوری که آن ها به ندرت و يا هرگز از دفتر تلفن هاي چاپي استفاده نمي‌كردند .

در سال ۲۰۱۹ نيز ۹۷ درصد مردم خدمات محلي را به صورت آنلاين جست و جو میکردند . این آمار با رشد به شدت رو به افزایش میباشد .

سایت برای کسب و کار
سایت برای کسب و کار

آیا طراحی سایت برای کسب و کار ضروری است ؟

یکی از مهمترین که باعث تحول بزرگ در یک کسب و کار سنتی شود، طراحی سایت برای کسب و کار می باشد. شاید به نظر زیاده گویی باشد ولی چطور یک وب سایت می تواند آنچنان تحولی در یک کسب و کار ایجاد کند که منجر به افزایش تعداد مشتری و میزان درآمد آن شود؟

طراحی سایت یا اپلیکیشن اندروید مزایای زیادی را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت که به برخی از این عوامل مهم میپردازیم :

ارتباط همیشگی با مشتری

برخلاف کسب و کار سنتی که تنها ساعات کار قابل دسترس میباشد ، کسب و کار انلاین در تمام روزهای هفته و در تمام سال در اختیار کاربران شما میباشد . شاید بعضی مشتریان نتوانند در ساعات مشخص به شما مراجعه کنند در این صورت تکلیف انها چیست ؟

قطعا شما دوست دارید فاصله خود را با مشتریان به کمترین میزان ممکن برسانید .

اپلیکیشن همراه مشتری
اپلیکیشن همراه مشتری

تبلیغات فراگیر و هوشمندانه

در بین انواع روش های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی فراگیری بیشتری داشته و می تواند به مخاطب های خاصی اطلاع رسانی کند . شما میتوانید به راحتی مشتریان جدید را به وب سایت خود هدایت کند. علاوه براین هزینه تبلیغات اینترنتی نسبت به انواع دیگر تبلیغات اصلا قابل مقایسه نمی باشد

حضور در نتایج موتورهای جستجو

با طراحی سایت برای کسب و کار خود میتوانید در نتایج جستجو موتورهای جستجو از جمله گوگل باشید.

ارائه جذاب تر و ساده تر محصولات

قطعا شما دوست دارید مشتریان از محصولات و خدمات شما اطلاع داشته باشند ، یا اینکه بتوانند به راحتی به کاتالوگ و توضیحات و مشخصات محصولات شما دسترسی پیدا کنند . قطعا طراحی وب سایت یا طراحی اپلیکشین فروشگاهی نقش مهمی در افزایش فروش شما خواهد داشت .

طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت
طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت

عقب نماندن از رقبا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن تلفن های هوشمند، کمتر کسب و کاری بدون فعالیت در فضای مجازی میتواند به بقای خود ادامه دهد . شاید صدها نفر از همکاران و رقبای خود را دیده باشید که کسب و کار خود را انلاین کرده اند و فروش اینترنتی خود را آغاز نموده اند .

امکان فروش آنلاین

شما با طراحی وب سایت یا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید به راحتی و در 24 ساعت شبانه روز محصولات و خدمات خود را به صورت انلاین به فروش برسانید .

با وجود 40 میلیون کاربر اینترنتی قطعا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی امر مهمی در توسعه کسب و کارتان خواهده بود .

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید
طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید

نتیجه گیری

بدون شک راه اندازی سایت را در برنامه کاری خود قرار دهید تا از رقبا خود عقب نمانید.

ما در شیناوب میتوانیم کسب و کار شما را آنلاین کنیم و خدمات و محصولات شما را به صورت انلاین به دست میلیون ها کاربر اینترنتی برسانیم .

شیناوب با وجود صدها اپلیکیشن و وب سایت آماده آنلاین کردن کسب و کار شما میباشد . از صفحه نمونه کارهای ما دیدن کنید یا نمونه کارهای اپلیکیشن ما را در گوگل پلی مشاهده نمایید .

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه