چگونه کسب و کار خود را در قرن جدید متحول کنیم ؟

کسب و کار اینترنتی

تحول کسب و کار امروزه یکی از مهم ترین نیاز صاحبان مشاغل به شمار می آید. رونق کسب و کار از روش های مختلف اتفاق می افتد . یکی از بهترین روش ها راه اندازی کسب و کار اینترنتی است ، آیا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار اهمیت دارد؟ سوال این است که چگونه کسب و کار اینترنتی راه بیندازیم ؟ کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه نیز قابل راه اندازی هست ، اما چگونه ؟

با وجود شرایط پیش امده در جهان و همه گیر شدن ویروس کرونا ، تحول اساسی در کسب و کار پیش امده است . رخی  برای اینکه از دست این میهمان ناخوانده در امان باشند ، درخانه مانده اند  و بیشتر  مراکز فرهنگی ، آژانس های مسافرتی  ، مدارس و دانشگاه ها و کسب و کارهای خرد  هم  تعطیلند. خیلی ها به دنبال چگونه کسب و کار اینترنتی راه بیندازیم هستند .

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه
کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه

در دهه اخیر و بخصوص طی دو سال گذشته با وجود بیماری کرونا ، کسب و کار اینترنتی قدرت نمایی کردند . استارت اپ های زیادی فعالیت های خود را آغاز کرده اند و شرکت های کوچک و بزرگ کسب و کار اینترنتی خود را آغاز نموده اند. این فعالیت ها و تغییرات نشان دادند که بستر اینترنت چه پتانسیل خوبی برای کسب در آمد بالا را دارد . در مدت گسترش ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها نیز ملزم به شروع آنلاین شدن کرده اند و اغلب نتیجه بسیار خوبی دریافت کردند .

 با این که در کشور ما عمر بزرگترین کسب و کار های آنلاین به بیش از 15 سال نمیرسد ، تعداد زیادی از کاربرانفکر میکنند که برای شروع فعالیت در بستر اینترنت کمی دیر شده است و دیگر امکان شروع فعالیت اینترنتی را ندارند در صورتی که این کاملا غلط و اشتباه است .

قطعا ما رو به روز شاهد شکوفایی بیشتر اپلیکیشن ها و وب سایت های زیادی به نسبت گذشته خواهیم بود . حوزه کسب و کار اینترنتی به خصوص در ایران تازه در شروع کار است . طی چند سال اخیر و با وجود دسترسی بیشتر مردم به اینترنت و بالا تر رفتن دانش و سواد اینترنتی ، دسترسی و استفاده از کسب و کار های اینترنتی نیز بسیار بیشتر شده است .

با وجود آنلاین شدن روز افزون کسب و کارها ، قطعا باید به فکر آنلاین کردن کسب و کار خود باشید که از رقبای خود عقب نمانید و سهمی در این بستر عظیم داشته باشید

معرفی کسب و کار اینترنتی
معرفی کسب و کار اینترنتی

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنیم ؟

روش های مختلفی برای شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه وجود دارد . یکی از بهترین و محبوبترین روش ها ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است . شما میتوانید با کمترین هزینه فروشگاه اینترنتی خودتان را طراحی کنید و اقدام به فروش کالا و خدمات کنید .

 قطعا آنلاین کردن کسب و کار در دنیای اینترنت امری ضروری و واجب است ، خیلی ها تصور میکنند که اینکار بسیار سخت و دشوار است و ریسک بالایی هم دارد ولی قطعا اینطور نیست . اول اینکه شما نیاز به هیچ سرمایه گذاری برای اینکار ندارید ، حتی خیلی ها محصولات و خدمات دیگر شرکتها و فروشگاه ها را از طریق ساخت اپلیکیشن فروشگاه عرضه میکنند و درصد و پورسانت فروش خود را دریافت میکنند . اینکار هیچ ریسک و سرمایه گذاری نیاز ندارد و به راحتی میتوان کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه برای خود راه اندازی کنند .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

وب سایت بهتر یا طراحی اپلیکیشن ؟

نظرات در این خصوص بسیار متفاوت هست و هیچ قانون خاصی ندارد . معمولا در زمینه فروشگاه ،طراحی سایت فروشگاهی به همراه اپلیکیشن توصیه میشود . شیناوب فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده است . ما با طراحی صدها اپلیکیشن فروشگاهی و سایت فروشگاهی آماده ساخت و طراحی حرفه ای فروشگاه شما هستیم .

با وجود بیش از 40 میلیون کاربر موبایل به دست ، قطعا طراحی اپلیکیشن اهمیت بسیار زیادی دارد . نگاهی به نمونه کارهای فروشگاهی اینترنتی در کافه بازار میتواند اهمیت داشتن اپلیکیشن را بیشتر برای شما روشن کند .

داشتن وب سایت نیز اهمیت زیادی دارد ، از انجا که خیلی کاربران نیازهای خود را از طریق موتورهای جستجوگر پیدا میکنند، داشتن وب سایت و ثبت شدن سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر نیز هائز اهمیت میباشد .

معمولا توصیه میشود که اول سایت راه اندازی شود و پس از ان اپلیکیشن به مشتری ها معرفی شود . طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای جذب مشتری وفادار و برگردادن مشتریان به فروشگاه شما نقض بسیار مهمی بازی میکند .

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان شیناوب تماس بگیرید .

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه