ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

از جمله موارد حائر اهمیت : 

1- توضیحات محصولات و نظرات کاربران
در طراحی فروشگاه اینترنتی باید به این نکته توجه داشته باشید که کاربران برای آشنایی با محصولات شما نیازمند دیدن توضیحات ان محصول هستند، البته بسته به محصولات شما ممکن است اینطور نباشد ، برای مثال محصولات دیجیتال نیازمند توضیحات هستند ولی محصولات سوپرمارکتی نیاز به توضیحات خاصی ندارد . 

2- انتخاب تصاویر جذاب و با کیفیت
برای جلب مخاطب و فروش بهتر نیاز است تا تصاویر واقعی و با کیفیت از محصولات خود ارائه دهید. چه کسی بدون تماشای تصویری از آن، هر چیزی را آنلاین خریداری می کند؟ در نتیجه برای انتخاب تصاویر وسواس و حساسیت زیادی به خرج دهید 

3 - پرداخت ساده و آسان
در طراحی فروشگاه اینترنتی باید این نکته را مد نظر قرار دهید که سهولت فرایند پرداخت سبب رضایت از خرید و بازگشت مجدد کاربر به وب سایت شما می شود اما اگر کاربر تجربه خوبی از خرید در سایت شما نداشته باشد خیلی سریع وب سایت شما را ترک خواهد کرد. پس فرایند خرید کالا را تا حد ممکن آسان نمایید. برای کمک به ساده تر کردن روند پرداخت در وب سایت خود، این نکات را مد نظر داشته باشید:

از چندین روش پرداخت استفاده کنید.
ساده و راحت بودن عضویت 
مطمئن شوید که صفحه پرداخت شما با فروشگاه مطابقت دارد.
از ذکر اطلاعات غیر ضروری اجتناب کنید
سادگی و راحتی کارکردن 
با گواهینامه های امنیتی مثل اینماد به افراد اطمینان دهید که از وب سایتی امن خریداری می کنند.
اطلاعات تماس خود را در سایت قرار دهید.

4- زمان بارگذاری سریع
پیشنهاد می‌کنیم که قبل از شروع به کار کردن وب‌ سایت آن را با ابزارهای سنجش سرعت نظیر GTmetrix، بررسی نمایید. اگر بارگذاری صفحات به‌طور میانگین بیشتر از ۳ ثانیه زمان ببرد نه‌تنها ممکن است که مشتریان خود را از دست دهید بلکه رتبه سایت خود را نیز در لیست نتایج جستجو از دست می‌دهید. در چند سال اخیر همواره بارگذاری سریع یک وب‌سایت، موردتوجه موتورهای جستجو بوده است.

5- دسته بندی مناسب محصولات
سعی کنید طراحی قالب و نوع چیدمان المان های سایت کاربر پسند باشد و کاربران با تعداد کمی کلیک به محصول مورد نظر خود برسند.

6- محصولات مرتبط
هنگامی‌که کاربر محصول موردنظر خود را در سایت پیدا می‌کند با پیشنهاد دادن محصولات مشابه و فراهم کردن امکان مقایسه کالاها، تصمیم‌گیری را برای کاربر ساده‌تر کنید.

7- در نظر گرفتن تخفیف جهت خرید محصول
در طراحی فروشگاه اینترنتی بخشی برای عضویت در خبرنامه در نظر بگیرید و برای افرادی که عضو خبرنامه شما میشوند درصد تخفیفی در نظر بگیرید سپس این تخفیف را در سبد خرید کاربر نمایش دهید تا سبب ترغیب در خرید کاربران شود.

8- گفتگوی آنلاین
از طراح وب‌ سایتتان بخواهید که امکان گفتگوی آنلاین را نیز در سایت شما قرار دهد تا کاربران با وارد شدن به آن بخش بتوانند مستقیماً با مدیر وب‌ سایت گفتگوی آنلاین داشته باشند و پرسش‌های خود را بپرسند.


کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات