۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

طی چند سال اخیر شاهد رونق شدید بازار فروش اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی بوده‌ایم . یکی از اصلی ترین دلایل آن مدرن شدن سبک زندگی و استفاده از ابزارهای دیجیتال همچون تلفن های هوشمند بوده است .  برای همین ساخت اپ فروشگاهی برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری تلقی می شود . با توجه به استفاده بسیار زیاد از تلفن های هوشمند و همراه بودن شبانه روزی تلفن همراه بسیاری از ما زمان زیادی را با استفاده از تلفن های هوشمند سپری می کنیم . 

همین امر فرصت بی نظیری را برای کسب و کارهای مختلف ایجاد کرده است که بتوانند محصولات و خدمات خود را از طریق اپلیکیشن های فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین به دست مشتریان خود برسانند . در این صورت بسیاری از خریدها بدون نیاز به حضور مشتری در محل و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد . 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

چرا طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی ؟ 

ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی امری ضروری برای توسعه کسب و کار به خصوص در ایران است .  طبق آمار امروزه بالاترین سیستم عامل مورد استفاده در ایران گوشی های اندرویدی می باشد که بیش از 70 درصد بازار را به خود اختصاص می‌دهد . 

با طراحی اپ فروشگاهی اندروید محدودیت های فیزیکی را از بین برده و مشتری های شما در سراسر ایران می توانند به صورت شبانه روزی به محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا کنند . از طریق اپ فروشگاهی آنها قادر هستند در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنند . 


امکانات ساخت اپ فروشگاهی اندروید چیست ؟ 

شیناوب به دلیل اختصاصی بودن و عدم استفاده از فروشگاه ساز های آماده ، کار طراحی اپ فروشگاهی اندروید شما را به صورت کاملا نیتیو و اختصاصی انجام میدهد . در زیر برخی از امکانات فروشگاه ساز اندروید شیناوب را میتوانید مشاهده نمایید : 

برخی امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب


طراحی اختصاصی
افزودن نامحدود محصول و دسته بندی
گزارشات فروش و سود
ورود و عضویت با پیامک
ایجاد بن و کوپن تخفیف
جستجوی پیشرفته ( صوتی و بارکدخوان )
فروش تکی و عمده
گزارشات انبار و اعلان های مختلف
درج نظر و امتیاز
پیامک اعلان وضعیت های مختلف سفارش
ایجاد پروفایل هر مشتری
اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
تعریف واحد کالا و واحد پولی
امکان سفارش محصولات وزنی
روش پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و ..
تعریف انواع روش ارسال
تعریف محله ها و هزینه های ارسال متفاوت
امکان محاسبه وزنی محصولات برای ارسال پست
تعریف ساعات کاری مختلف
ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (رایگان)
امکان ارسال پیامک گروهی و اعلان
تعریف ویژگی و پارامتر برای محصولات
تعریف محصولات فروش ویژه
تعریف پیشنهادات ویژه به همراه تایمر معکوس
امکان فروش عمده و جزئی
تعریف ردیف های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه
قابلیت تعریف انواع بنرهای تبلیغاتی
ثبت موقعیت مشتری روی نقشه
قابلیت هشدار موجود شدن ، فروش ویژه برای هر محصول
نمایش سابقه سفارش ها به همراه جزئیات
امکان تعریف لیست خرید
قالب ریسپانسیو اختصاصی برای سایت
عدم استفاده از فروشگاه ساز آماده
تعریف محدودیت خرید برای هر کالا و هر مشتری
تعریف نقطه سفارش برای محصولات
مدیریت تصاویر و ایجاد نقشه سایت
امکان فروش کالای مجازی
امکان وبلاگ در سایت و اپ
امکان فیلتر سازی و مرتب سازی
قابلیت چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر معمولی)
توسعه و تغییرات به دلیل دست بنویس بودن
پشتیبانی 1 سال رایگان
عدم لایسنس سالانه و بدون نیاز به تمدید
امکان انتشار اپ اندروید در بازار و گوگل پلی
مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

اپلیکیشن با محتوای یکسان با وب سایت

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید شیناوب امکانات بی نظیری در اختیار شما قرار میدهد . 

به پشتوانه سالها تجربه و ساخت صدها اپلیکیشن فروشگاهی اندروید هر چیزی که برای اپ فروشگاهی خود نیاز داشته باشید را در اختیارتان می گذاریم .  شیناوب دائماً در حال آپدیت و به روز رسانی امکانات و ارتقاء پکیج فروشگاهی است . کلیه آپدیت ها و به روز رسانی ها طی مدت پشتیبانی  به صورت کاملا رایگان در اخیتار مشتریان قرار خواهد گرفت . 

ساخت اپ فروشگاهی اندروید

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید برای تمامی کسب و کارهایی که فروش محصولات و خدمات را انجام می‌دهند کاربرد دارد . از جمله  کسب و کارهایی که می توانند از خدمات طراحی عطر فروشگاهی اندروید استفاده کنند : 

کاربردهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید چیست ؟ 

اپلیکیشن های فروشگاهی به صورت کلی برای تمام کسب و کارهایی که با فروش محصول ارائه خدمات حتی فروشگاه‌های فایل کتاب الکترونیکی فعالیت دارند قابل استفاده می باشد . 

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید چقدر است ؟ 

جهت مشاهده صفحه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه نمایید . 

فروشگاه ساز اندروید چیست ؟ 

با استفاده از فروشگاه ساز اندروید شما می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و بدون صرف زمان زیاد برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید خود به صورت کاملا حرفه ای اقدام نمایید  . با استفاده از فروشگاه ساز اندروید  شما تمام امکانات لازم برای فروشگاه اینترنتی کامل را در اختیار خواهید داشت . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر مطلب اپلیکیشن فروشگاهی چیست را مطالعه نمایید . 

شرایط پشتیبانی شیناوب به چه صورت است ؟ 

پشتیبانی شیناوب پس از راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید به مدت یک سال به صورت کاملاً رایگان می‌باشد .  طی مدت پشتیبانی ،  کلیه آپدیت های اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و همچنین پنل مدیریت به صورت کاملا رایگان به روز رسانی خواهد شد . 

ساخت اپ فروشگاهی اندروید

آیا نیازمند پرداخت هزینه تمدید سالانه هستیم ؟ 

شیناوب برای اولین بار بدون هیچگونه هزینه تمدید سالانه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را برای شما انجام می دهد .  در این صورت ،  دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای تمدید سرویس به صورت سالانه نیستید  و تنها یک بار با خرید اپلیکیشن فروشگاهی به مدت نامحدود می توانید از خدمات اپلیکیشن فروشگاهی اندروید بهره مند شوید . 

آیا امکان اعمال تغییرات و شخصی سازیدر طراحی اپ فروشگاهی اندروید وجود دارد ؟

طراحی اپ فروشگاهی اندروید

شیناوب به دلیل کدنویسی کاملا اختصاصی و عدم استفاده از فروشگاه ساز های آماده کلیه تغییرات اعم از تغییرات ظاهری و تغییرات کد نویسی بدون هیچ گونه محدودیت فراهم کرده است . 

آیا امکان اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری وجود دارد ؟ 

یکی از خدمات منحصر به فرد شیناوب  امکان اتصال به انواع نرم افزارهای حسابداری می باشد ، در این صورت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید شما با نرم افزار حسابداری هماهنگ خواهد شد . در این صورت کلیه موجودی کالاها ،  قیمت ها  و ثبت فاکتور به صورت خودکار در نرم افزار حسابداری شما انجام خواهد شد . 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر صفحه  اتصال به نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی را مشاهده نمایید . 

نیازمند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید به صورت اختصاصی با طراحی منحصر به فرد هستم ،  چنین چیزی امکان پذیر است ؟ 

 بله ، شیناوب می تواند کار ساختن اپلیکیشن فروشگاهی اندروید شما را با قالب و طراحی اختصاصی انجام دهد . تیم مجرب شینا وب  کار طراحی قالب  را مطابق با حوزه کاری و سلیقه شما به صورت اختصاصی انجام خواهد داد .  همچنین هرگونه تغییر و شخص سازی در کدنویسی و افزودن امکانات جدید نیز امکان پذیر میباشد . 

آیا امکان اتصال پیک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید  امکان پذیر است ؟ 

 شینا وب  اپلیکیشن پیک اختصاصی را برای فروشگاه اینترنتی طراحی نموده است . شما با تعریف پیک های خود از طریق پنل مدیریتی و نصب اپلیکیشن پیک برروی تلفن همراه می توانید مکان لحظه به لحظه پیک را مشاهده و همچنین سابقه سفارشات تحویل شده توسط پیک ها را به صورت کامل گزارش گیری نمایید . 

ساخت فروشگاه اندروید

آیا امکان  اتصال وب سایت و اپلیکیشن ios فروشگاهی امکانپذیر است ؟ 

 بله ،  شما می توانید پس از ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید در هر زمان وب سایت و اپلیکیشن ios فروشگاه را نیز متصل نماید .  پکیج فروشگاهی شینا وب  شامل نسخه اپلیکیشن اندروید ، ای او اس و وب سایت می باشد . 

آیا امکان فروش فایل مجازی نیز وجود دارد ؟ 

بله ،  شما می توانید کار ساخت اپ فروشگاهی برای فروشگاه فایل را نیز انجام دهد . 

اپلیکیشن قابلیت  انتشار در مارکت ها را دارد ؟ 

بله ،  پس از راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ، کار انتشار ان در گوگل پلی و کافه بازار قابل انجام است . کلیه کدها و پیش نیازهای انتشار در مارکت ها به صورت کامل انجام شده است . اطلاعات بیشتر در خصوص انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی را مطالعه نمایید . 

آیا نماد اعتماد نیز برای فروشگاه گرفته می شود ؟

بله ، در مراحل گرفتن نماد اعتماد  برخی مراحل نیاز به تکمیل مدارک از سوی کارفرما می باشد . بحث های فنی و مرحله های مختلفی از کار توسط شیناوب و به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد . 

شرکت طراح اپ فروشگاه اندروید

مزیت کد نویسی اختصاصی و دست نویس بودن طراحی فروشگاه اندروید چیست ؟

 کد نویسی دست نویس از دشوارترین روشهای طراحی  فروشگاه های اینترنتی می باشد .  به دلیل زحمت زیاد و زمان بر بودن و همچنین نیازمند بودن به  تجربه و دانش زیاد بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند از فروشگاه سازهای آماده استفاده نمایند . شیناوب با توجه به سابقه طولانی مدت ساخت بسته فروشگاهی را به صورت کاملا دست نویس و اختصاصی انجام داده است .  

از جمله مزیت‌های کدنویسی دست نویس عبارتند از : 

امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها بدون محدودیت

امنیت بسیار بالا

سرعت بسیار بالاتر به نسبت سایت ساز های آماده

چرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید به صورت  دست نویس ترجیح بالاتری دارد ؟ 

 اگر شما لیست ۵۰ فروشگاه برتر ایران و جهان را بررسی نمایید ،  هیچکدام از این فروشگاه ها از سیستم های آماده استفاده نکرده‌اند . تمام این فروشگاه ها کدنویسی فروشگاه خود را به صورت کاملا اختصاصی و به صورت دست بنویس انجام می دهند . 

برای مثال فروشگاه دیجی کالا یک سیستم فروشگاهی اختصاصی است که توسط تیم توسعه دهنده دائما در حال تغییرات و به روز رسانی می باشد .  هرکسی برای داشتن یک فروشگاه با قابلیت اعمال  به روز رسانی و تغییرات  باید به فکر استفاده از فروشگاه ساز دست نویس باشد . 

چرا باید شیناوب برای ساخت اپ فروشگاه اندروید انتخاب کنیم ؟ 

شیناوب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده است .  با وجود تیمی مجرب و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های دنیا برای توسعه اپلیکیشن فروشگاهی ،  بسته های فروشگاه کاملا حرفه ای و اختصاصی را برای  کاربران و بازار ایران فراهم کرده‌ایم . 

شیناوب با ساخت بیش از ۲۰۰ اپلیکیشن فروشگاهی اندروید  برای کسب و کارهای مختلف آماده طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید اختصاصی شما می باشد . 

 از صفحه نمونه کارها دیدن فرمایید ،  همچنین می‌توان فیلم نمونه کار ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشاهده نمایید . 

طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

شیناوب برای رشد کسب و کار اینترنتی شما همراهتان خواهد بود 

تیم شیناوب  با وجود سابقه طولانی راه اندازی فروشگاه های زیاد تجربه های  لازم و نکات مهم و اساسی برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهد داد . 

قطعاً برای رسیدن به موفقیت در کار راه اندازی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی خود نیازمند مشاوره و راهنمایی هستید ، تیم مجرب شیناوب به صورت کاملا رایگان در کنار شما خواهد بود …. 

جهت خرید اپلیکیشن فروشگاهی اندروید  با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید با شینا وب تماس حاصل نمایید . 

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.89/5 (16 Review)
whatsapp