۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده | طراحی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی |شیناوب

طراحی اپلیکیشن عمده فروشی فروشگاهی

امروزه با توسعه اینترنت و رشد چشم گیر استفاده از تلفن های همراه ، روش های خرید و فروش کالا به شدت در حال تغییر است . روش های فروش سنتی جای خود را به روش های جدید خرید و فروش میدهند . امروزه شاهد فعالیت هزاران فروشگاه اینترنتی در انواع و اقساط مشاغل هستیم . بسیاری از مردم برای رونق کسب و کار خود اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کرده اند . از همین رو بسیاری از فعالان بازار که در زمینه تولید و پخش عمده محصولات مختلف فعالیت دارند اقدام به فروش اینترنتی محصولات کرده اند . مزیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده این است که میتوانید از این اپلیکیشن برای خرده فروشی و عمده فروشی به صورت همزمان استفاده کنید . شیناوب با طراحی قابلیت کاربران همکار این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید با انتخاب همکاران به صورت عمده فروشی محصولات را عرضه کنید و برای دیگر کاربران امکان خرید خرده فروشی امکان پذیر خواهد شد .

چرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده ؟

چرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده کالا

با گسترش اینترنت و توسعه فناوری میزان بهره مندی ما از آن نیز گسترش پیدا کرده است . همزمان با ورود گوشی های هوشمند تحول بزرگی در سبک زندگی مردم ایجاد شده است و تلفن های هوشمند به ابزاری قدرتمند برای برطرف کردن نیازهای روزمره ما تبدیل شده است . با ورود اپلیکیشن های فروشگاهی ، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کرده اند که بتوانند خدمات خود را به روشی جدید به دست مصرف کنندگان برسانند .

امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی نقش بزرگی در میزان خرید و فروش اینترنتی بازی میکند . همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک شروع به طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی کرده اند . با مزیت های ویژه ای که اپلیکیشن فروشگاهی برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها ایجاد کرده است ، مردم ترجیه میدهند خریدهای روزمره و نیازهای خود را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها و صرف زمان و هزینه زیاد به راحتی از طریق اپلیکیشن ها برطرف کنند .

با طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی شما میتوانید محصولات خود را در کمترین زمان به دست مشتریان خود در سراسر کشور و یا حتی خارج از کشور برسانید . حتی شما میتوانید مثل خیلی از فروشندگان دیگر و بدون حضور در فروشگاه محصولات خود را از طریق سایت و اپلیکشین عمده فروشی عرضه کنید .

از جمله مهمترین حوزه های بازار عمده فروشی میتوان به عمده فروشی لباس ، عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی ، عمده فروشی خواروبار و مواد غذایی ، عمده فروشی لوازم خانه، آشپزخانه و پلاسکو، عمده فروشی ظروف یکبارمصرف و... اشاره کرد . هیچ تفاوتی ندارد که شما چه نوع محصول و خدماتی دارید ، از طریق طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده میتوانید هرنوع محصولی را بفروش برسانید .

برخلاف چیزی که به نظر میرسد طراحی سایت و اپلیکیشن پخش عمده کار سختی نیست . سایت و اپلیکیشن پخش عمده را میتوان تلفیقی از سایت شرکتی و سایت فروشگاهی دانست که بتواند تمام نیازهای یک سایت شرکتی و فروشگاهی را برای شما فراهم کند .

سفارش طراحی اپلیکیشن عمده فروشی

چرا به طراحی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی و پخش کالا نیاز داریم؟

تیم شیناوب فعالیت خود را از سال 1387 شروع نموده است . کلیه کدنویسی شیناوب به صورت کاملا نیتیو و شخصی سازی شده انجام میشود . برخی از مزیت های ساخت فروشگاه اینترنتی شیناوب :

قیمت مناسب

با بیش از 10 سال فعالیت و طراحی صدها فروشگاه اینترنتی ، بسته فروشگاهی شیناوب با بالاترین کیفیت ، خدمات و همچنین مناسبترین قیمت طراحی میشود

طراحی خلاقانه و کاربردی

به دلیل برنامه نویسی نیتیو و کدنویسی اختصاصی فروشگاهی اینترنتی ، شیناوب قادر به تغییر و شخصی سازی اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی شما بدون هیچ گونه محدودیت میباشد . شما میتوانید درصورت نیاز به امکانات اختصاصی یا طراحی ظاهر اختصاصی با پشتیبان تیم مجرب شیناوب در تماس باشید

پشتیبانی رایگان

شیناوب ضمانت کیفیت طراحی فروشگاهی خود را به صورت کاملا رایگان طی مدت یکسال پس از تحویل فروشگاه انجام میدهد . همچنین طی مدت پشتیبانی ، کلیه آپدیت های اپلیکیشن و سایت فروشگاهی به صورت رایگان برای مشتریان محترم قرار خواهد گرفت .

عدم نیاز به تمدید سالانه

یکی از مهمترین وجه تمایز شیناوب نسبت به سایر گروه ها ، عدم نیاز به تمدید سالانه میباشد . شما یکبار هزینه فروشگاه اینترنتی را پرداخت و سالها بدون نیاز به تمدید سالانه از ان استفاده میکنید .

داشتن مشتریان وفادار و دائمی

با کمک طراحی اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی و پخش کالا میتوانید مشتریان وفاداری به لیست خود اضافه کنید. سادگی ثبت سفارشات و پیگیری انها یکی از دلایل جذف مشتری های جدید به کسب و کار شما می باشد.

طراحی اپلیکیشن اندروید ، ios و وب سایت

پکیج فروشگاهی شیناوب به صورت مشترک بین اپلیکیشن اندروید ، ios و وب سایت میباشد . کل بسته فروشگاهی از طریق پنل مدیریت تحت وب سایت یا از طریق اپلیکیشن مدیریتی قابل مدیریت و نظرات میباشد

قابلیت فروش انلاین

به کمک طراحی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی فروشگاهی با قابلیت نمایش در دستان هزاران مشتری خود داشته باشید و قابلیت سفارش گیری در 24 ساعت شبانه روز را خواهید داشت. ساخت فروشگاه اینترنتی عمده فروشی عاملی مهم جهت جذب مشتریان جدید و مدیریت ساده کسب و کار شما خواهد بود.

حساب و کتاب دقیق

یکی از نکاتی که شیناوب در ساخت اپلیکیشن عمده فروشی و پخش کالا به آن توجه کرده است امکان گزارش گیری های دقیق از تمامی بخش ها می باشد. امکان ایجاد گزارش های فروش از تمامی کاربران, تاریخ های خاص, سفارشات ارسالی و کنسل شده, حساب های واریزی و بستانکاری و بدهکاری و... از جمله این قابلیت ها می باشد.

فروش ویژه و پیشنهادات ویژه فروش

امکان ایجاد تخفیفات ویژه و offer های ویژه به مشتریان خود بسیار جذاب میباشد. نکته ای که در ساخت اپلیکیشن مثل دیجی کالا نیز امکان پذیر می باشد..

چرا به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده نیاز داریم ؟

کسانی که در بازار عمده فروشی فعالیت دارند حتما اطلاع دارند که دلالان نقش بزرگی در این بازار انجام میدهند . شما به واسطه طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی میتوانید به صورت مستقیم پل اربتاطی میان مغازه داران و خودتان بدون نیاز به هیچ واسطه ای ایجاد کنید . خریداران میتوانند به راحتی سفارش کالاها و محصولات خود را از طریق اپلیکیشن ثبت کنند.

شما در کنار طراحی سایت پخش عمده میتوانید نسخه اپلیکیشن فروشگاهی را نیز طراحی کنید . اپلیکیشن فروشگاهی مزیت های زیادی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت . از جمله این موارد :

کاهش چشم گیر هزینه ها

افزایش میزان فروش

حذف دلالان

تبلیغات و اطلاع رسانی رایگان

امکان پرداخت آنلاین و اتصال به انواع درگاه های پرداخت

حذف دلالان جهت پخش عمده کالا

دریافت سفارشات از مشتریان خود توسط طراحی اپلیکیشن عمده فروشی و پخش کالا

نظارت دقیق در پرداخت های انلاین و گزارشات فروش

مشاهده و حسابرسی های کامل جهت تحویل کالاها و اجناس و کد های پیگیری

تبلیغات و اطلاع رسانی رایگان

فروش به قیمت های متفوات برای کاربران خاص

مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده

برخی امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب


طراحی اختصاصی
افزودن نامحدود محصول و دسته بندی
گزارشات فروش و سود
ورود و عضویت با پیامک
ایجاد بن و کوپن تخفیف
جستجوی پیشرفته ( صوتی و بارکدخوان )
فروش تکی و عمده
گزارشات انبار و اعلان های مختلف
درج نظر و امتیاز
پیامک اعلان وضعیت های مختلف سفارش
ایجاد پروفایل هر مشتری
اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
تعریف واحد کالا و واحد پولی
امکان سفارش محصولات وزنی
روش پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و ..
تعریف انواع روش ارسال
تعریف محله ها و هزینه های ارسال متفاوت
امکان محاسبه وزنی محصولات برای ارسال پست
تعریف ساعات کاری مختلف
ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (رایگان)
امکان ارسال پیامک گروهی و اعلان
تعریف ویژگی و پارامتر برای محصولات
تعریف محصولات فروش ویژه
تعریف پیشنهادات ویژه به همراه تایمر معکوس
امکان فروش عمده و جزئی
تعریف ردیف های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه
قابلیت تعریف انواع بنرهای تبلیغاتی
ثبت موقعیت مشتری روی نقشه
قابلیت هشدار موجود شدن ، فروش ویژه برای هر محصول
نمایش سابقه سفارش ها به همراه جزئیات
امکان تعریف لیست خرید
قالب ریسپانسیو اختصاصی برای سایت
عدم استفاده از فروشگاه ساز آماده
تعریف محدودیت خرید برای هر کالا و هر مشتری
تعریف نقطه سفارش برای محصولات
مدیریت تصاویر و ایجاد نقشه سایت
امکان فروش کالای مجازی
امکان وبلاگ در سایت و اپ
امکان فیلتر سازی و مرتب سازی
قابلیت چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر معمولی)
توسعه و تغییرات به دلیل دست بنویس بودن
پشتیبانی 1 سال رایگان
عدم لایسنس سالانه و بدون نیاز به تمدید
امکان انتشار اپ اندروید در بازار و گوگل پلی
مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

مزایای ساخت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده

موارد مهم طراحی اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی و پخش کالا

مزایای بسیار زیاد و حرفه ای برای شما با کمک طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی برای شما امکان پذیر میگردد.

  • افزایش اعتبار کسب و کار

    با طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی برند شما در اینترنت نیز تبلیغ خواهد شد و این امر باعث افزایش اعتبار و جذب مشتریان جدید از این طریق خواهد شد

  • کسب درآمد بیشتر

    حذف واسطه ها و فروش مستقیم از مزیت های مهم طراحی اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی میباشد

  • تنوع زیاد

    شما به صورت نامحدود میتوانید دسته بندی و محصولات تعریف کنید .

  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها

    این امکان را به مشتریان خود بدهید که در هرزمان بتوانند نیازهای خود را تنها با چند کلیک از طریق اپلیکیشن یا وب سایت عمده ثبت کنند

  • داشتن مشتریان وفادار و دائمی

    با ایجاد روش های جدید ارائه خدمات اینترنتی ، مشتریان قبلی شما به راحتی میتوانند خرید های خود را بدون مراجعه حضوری انجام دهند . همچنین بخش بزرگی از خریدهای اینترنتی را میتوانید به فروشگاه خود هدایت کنید و برای کسب و کار های مشتریان دائمی و وفادار ایجاد نمایید .

  • تبلیغات هدفمند و رایگان

    با استفاده از قابلیت ارسال نوتیفیکیشن ( اطلاع رسان ) در اپلیکیشن ، میتوانید تمامی مشتریان خود را از محصولات جدید یا محصولات فروش ویژه مطلع کنید . همچنین میتوانید اعلان مناسبت ها و پیام های مرتبط ، مشتریان خود را به فروشگاه بازگردانید .

امکانات طراحی اپلیکیشن عمده فروشی

فروشگاه ساز شیناوب شامل نسخه های مختلف میباشد از جمله :

اپلیکیشن فروشگاهی برای اندروید

اپلیکیشن فروش برای IOS

اپلیکیشن پیک برای اندروید ( جهت تعریف پیک های مختلف و ارسال شدن سفارش ها توسط پیک )

وب سایت فروش ( به همراه قالب موبایلی و ریسپانسیو )

پنل مدیریت ادمین

اطلاع رسانی ( نوتیفیکیشن ) رایگان

قابلیت پیشنهادات شگفت انگیز و زمان دار

تهیه گزارشات و آمار دقیق فروش و پخش کالا ها

امکان مشخص نمودن قیمت ها و نرخ های خاص برای کاربران متفاوت

نمونه کار نمونه کار طراحی فروشگاهی سوپرمارکت اندروید حاجی مارکت | شیناوب

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی برای چه کسانی مناسب است ؟

مشاوره ساخت اپلیکیشن عمده فروشی

تمامی کسب و کارهایی که در زمینه تولید ، واردات ، خرده فروشان ، عمده فروشان میتوانند از طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی عمده فروشی عمده استفاده نمایند . از جمله کسب و کارهایی که می توانند اقدام به طراحی سایت پخش عمده کنند شامل موارد زیر می باشد:


لباس فروشی ها
لوازم آرایشی و بهداشتی
خواربار فروشی ها
عطاری ها و فروشندگان دارو
سوپرمارکت ها و مواد غذایی فروشی ها
فروشنده ها لوازم خانه
فروشنده های لوازم آشپزخانه
پلاسکو فروشی ها
فروشنده های ظروف یک بار مصرف

طراحی اپلیکیشن پخش عمده چگونه کار میکند ؟

طراحی سایت عمده فروشی

مراحل کار برای شروع اپلیکیشن فروش عمده بسیار ساده میباشد . پس از طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن پخش عمده توسط شیناوب ، طی یک جلسه آموزشی و همچنین فایل های راهنما نحوه کار با پنل مدیریت و نحوه کار با اپلیکیشن به صورت کامل اموزش داده میشود .
با قرار گرفتن اطلاعات پنل مدیریت در اختیار شما ، میتوانید با ایجاد ارتباط به نرم افزار حسابداری یا از طریق اکسل یا ورود اطلاعات محصولات از طریق پنل مدیریت ، کلیه محصولات خود را ایجاد نمایید . همچنین می توانید قیمت های مختلفی برای کاربران همکار و کاربران دیگر در نظر بگیرید .
پس از تعریف محصولات و دسته بندی ها ، فروشندگان می توانند از طریق اپ عمده فروشی یا وب سایت محصولات را مشاهده و در لیست خرید قرار دهند . اپلیکیشن ها از طریق مارکت های اندروید و ای او اس قابل دسترسی مشتریان خواهد بود .

قبل از شروع ساخت اپلیکیشن عمده فروشی مشاوره بگیرید

شیناوب آماده ارائه مشاوره کاملا رایگان جهت راهنمایی شما مشتریان محترم برای راه اندازی و ساخت فروشگاه پخش عمده میباشد . تیم مجرب شیناوب فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است . سالها تجربه و راه اندازی صدها نمونه فروشگاه اینترنتی باعث ایجاد تجربه های متفاوت و روش های عملی برای موفقیت کسب و کار اینترنتی میباشد .

دقت کنید که تنها طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای موفقیت یک فروشگاه اینترنتی کافی نیست ، عواملی همچون نحوه تعریف دسته بندیها ، کیفیت تصاویر ، نحوه ایجاد محصولات ، روش های بازاریابی ، روش های ارسال نوتیفیکیشن های جذاب و صدها عامل دیگر نیز برای موفقیت فروشگاه اینترنتی باید مورد توجه قرار بگیرد .

جهت کسب مشاوره و راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان شیناوب در تماس باشید .

ساخت اپلیکیشن فروش عمده کالا
هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشنده

ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران

طراحی اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش میوه جات و سبزیجات

ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش ملک

طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی

کیفیت بالای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروش لباس و پوشاک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

چرا نه به ووکاممرس

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب

ساخت فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش کیف و کفش

طراحی اپلیکیشن فروش قهوه و لوازم کافی شاپ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ساعت

طراحی اپلیکیشن اندروید IOS

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری



سوال های متداول طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده | طراحی فروشگاه اینترنتی عمده فروشی |شیناوب

آیا نیازمند تمدید سالانه و پرداخت هزینه اشتراک سالانه برای ادامه استفاده از فروشگاه هستیم ؟
خیر ، یکی از وجه تمایز شیناوب نسبت به سایر گروه ها عدم اجبار به تمدید سالانه میباشد . شما از زمان تحویل فروشگاه به مدت نامحدود و هیچ گونه محدودیت دیگر میتوانید از سیستم فروشگاه استفاده نمایید .
خدمات پس از فروش و مدت زمان پشتیبانی چگونه است ؟
شما از زمان تحویل گرفتن فروشگاه به مدت یک سال پشتیبانی کاملا رایگان خواهید داشت . طی مدت پشتیبانی کلیه آپدیت های فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان برای مشتریان محترم قرار خواهد گرفت .
چگونه از کیفیت و عملکرد اپلیکیشن، اطمینان پیدا کنم؟
شیناوب فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است . تیم مجرب شیناوب با طراحی صدها اپلیکیشن فروشگاهی آماده ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای شما میباشد . همچنین تیم شیناوب ضمانت عملکرد و کیفیت کار خود را با گارانتی کامل به مدت یک سال تضمین میکند .
نحوه پرداخت تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چگونه است؟
در اولین مرحله و پس از انجام مشاوره رایگان ، شما بسته فروشگاهی خود که میتواند شامل نسخه اندروید ، ios یا وب سایت باشد را انتخاب می نمایید . پس از ان ، مراحل عقد قرارداد انجام میشود و یک بخش از مبلغ به عنوان پیش پرداخت و مابقی طی قرارداد تعیین میشود .
تعرفه و قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده چقدر است ؟
جهت مشاهده قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید با کارشناسان شیناوب تماس حاصل فرمایید یا از طریق سایت قیمت های طراحی را مشاهده نمایید .
محسن
بنده بنک دار عمده مواد غذایی هستم و برای پخش کالاها مشکل دارم. تصمیم گرفتم که اپلیکیشن و وب سایت فروش عمده و پخش کالا راه ندازی کنم. سوالم این هست که برای انتقال محصولات و موجودی کالا بین نرم افزار حسابداری فروشگاهم با اپلیکیشن و وب سایت پخش کالا به چه صورت باید انجام بشه؟ چون موجودی کالاهام و قیمت ها خیلی مهم هست و باید کاملا سینک شده باشند.
سلام . بله ببینید ما تمامی موارد لازم را در طراحی اپلیکیشن و سایت فروش عمده و پخش کالا در نظر گرفتیم. یکی از اساسیترین بخش های چنین اپ و سایتی بحث موجودی انبار و قیمت ها است. برای این مورد ما 2 راه حل کلی در نظر گرفتیم. اولین راه حل اتصال مستقیم نرم افزار حسابداری شما به وب سایت و اپ پخش عمده می باشد که تمامی سفارشات محصولات قیمت ها و موجودی به صورت خودکار بین فروشگاه شما و در اپ و سایت شما یکسان و سینک شده می باشد. حالت دوم اتصال با فایل اکسل است که شما خروجی محصولات از حسابداری خودتان را میگیرید و به اپ و سایت منتقل میکنید و به سادگی تمامی انبار یکسان سازی میگردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری را مطالعه نمایید.
رضا
سلام و خسته نباشید. یک سوالی داشتم بنده قصد راه اندازی اپلیکیشن چهت فروش عمده کالا ها را دارم و میخواستم بدونم ایا امکان محاسبه درصد تخفیفی و همچنین نمایش قیمت فروش تک برای فروشنده و نرخ فروش به شکل کارتنی امکان پذیر است؟چون برای مثال فروشنده مواد غذایی و سوپرمارکت نیاز دارد بداند که قیمت فروش تک برای هر مشتری به چه صورت است و قیمت خرید کارتنی که از اپ انجام میدهد به چه صورت است.ایا این امکان وجود دارد؟
سلام و تشکر. بله. در واقع ما بر اساس نیاز سنجی مشتریانی که قصد ساخت اپ جهت خرید و فروش عمده کالاها را دارند برنامه نویسی و اماده سازی کرده ایم. برای طراحی اپلیکیشن پخش عمده و فروش عمده کالا ما این نکته را مد نظر قرار داده ایم و شما در پنل مدیریت برای هر محصول میتوانید قیمت فروش تک محصول که خریدار شما از شما خریداری میکند را وارد نمایید و همچنین قیمت فروش عمده به شکل کارتنی و همچنین تعداد موجود در هر کارتن نیز قابل ثبت و مشاهده می باشد. در این صورت مشتری شما با باز کردن وب سایت و یا اپلیکیشن فروش عمده کالا قادر به مشاهده لیست قیمت ها و همچنین درصد حاشیه سود که به صورت خودکار محاسبه میگردد را خواهد داشت.
مسعود
سلام. یک سوالی داشتم. به چه صورت میتوانم قا،بلیت خرید تک و عمده را به سایتم اضافه کنم؟
سلام. ببینید متاسفانه اکثر سایت های فروشگاهی توسط پرستاشاپ و ووکامرس ایجاد میگردند. سیستم ما تماما بر اساس کد نویسی اختصاصی شیناوب است که هم برای اپ و هم برای سایت به صورت اختصاصی کد نویسی شده است. با توجه به کد نویسی دستی شما امکان استفاده از این قابلیت های پیشرفته و حرفه ای را برای وب سایت و اپ فروشگاه خواهید داشت. در صورتی که وب سایت خود را به وب سایت فروشگاهی ما ارتقا دهید امکان استفاده از قابلیت فروش عمده و تک فروشی را در وب سایت و حتی اپلیکیشن خود نیز خواهید داشت.
صالح
سلام .... ایا امکان طراحی اپلیکیشن پخش مواد غذایی به صورت کلی و جزئی نیز میتوان استفاده کرد ؟
درود. بله شما برای محصولات خود میتوانید قابلیت فروش هم به صورت فروش کلی و هم فروش جزئی را داشته باشید. قیمت گذاری ها و امکان تعریف شرایط فروش عمده و خرد برای هر محصول امکان پذیر است که با تنظیم این مشخصه ها به صورت خودکار در طراحی اپلیکیشن پخش مواد غذایی قابل مشاهده خواهد بود . به این صورت کاربری که قصد خرید محصولات را از اپلیکیشن پخش مواد غذایی را دارد میتواند با توجه به تنظیمات انجام شده جهت فروش عمده و خرد و رسیدن تعداد درخواست سفارش خود به صورت خودکار قیمت فروش جز و یا عمده برایش محاسبه گردد.

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.97/5 (28 Review)
whatsapp