۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چگونه انتخاب کنیم

همه کسب و کارها دوست دارند که فروش و درآمد خود را افزایش دهند.  یکی از بهترین روش ها همگام شدن با تکنولوژی می باشد.  برای همین است که امروزه بسیاری از کسب و کارها اقدام به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی خود کرده‌اند . قطعاً در زمان های مختلف شاهد آن بوده ایم که چگونه تکنولوژی بر افزایش درآمد و فروش ما تاثیر گذار بوده است. 

شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چگونه انتخاب کنید

 تا همین چند سال پیش بسیاری از افراد از فروشگاه های اینترنتی از قبیل دیجی کالا خرید انجام نمی‌دادند ولی به دلیل وجود سهولت و مزیت هایی که فروش اینترنتی ایجاد کرده است بسیاری از ما امروزه  خرید های خود را از طریق اینترنت انجام می دهیم.  خیلی ها قبلاً به فروشگاه های اینترنتی اعتماد نداشتند ولی با وجود ساماندهی های انجام شده و بحث نماد اعتماد ، نماد ساماندهی و نظارت کامل بر فروشگاه های اینترنتی اعتماد مردم نیز نسبت به خرید آنلاین بیشتر شده است . 

 به خصوص در زمان بیماری کرونا  و تعطیلی بسیاری از کسب و کارهای محلی ،  مردم ناچار به تهیه امورات روزانه خود از طریق فروشگاه های اینترنتی بوده اند . همین امر سبب ایجاد و افزایش اعتماد  به خریدهای اینترنتی شده است . طی حدود یک سال و نیم گذشته و در دوران کرونا ،  کسب و کارهایی که اینترنتی شده بودند علاوه بر اینکه صدمه ای بر آنها وارد نشد ، بلکه فروش آنها نیز به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد . 

 طبق گفته بیل گیتس ،  طی چند سال آینده  تنها کسب و کارهای وجود خواهند داشت که خود را آنلاین کرده اند .  در همین راستا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی اهمیت بسیار زیادی ایفا می کند. 

 بسیاری از مردم و فروشگاه ها نیازمند انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اینترنتی خود هستند . در این بین  شرکت های زیادی وجود دارند که کار راه اندازی فروشگاه اینترنتی را انجام میدهد .  برای داشتن  اپلیکیشن فروشگاهی مناسب ،  نکات زیادی را باید مورد توجه قرار داد .  در این مطلب شیناوب به بررسی برخی از موارد مهم میپردازیم . 
میتوانید مطلب تاثیر طراحی اپ فروشگاهی برای کسب و کارهای نوپا را برای اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید . 

اپلیکیشن های فروشگاهی به چند روش طراحی میشوند ؟ 

فروشگاه های اینترنتی به صورت کلی به چند حالت مختلف قابل طراحی می باشد : 

  • روش اول استخدام برنامه نویس و ساخت فروشگاه اینترنتی از اول به صورت پایه و بر اساس نیازهای خود . 
  •  روش دوم استفاده از فروشگاه ساز های آماده و از قبل ساخته شده می باشد . 
  •  روش سوم انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می باشد . 
  • روش چهارم که روش مرسوم ای هم نیست یادگیری زبان برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن و وب سایت توسط خود شخص میباشد . 

هر کدام از این روشها دارای مزایا و معایب مختص خود هستند .

بهترین روش برای ساخت اپ فروشگاهی چیست ؟

از روش های گفته شده به اعتقاد شیناوب بهترین روش گزینه سوم است . شما می توانید کار طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک تیم و شرکت مجرب بسپارید .  تیمی با سابقه ،  با رزومه کاری قوی  که در کمترین زمان می‌تواند کار ساخت فروشگاهی حرفه ای شما را به انجام برساند . 

البته برای انتخاب شرکت طراح باید نکات و فاکتورهای زیادی را مورد توجه قرار داد متاسفانه بسیاری از طراحان به دلیل عدم تجربه کافی و عدم دانش برنامه نویسی ، فروشگاهی با کیفیت نامناسب و یا پشتیبانی ضعیف تحویل می دهند و در غالب موارد موفقیتی از این روش حاصل نمی شود . 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

 نکات مهم برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاه

 در زیر مواردی را برای شما بیان می کنیم که برای انتخاب تیم طراح نرم افزار فروشگاهی بسیار حائز اهمیت می باشد .  اگر قصد راه اندازی فروشگاه موفق،  با کیفیت،  با پشتیبانی و خدمات مناسب را دارید حتما این نکات مطرح شده توسط شیناوب را به دقت مورد توجه قرار دهید : 

  1. سابقه کاری
    قطعاً همه ما دوست داریم کار با کیفیت عالی تحویل بگیریم . کار قوی نیازمند تجربه و سابقه کاری زیاد میباشد مطمئن شوید که شرکت طراح اپ فروشگاهی شما دارای چندین سال سابقه کاری میباشد .

  2. مشاهده رزومه کاری
    یک شرکت طراح اپ فروشگاهی موفق حداقل باید دارای ۲۰ نمونه اپلیکیشن فعال باشد . در بسیاری از موارد شاهد بوده ایم که شرکت طراح حتی ۳ الی ۴ نمونه اپلیکیشن فروشگاهی نیز ندارد.  حتما نمونه کارهای شرکت را نصب و به دقت بررسی و تست نمایید.
    تصور کنید که اپلیکیشن خودتان را نصب کرده اید .  آیا از کیفیت آن راضی هستید ؟  آیا سرعت آن خوب است ؟  آیا از لحاظ طراحی و ظاهر مورد پسند شما است ؟  درصد میزان رضایت خود را مشخص کنید .
    برخی از نمونه کارهای طراحی اپ فروشگاهی را مشاهده نمایید . همچنین میتوانید فیلم نمونه کارهای اپلیکیشن فروشگاهی را نیز برای کسب اطلاعات دقیقتر مشاهده کنید . 

    نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

  3.  مشاهده لیست امکانات
    لیست امکانات فروشگاه اینترنتی تحویلی خود را به صورت کامل و با دقت مطالعه نمایید .  امکاناتی که خودتان نیازمند هستید یا ایده هایی که دارید را حتماً به تیم طراح مطرح کنید . شاید بهتر باشد اپلیکیشن های فروشگاهی مختلف را نصب کنید تا بتوانید لیست امکانات دقیق و کامل مورد نیاز خود را به دست بیاورد.

  4. مشاهده نسخه دمو
    برای اینکه با امکانات پنل مدیریت و اپلیکیشن به خوبی آشنا شوید ،  حتماً قبل از سفارش از تیم طراح درخواست نسخه دموی پنل مدیریت و اپلیکیشن فروشگاهی را کنید . پنل مدیریت را به خوبی بررسی کنید  و امکاناتی  تیم طراحی کرده را بررسی و تست نمایید . ویژگی های طراحی اپ فروشگاهی را کامل بررسی نمایید . 

  5.  کسب اطلاعات از مشتریان قبلی
    یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از از کیفیت کار و خدمات پشتیبانی ،  ارتباط با مدیران فروشگاه های قبلی شرکت طراح اپلیکیشن فروشگاهی می باشد .  از نمونه کارهای معرفی شده چند تا را انتخاب کرده و با مدیران آن فروشگاه تماس حاصل نمایید.  اطلاعاتی در خصوص پشتیبانی و میزان رضایت آنها از فروشگاه تحویلی کسب کنید .

  6. پشتیبانی
    پشتیبانی فروشگاه های اینترنتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  فروشگاه اینترنتی دارای ریزه کاری ها و جزئیات بسیار زیادی می باشد که بسیاری از این موارد در حین انجام کار و فعالیت فروشگاه مشخص میشود.
    بعضی مواقع ممکن است مشکلات و اختلالاتی در فروشگاه شما به وجود بیاید که باعث عدم عملکرد صحیح فروشگاه شما بشود.  در این زمان تیم طراحی شما باید در کمترین زمان مشکل را برطرف نماید .

    پکیج کامل طراحی فروشگاه اینترنتی

  7. خدمات پس از فروش
    شاید شما قبلاً با فروشگاه اینترنتی کار نکرده باشید .  در این صورت نیازمند آموزش کامل،  دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص پیشبرد اهداف خود هستند .  شاید شما نیازمند یک سری تغییرات و شخصی سازی ها نیز باشید که برای بسیاری از فروشگاه های  اینترنتی طی مدت زمان راه اندازی نیاز می شود.  در این صورت تیم طراح باید به خوبی پشتیبانی و خدمات پس از فروش را به شما ارائه نماید . 

  8.  مشاوره حرفه ای
    فروشگاه های زیادی وجود دارند که پس از مدتی از زمان فعالیت با شکست مواجه می شود.  یکی از دلایل اصلی آن را میتوان عدم تجربه کافی و دریافت مشاوره حرفه ای دانست .   مواردی از قبیل نحوه تعریف و ایجاد دسته بندی ها و زیر دسته ها ، نحوه تعریف صحیح محصولات ،  نکات مهم برای انتخاب عکس و کیفیت تصاویر ،  روش های بازاریابی و افزایش فروش ،  نحوه رسیدگی به سفارش و اطلاع مشتری از وضعیت سفارش ها ،  ارائه خدمات مناسب و سریع مشتری ،  هماهنگ سازی پیک و نحوه دریافت کالا ،  روشهای مناسب پرداخت سفارش ها،   تحلیل و بررسی آمار و گزارشات فروش ، امکان اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری و صدها عامل مهم دیگر در این امر دخیل هستند.
    شما نیازمند تیم طراحی حرفه ای و با تجربه در این زمینه می باشد که بتواند با راهنمایی ها و مشاوره های دقیق شما را برای رسیدن به اهداف و موفقیت فروشگاه اینترنتی خود همراهی نماید .
    شیناوب با وجود بیش از یک دهه فعالیت و ساخت صدها اپلیکیشن فروشگاهی ،  تجربه و اطلاعات لازم  برای موفقیت فروشگاه اینترنتی را به صورت کاملاً رایگان و طی جلسات مختلف در اختیار مشتریان محترم قرار میدهد .
    برخی از این نکات در مطلب افزایش فروش آنلاین با راهکارهای 2020 میتوانید مطالعه نمایید . 

    مشاوره طراحی اپ فروشگاهی

  9. قابلیت ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها
    یک نکته مهم که شاید خیلی ها از آن غافل هستند ، امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها به دلخواه مشتری در زمان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می باشد . همان‌طور که پیش‌تر گفتیم ،  بعضی از فروشگاه ها از طریق فروشگاه ساز های آماده مثل ووکامرس ساخته می شود .  به دلیل آماده بودن این فروشگاهها ،  امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها تا حد زیادی غیر ممکن می باشد .
    پیشنهاد شیناوب  انتخاب تیم طراح اپلیکیشن می باشد که صفر تا صد وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را به صورت کاملا دست نویس و شخصی کد نویسی کرده باشد.  در این صورت امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها بدون هیچگونه محدودیت برای شما فراهم خواهد بود .
    مطلب ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی جذاب را مطالعه نمایید . 

  10. قیمت
    قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به عوامل زیادی بستگی دارد.  هر  شرکت ساخت اپ فروشگاهی قیمت متفاوتی را در نظر می گیرد.  به طور کلی نه قیمت بسیار بالا نمایانگر کیفیت بالاتر است و نه قیمت خیلی پایین نشانگر یک کار بی کیفیت.
    بهترین روش قبل از توجه به قیمت ،  بررسی عوامل مهم دیگر از جمله امکانات،  خدمات و پشتیبانی و  مشاهده نمونه کارها  می باشد . در مرحله اول در خصوص این موارد اطمینان کامل حاصل نمایید و در صورت رضایت در خصوص قیمت تصمیم گیری نمایید .

  11. هزینه تمدید سالانه
    نکته مهم دیگری که بسیاری از از صاحب این کسب و کار از آن اطلاع ندارند ،  هزینه تمدید سالانه میباشد.  بسیاری از شرکتهای طراح اپ فروشگاهی هزینه‌ای را بابت تمدید سالانه سرویس در نظر می گیرد .
    این هزینه را با هزینه تمدید پشتیبانی اشتباه نگیرید.  این مبلغ بابت ادامه استفاده از امکانات فروشگاه اینترنتی می باشد که معمولا مبلغ زیادی است نیز در نظر گرفته می شود .
    حتماً از تیم طراح خود در خصوص هزینه های تمدید سالانه و نیاز یا عدم نیاز به پرداخت هزینه بابت تمدید فروشگاه اینترنتی خود سوال نمایید . در حال حاضر شیناوب هیچ گونه هزینه ای بابت تمدید سرویس از مشتریان خود دریافت نمیکند .

    قیمت اپ فروشگاهی

  12. سایر هزینه های احتمالی
    در بسیاری از مواقع شاهد این موضوع بودیم که شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاه علاوه بر هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی هزینه های جانبی دیگر را نیز اعمال می کند.  از جمله هزینه های انتشار  اپلیکیشن در کافه بازار یا برای نسخه های ios در سیبچه یا سیب اپ.  همچنین هزینه‌های جداگانه‌ای بابت فعال سازی درگاه پرداخت ،  مراحل گرفتن نماد اعتماد،  فعال سازی پنل پیامک  و این قبیل هزینه ها را به صورت جداگانه محاسبه می کنند .
    حتماً از تیم طراح خود کلیه هزینه های احتمالی و جانبی را پرس و جو نمایید که متحمل هزینه‌های اضافه تر نشوید . در حال حضار شیناوب کلیه موارد فوق را به صورت کاملا رایگان انجام میدهد .

پیشنهاد شیناوب  توجه و امتیاز دهی به کلیه موارد ذکر شده می باشد . شرکت های طراح اپ فروشگاهی مورد نظر خود را انتخاب  و در خصوص هر کدام از این موارد امتیاز خود را ثبت کنید . 

نحوه عملکرد شیناوب برای ساخت اپ فروشگاهی به چه صورت است ؟ 

تیم مجرب شیناوب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده است.  کلیه فروشگاه ها و سیستم های ما به صورت ۱۰۰% نصب نویس برنامه نویسی می شود.  کد نویسی اختصاصی و نیتیو  باعث شده است که بتوانیم دایره بسیار گسترده‌ای از امکانات و خدمات را برای بسته های فروشگاهی خود طراحی و آماده سازی نمایید . 

تیم ما با ساخت بیش از ۲۰۰ اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی تجربه های کافی و لازم برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق را کسب کرده است.  ما به صورت کاملا رایگان کلیه تجارب قبلی خود را در اختیار مشتریان محترم قرار خواهیم داد.

پشتیبانی شیناوب از زمان تحویل کار به مدت یک سال به صورت کاملاً رایگان می‌باشد.  همچنین شناور هیچگونه هزینه بابت تمدید سالانه از مشتریان خود دریافت نمی‌کند.  در واقع شما یک بار خرید را انجام و تا هر زمان از خدمات فروشگاه اینترنتی بدون هیچ گونه محدودیت می توانید استفاده نمایید . همچنین میتوانید در کانال آپارت نمونه کارها را مشاهده نمایید . 

در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید به صورت رایگان با کارشناسان شیناوب  در تماس باشید. 

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی (مارکت پلیس)

ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت

ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

ساخت اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن میوه و سبجزیات

طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن املاک

ساخت اپلیکیشن نیازمندی

اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس

ساخت اپلیکیشن فروش کیک و شیرینی

ساخت اپلیکیشن ووکامرس WooCommerce

ساخت سایت فروشگاهی

خدمات دیگر شیناوب

ساخت اپلیکیشن فروش کتاب

ساخت اپلیکیشن موبایل و لوازم جانبی

طراحی فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی آجیل و خشکبار

ساخت اپلیکیشن گوشت و مرغ

طراحی فروشگاه اینترنتی مبل و صنایع چوبی

طراحی اپلیکیشن فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی

ساخت اپلیکیشن خبری



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

5/5 (18 Review)
whatsapp