ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل

امروزه شاهد رشد روز افزون استفاده از تلفن همراه هستیم . شاید این سوال از خود بپرسید که چه ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل نقش مهمی دارند ؟ در این راستا فروشگاه های اینترنتی قدرتمند در سطح جهان مثل آمازون ، ebay و …. متوجه استفاده جمعیت عظیمی از کاربران از تلفن های هوشمند شده اند و اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نموده اند .اگر نگاهی به اطلاعات آماری سال 98 بیندازیم خواهیم دید که از ۸۲ میلیون جمعیت ایران در سال 98، حدود ۷۲ میلیون و ۹۴۰ هزار نفر از اینترنت مویایل  استفاده می‌کنند .

با توجه به این آمار و ارقام و تاثیر شگفت انگیز طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در رونق کسب و کار ، تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار به سمت طراحی اپلیکیشن گرایش یافته اند . طراحی فروشگاهی اینترنتی نکات مهم و ریز زیادی وجود دارد که رعایت انها برای داشتن فروشگاهی قوی و مدرن هائز اهمیت میباشد .

ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل

در این مطلب به برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت :

ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل:

فروشگاه های اینترنتی دارای چندین نوع مختلف میباشند که هرکدام عملکرد متفاوت و سبک کاری خاص خودشان را دارند .

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت های انلاین امروزه بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است . به دلیل سهولت سفارش آنلاین و صرفه جویی در وقت ، این سبک از فروشگاه های اینترنتی رونق بسیار زیادی داشته است .

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی (مارکت پلیس)

این سبک از فروشگاه ها با نام های چندفروشگاهی ، چند فروشندگی و مارکت پلیس شناخته میشود . نمونه بارز این سبک دیجی کالا میباشد . در این سیستم شما به عنوان ادمین اصلی میباشد و میتوانید هرتعداد کسب و کار مختلف در صنف های کاری مختلف را زیرمجموعه کار خود کنید . این سبک از فروشگاه شما نیاز به داشتن محصول یا انبار نمیباشید و میتوانید از فروشنده های دیگه برای تامین اجناس فروشگاه استفاده کنید و در ازای ثبت هرفاکتور مبلغ پورسانتی دریافت نمایید یا اشتراک ماهانه دریافت کنید .

طراحی اپلیکیشن عمده فروشی

کاربرد این نوع فروشگاهی بیشتر برای شرکتهای پخش یا فروشگاه های عمده فروشی میباشد . در این نوع فروشگاه ، کلیه محصولات به همراه شرایط فروش عمده و … تعریف میشود و دسترسی های مخصوص برای مشتریان ایجاد میشود .

نسخه های متفاوت در طراحی فروشگاهی اینترنتی

با توجه به فراگیر شدن روش های ارتباطی از قبیل گوشی های اندروید ، ای او اس ، تبلت ، پی سی و … اهمیت پشتیبانی تمام مشتریان دوچندان شده است.

طراحی سایت فروشگاه به صورت ریسپانسیو(واکنشگرا)

داشتن وب سایت برای هرکسب و کاری امروز داری اهمیت ویژه میباشد. وب سایت فروشگاهی نیست اهمیت بسیار زیادی دارد . وب سایت میبایسد دارای طراحی به صورت ریسپانسیو باشد . در این حالت وب سایت در گوشی موبایل به شکلی باز می شود که راحت تر قابل مشاهده میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی

طبق امار و همچنین تجربه چندین ساله ما در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی ، بالغ بر 60 درصد سفارشات از طریق اپلیکیشن اندروید ثبت میشود . در نتیجه داشتن اپلیکیشن با طراحی مناسب اهمیت زیادی دارد.

ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی

اپلیکیشن IOS فروشگاهی

اهمیت پوشش دادن همه کاربران در فروشگاه اینترنتی اهمیت زیادی دارد .قطعا بسیاری از مشتریان شما دارای گوشی موبایل ایفون و نسخه های ای او اس هستند .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios

فروشگاه وب اپ (WPA)

نسخه جدید اپ های فروشگاهی برپایه وب هستند . این نسخه را به راحتی قابل نصب هست و تجربه ای مشابه اپلیکیشن برای کاربر خواهد داشت . با توجه به تحریم اپل استور برای ایران ، WPA میتواند یک راه جایگزین برای فروشگاه های نسخه IOS باشد .

داشتن فروشگاهی اینترنتی برای رونق کسب و کار در دنیای امروز اهمیت ویژه ای دارد . به نقل از بیل گیتس ، اگر کسب و کار شما اینترنتی نباشد ، متاسفانه به زودی در بازار هم نخواهد بود

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر بیشتر در خصوص طراحی فروشگاهی آنلاین ، با ما در ارتباط باشید

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه