چرا به طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید نیاز داریم ؟

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید برای کسب و کارها به امری ضرروی و اجنتناب ناپذیر تبدیل شده است . در دنیای امروز با استفاده از تلفن های همراه  هوشمند می توان بسیاری از امور روزانه را انجام داد. گسترش و استفاده از تلفن های همراه تا حدی افزایش داشته است که این روزها خیلی از خریدهای روزانه از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی استفاده میشود. رایج ترین نوع اپلیکیشن های فروشگاهی نسخه اندروید آن است. 

شاید این سوال از خود پرسیده باشید ، چرا باید برای فروشگاه اینترنتی، اپلیکیشن هم داشته باشیم؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است ، ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین الزامات برای هر کسب و کار است. اگر هنوز کسب و کار خود را انلاین نکرده اید ، هرچه سریعتر باید برای این مساله اقدامی انجام دهید . با وجود اپلیکیشن فروشگاهی کاربران بسیار ساده تر و راحت تر به فروشگاه و محصولات و خدمات شما دسترسی دارند. با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و به خصوص استفاده از تلفن همراه در بین مردم همه فروشگاه برای ارتباط بهتر با مشتریان و کاربران خود ناگزیرند از اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ، IOS یا وب سایت استفاده کنند .

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید
طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید

در این مطلب ، نکاتی در خصوص ساخت فروشگاه اینترنتی اندروید آشنا میکنیم . پس از مطالعه این مطلب شما در مورد عناصر طراحی،انواع فروشگاه های اینترنتی ، گرافیک اپلیکیشن، در میان عوامل متعدد متریال دیزان، اطلاعات جامع و کاملی خواهید داشت.

گروه شیناوب با چندین سال سابقه در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه های آنلاین فعالیت دارد. و با تجریه چند ساله و طراحی صدها اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی می تواند بهترین مشاوره و راهنمای شما در زمینه طراحی اپلیکیشین فروشگاه باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

در ابتدا نیاز است شما درک عمیق و درستی از دستورالعمل گوگل و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشید تا طراحی فروشگاه اندروید ارزان قابلیت انتشار اپلیکیشن های طراحی شده را در google play و مارکت های ایرانی از جمله کافه بازار داشته باشد.

یکی از مهمترین عوامل زبان برنامه نویسی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید میباشد که باید از زبان های مورد تایید گوگل استفاده بشود . برنامه نویسی اپلیکشین اندروید با زبان های از جمله: جاوا، کاتلین، فلاتر و ری اکت و … انجام میشود. در این بین زبان های برنامه نویسی جاوا، فلاتر و کاتلین مورد تایید گوگل قرار گرفته است . برخی از پلتفرم های دیگر همچون زامارین انجام میشود حجم برنامه را تا حد قابل توجهی بالا می برد . در حال حاضر اپلیکشین های فروشگاهی که توسط شیناب انجام میشود با وجود قابلیت ها و امکانات فراوان کمتر از 6 مگابایت حجم دارند .

فارق از زبان برنامه نویسی استفاده شده ، کدنویسی اصولی و صحیح اهمیت ویژه ای دارد، درصورتی که کدنویسی اصولی و صحیح نباشد ، اپلیکیشن طراحی شده قابلیت توسعه ندارد و همچنین باعث وجود کندی و ایجاد مشکلات امنیتی در برنامه خواهد شد . تیم شیناوب طراحی و کدنویسی اپلیکیشن اندروید را از سال 93 شروع کرده است و با وجود کدنویسی صدها اپلیکیشن فروشگاهی و غیر فروشگاهی ، اصول طراحی و کدنویسی مدرن و صحیح را در طراحی فروشگاهی اینترنتی به کار بسته است .

طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی چگونه است؟

ما در تیم شیناوب کدنویسی و طراحی اپلیکیشن های اندروید و وب سایت های فروشگاهی را بدون استفاده از سیستم های آماده و به صورت صد درصد نیتیو و دست بنویس انجام میدهیم.

مزیت دست بنویس بودن فروشگاهی چیست ؟

کدنویسی از پایه یا به اصلاح تخصصی نیتیو مزیت های ویژه و خاصی در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ایفا میکند . برخی از این مزایا را با هم مرور میکنیم :

  • قابلیت توسعه و شخصی سازی بدون هیچ گونه محدودیت
  • امکان طراحی قالب و افزودن امکانات بدون محدودیت
  • امنیت فوق العاده زیاد
  • سرعت بسیار بالا به دلیل عدم استفاده از کدهای غیرضروری
طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت
طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت

چرا کدنویسی دست نویس یک مزیت محسوب میشود ؟

جواب این سوال بسیار ساده است . بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی و غیرایرانی هیچ کدام از سیستم های فروشگاه ساز آماده از قبیل ووکامرس، پرستاشاپ و .. استفاده ننموده اند . فروشگاه هایی از قبیل دیجی کالا ، بامیلو ، ebay ، آمازون و … .

چه نکاتی در طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید اهمیت دارد ؟

به صورت خلاصه ، چند مورد مهم را به صورت تیتر وار بیان میکنیم :

  • طراحی و ظاهر به روز و مدرن
  • سرعت لود بالا
  • امکان توسعه پذیری ( هم در بحث ظاهر و هم در بحث امکانات )
  • قابلیت اتصال اپلیکیشن وب سایت و ios
  • قابلیت استفاده از اپلیکیشن پیک
  • امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن و اطلاع رسان
  • امکان دریافت امار و گزارشات دقیق فروش و کالاها
  • نحوه نمایش مناسب براساس نوع کاربری فروشگاه
  • امکان جستجو متنی ، صوتی یا استفاده از بارکدخوان
  • امکان استفاده از روش های پرداخت مختلف از قبیل پرداخت انلاین ، پرداخت در محل ، پرداخت کارت خوان و کیف پول
  • امکان تعریف ساعات کاری مختلف فروشگاه
  • امکان تعریف بازه های ارسال
  • امکان تعریف محله های مختلف و هزینه های ارسال متفاوت
  • امکان تعریف پیک

این موارد تنها بخشی از امکانات مهم یک فروشگاه اینترنتی موفق میباشد . شما میتوانید صدها امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین صدها نمونه کار فروشگاهی اینترنتی طراحی شده توسط گروه شیناوب را در سایت ما مشاهده نمایید .

جهت دریافت مشاوره کاملا رایگان با ما در تماس باشید ./

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه