ویژگی های مهم در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل در محیط کسب و کارهای رقابتی نقش مهمی ایفا می کند . امروزه با وجود رشد چشم انگیز اینترنت و همه گیر شدن تلفن های هوشمند اپلیکیشن ها نقش مهمی در فضای کسب و کارها ایجاد میکنند . اپلیکیشن ها از فروش محصولات و خدمات گرفته تا بازاریابی آنها ، تأثیر مهمی در موفقیت کسب و کارها دارند . با وجود گروه های زیاد طراحی اپلیکیشن ، ویژگی های مهم در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن وجود دارد که در این مقاله به برخی از این ویژگی ها و نکات میپردازیم .

ویژگی شرکت طراحی اپلیکیشن
ویژگی شرکت طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن جزو بسیار با اهمیت در دنیای فناوری و اینترنت شده است. بیش از نیمی از کاربران اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند . طبق امار در حال حاضر در ایران بیش از 40 میلیون کاربر دارای تلفن های هوشمند میباشند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است . حتی اگر یک وب سایت عالی دارید، به زودی به اپلیکیشن برای کسب و کارتان نیاز خواهید داشت. شما باید بتوانید بهترین خدمات به کاربران و مشتریان خود ارائه دهید و توجه به این امار و ارقام و اهمیت طراحی اپلیکیشن را دوچندان میکند .

چیزی که امروزه شاهد ان هستیم انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حال ایجاد اپلیکیشن های موبایل خود هستند. حتی انواع فروشگاه ها از قبیل سوپرمارکت ها و هایپرهای محلی هم در حال طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای رشد و توسعه کسب و کار خود هستند . شما باید ویژگی های مهم در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن را مد نظر قرار دهید که بتوانید بهترین گروه را برای طراحی اپلیکیشن کسب و کار خود انتخاب نمایید .

طبق اماری که موسسه معتبر گارتنز پیشبینی کرده است ، فروش گوشی موبایل تا سال ۲۰۱۹ به ۲٫۱ بیلیون واحد می رسد. بنابراین ، برای همه ی کسب و کارها ضروری است که با دقت و احتیاط ، شرکت طراحی اپلیکیشن قابل اعتماد و متعهدی را برای پروژه های خود انتخاب کنند.

طراحی اپلیکیشن موبایل

برای طراحی اپلیکیشن موبایل دو راه کار وجود دارد. راه اول و سختر این است که اگر دانش برنامه نویسی دارید خودتان اپلیکشین موبایل طراحی کنید. البته طراحی اپلیکیشن یک حرفه پیجیده است و همچنین برای طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای نیازمند تیم خواهد بود . گزینه دوم استفاده از شرکت طراحی اپلیکیشن است. شما میتوانید نیازهای خودتان را مشخص کنید و به تیم معبتر و با تجربه کار خود را بسپارید که ان تیم برای شما طراحی اپلیکیشن حرفه ای انجام بدهد .  

ویژگی های مهم در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن

  • دریافت مشاوره و راهنمایی
    شما ابتدا باید نیازهای خودتان را به شرکت طراج اپلیکیشن ارسال کنید . سپس شرکت طراح نیازهای شما را بررسی میکنند و به شما راه کارها و پیشنهادهای طراحی خود را ارائه میکند .
هزینه ساخت اپلیکیشن
هزینه ساخت اپلیکیشن
  • بررسی سابقه کار و رزومه
    یکی از مهمترین فاکتور انتخاب شرکت طراح اپلیکیشن ، بحث رزومه و سابقه کار انها میباشد . حتما نمونه کارهای شرکت را بررسی کنید . در کار برنامه نویسی تجربه و مهارت حرف اول را میزند ، خیلی مهم است که سابقه کاری شرکت و رزومه انها را بررسی نمایید . حتما نمونه کارهای ان شرکت را در بازار یا گوگل پلی مشاهده نمایید .
طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت
طراحی اپلیکیشن اندروید ای او اس وب سایت
  • اولویت قرار دادن قیمت ارزان نسبت به مهارت بالا
    قطعا قیمت یک فاکتور بسیار مهم در طراحی و کدنویسی میباشد ولی نباید فدای کیفیت بشود . درحال حاضر متاسفانه سیستم های آماده و رایگان زیادی وجود دارد که خیلی از افراد بدون دانش برنامه نویسی اقدام به طراحی اپلیکیشن با این سیستم های آماده میکنند . مشکل اصلی این سیستم های عدم توسعه و شخصی سازی هست ، درواقع شما یک اپلیکیشن اماده دریافت میکنید که هیچ قابلیت توسعه و تغییری ندارد .
  • نداشتن دانش کافی راجع به پلتفرم های مختلف
    با توجه به وجود پلتفرم های مختلف ، اپلیکیشن های موبایل زمانی موفقیت آمیز خواهند بود که اپلیکیشن قابلیت اجرا در پلتفرم های مختلف را داشته باشید . در حال حاضر دو پلتفرم اندروید و IOS از پرکاربرترین پلتفرم های حال حاضر میباشد .
طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید
طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید

توجه به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری

یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن ، توجه به رابط کاربری و تجربه کاربری میباشد . شما باید طیف کاربران 10 الی 70 سال در نظر بگیرید . تمام کاربران با هرسنی باید بتوانند با اپلیکیشن شما ارتباط برقرار کنند . بنابراین طراحی اپلیکیشن باید بسیار ساده ، روان و در عین حال زیبا و شکیل باشد .

طراحی اپلیکیشن نباید از رنگ بندی خیلی زیاد استفاده کرد . طبق توصیه گوگل در طراحی متریال دیزاین ، 3 طیف رنگی در طراحی اپلیکیشن بیشتر نباید استفاده بشود که باعث خستگی و دلزدگی کاربر نشود .

  • توجه به شبکه های اجتماعی
    در کنار راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن ، توجه به شبکه های اجتماعی نیز اهمیت زیادی دارد . شما باید برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی نیز پیج ایجاد کنید و اپلیکیشن و خدمات خود را معرفی کنید . یکی از بهترین روش های معرفی کسب و کار و اپلیکیشن از طریق شبکه های اجتماعی میباشد .
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

جمع بندی

در این مطلب به ویژگی های مهم در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن پرداختیم . رعایت این نکات برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن و معرفی کارتان اهمیت زیادی دارد .

همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر ، با کارشناسان شیناوب در ارتباط باشید

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه