مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت چیست ؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

همان طور که می دانید ، به خصوص طی یک سال گذشته طراحی و ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت به یکی از پر طرفدارترین مدل های کسب و کار تبدیل شده است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت یکی از راه‌های ارتباط با مشتری، معرفی محصولات و ارائه خدمات به آنهاست. اپلیکیشن سوپر مارکت های آنلاین به سرعت در حال گرفتن بازار مصرف کنندگان میباشند .

در زمینه کسب و کار سوپرمارکت به دلیل استفاده زیاد مشتریان و نیاز دائمی به محصولات غذایی ، قطعا داشتن اپلیکشین فروشگاهی قدم مهمی در ارائه خدمات مناسب به مشتریان میباشد . با این اپلیکیشن، مشتریان شما لیست محصولات شما را همیشه و در همه جا در جیب خود دارند و خیلی راحت و ساده میتوانند از فروشگاه شما خرید خود را انجام بدهند .

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت

خرید از این سوپرمارکت‌ آنلاین بسیار آسان است. تنها کافی‌است وارد سایت و یا اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین بشوید و کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید . همچنین میتوانید از محصولات تخفیفدار و فروش ویژه نیز مطلع بشوید و پس از ثبت سفارش، آن‌ها را در محلی که آدرس آن را داده‌اید، تحویل بگیرید. زمان تحویل سفارش هم توسط فروشنده قابل تنظیم میباشد ، شما به سادگی از طریق پنل مدیریت میتوانید ساعت های کاری فروشگاه را تنظیم نمایید و حتی امکان ارسال فوری و … هم برای مشتریان خود میسر کنید .

مشتری ها و مردم امروزه به دنبال راحتی هستند ، طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت به مشتری شما راحتی را هدیه میکند . با این کار میتوانید رضایت مشتری های خود را کسب کنید و فروش چند برابری را تجربه کنید.

ما در گروه شیناوب با طراحی صدها اپلیکیشن سوپرمارکتی ، کلیه نیازهای مهم و اساسی برای طراحی فروشگاه سوپرمارکت پیشرفته و حرفه ای را به دست آورده ایم و تمام این امکانات مهم و ضرروی را در طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی به کار بسته ایم .

ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت
ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت

نکات مهم طراحی و ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت

نکات مهمی در طراحی خود اپلیکیشن وجود دارد . به دلیل زیاد بودن تعداد اقلام سوپرمارکت که معمولا بالغ بر 4000 محصول میباشد ،در طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت باید به گونه ای باشد که دسترسی خیلی سریع بین دسته بندیها ، زیردسته ها و محصولات باشد ، به گونه ای که کاربر در یک صفحه بتوانید دسته بندی اصلی ، زیردسته و حتی زیردسته سدوم را مشاهده و در همان صفحه لیست اقلام محصولات برایش نمایش داده بشود . برای درک بهتر این موضوع تصویر ، نمونه هایی از این طراحی در زیر قابل مشاهده است :

طراحی اپ سوپرمارکتی
طراحی اپ سوپرمارکتی

از جمله موارد مهم در طراحی فروشگاه سوپرماکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی قالب و ظاهر متناسب با امکان دسترسی سریع به دسته بندیها و محصولات
  • قابلیت توسعه پذیری
  • داشتن اپلیکیشن اندروید ای او اس و وب سایت فروشگاهی
  • امکان اتصال به نرم افزار حسابداری و هماهنگی موجودی ها و قیمت کلیه اجناس
  • امکان فروش ویژه و زمان دار محصولات
  • قابلیت اضافه کردن امکان اپلیکیشن پیک و مدیریت پیک های فروشگاه
  • قابلیت ارسال پیام گروهی ( پوش نوتیفیکیشن )
  • قابلیت تنظیم ساعات های کاری و ساعات ارسال زمان دار
  • قابلیت تعریف محله های مختلف و هزینه ارسال متفاوت برای هرمحله
  • قابلیت اهراز هویت مشتری با استفاده از پیامک
  • قابلیت گزارش گیری از محصولات پرفروش ، محصولات رو به اتمام ، پربازدیدترین ها …

اینها تنها بخشی از امکانات فروشگاه سوپرمارکت شینا وب میباشد ، جهت مشاهده صدها قابلیت اپلیکیشن فروشگاهی اینجا را کلیک نمایید

طراحی و ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت شما را با بهترین تکنولوژی ها طراحی می کنیم

با توجه به زیاد بودن اقلام سوپرمارکتی و زمان بر بودن و دشواری افزودن محصولات به فروشگاه ، شیناوب به صورت رایگان اقدام به انتقال 3200 محصول مرسوم سوپرمارکتی به همراه تصاویر ، بارکد ، قیمت ، عناوین به صورت کاملا دسته بندی شده و مرتب به صورت کاملا رایگان برای شما می نماید ./

جهت مشاهده صدها نمونه طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت اینجا را کلیک نمایید

مشاهده صدها نمونه طراحی و ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت در بازار

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات تکمیلی تر درخصوص طراحی و ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت با کارشناسان شیناوب در ارتباط باشید

طراحی اپلیکشین سوپرمارکت آنلاین
طراحی اپلیکشین سوپرمارکت آنلاین
مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه