طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس یا چند فروشنده)

امروزه با گسترش و رقابت شدید بین کسب و کارها ، فروش اینترنتی اهمیت بسیاری پیدا کرده است .طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس) امروزه نیازمند روش های جدیدی برای فروش محصولات به صورت آنلاین و به روز داریم . امروزه دنیا ، دنیای اینترنت و تلفن های هوشمند است و رشد روز افزون استفاده از تلفن های همراه میتوانید فرصت های مناسبی برای رشد کسب و کار و افزایش درآمد از طریق فروشگاه های آنلاین باشد . طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس) میتواند شما را به رسیدن به این هدف نزدیکتر کند . سبک جدیدی از فروشگاه های آنلاین به نام طراحی فروشگاه چند فروشگاهی یا چند فروشندگی (مارکت پلیس) هم بسیار محبوب و از جمله کسب و کار های پررونق و پردآمد شده است.

شاید شما هم با اصطلاح فروشگاهی چند فروشگاهی یا فروشگاه چند فروشندگی به گوشتان خورده باشد . فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی multi stores درواقع شامل مجموعه ای از چندین فروشنده و فروشگاه مختلف میشود که در بستر یک فروشگاه محصولات و خدمات خود را عرضه میکنند . این سبک از فروشگاه جزوی از طراحی فروشگاهی اینترنتی میباشد . شما در این سبک فروشگاه میتوانید انواع فروشگاه های مختلف از دسته های کاری میختلف را زیرمجموعه فروشگاه خود قرار دهید . در سبک چند فروشندگی می توانید تعداد مشخصی از فروشگاه های آنلاین را در یک پنل مدیریت واحد و یکپارچه مدیریت کنید .

نمونه ای از فروشگاه های چندفروشندگی را میتوان دیجی کالا مثال زد که نمونه بارز این سبک از فروشگاه ها مبیاشد .

قطعا شما برای این سبک از فروشگاه نیازمند طراحی اپلیکیشن چندفروشگاهی هستید .

ساختار فروشگاه چند فروشگاهی
ساختار فروشگاه چند فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی multi stores مناسب برای کسب و کارهایی است که محصولات و خدمات زیادی را در صنف های مختلف مدیریت می کنند و نیاز دارند به جای مدیریت تک تک این فروشگاه های اینترنتی از یک قسمت واحد آنها را مدیریت کنند.

با استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی شما می توانید بصورت فروشگاه ها و فروشنده های خود را مدیریت کنید.درواقع هر کدام از کانال های فروش و فروشنده های شما تحت نظارت شما میتوانند محصولات و دسته بندیهای خودشان را مدیریت کنند و صفحه اختصاصی فروش خودشان را داشته باشند.

طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس) چیست ؟

این سبک فروشگاه درواقع نوعی از فروشگاه اینترنتی هست که در آن میتوان فروشندگان مختلف ایجاد نمود و هرفروشنده قابلیت مدیریت فروشگاه و محصولات خودش را دارد . صاحب فروشگاه میتواند محصولات خودش را تحت عنوان یک فروشنده عرضه کند یا حتی مثل خیلی از سیستم های چندفروشگاهی و بدون حتی یک محصول سایت فروشگاهی خود را تاسیس نمایند .

معمولا در سیستم چند فروشندگی به هر فروشنده یک پنل تعلق می گیرد و فروشنده محصولات خود را از طریق این پنل وارد میکند.

درآمد و سود چند فروشندگی از کجا است ؟

با طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس) شاید این سوال از خود پرسیده باشید منفعت و سود این سبک فروشگاه از کجا تامین میشود ؟ پاسخ سوال خیلی ساده است ، مدیر سایت به ازای هرفروشنده میتواند درصد پورسانت درنظر بگیرید و بابت هرفاکتوری که برای ان فروشنده ثبت میشود ، پورسانت خود را دریافت نماید . پس در این صورت ، مدیر سایت بدون حتی یک محصول اقدام به فروش محصولات دیگر فروشگاه ها می نماید و از این طریق به کسب درآمد میپردازد .

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی (مارکت پلیس)

طراحی فروشگاه اینترنتی multi stores برای چه کسب و کاری مفید است ؟

سیستم مدیریت فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی برای افرادی مفید است که می خواهند مدیریت هر فروشگاه زیرمجموعه را بصورت کامل به فروشنده موردنظر بسپارند و در عین حال مدیر ارشد،در یک پنل مجزا حرفه ای فروشگاه اصلی بتواند همه تراکنش ها،گزارشات و مواردی از این قبیل را بررسی کنید.

ویژگی های فروشگاه اینترنتی multi stores
ویژگی های فروشگاه اینترنتی multi stores

برخی از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی multi stores

  • سود بیشتر به دلیل فروش بیشتر
  • عدم نیاز به انبار فیزیکی جهت نگهداری محصولات
  • امکان تعریف بینهایت فروشگاه و کنال فروش
  • امکان جستجوی فروشندگان مارکت پلیس به روش های مختلف از جمله ، انتخاب از نقشه ، پیدا کردن نزدکیترین فروشگاه براساس موقعیت جغرافیایی ، براساس میزان محبوبیت ، براساس میزان تعداد کالا و ..
  • نمایش دسته ها و صنفهای مختلف فروشگاهی
  • امکان مشاهده فروشگاه های اطرف شما برروی نقشه و فیلتر سازی انها در اپلکییشن فروشگاهی مارکت پلیس
  • امکان مشخص نمودن ساعت کاری هر فروشنده در پنل مدیریت خود با قابلیت مشخص نمودن ساعت کاری مربوط به هر روز
  • نمایش دسته ها و صنفهای مختلف فروشگاهی
  • امکان تعریف پیک های مربوط به هر فروشگاه توسط هر فروشنده در پنل مدیریت خود
  • امکان مشخص نمودن ساعت کاری هر فروشنده در پنل مدیریت خود با قابلیت مشخص نمودن ساعت کاری مربوط به هر روز
  • امکان ایجاد پورسانت یا هزینه شارژ ماهانه برای هرفروشنده توسط مدیر
  • امکان انتخاب و ورود به هرفروشگاه و مشاهده دسته ها و محصولات هر فروشنده
  • امکان مشاهده میزان بدهی و بستانکاری از فروشگاه ها
  • امکان گزارش گیری دقیق از فروشگاه های تعریف شده
  • امکان تسویه حساب بدهی های فروشگاه ها با مدیریت اصلی
  • امکان مشاهده میزان بدهی و بستانکاری از فروشگاه ها
  • امکان طراحی سایت مارکت پلیس
  • امکان طراحی اپلیکیشن ios مارکت پلیس
  • امکان طراحی اپلیکیشن اندروید مارکت پلیس
  • امکان مشاهده گزارش های فروش در پنل فروشندگان
  • امکان تعریف پیک و هزیه های ارسال در پنل هرفروشنده
  • قابلیت مشخص کردن موقعیت جغرافیایی فروشنده روی نقشه به همراه اطلاعات تماس و …
  • ایجاد صورت حساب و فاکتور جدگانه برای هرسفارش مشتری
  • امکان ثبت اطلاعات کامل فروشگاه از قبیل موقعیت جغرافیایی ، نام فروشگاه ، نام کالت ، ادرس ، شماره های تماس و … برای هر فروشنده

سیستم چند فروشندگی چه مزیت هایی دارد؟

طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس) چندین مزیت اصلی برای این سبک از فروشگاه میتوان در نظر گرفت که چند مورد ان را اشاره میکنیم :

  • قابلیت عرضه محصولات بسیار متنوع از فروشندگان مختلف
  • سود بسیار عالی و خوب از طریق فروش محصولات
  • قابلیت ایجاد رقابت بین فروشندگان
  • مدیریت ساده و راحت فروشگاه های مختلف و ایجاد بینهایت فروشنده

مزیت سیستم چند فروشندگی برای صاحب مارت پلیس چیست ؟

صاحب فروشگاه میتواند به ازای هرفروشی که برای فروشنده انجام میشود ، درصد پورسانتی که قبلا خودش با ان فروشنده توافق کرده است را به عنوان پورسانت دریافت نماید . در طراحی فروشگاهی چندفروشندگی که توسط شیناوب انجام میشود ، تمام این محاسبات به صورت خودکار و با گزارش گیری دقیق قابل مشاهده است و مدیر سایت تنها کار نظارت را به عهده دارد .

مزیت مارکت پلیس برای فروشنده چیست ؟

با رقابت تنگاتنگی که میان فروشندگان وجود دارد ، قطعا هرفروشنده تمایل به عرضه محصولات از روش های مختلف میباشد . سیستم مارکت پلیس بدون اینکه هزینه ای برای فروشنده داشته باشد امکان نمایش و عرضه محصول از بستر وب سایت فروشگاهی ، اپلیکیشن اندروید فروشگاهی و ای او اس فروشگاهی را برای انها فراهم میکند .

مزیت سیستم چند فروشگاهی برای کاربران چیست ؟

طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس) به دلیل زیاد بودن فروشندگان و محصولات ، رقابت زیادی بین فروشندگان برای ارائه محصولات باکفیتر و با قیمت مناسب تر وجود دارد . همچنین کاربران اپلیکیشن فروشگاه یا وب سایت قادر به مشاهده و مقایسه محصولات فروشندگان مختلف را دارند و در نتیجه خرید باکیفیتری را میتوانند انجام بدهند . همچنین مدیر سایت مبلغ پرداختی کاربر را دریافت میکند و پس از تحویل سفارش به مشتری و رضایت مشتری تسویه حساب با فروشنده انجام میشود ، در نتیجه مشتری خرید بسیار امنتر و مطمئن تری خواهد داشت .

طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس)

طراحی سایت چند فروشگاهی یک معامله برد برد میان خریدار ، فروشنده و مدیر سایت میباشد . این سبک از فروشگاه ، روشی نوین و مدرن برای شروع کسب و کار میباشد و فرصت های شغلی خوبی برای مدیران کسب و کار و افراد جویای کار فراهم خواهد نمود .

جهت مشاهده نمونه طراحی فروشگاه چند فروشگاهی (مارکت پلیس) کافه بازار و گوگل پلی را میتوانید مشاهده نمایید .

گروه شیناوب با طراحی و ساخت صدها فروشگاه اینترنتی شامل طراحی سایت چند فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن چندفروشگاهی و تجربه چندین ساله در این زمینه آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان میباشد .

جهت مشاهده صدها امکان و قابلیت فروشگاه مارکت پلیس ، اینجا را کلیک نمایید .

مطلب با دوستان به اشتراک بگذارید
درباره

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه