۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


کسب درآمد از راه اینترنت | درامدزایی انلاین | شیناوب

کسب درآمد از راه اینترنت | درامدزایی انلاین | شیناوب

روش های بسیار متنوع جهت کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. روش های سنتی و قدیمی تر که در چندین سال گذشته همانند تبلیغات کلیکی و غیره به دلیل مشکلات فراوان و و عدم پایداری و درآمدزایی مناسب دیگر مورد توجه کاربران نمی باشد. ما قصد داریم در این مقاله روش های درامد زایی و کسب درآمد از اینترنت بپردازیم. روشهای امتحان شده و قطعی که می‌توان به عنوان یک مشغله نیز به آن نگاه کرد.

جهت ایجاد یک منبع درآمد جدید از راه اینترنت نیاز داریم که راهی مطمئن و پایدار را پیدا کنیم. شیناوب با توجه به شروع فعالیت از سال ۱۳۸۷ با انواع اقسام کسب و کارهای آنلاین جهت درآمد زایی و کسب درآمد آشنایی های لازم را دارد. انواع مختلفی از کسب و کار ها توسط ما برای ایجاد منبع درآمد از راه اینترنت به وجود آمده است. طراحی انواع اپلیکیشن های وب سایت ها جهت درآمدزایی و مشغله های متنوع می باشد قابل استفاده است. در ادامه برخی از پیشنهادهای ما جهت کسب درآمد اینترنتی می پردازیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی روش عالی جهت کسب درامد اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

در صورتی که بتوانید به عنوان یک فروشنده کالا در اینترنت به فعالیت بپردازید قطعاً طراحی فروشگاه اینترنتی عاملی بسیار موثر و تاثیرگذار در افزایش فروش و همچنین درآمد زایی شما به شکل اینترنتی می باشد. با توجه به ویروس کرونا خریدهای اینترنتی و استفاده مردم از فروشگاه های آنلاین به شدت افزایش یافته است عاملی بسیار تاثیر گذار برای سازندگان و راه اندازی فروشگاه آنلاین است. ساخت فروشگاه آنلاین شامل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و طراحی وب سایت فروشگاهی می باشد که می توانید تمامی نیازهای جامعه برای فعالیت در دنیای مجازی را در پوشش خود قرار دهید.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی بدون نیاز به داشتن کالا

ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی

روشی که جهت درآمد زایی و کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن هیچ گونه کالا و یا فروشگاه فیزیکی و حتی سرمایه گذاری اولیه ای طراحی اپلیکیشن چند فروشندگی می باشد. با استفاده از این محصول شما میتوانید فروشگاه اینترنتی ایجاد نمایید که شامل چندین فروشگاه دیگر در قالب یک فروشگاه می باشد. این مورد در طراحی اپلیکیشن همانند دیجی کالا نیز قابل مشاهده است. دیجی کالا اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی نموده است که فروشگاه های مختلف در تمامی سطح کشور می‌توانند در آن عضویت کنند و محصولات خود را به فروش برساند. شما نیز می توانید با راه اندازی یک اپلیکیشن چند فروشگاهی در سطح شهر و در توسعه‌ های بعدی در سطح کل کشور به این کار اقدام نمایید. وضعیت اصلی کسب درآمد آنلاین.. از این طریق عدم لزوم داشتن هیچگونه کالا و فروشگاه فیزیکی می باشد. توضیحات بیشتر را در صفحه راه اندازی اپلیکیشن چند فروشگاهی مطالعه نمایید.

تولید محتوا شغل اینترنتی با درامدزایی فوق العاده

یکی از نیازهای مهم جامعه امروز که به شدت در حال افزایش می باشد و همچنین به درآمدزایی بسیار مناسبی از طریق اینترنت خواهید رسید تولید محتوا می باشد. امروزه اکثر کسب و کارهای آنلاین همچنین صفحات مختلف اینستاگرام و اپلیکیشن ها نیازمند محتواهای مناسب جهت کسب و کار خود می باشد. همچنین تولید محتوا یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو و افزایش رتبه سایت های اینترنتی در موتورهای جستجوگر مانند گوگل می باشد. یکی از روش های بسیار عالی جهت کسب درآمد تولید محتوا می‌باشد. اگر شما در تولید محتوا و همچنین انشا دست به نوشتن خوبی دارید فرصت عالی جهت کسب درآمد در این روش وجود دارد و درامد های بسیار مناسب حتی از راه دور برای شما مقدور می باشد.

طراحی اپلیکیشن مربوط به املاک

ساخت اپلیکیشن مشاور املاک

یکی از بخش‌هایی که در ایران هنوز به آن توجه لازم نشده است آنلاین سازی بخش خرید و فروش ملک به شکل اینترنتی می باشد. در صورتی که شما تجربه کار در دفتر های مشاورین املاک را داشته باشید و یا مالک ان باشید یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای شما فراهم است. همچنین شما می توانید با بستن قرارداد با دفتر های مربوط به مشاورین املاک نسبت به طراحی اپلیکیشن و آنلاین سازی املاک شهر خود اقدام نمایید که به درآمد بسیار بالایی که برای شما از طریق اینترنت از این را قابل دسترسی است لذت ببرید. تنها زحمت شما معرفی خریدار و فروشنده می باشد و دریافت پورسانت و کسب درآمد مناسب. متاسفانه هنوز در ایران توجه لازم به این کسب و کار آنلاین نشده است و البته این عدم توجه برابر با فرصت عالی جهت کسب درآمد از این روش می‌باشد. پیشنهاد ما ساخت اپلیکیشن مشاور املاک می باشد که در آن امکان ثبت املاک در سطح شهر خود اقدام نمایید و منبع درآمدی پایدار با درآمدزایی مناسب از راه اینترنت برای خود شروع نمایید. این نوع کسب و کار هم به سرمایه گذاری اولیه ی خاصی نیاز ندارد.

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

روش دیگر جهت کسب درآمد از راه اینترنت طراحی اپلیکیشن مربوط به رستوران ها و سفارش غذا می باشد. حتما شما هم نجربه خرید از رستوران ها و سفارش غذا را دارید که یکی از نکات منفی در هنگام سفارش و خرید غذا زمان بر شدن بسیار زیاد آن است. همچنین ممکن است شما نیاز به رزرو رستوران را داشته باشید ولی قابلیت رزرو برای شما فراهم نباشد. ساخت اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران به شما این امکان را میدهد که می توانید تمامی چنین مشکلاتی را پاسخ دهید. شما می توانید با ساخت اپلیکیشن رستوران برای بیرون بر ها و رستوران های سطح شهر کسب درآمد مناسب برای خود ایجاد نمایید. سعی کنید مشکلات و سختی های امروز که جهت سفارش غذا وجود دارد را پیدا نمایید و پاسخ آن را در اپلیکیشن برای کاربران خود پیدا کنید. حل این مشکلات می‌تواند سودآوری بسیار مناسبی برای شما جهت فعالیت مربوط به سفارش غذا را به همراه داشته باشد.

بازاریابی برای شیناوب

اگر شما به بازاریابی و جذب مشتری های جدید علاقه دارید یکی از موفق ترین و بهترین روش های کسب درآمد آنلاین مربوط به بازاریابی می باشد. خوشبختانه شیناوب امروز توانسته است نسبت به تولید محصول یکتا و نمونه در ایران فعالیت نماید. یکی از بهترین محصولات پر فروش ما محصولات مربوط به طراحی فروشگاه اینترنتی در بستر اپلیکیشن می باشد. در صورتی که شما توانایی لازم جهت جذب مشتری و همکاری به صورت آنلاین با شینا وب را دارید با ما تماس بگیرید و از مزیت های بازاریابی اینترنتی بهره مند شوید. بهترین درصد پورسانت جهت جذب مشتری های جدید را برای بازاریابان برای رفاه شما در نظر گرفته ایم که می توانید با جذب مشتری های بیشتر این درصد را نیز بیشتر نمایید. پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی و کسب درآمد به شکل آنلاین با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن عمده فروشی و پخش کالا

ساخت اپلیکیشن پخش کالا و عمده فروشی

این حوزه کاری نیز با توجه به عدم توجه به آن فرصت های طلایی و با سود سازی خیلی بالا همراه است. تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت مینمایند با مشکلات مربوط به سفارش گیری ها آشنا هستند و سختی های مربوط به حساب و کتاب را نیز در جریان هستند. طراحی اپلیکیشن پخش کالا و عمده فروشی فرصتی مناسب جهت ایجاد روشی مناسب جهت کسب درآمد مستمر می‌باشد. با کمک طراحی آپ پخش کالا میتوانید کالاهای خود را جهت پخش به مغازه های پایین دست در دسترس مشتریان خود قراردهید که امکان ثبت سفارش در هر لحظه برای آنها در دسترس می‌باشد. علاوه بر آن مشاهده حاشیه سود، تعداد در کارتن، حساب و کتاب های دقیق، فاکتورهای ثبت سفارش و ... کار و سختی های تسویه حساب ها را از روی دوش شما بر خواهد داشت.این هم یکی دیگر از حوزه های عالی که با صرف هزینه ی بسیار مناسب می‌توانید به درآمدزایی بسیار مناسبی برسید. اگر تمایل به همکاری به شکل درصدی برای فروشگاه اینترنتی را دارین میتوانید از محصول ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید.

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی مارکت پلیس

طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن مثل دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن رستوران

ساخت فروشگاه اینترنتی چند شهری و چند فروشگاهی

ساخت فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین میوه و سبزی

طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن نیازمندی

طراحی فروشگاه اینترنتی سودساز چه ویژگی هایی دارد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

ساخت اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

طراحی اپلیکیشن اندروید ووکامرس

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی اپلیکیشن کتاب

طراحی فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش لوازم خانگی

طراحی فروشگاه اینترنتی خشکبار و آجیل

ساخت اپلیکیشن فروش گوشت و مرغ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مبل و صنایع چوبی

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی

ساخت اپلیکیشن و سایت خبری



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

5/5 (13 Review)
whatsapp