۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه مدیسه

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه مدیسه

اکثر ما امروزه با فروشگاه های اینترنتی سروکار داریم . طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز به دلیل سوددهی بالا و همچنین مقرون بصرفه بودن توجه بسیاری از کسب و کارها را به خود اختصاص داده است . طراحی اپ های فروشگاهی در زمینه های مختلف از جمله خوراکی ، پوشاک ، آرایشی ، کتاب و مجله و حتی طراحی اپ فروشگاهی لوازم یدکی خودرو نیز کاربرد دارد .

شاید شما هم به سایت فروشگاه اینترنتی مدیسه مراجعه کرده باشید و از آن خرید اینترنتی انجام داده باشید . این فروشگاه در زمینه پوشاک و محصولات خانگی فعالیت دارد . شما هم میتوانید طراحی فروشگاه اینترنتی مثل مدیسه را برای خودتان انجام دهید .

مزیت داشتن اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟

مزیت ساخت اپ فروشگاهی

بالاترین مزیت طراحی اپ فروشگاهی در دوران کرونا خود را نشان داد . آنجایی که اکثر کسب و کارها به دلیل بیماری مجبور به بستن کرکره های مغازه های خود شدند . در این بین ، کسب و کارهایی که از قبل اینترنتی شده بودند و فروش اینترنتی داشتند توانستند فروش فوق العاده ای انجام دهند و از فرصت ایجاد شده نهایت بهره را بردند .

فروشگاه اینترنتی به دلیل سهولت و آسودگی که برای مردم ایجاد میکند همه روزه در حال گسترش است . امروزه شاهد حضور انواع و اقسام فروشگاه های اینترنتی هستیم .

همین امر سبب شد که بسیاری از کسب و کارها اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه مدیسه را انجام دهند تا بتوانند کسب و کار خود را نجات دهند.

طبق آمار امروزه 70 درصد پول حاصل از دنیای اینترنت از طریق فروشگاه های اینترنتی حاصل میشود . خیلی ها تصور میکنن به دلیل زیاد بودن فروشگاه های همکار فرصت آنها محدود شده و فروشی نخواهند داشت در صورتی که اصلا اینطور نیست و هر فروشگاه اینترنتی جایگاه خود را خواهد داشت . تنها نیازمند یک استراتژی مناسب و دریافت راهنمایی و مشاوره مناسب در این خصوص هستیم .

دنیای فروش اینترنتی و همچنین تلفن های همراه با سرعت عجیبی در حال رشد است به طوری که طبق آمار گوگل امروزه بیش از 70 درصد جستجوها از طریق تلفن های همراه انجام میشود . این آمار میزان نفوذ فوق العاده گوشی های موبایل را در زندگی مردم نشان میدهد که همین امر باعث ایجاد فرصت های استثنایی برای کسب و کارها را رقم زده است .

در مطلب "آموزش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی " توضیحات کامل در خصوص فواید فروشگاه اینترنتی و راهنمایی در خصوص طراحی اپ های فروشگاهی بیشتر صحبت کردیم .

ویژگی های طراحی اپلیکیشن شبیه مدیسه

اپلیکیشن فروشگاهی مدیسه امروز تغییرات زیادی داشته ، علاوه بر امکان پوشاک بخش سوپرمارکت و مواد غذایی نیز به این فروشگاه اضافه شده است . شما میتوانید اطلاعات بیشتر درخصوص طراحی اپ فروشگاهی پوشاک و ساخت اپ فروشگاهی مواد غذایی مطالعه نمایید . برخی از ویژگی های مهم این فروشگاه اینترنتی که باعث موفقیتشان شده است را بررسی میکنیم . قطعا با رعایت این نکات و همچنین توجه به برخی نکات دیگر به خوبی می توانید فروشگاه خود را به سمت موفقیت هدایت نمایید .

  • رابط کاربری ساده و زیبا

    ظاهر و توجه به طراحی ظاهری یکی از مهمترین عوامل نگه داشته و حفظ مشتری در فروشگاه میباشد . طراحی و رنگ بندی باید با دقت و وسواس زیادی انتخاب شود به گونه ای که باعث آزار و اذیت کاربر نشود و همچنین اعتماد کاربر را نیز به خوبی جلب نماید .

    استفاده از رنگ های روشن و با روحیه ، عدم استفاده از طیف زیاد رنگی ، طراحی عکس و بنرها با همخوانی با ظاهر سایت و اپ بسیار اهمیت دارد .

    نکته دیگر در خصوص رابط کاربری این است که باید نهایت سادگی را در آن حفظ کرد . ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مدیسه به دلیل سهولت عملکرد و سادگی استفاده از آن به قدری است که حتی یک فرد 10 ساله و یک فرد 60 ساله به راحتی میتواند از ان استفاده کند بدون اینکه سردرگمی خاصی برای آنها ایجاد شود .

  • ثبت نام و ورود ساده

    موضوع بسیار مهم دیگر ساده بودن مراحل عضویت و ورود به سایت و اپلیکیشن است . سال های قبل فرم های ثبت نام شامل ده ها فیلد اطلاعات میشد که زمان زیادی از کاربر برای تکمیل این اطلاعات گرفته میشد. امروزه باید در طراحی اپ به این نکته توجه کنیم که هرگونه اتلاف وقت باعث از دست دادن کاربر خواهد شد .

    کاربران از تکمیل فرم با اطلاعات زیاد بیزارند و از این فرم ها فراری هستند . در صورت زیاد بودن این فیلد ها در قسمت ثبت نام ، ورود ، تکمیل سبد خرید و … میتواند باعث خروج کاربر از فروشگاه شما شود و در نتیجه باعث کاهش میزان فروش شما خواهد شد .

  • تنوع در دسته بندی

    دسته بندی صحیح نیازمند تفکر دقیق است . دسته بندی باید به صورتی باشد که در کمترین زمان کاربر را به صفحه مقصد برساند . ما در تیم شیناوب با وجود بیش از یک دهه فعالیت و ساخت صدها اپ و سایت فروشگاهی ، پیشنهاد میکنیم که دسته بندی نهایتا طی 3 الی 4 مرحله مشتری را به محصول دلخواه برساند . البته در بسیاری از موارد تنها با 2 الی 3 مرحله نیز می توان مشتری را به محصول مورد نظر رساند .

  • جستجوی پیشرفته و هوشمند

    جستجو یکی از پرکاربردترین و مهمترین قسمت های یک فروشگاه اینترنتی است . جستجو باید به قدری هوشمند باشد که بتواند محصولات مرتبط با جستجوی کاربر را نیز به انها پیشنهاد دهد . همچنین خیلی بهتر است که در جستجو اولویت براساس محصولات موجود باشد ، در بسیاری از فروشگاه ها محصولات ناموجود در بخش جستجو به کاربر نمایش داده میشود که عملا باعث انجام فروش نخواهد شد.

    همچنین بهتر است موقع تایپ عبارت درخواستی کاربر ، به صورت خودکار محصولات مرتبط با عبارت تایپ شده به کاربر نمایش داده شود .

  • تخفیف و فروش های ویژه

    مردم عاشق تخفیف و فروش های ویژه هستند . شاید از خیلی ها شنیده باشید که روزانه چندین بار به فروشگاهی مثل دیجی کالا سرمی زنند تا از آخرین تخفیف ها و فروش های ویژه آن مطلع شوند . همین امر سبب بازگرداندن مرتب کاربر به فروشگاه شده و در نتیجه کاربر با محصولات دیگر هم برخورد خواهد کرد که قطعا باعث افزایش میزان فروش میشود .

    در طراحی اپ فروشگاهی مدیسه نیز دقیقا همین امر مورد توجه قرار گرفته است . بخش تخفیف ها به صورت بارز و متفاوت به کاربران نمایش داده میشود .

    همچنین می توان بن ها و کدهای تخفیفی متفاوتی را برای مناسبت های مختلف ایجاد نمود و برای کاربران ارسال کرد ، یا اینکه میتوان به ازای مبلغ مشخص خرید کاربران یک بن تخفیف و هدیه برای آنها در نظر گرفت که باعث حس رضایت و تشویق به خرید در کاربر شود .

  • اطلاع رسانی و نوتیفیکیشن

    یکی از مزیت های ویژه اپلیکیشن فراهم کردن امکان تشویق کاربران به خرید وجود نوتیفیکیشن میباشد . با استفاده از امکان نوتیفیکیشن شما قادر خواهید بود در هر زمان به صورت کاملا رایگان اعلان های مختلف را برای تمامی کاربران اپلیکیشن ارسال نمایید .

    در طراحی اپ فروشگاهی شیناوب قابلیت الصاق تصاویر به نوتیفیکیشن وجود دارد که باعث دوچندان شدن جذابیت و ترغیب کاربر برای کلیک روی آن خواهد شد . همچنین امکان لینک کردن نوتیفیکیشن به بخش های مختلف نیز فراهم شده است . برای مثال شما میتوانید نوتیفیکیشن را به یک محصول ، دسته بندی ، مطلب و یا یک صفحه وب لینک کنید و در صورت لمس آن ، کاربر به لینک تعریف شده هدایت خواهد شد که باعث بهره وری بیشتر خواهد بود .

  • پشتیبانی و به روز رسانی

    فروشگاه اینترنتی بدون پشتیبانی و به روز رسانی پس از چند سال فرسوده خواهد شد . به دلیل تغییرات زیادی در حوزه مالی و تغییرات زیاد شرایط بازار ، معمولا اپ های فروشگاهی نیازمند به روزرسانی های متعدد هستند . همچنین با وجود تغییرات بسیار بزرگی که در بخش طراحی سایت و اپلیکیشن به وجود می آید و تغییرات شدید تکنولوژی ، قطعا فروشگاه های اینترنتی نیازمند به روز رسانی و همگام شدن با این تغییرات هستند

  • پشتیبانی و به روز رسانی

    برای موفقیت در هرکاری صحبت کردن با متخصص ان کار و کسی که تجربه کافی را دارد میتواند باعث پیشرفت چشمگیر آن کار بشود . تیم شیناوب با بیش از یک دهه فعالیت و ساخت صدها فروشگاه اینترنتی ، راهنمایی و مشاوره کامل در خصوص نحوه معرفی راه اندازی صحیح فروشگاه را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد .

    این موارد تنها بخشی از امکانات و قابلیت های یک سیستم فروشگاهی است ، با مراجعه به مطلب امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی لیست بیش از 200 و قابلیت مهم فروشگاه اینترنتی را مشاهده نمایید .

ساخت فروشگاه مشابه مدیسه با امکان فعال سازی درگاه های انلاین متنوع

طراحی اپلیکیشن اندروید ios فروشگاهی

در فروشگاه های اینترنتی کاربر میتواند با روش های بسیار متنوع و مختلف خرید خود را انجام دهد . از جمله روش های پرداخت میتواند پرداخت آنلاین ، پرداخت درب منزل ، پرداخت با کیف پول ، پرداخت با کارت خوان در محل باشد . البته بعضی از این روش ها تنها در محل شهر قابلیت استفاده دارد . طبق تجربه ما بهترین روش پرداخت از طریق درگاه پرداخت است .

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

مشاوره و سفارش

شیناوب از سال 1387 در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن فعالیت داشته است. تجربه ی فراوان ما در ساخت انواع اپ ها زمینه ساز ایجاد فرصت عالی و درامد زا برای کاربران ایرانی گردید که اقدام به ساخت انواع اپلیکیشن های فروشگاهی کرده ایم. شما با کمک مشاورین شیناوب میتوانید نسبت به نیازهای خود جهت ساخت اپلیکیشن مشابه مدیسه اقدام نمایید و با فراهم بودن امکان اعمال تغییرات و اپشن های خود میتوانید فروشگاه هایی به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته ایجاد نمایید.

علاوه بر طراحی اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی مشابه مدیسه ما خدمات دیگری نیز ارائه میدهیم. از جمله طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مثل دیجی کالا که میتوانید فروشگاه اینترنتی حرفه ای و قدرتمندی در حد دیجی کالا ایجاد نمایید.

جهت سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با ما تماس بگیرید و از نیازهای خود و ایده های بکر خود جهت گسترش سریعتر و ورود به منبعی از درامد بینهایت اقدام نمایید.

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

5/5 (14 Review)
whatsapp