۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


چگونه کسب و کار کوچک را توسط اپلیکیشن به کسب و کار بزرگ و میلیونی تبدیل کنیم

چگونه کسب و کار کوچک را توسط اپلیکیشن به کسب و کار بزرگ و میلیونی تبدیل کنیم

همه ما بر تأثیر اینترنت و دنیای مجازی بر زندگی خود آگاه هستیم. امروزه اکثر مردم از اینترنت اپلیکیشن به صورت روزانه استفاده می‌کنند. میلیون ها نفر با استفاده از اپلیکیشن به درآمد زایی رسیدند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم که روش‌هایی را برای شما معرفی میکنیم که حتی برای کسب و کارهای کوچک و نوپا که جهت گسترش کسب و کار بسیار تاثیر گذار هستند را به صورت خلاصه برای شما شرح دهیم.

ساخت اپلیکیشن اندروید جهت ورود سریعتر به دنیای مجازی اینترنت می باشد. امروز لازمه موفقیت در اکثر کسب و کار با داشتن اپلیکیشن فعالیت در دنیای مجازی می باشد. همانطور که شما در اپلیکیشن اینستاگرام مشاهده می نمایید اکثر کسب و کارها و هدف روش کار کانال های فروش متفاوت همانند اینستاگرام و تلگرام استفاده می نماید. علاوه بر استفاده از اینستاگرام پیشنهاد می کنیم که از اپلیکیشن اختصاصی خود جهت فروش کالا استفاده نمایید. ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در کسب درآمد میلیونی از دنیای مجازی و اینترنت است. به کمک طراحی اپلیکیشن می توانی کسب و کار خود را از یک کسب و کار کوچک و محدود به چشمان میلیون ها کاربر در فضای مجازی و اینترنت برسانید. شما در هر لحظه می توانید سفارشات مربوط به فروش کالاهای خود را از تمامی نقاط دنیا دریافت نمایید درآمد بسیار میلیونی و به بالاتر برسید.

روش های دیگر جهت کسب درآمد بیشتر از کسب و کارهای دیگر جهت گسترش کسب و کار شما نیز از طریق اینترنت وجود دارد. اگر بتوانید اپلیکیشن ایجاد نمایید که علاوه بر ارائه خدمات و محصولات شما تامین خدمات و کالاهای فروشگاههای دیگر در سطح شهر شما نماید برگ برنده در دست شما خواهد بود. به اینترنت یک مشتری با ورود به گرفتن فروش ما علاوه بر مشاهده خدمات شما می تواند از کالاها و خدمات فروشگاه های دیگر استفاده نمایند. این روش در دنیا به شدت در حال محبوب شدن می باشد و شما در صرافی بایننس به عنوان مثال میتوانید بخش جدیدی تحت عنوان ان اف تی NFT مشاهده نمایید که در کل به معنای چند فروشگاهی می باشد. در واقع به کمک این تکنولوژی شما می توانید کالاهای خاص خود را به دید میلیون ها کاربر در سطح دنیا برسانید. از این رو شینا وب با کمک تیم متخصص خود نیازسنجی از سطح جامعه ایران اقدام به طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی که به آن مارکت پلیس می گویند اقدام نموده است.

یک راه حلی مطمئن جهت گسترش کسب و کار و کسب درامد میلیونی چیست؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از ارزوهای هر کسی رسیدن به درامد به ساده ترین و البته سریعترین شکل ممکن می باشد. البته باید بگوییم که بله شاید این رویا امکان پذیر باشد. با توجه به مشاغل انلاین و کسب و کار های اینترنتی رسیدن به درامد میلیونی و رویایی به سریعترین شکل ممکن از طریق اینترنتی امکان پذیر شده است.

به کمک ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس را می‌توانید کالاهای خود را در فروشگاه در اپلیکیشن جهت فروش به کاربران اینترنتی قرارداد. علاوه بر آن با دعوت از فروشندگان دیگر می توانید نسبت به فروش کالاهای مغازه ها و کسب و کارهای دیگر در اپلیکیشن فروشگاهی خود نیز اقدام نمایند. در این صورت می توانید اکثر کسب و کارهای کوچک را به کمک طراحی اپلیکیشن به کسب و کارهای بزرگ و درامد های میلیونی برسانید. یکی از موفق ترین کسب و کارهایی که در سطح ایران اقدام به ارائه خدمات چند فروشگاهی می نماید دیجی کالا می باشد. از این‌رو تیم شیناوب تصمیم به ارائه خدمات جهت طراحی اپلیکیشن مثل دیجی کالا نموده است که در آن انواع و اقسام فروشگاه ها می توانند نسبت به فروش کالاهای خود در اپلیکیشن شما اقدام نمایند. در این صورت شما در خدمت بزرگ انجام داده اید. اولین خدمت به خود شما بوده است. شما علاوه بر فروش کالاهای خود میتوانید از فروش کالاهای فروشگاه دیگر در اپلیکیشن خود از درصد پورسانت جهت پر پول نمودن جیب خود و اذائه خدمات عالی و لذت بخش استفاده نمایید. و دوم خدمت بزرگ شما به مردم می باشد. شما به کمک اپلیکیشن به آنها کمک می کنید که کسب و کارهای کوچک و نوپای خود را به سریع ترین شکل ممکن به دسته بزرگی از وردم و به کل مردم ایران و جهان معرفی و به فروش برسانید.

چه کسب و کارهایی را می توان به کمک طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کسب و کار میلیونی تبدیل نمود؟

ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی

این سوالی است که در فکر اکثر افراد در ابتدای انلاین سازی کسب و کار خود هستند شکل می‌گیرد که آیا کسب و کار آنها جهت ورود به دنیای مجازی و اینترنت مناسب می باشد یا خیر. جواب این سوال بسیار ساده است خود شما می توانید نسبت به آن قضاوت کنید. با یک سرچ ساده در گوگل به این آقایان خدمات و کالاهای شما مخاطب آن دارد یا خیر. اگر به نتایج زیادی رسید سریعتر فکری به حال آن کنید و سریع تر نسبت به ساخت فروشگاه اینترنتی جهت ورود موفقتر به دنیای مجازی اقدام نمایید. اگر به نتایج زیادی از خدمات خود نرسید موفقیت شما بسیار بالاتر خواهد بود زیرا شما رقبای بسیار کمتری دارد و می‌تواند جزء اولین کسب و کارهای اینترنتی در حوزه کاری خود باشید. شما می‌دانید که اولین در حوزه کاری چه فرصت ها و موقعیت های طلایی جهت کسب و کار میلیونی خواهد بود. در هر صورت زمان را از دست ندهید و سریعتر نسبت به نوسازی کسب و کار خود اقدام کنید.

برای انواع کسب و کارهای اینترنتی اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نموده ایم. چند نمونه از بهترین ایده های طراحی اپلیکیشن را به شما معرفی می کنیم.

طراحی اپلیکیشن جهت عمده فروشی و پخش کالا. یکی از ایده های بکر و بسیار پولساز که نیاز به انلاین سازی دارد در این حوزه می‌باشد. طراحی اپلیکیشن عمده فروشی میتوانند نسبت به تامین کالاهای فروشگاه های زیر به صورت آنلاین اقدام نمایید و دردسر های حساب و کتاب را از دوش خود بردارد.

یکی دیگر از از مشاغلی که به شدت با آنلاین سازی موجب درآمد زایی می‌شود مربوط به طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک می باشد. این هم یکی از حوزه های بیشتری را به شما می گوید که هنوز جای کار بسیار زیادی در آن وجود دارد. درامد های میلیونی و باورنکردنی که این شغل می تواند برای شما ایجاد کند بسیار وسوسه انگیز می باشد.

در کنار روش های زیادی را جهت کسب درآمد از راه اینترنت برای شما معرفی کرده ایم تا شما بدون نیاز به صرف هزینه زیاد می توانید اقدام به کسب و کار خود نمایید. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی رایگان راه حل مناسب و بدون هزینه جهت فروش کالاها در سطح ایران برای کسب و کار شما می باشد که به درآمدزایی خیلی مناسب خواهید رسید.

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشنده

ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران

طراحی اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش میوه جات و سبزیجات

ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش ملک

طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی

کیفیت بالای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروش لباس و پوشاک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

چرا نه به ووکاممرس

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب

ساخت فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش کیف و کفش

طراحی اپلیکیشن فروش قهوه و لوازم کافی شاپ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ساعت

طراحی اپلیکیشن اندروید IOS

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

5/5 (9 Review)
whatsapp