۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


تاثیر طراحی اپ فروشگاهی برای کسب و کارهای نوپا | شیناوب

تاثیر طراحی اپ فروشگاهی برای کسب و کارهای نوپا

با رشد تکنولوژی و ظهور تلفن های هوشمند تحولات اساسی در کسب و کارها به وجود آمد . به دلیل هوشمند بودن تلفن های همراه ، امکان ساخت انواع و اقسام اپلیکیشن ها و نرم افزارها فراهم شده است . برای همین امروزه شاهد حضور اپلیکیشن های فروشگاه اینترنتی هستیم که فعالیت اصلی انها از طریق اپلیکشین های فروشگاهی انجام میشود . عامل دیگر دردسترس بودن و سهولت استفاده از اپلیکیشن ها میباشد که باعث استفاده هرچه بیشتر آنها به نسبت سایر عوامل میباشد . از این رو بسیاری از شرکتها و کسب و کارها اقدام به طراحی اپ فروشگاهی کرده اند .

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

تاثیر ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بر کسب و کار شما

تاثیر فروشگاه اینترنتی بر کسب و کار

تاثیر طراحی اپ فروشگاهی برای کسب و کارهای نوپا بر هیچ کسی پوشیده نیست. گوشی های هوشمند نقش اساسی در زندگی ما بازی میکنند و اینترنت باعث اصلی این تغییرات میباشد . امروزه بسیاری از کسب وکارهای کوچک و بزرگ ، ادارات ، موسسات ، کارخانجات و حتی بسیاری افراد اقدام به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی جهت معرفی محصولات و همچنین ارائه خدمات خود کرده اند . اپلیکیشن راهی برای همگام شدن انسان با دنیای پرسرعت ما میباشد .

شاید خیلی ها داشتن وب سایت را بسیار مهمتر از اپلیکیشن بدانند ولی ما قصد مقایسه اپلیکیشن و وب سایت را نداریم و هیچ موقع نمیتوان گفت کدام یک از این پلتفرم ها مناسبتر هستند . کارشناسان دیجیتال مارکتینگ نیز عقیده دارند که هرکدام از این ابزارها جایگاه مناسبی نزد مشتری ها دارد و بهتر است که به نظر مشتریان احترام بگزاریم و بستر مناسب انها را فراهم نماییم .

در این مطلب به بررسی جایگاه اپلیکیشن در دنیای دیجیتال مارکتینگ میپردازیم که با کسب اطلاعات صحیح و مناسب بتوانید برای خرید اپلیکیشن اندروید و ای او اس حرفه ای و اختصاصی خود اقدام کنید .

تاثیر ساخت اپ فروشگاهی بررونق کسب و کار فروشگاهی چیست ؟

در دنیای تجارت امروز تنها طراحی سایت فروشگاهی جوابگو نیست و به دلیل اینکه کاربران بسیاری اپلیکیشن را به وب سایت ترجیه میدهند باید به فکر راه اندازی و سفارش اپلیکیشن فروشگاهی نیز باشیم . اپلیکیشن های فروشگاهی باعث رشد کسب و کار و افزایش فروش خواهند شد و برای کسانی که تمایل به رونق کسب و کار خود دارند ، راهکاری محبوب میباشد . از نمونه اپلیکیشن های موفق در زمینه فروشگاه اینترنتی میتوان به طراحی اپلیکیشن مشابه دیجیکالا اشاره نمود که باعث تحولی بزرگ در دنیای فروش محصولات اینترنتی شده است . ساخت اپ فروشگاهی را میتوان برای استارت آپ های مختلف نیز استفاده نمود . برخی از مزیت های داشتن اپلیکیشن فروشگاهی را بررسی میکنیم :

به دست اوردن بازار هدف و مخاطبان خاص با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

کاهش چشم گیر هزینه های تبلیغات

قابل استفاده برای انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک

در دسترس بودن خدمات و کالاهای شما 24 ساعت و 7 روزه

ایجاد کانال بازاریابی مستقیم با مشتریان خود

مطرح کردن برند کسب و کار

افزایش و ساده کردن دسترسی به اطلاعات محصولات و خدمات

متمایز کردن خود نسبت به رقبا

امکان ارائه خدمات به طیف بسیار وسیع از کاربران

ارسال نوتیفیکشن آگاه سازی از حراجی ها و فروش ویژه

آمار استفاده از گوشی همراه در ایران چگونه است ؟

امارها نشان میدهد که هر ایرانی به صورت میانگین حداقل روزانه دو ساعت از وقت خود را با کار کردن با گوشی موبایل سپری میکند که به صورت واقع بینانه سهم بزرگی از این زمان صرف شبکه های اجتماعی میشود ولی از طرف دیگر شاید روزانه بیش از 50 بار به طور عادت ما صفحه گوشی خود را باز میکنیم و صفحه حاوی انواع اپلیکیشن های نصب شده را مشاهده میکنیم . همین نگاه مختصر باعث هک شدن اسم برند و کسب و کار شما در ذهن مشتری خواهد شد و همین عامل باعث ایجاد برندسازی و تبلیغ رایگان برای شما خواهد بود . قطعا تکرار شدن مکرر اسم و برند باعث تدایی شدن اسم شما در زمان هایی است که نیازمند خدمات و محصولات شما خواهیم بود .

افزایش میزان درآمد با اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی

خیلی ها تصور میکنند ساخت اپلیکیشن تنها هزینه هست و درامدی نخواهد داشت ولی توجه به چند نکته بسیار حائز اهمیت میباشد . اول اینکه شیناوب بهترین و نازلترین هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را با بالاترین خدمات و امکانات به مشتریان خود ارائه میدهد . نکته دوم ، با داشتن اپلیکیشن شما میتوانید میلیون ها کاربر تلفن به دست را به کسب و کار خود دعوت کنید . نکته سوم ، طبق آمار هزینه برای ساخت اپ موبایل کمتر از یک درصد درآمد حاصل از ان خواهد بود ، شاید در ابتدا هزینه های ساخت برای شما دلهره آور باشد ولی در مقایسه با برندسازی و افزایش فروشی که به واسطه اپلیکیشن خواهید داشت ، این شک و تردید کاملا برطرف خواهد شد .

افزایش مشتری مداری با طراحی اپلیکیشن

شاید شما تنها برای گسترش کار خود اقدام به طراحی یک سایت سنتی کرده باشید ولی توجه کنید که دنیای تکنولوژی در حال تغییر هست ، در حال حاضر طبق ترندهای دیجیتال مارکتینگ و طبق امار گوگل ، امروزه بیش از 70 درصد جستجوها از طریق تلفن های هوشمند انجام میشود و همین عامل میزان اهمیت ساخت اپلیکیشن را به ما نشان میدهد .

طبق بیش از 10 سال تجربه شیناوب ، کسب و کارهایی که اقدام به تعامل همزمان میان وب سایت و اپلیکیشن های خود کرده اند بیشترین میزان مشارکت و جذب کاربر را داشته اند . توجه کنید که امروزه تنها داشتن وب سایت یا اپلیکیشن تنها برای کسب رضایت مشتریان کافی نیست و اگر قصد رونق کسب و کار خود را دارید قطعا باید بازار هدف خود را نیز بزرگتر تصور کنید و بتوانید کاربران بیشتری را پوشش دهید که این امر تنها با اتصال کامل اپ و سایت به صورت همزمان میسر میشود .

چگونه اپلیکیشن ها باعث ایجاد یک کانال ارتباطی مستقیم با کاربران میشوند ؟

مزایای طراحی اپلیکیش فروشگاهی بر کسب و کار

اپلیکشن های با توجه به نوع طراحی و امکاناتی که برای کاربران خود فراهم میکنند باعث ارتباط مستقیم شما با مشتریان خواهد شد . مثلا یک اپلیکیشن فروشگاهی میتواند باعث ارائه قیمت های مختلف محصولات ، فروش های ویژه ، امکان مشاهده کاتالوگ ، اطلاعات محصول و ... میشود . یکی از مهمترین کانال های ارتباطی که به واسطه اپلیکیشن به وجود می اید از طریق نوتیفیکیشن میباشد . پوش نوتیفیکیشن یا همان اطلاع رسان ابزاری کاملا رایگان در خدمات طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی شیناوب میباشد که مدیر اپلیکیشن میتواند در هرزمان و به صورت دلخواه نوتیفکیشن های اطلاع رسانی محصولات جدید ، فروش های ویژه ، اطلاع رسانی های مختلف را به همراه تصاویر به صورت کاملا رایگان به دست مشتریان خود برساند . مشتری شما نیز تنها با یک کلیک به اپلیکیشن شما هدایت شده و از اطلاعات ارسال شده بهره مند خواهد شد .

دسترسی اسان و راحت به خدمات شما

فرقی نمیکند شما چه نوع کسب و کاری دارید ، مهم این است که راهی برای ارتباط سریع و دائم برای مخاطبین خود جهت دسترسی به محصولات ایجاد کنید . مشتریان شما باید بتوانند در کمترین زمان به اطلاعات محصولات شما ، مشخصات ، ویژگی ها ، کاتالوگ و تصاویر محصولات شما دسترسی پیدا کنند . بهترین و سریعترین راه ممکن از طریق اپلیکیشن میباشد .

برخی از مزیت ها و امکاناتی که اپلیکیشن ها برای ما ایجاد میکنند را بررسی کردیم . باید بدانیم که در آینده نه چندان دور و در دنیای کسب و کارهای دیجیتال مارکتینگ اپلیکشین ها نقش اساسی ایفا خواهند کرد و جزو لازمه های پیشرفت کسب و کارها مبدل خواهد شد . قطعا هرچه سریعتر پیشگام این حوزه باشید جایگاه بهتری نیز کسب خواهید کرد . ایجاد نوآوری و سهولت برای مشتریان قطعا به بهترین نحو ممکن جواب خود را خواهد داد .

درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر ، میتوانید مطلب مزیت های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را مطالعه نمایید . همچنین به صفحه نمونه کارهای طراحی اپ فروشگاهی شیناوب جهت مشاهده بیش از 200 نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه نمایید .

همچنین میتوانید برای دریافت سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شیناوب تماس حاصل فرمایید .

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی (مارکت پلیس)

ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت

ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

ساخت اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن میوه و سبجزیات

طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن املاک

ساخت اپلیکیشن نیازمندی

اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس

ساخت اپلیکیشن فروش کیک و شیرینی

ساخت اپلیکیشن ووکامرس WooCommerce

ساخت سایت فروشگاهی

خدمات دیگر شیناوب

ساخت اپلیکیشن فروش کتاب

ساخت اپلیکیشن موبایل و لوازم جانبی

طراحی فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی آجیل و خشکبار

ساخت اپلیکیشن گوشت و مرغ

طراحی فروشگاه اینترنتی مبل و صنایع چوبی

طراحی اپلیکیشن فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی

ساخت اپلیکیشن خبری



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

whatsapp