۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


ایده های جدید برای طراحی اپلیکیشن | شیناوب

ایده های جدید برای طراحی اپلیکیشن

شاید شما هم با دیدن هزاران اپلیکیشن موفق و پردرآمد به دنبال طراحی اپلیکیشن خود هستید . شاید شما هم ایده ای در ذهن دارید و قصد شروع ان را داشته باشید . شاید به این فکر باشید که برای موفقیت یک اپلیکشین حتما باید یک ایده جدید داشته باشید . روش های مختلفی برای استارت یک کسب و کار وجود دارد ، شاید شما اپلیکیشن هایی را دیدید و از انها ایده گرفتید ، شاید شما هم بتوانید با ایجاد یکسری تغییرات و کمی خلاقیت ان را به یک استارت اپ قوی تبدیل کنید . در این مقاله به بررسی ایده های جدید برای طراحی اپلیکیشن می پردازیم..

1- ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

شاید شما هم فکر کنید این ایده خیلی تکراری است ولی اصلا اینطوری نیست .ایده ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بخصوص با ویروس کرونا بشدت میان جامعه ما گسترش پیدا کرده است و درامد های عالی از این طریق برای فروشندگان کالا ها ایجاد شده است. فروشگاه های اینترنتی دارای تنوع بسیار زیادی هستند . بعضی از فروشگاه ها به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش میرسانند ، بعضی دیگر از تامین کنندگان دیگر اجناس خود را تهیه میکنند ، بعضی ها به صورت همکاری در فروش هستند و به صورت درصدی و پورسانتی کار میکنند ، بعضی از فروشنده ها به صورت دراپ شیپینگ کار میکنند ، بعضی ها اقدام به معرفی محصولات دیگر فروشندگان میکنند و خریداران را به سایت فروشنده مرجوع میکنند و درصد خود را از بابت هر فروش دریافت میکنند (افلیت مارکتینگ ) ، بعضی ها به صورت شرکت های پخش هستند و اپلیکیشن خود را در اختیار شرکت های مختلف برای خرید جزو قرار میدهند ، بعضی ها عمده فروش هستند و تنها به همکاران محصولات را میفروشند و صدها نمونه دیگر . در مطلب فروش اپلیکیشن های آماده میتوانید با انواع و اقسام این سیستم ها اشنا شوید .

اگر توجه کنید ، فقط یک نمونه کار فروشگاهی که به نظر خیلی ها تکراری هست میتواند شامل صدها تغییر و ایده جدید باشد که میتواند باعث درآمد زایی بشود . توجه کنید که کسب و کار فروشگاه اینترنتی با توجه به گستردگی بسیار زیاد و تنوع مختلف محصولات ، صنعتی رو به رشد و دارای جای کار بسیار زیاد میباشد .

البته این نکته نیز توجه نمایید که شیناوب به دلیل کد نویسی دست نویس و اختصاصی میتوانید تمامی ایده ها و نظریات جدید و نوی شما را به اجرا گذاشته تا اپلیکیشننی به صورت حرفه ای و با قابلیت ها و ایده های نو و بکر ایجاد نمایید.

2- واقعیت افزوده

شاید شما هم با بازی pokeman اشنا باشید ، این بازی اولین فناوری واقعیت افزوده میباشد که جز جدیدترین ایده ها در طراحی اپلیکیشن است. وقعیت افزوده در ابتدای کار خود است و پتانسیل بسیار زیادی برای رشد دارد ، امروزه بعضی اپلیکیشن ها تجارت الکترونیکی خود را براساس واقعیت افزوده طراحی میکنند ، این تکنولوژی میتواند به شما کمک کند که لباس ، لوازم جانبی ، سرویس مبلمان و ... را به دلخواه خود امتحان کنید . طبق پیش بینی ها صنعت واقعیت افزوده به شدت رو به رشد خواهد بود .

3- طراحی اپلیکیشن دکوراسیون داخلی

تغییر دکوراسیون خانه کار آسانی نیست. این اپلیکیشن ها به نوعی از ساختار واقعیت افزوده بهره میگیرند . در این اپ کاربر شما میتواند از محیط مورد نظر عکس برداری کند و مبلمان ، پرده ، میز و ... را به صورت دلخواه در مکان مورد نظر قرار بدهد . فروشنده ها هم میتوانند محصولات خود را معرفی و به خریداران نمایش بدهند . این معابله برد برد برای خریداران و فروشندگان میباشد .

طراحی اپلیکیشن دکوراسیون داخلی هم جز ایده های بکر و جدید در حوزه طراحی اپلیکیشن می باشد. دوستانی که در این زمینه فعالیت میکنند و یا قصد شروع فعالیت دارند میتوانند از ایده های بکر خود در حوزه ای با درامدزایی بالا استفاده کنند. قطعا ایده های جدید در ساخت اپلیکیشن برای این حوزه بسیار قابل رشد می باشد.

4- طراحی اپلیکیشن چت

طراحی اپلیکیشن چت

اپلیکشن های چت بات chatbot درواقع ربات هایی هستند که کار ارتباط و جواب به ارباب رجوع را انجام میدهند . آنها میتوانند همانند یک منشی به سوالات مشتری ها پاسخ دهند . این اپلیکیشن ها براساس هوش مصنوعی طراحی میشوند . خوشبخانه ربات ها مثل انسان ها خسته نمیشوند و به صورت 24 ساعته میتوانند به ارائه خدمات بپردازند . امروزه صنعت هوش مصنوعی به شدت در حال توسعه میباشد و بیش از 30 درصد شرکتها در حال طراحی و پیاده سازی این سیستم ها میباشند .

5- طراحی اپلیکیشن شبکه اجتماعی موسیفی

این ایده برای طرفداران موسیقی است . در این اپلیکیشن شما میتوانید به موزیک های مختلف گوش دهید و موزیک های مورد علاقه خود را از طریق یک شبکه اجتماعی بین دوستان هم به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید در لحظه به لیست مخاطبان خود نمایش بدهید که در حال گوش دادن به چه نوع موسیفی هستید و به این ترتیب یک شبکه اجتماعی درخصوص پخش موسیفی و بحث و صحبت در خصوص آن راه اندازی نمایید .

6- طراحی اپلیکیشن تناسب اندام

نظارت بر میزان مصرف غذا

ردیابی میزان فعالیت فیزیکی

یادآوری نوشیدن اب و مواد غذایی مقوی

آلارم انجام ورزش

قرار گرفتن قسمتی برای انجام حرکات ورزشی

امروزه تناسب اندام و فیتنس یک ترند عمومی شده است . اغلب مردم برای حفظ سلامتی و نگهداری از اندام خود به باشگاه ها و سالن های ورزشی مراجعه میکنند . از این رو طراحی اپلیکیشن بدن سازی و سلامتی میتواند ایده بسیار خوب و پردرآمدی باشد . ساخت اپلیکیشن سلامتی که بتواند افراد را تشویق به توجه به سلامتی و یادآوری مصرف سبزیجات ، میوه جات و ... کند بسیار مفید است . در این اپلیکیشن میتوان این امکانات را پیشبینی کرد

7- طراحی اپلیکیشن تحویل غذا

طراحی اپلیکیشن سفارش و تحویل غذا و فست فود

شاید شما هم ایده طراحی اپلیکیشن رستوران و تحویل غذا داشته باشید . صنعت غذا و خوراکی جزو مشاغلی است که هیچ موقع تمامی ندارد و همیشه میتوان با ایده های جذاب و جدید در آن به درآمد بسیار بالا دست پیدا کرد. از نمونه اپلیکیشن های خارجی در این زمینه میتوان به Se seamless ، GrubHub ، Doordash ، UberEats و Postmates اشاره کرد که باعث ایجاد انقلابی در این صنایع شده است .

طبق آمار ، با توجه به کاهش وقت انسان ها در زندگی روزمره و مشغولیت بالا ، استفاده از این اپلیکیشن ها نیز به شکل چشم گیری در حال افزایش هستند . درصورتی که بتوانید در امر حمل و نقل و تهیه غذا از رستوران های دلخواه مشتریان خود ارتباط خوبی ایجاد کنید ، قطعا درآمد و کسب سود خوبی نیز حاصل خواهد شد .

8- طراحی اپلیکیشن کتاب

طراحی اپلیکیشن فروش کتاب انلاین

این ایده میتواند به عنوان یک شبکه اجتماعی در زمینه کتاب و مطالعه باشد . با توجه به اینکه سرانه مطالعه در کشور بسیار پایین است میتوانید کمکی برای بهبود بخشیدن در این امر نیز باشید . در این ایده شما میتوانید ساخت اپ کتاب را به صورت شبکه اجتماعی پیاده سازی کنید به این صورت که افراد با توجه به علاقه مندی خود حوزه های مختلف را انتخاب کنند و یک گروه را تشکیل دهند . در این گروه میتوانند با تبادل نظر و بحث کتاب های مختلف را معرفی و به صورت دسته جمعی و طبق زمان مشخص به مطالعه کتاب بپردازند و در خصوص ان بحث و تبادل نظر کنند .

این ایده به شدت باعث تشویق به مطالعه و تبادل نظر و بحش میشود که قطعا نقش مهمی در افزایش میزان دانش و افزایش سرانه مطالعه خواهد داشت .

9- طراحی اپلیکیشن رزرو رستوران

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

شاید شما هم با این مشکل مواجه بودید که به دلیل عدم وجود جای پارک یا تکمیل بودن رستوران نتوانسته اید به رستوران دلخواه خود بروید . یا اینکه برای یک زمان خاص میخواهید یک رستوران یا کافی شاپ را رزرو کنید . با این اپلیکیشن میتوانید با رستوران های مختلف همکاری کنید و به مشتریان خود قابلیت رزرو را ایجاد نمایید .

در این مطلب به معرفی برخی از ایده های جدید و به روز در حوزه فناوری پرداختیم . این ایده ها و هزاران ایده دیگر میتواند باعث افزایش درامد شما به صورت چشم گیری بشود . درصورت تمایل میتوانید از تیم شیناوب جهت طراحی اپلیکیشن دلخواه خود کمک بگیرید .

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشنده

ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران

طراحی اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش میوه جات و سبزیجات

ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش ملک

طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی

کیفیت بالای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروش لباس و پوشاک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

چرا نه به ووکاممرس

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب

ساخت فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش کیف و کفش

طراحی اپلیکیشن فروش قهوه و لوازم کافی شاپ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ساعت

طراحی اپلیکیشن اندروید IOS

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

5/5 (5 Review)
whatsapp