۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


اپلیکیشن سفارش گیر آنلاین | نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور

با تغییرات تکنولوژی و همه گیر شدن تلفن های همراه بسیاری از امورات کسب و کارهای برای برطرف کردن نیازهای خود و همچنین به روز کردن خدمات خود اقدام به خرید اپلیکیشن فروشگاهی کرده اند . شیناوب کار طراحی نرم افزار و اپلیکیشن سفارش گیر آنلاین را انجام داده است که با استفاده از آن ویزیتورها و فروشندگان تنها با استفاده از تلفن هوشمند خود میتوانند سفارش ها و کالاهای مورد نیاز خود یا سایر فروشندگان را ثبت نمایند . به محض انجام ثبت سفارش ، مشخصات و اطلاعات فروشنده ، لیست اجناس و اطلاعات ویزیتور ثبت کننده از طریق پنل مدیریت قابل مشاهده خواهد بود . 

اپلیکیشن سفارش گیری آنلاین

نرم افزار سفارش گیری اینترنتی یک اپلیکیشن سفارش گیری آنلاین و اینترنتی است که امکان سفارش گیری را از طریق تلفن های هوشمند اندروید و ios و یا از طریق وب سایت برای شما فراهم می کند .  با نصب اپلیکیشن امکان فروش مویرگی برای شما نیز فراهم  خواهد شد . 

نرم افزار سفارش گیری اندروید به همراه اپلیکیشن ios می باشد .  سفارش گیری آنلاین خبر بسیار خوبی برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و مشاغل مختلف به خصوص  شرکت های توزیع و پخش می باشد . به این صورت آنها قادر خواهند بود به صورت آنلاین و به صورت لحظه ای از تعداد و آمار سفارش های خود مطلع شده و همچنین آخرین گزارش ها و درخواست های ثبت شده توسط بازاریابان را مشاهده و بررسی نمایند . 

امروزه بسیاری از شرکت های پخش مواد غذایی همانند سوپرمارکت‌ها و هایپر مارکت ها بیشترین استقبال را از نرم‌افزارهای ثبت سفارش اینترنتی کرده اند . 

نحوه کار نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور چگونه است ؟ 

از طریق مدیر وب سایت می توانید بازاریاب های مختلف را تعریف نمایید . پس از آن بازاریاب می تواند با دانلود اپلیکیشن سفارش گیر موبایل با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد اپلیکیشن شده و لیست اقلام را مشاهده نمایند . پس از آن با مراجعه به فروشنده ها اقلام درخواستی را دریافت و آن را به نام فروشنده مذکور ثبت می نمایند . کلیه قیمتها، دسته بندی ها از طریق پنل مدیریت قابل تعریف بوده و امکان صدور فاکتور به صورت لحظه ای نیز امکان پذیر می باشد . 

 پس از ثبت فاکتور سفارش گیری آنلاین توسط بازاریاب همان لحظه سفارش از طریق پنل مدیریت برای صاحب کسب و کار قابل مشاهده بوده و از همان لحظه می توان امورات رسیدگی به سفارش را پیگیری کرد . با بهره مندی از نرم افزار سفارش گیر تحت وب یا دانلود اپلیکیشن سفارش گیری  موبایل به صورت لحظه‌ای می توانید نسبت به ثبت سفارشات جدید اقدام نمایید  . 

نرم افزار سفارش گیری اینترنتی

نرم افزار ثبت سفارش آنلاین برای چه پلتفرم هایی قابل نصب میباشد ؟ 

همانطور که پیشتر نیز بیان کردیم نرم افزار ثبت سفارش ویزیتوری از طریق اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios قابل دسترس می باشد . همچنین امکان نصب آن بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نیز امکان پذیر است . کلیه امکانات سیستم به صورت کاملاً یکپارچه قابل دسترسی می باشد . همچنین امکان ثبت سفارشات از طریق وبسایت نیز فراهم است . وب سایت ثبت سفارش آنلاین نیز به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است که بر روی انواع تبلت ها و گوشی های همراه و همچنین لپ تاپ به  خوبی نمایش داده خواهد شد . 

امکانات اپلیکیشن ثبت سفارش اینترنتی چیست ؟ 

اپلیکیشن سفارش گیری آنلاین بر بستر فروشگاه ساز قدرتمند شیناوب طراحی شده است . برای همین در حال حاضر صدها امکان و قابلیت مختلف در این بستر وجود دارد . برخی از امکانات اپ سفارش گیری اینترنتی عبارتند از : 

مشاهده لیست محصولات به همراه تصاویر قیمت و شرایط فروش

امکان اسکن بارکد محصولات

جستجوی آسان و سریع محصولات

فیلتر بندی و گروه بندی محصولات

امکان مشاهده موقعیت روی نقشه و محاسبه مسافت

مشاهده سابقه سفارش ها

امکان صدور فاکتور به صورت حضوری و تلفنی از طریق پنل مدیریت

اطلاع از وضعیت سفارش ها

امکان تعریف انواع روش های پرداخت آنلاین ، چک و

امکان چاپ فاکتور توسط پرینترهای همراه

امکان اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

 برخی از لیست امکانات را در زیر مشاهده نمایید . 

برخی امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب


طراحی اختصاصی
افزودن نامحدود محصول و دسته بندی
گزارشات فروش و سود
ورود و عضویت با پیامک
ایجاد بن و کوپن تخفیف
جستجوی پیشرفته ( صوتی و بارکدخوان )
فروش تکی و عمده
گزارشات انبار و اعلان های مختلف
درج نظر و امتیاز
پیامک اعلان وضعیت های مختلف سفارش
ایجاد پروفایل هر مشتری
اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
تعریف واحد کالا و واحد پولی
امکان سفارش محصولات وزنی
روش پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و ..
تعریف انواع روش ارسال
تعریف محله ها و هزینه های ارسال متفاوت
امکان محاسبه وزنی محصولات برای ارسال پست
تعریف ساعات کاری مختلف
ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (رایگان)
امکان ارسال پیامک گروهی و اعلان
تعریف ویژگی و پارامتر برای محصولات
تعریف محصولات فروش ویژه
تعریف پیشنهادات ویژه به همراه تایمر معکوس
امکان فروش عمده و جزئی
تعریف ردیف های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه
قابلیت تعریف انواع بنرهای تبلیغاتی
ثبت موقعیت مشتری روی نقشه
قابلیت هشدار موجود شدن ، فروش ویژه برای هر محصول
نمایش سابقه سفارش ها به همراه جزئیات
امکان تعریف لیست خرید
قالب ریسپانسیو اختصاصی برای سایت
عدم استفاده از فروشگاه ساز آماده
تعریف محدودیت خرید برای هر کالا و هر مشتری
تعریف نقطه سفارش برای محصولات
مدیریت تصاویر و ایجاد نقشه سایت
امکان فروش کالای مجازی
امکان وبلاگ در سایت و اپ
امکان فیلتر سازی و مرتب سازی
قابلیت چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر معمولی)
توسعه و تغییرات به دلیل دست بنویس بودن
پشتیبانی 1 سال رایگان
عدم لایسنس سالانه و بدون نیاز به تمدید
امکان انتشار اپ اندروید در بازار و گوگل پلی
مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

نرم افزار دستیار بازاریاب سفارش گیر آنلاین چیست ؟ 

نرم افزار سفارش گیری آنلاین  به نوعی یک سیستم پخش مویرگی می باشد که کلیه امورات مربوط به ثبت سفارش به صورت آنلاین ،  فروش های ویژه ،  ایجاد گالری تصاویر ،  اطلاع رسانی ها و نوتیفیکیشن و صدها قابلیت منحصر به فرد دیگر را برای مشتریان شما فراهم می کند . 

 بازاریابان یا فروشندگان شما تنها با نصب اپلیکیشن می تواند تصاویر کالاها قیمت ها و سایر اطلاعات محصولات را مشاهده نمایند .  همچنین با استفاده از بخش جستجو یا فیلترسازی می تواند کالاهای مورد نیاز خود را پیدا کرده و پس از افزودن آن در سبد خرید به راحتی سفارش خود را ثبت کنند . 

هدف از اپلیکیشن سفارش گیری آنلاین سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت سفارشات می باشد . این اپلیکیشن توسط کلیه شرکت های فعال در پخش مویرگی نیز قابل استفاده است .  با مزیت های ایجاد شده هزینه سرمایه گذاری شما در مدت زمان بسیار کمی جبران خواهد شد نین بسیاری از هزینه‌های پرسنل و هزینه‌های جاری دیگر نیز از عهده شما خارج می شود  . مطلب ویژگی های مهم اپ فروشگاهی را مشاهده نمایید . 

آیا امکان ثبت سفارش به صورت مستقیم توسط فروشندگان وجود دارد ؟ 

یکی از مزیت های اصلی نرم افزار سفارش گیری اینترنتی حذف و یا کاهش نیاز به ویزیتور میباشد . به این صورت شما با ارسال اپلیکیشن ویزیتوری برای صاحبین فروشگاه ها آنها را قادر می سازید که در هر زمان محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن ثبت کنند . کلیه قیمت ها و صدور فاکتور نیز از طریق اپلیکیشن فروش انجام میشود . 

از کجا میتوان نمونه اپلیکیشن های ثبت سفارش را مشاهده کرد ؟ 

جهت مشاهده صدها نمونه کار اپلیکیشن فروشگاه  ثبت سفارش آنلاین به صفحه نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن فروش شیناوب مراجعه نمایید . 

آیا نرم افزار ثبت سفارش قابل انتشار در کافه بازار یا گوگل پلی است ؟ 

بله ، شیناوب کلیه استانداردهای  لازم و ضروری برای انتشار اپلیکیشن در مارکت های اندروید از جمله گوگل پلی و کافه بازار را رعایت کرده است .  شما می توانید با مراجعه به لینکهای زیر نمونه اپلیکیشن های فروشگاهی و ویزیتوری را که شیناوب طراحی طراحی نموده است را مشاهده نمایید . 

مشاهده نمونه کارهای کافه بازار     -     مشاهده نمونه کارهای گوگل پلی


اپلیکیشن سفارش گیری مشتری

اپلیکیشن سفارش‌گیری مشتری<

اپلیکیشن سفارش گیری آنلاین مشتری چه کاربردی دارد ؟

اپلیکیشن سفارش‌ گیری مشتری برای ایجاد ارتباط مستقیم بین فروشنده یا شرکت پخش و مشتریان می‌باشد . با استفاده از نرم‌افزار سفارش‌گیری مشتری ه راحتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را بدون هیچگونه واسطه و در کمترین زمان ثبت نمایند . پس از ثبت سفارش به صورت خودکار فاکتور برای توزیع کننده صادق خواهد شد . شما با نرم‌افزار سفارش‌گیری مشتری ‌ می‌توانید واسطه‌ها را حذف نموده و با حذف پورسانت بازاریابی سود و منفعت شما افزایش چشمگیری خواهد داشت .

در صورتی که نیازمند دموی نرم‌افزار سفارش‌ گیری مشتری هستید میتوانید با کارشناسان شینا وب در ارتباط باشید داشتن برنامه سفارش‌ گیری مشتری یکی از مزیت‌های بزرگ رقابتی شما در حوزه فروش آنلاین خواهد بود . نرم‌افزار سفارش‌ گیری آنلاین ی‌تواند در زمینه پخش قطعات یدکی، پخش مواد غذایی ، پخش آرایشی و بهداشتی و هرگونه شرکت پخش مویرگی استفاده شود . با استفاده از اپلیکیشن درخواست گیری فاکتور برای مشتریان سهولت و سادگی را برای ثبت سفارشات توسط مشتریان فراهم نمایید . به دلیل کد نویسی اختصاصی مکان ایجاد هرگونه تغییر و شخصی‌سازی در نرم‌افزار سفارش‌ گیری موبایل برای شما فراهم خواهد بود .

اپلیکیشن سفارش‌گیری مشتری<
ساخت نرم‌افزار سفارش‌ گیری مشتریان

ساخت نرم‌افزار سفارش‌ گیری مشتریان

شاید شما هم دارای فروشگاه اینترنتی باشید و نیازمند نرم افزار دریافت سفارش مشتریان باشید . شیناوب بسته‌های حرفه‌ای برای نرم‌افزار ثبت سفارش اندروید و ios و وب سایت را فراهم نموده است . شما با نرم‌افزار سفارش‌ گیری آنلاین ی‌توانید کلیه سفارشات مشتریان را از طریق اپلیکیشن یا وب سایت دریافت نمایید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی خریدار با شما نخواهد بود .

نرم‌افزار سفارش‌ گیری مشتریان روشی نوین و ابزاری کاربردی جهت توسعه کسب و کار شما خواهد بود . ساخت برنامه سفارشی گیر برای کاربران اندروید ios و وب سایت امکان‌پذیر می‌باشد .
تیم مجرب شینا وب با ساخت صدها اپلیکیشن سفارش‌ گیری آنلاین و بیش از ۱۰ سال سابقه کاری ماده راه‌اندازی و تحویل نرم‌افزار سفارش گیر حرفه‌ای شما در کمترین زمان کمترین قیمت و بالاترین امکانات و کیفیت می‌باشد .
حتماً از صفحه نمونه کارهای اپلیکیشن‌های سفارش‌ گیری آنلاین و همچنین امکانات نرم‌افزار ثبت سفارش دیدن نمایید .

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟



سوال های متداول اپلیکیشن سفارش گیر آنلاین | نرم افزار ثبت سفارش ویزیتور

نرم افزار سفارش گیری با تبلت و موبایل قابل استفاده هست ؟
پکیج سفارش گیری شامل نسخه اندروید ، ای او اس ، وب سایت است . وب سایت نیز قابلیت وب اپلیکیشن دارد . شما میتوانید به صورت هم زمان از اپلیکیشن بر روی تبلت استفاده کنید یا با طراحی وب سایت سفارش گیری خود و مراجعه به آن از قالب موبایلی استفاده نمایید .
ایا اپلیکیشن سفارش گیری را به به عنوان اپلیکیشن کاتالوگ و معرفی محصولات میتوان استفاده نمود ؟
بله ، با ساخت اپ و سایت سفارش گیری ، قابلیت فعال سازی حالت نمایشگاهی را خواهید داشت که در اینصورت اپلیکیشن به صورت کاتالوگی از تصاویر ، مشحصات ، ویژگی ها و فیلم محصولات خواهد بود
آیا با طراحی نرم افزار سفارش گیری آنلاين قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری را نیز دارد ؟
بله ، یکی از مهمترین مسایل در ثبت سفارش های اینترنتی قابلیت هماهنگ سازی موجودی کالاها ، قیمت ها ، ثبت فاکتور در حسابداری می باشد . همچنین تمامی لیست کالاهای که در نرم افزار حسابداری دارید به در کمتر از چند دقیقه به اپلیکیشن و سایت سفارش گیری منتقل خواهد شد .
محمد
سلام ... ببخشید ایا نرم افزار سفارش گیری انلاین برای رستوران و فست فود هم قابلیت استفاده دارد ؟ و سوال دیگه اینکه کارهای مدیریت اپ سفارش گیری از چه طریقی قابل انجام است ؟
سلام. بله اپلیکیشن و نرم افزار سفارش گیری انلاین برای رستوران و فست فود نیز قابل استفاده است. همچنین امکان ساخت قابلیت رزرو میز و پرداخت انلاین و نقدی در رستوران و فست فود نیز امکان پذیر می باشد. ساخت نرم افزار سفارش گیری برای رستوران و فست فود به شکل قابل توجهی در زمان مشتری شما صرفه جویی میکند و عاملی موثر در افزایش قابل توجه سفارشات در این حوزه ی غذا و فست فود می باشد. جهت مدیریت سفارش های غذایی و مشاهده صورت حساب سفارش های مشتری های شما نیز امکان چاپ فاکتور فراهم می باشد. پنل مدیریت اختصاصی و پیشرفته به همراه گزارشات کامل فعالیت مشتری ها و سفارش های انها و همچنین پیامک و نوتیفیکیشن جهت اطلاع رسانی به مدیریت فروشگاه جهت رسیدگی به سفارشات نیز در نرم افزار سفارش گیری انلاین فست فود و رستوران فراهم می باشد.
سلام. قیمت بستگی به نرخ روز می باشد و با توجه به قیمت های اعلام شده در وب سایت امکان مشاهده قیمت پس از آن امکان پذیر می باشد.
تاتاری
لطفا با من تماس بگیرید من نرم افزار ویزیتور مویرگی میخام

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.785/5 (26 Review)
whatsapp