۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


اموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی | شیناوب

تاثیر طراحی اپ فروشگاهی برای کسب و کارهای نوپا

با توجه به رشد سریع فروشگاه های اینترنتی و همچنین توسعه اپلیکیشن ها ، امروزه شاهد ظهور صدها اپلیکیشن فروشگاهی هستیم . اپلیکیشن های فروشگاهی به دلیل سهولت عملکرد و همیشه دردسترس بودن تاثیر به سزایی برای افزایش درآمد و ایجاد مشتریان وفادار ایفا میکند . اگر شما هم قصد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با انواع روش های ساخت فروشگاه اینترنتی اشنا شوید .

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

روش های طراحی اپ فروشگاهی چیست ؟

تاثیر فروشگاه اینترنتی بر کسب و کار

به طور کلی ، با چندین روش مختلف میتوان یک اپلیکیشن فروشگاهی را راه اندازی کرد . هرکدام از این روش ها دارای معایب و مزایای خود هستند . روش های زیادی برای ساخت اپلیکیشن وجود دارد از جمله :

تاثیر ساخت اپ فروشگاهی بررونق کسب و کار فروشگاهی چیست ؟

به طور کلی ، با چندین روش مختلف میتوان یک اپلیکیشن فروشگاهی را راه اندازی کرد . هرکدام از این روش ها دارای معایب و مزایای خود هستند . روش های زیادی برای ساخت اپلیکیشن وجود دارد از جمله :

همکاری با یک شرکت توسعه دهنده

استخدام برنامه نویس ( دولوپر )

استفاده از فروشگاه ساز

تبدیل سایت به اپ موبایلی

دیدن آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

همکاری با یک شرکت توسعه دهنده

همکاری با یک شرکت توسعه دهنده

بهترین و سریعتر راه و در عین حال با کمترین هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ، تهیه آن از طریق یک شرکت با تجربه و حرفه ای میباشد . در این روش شما به نسبت هزینه بسیار کمتری خواهید داشت و همچنین در کمترین زمان ممکن میتوانید فروشگاه خود را راه اندازی نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب راهنمایی جهت انتخاب شرکت ، مقاله بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را مطالعه نمایید .

گروه های برنامه نویسی مثل شیناوب با وجود بیش از 10 سال سابقه و انجام صدها پروژه مختلف ، دارای تیم قوی و با تجربه جهت طراحی انواع اپلیکیشن ها میباشد . به دلیل وجود تیم قوی کار طراحی باسرعت بسیار بالا و با کفییت زیادی انجام میشود .

استخدام برنامه نویس

روش دوم استخدام یک برنامه نویس برای انجام پروژه میباشد . مساله ای که در این روش وجود دارد این است که شما نیازمند برنامه نویس اندروید ، ios و وب سایت میباشد . همچنین برای بحث گرافیک هم باید یک طراح UI/UX استخدام کنید و دراینصورت باید یک تیم خوب درکنار خود داشته باشید .

مزیت این روش این است که دقیقا میتوانید روی تک تک بخش های طراحی اپلیکیشن نظارت و مدیریت داشته باشید ولی با توجه به اینکه حداقل نیاز به استخدام 3 نیروی متخصص دارید ، هزینه های طراحی بسیار سنگین خواهد بود . همچنین پیدا کردن و جمع کردن چنین تیمی کار بسیار سخت و زمان بری میباشد .

استفاده از فروشگاه ساز

استفاده از فروشگاه ساز

یکی دیگر از روش های ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده از فروشگاه ساز میباشد . فروشگاه سازهای زیادی وجود دارند مثل ووکامرس ، مگنتو ، پرستاشاپ و ... . به طور مشترک تمام این فروشگاه سازها به صورت ترجمه شده هستند و به صورت بومی کدنویسی نشده اند . برای همین نیازمند افزونه ها و تغییرات زیادی میباشد تا بتوانید ساختار مناسب و بهینه برای استفاده در داخل ایران را ایجاد نمایید .

نکته دیگر عدم وجود اپلیکیشن قوی و حرفه ای برای اتصال به این فروشگاه سازها میباشد . به دلیل محدودیت های فراوانی که فروشگاه سازهای آماده دارند و افزونه هایی که برای سایت باید نصب بشود ، خیلی امکانات در اپلیکیشن قابل دسترسی نیستند و شما به یک چهارچوب بسته محدود خواهید شد . دلایل بسیار زیادی برای عدم طراحی اپلیکیشن ووکامرس

از مزیت های این روش زمان راه اندازی و هزینه طراحی بسیار کم میباشد . اگر شما نیازمند طراحی سایت فروشگاهی عادی هستید که انتظار تغییرات و شخصی سازی های زیادی ندارید و همچنین اپلیکیشن هم برای شما اهمیت زیادی ندارد ، این روش میتواند برا شما مفید باشد .

درصورت تمایل کسب اطلاعات بیشتر درخصوص طراحی فروشگاه اینترنتی بوسیله فروشگاه ساز میتوانید مطلب فروشگاه ساز اندروید را مطالعه نمایید .

انتشار اپلیکیشن در google play

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی نیز از جمله مواردی است که باید برای انجام یک کار حرفه ای حتما انجام پذیرد . برای انتشار اپ در گوگل پلی استانداردهای مختلفی باید رعایت بشود . برای مثال نباید شما تحت هیچ شرایطی به حریط خصوصی کاربر و همچنین اطلاعات خصوصی کاربر دسترسی داشته باشید . در این صورت اپلیکیشن شما نباید دسترسی های ( پرمیشن ) های حساس را از کاربر درخواست نماید . همچنین اپلیکیشن طراحی شده باید دارای کیفیت لازم و مورد تایید مارکت ها را داشته باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر مطلب انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی را مطالعه نمایید .

آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

آموزش های زیادی در سطح اینترنت وجود دارد که میتوانید برای ساخت یک فروشگاه استفاده کنید . اکثر این اموزش ها قول عدم نیاز به دانش برنامه نویسی را به شما میدهند . درواقع در این روش به شما فروشگاه ساز های مختلف معرفی میشود و اموزش ساخت یک فروشگاه اینترنتی با کمک این فروشگاه سازها داده میشود .

باید توجه داشته باشید ، در این روش شما ناچار به استفاده از یکسری قالب و افزونه های اماده خواهید بود . اکثر این قالب های اماده و اغلب رایگان به دلیل عدم کدنویسی اصولی و حرفه ای ، دارای باگ و مشکلات متعددی هستند . همچنین اگر قصد انجام تغییرات و شخصی سازی داشته باشید باید به دنبال برنامه نویس های اینکار باشید که خیلی به سختی پیدا میشود و همچنین هزینه های طراحی و کدنویسی نیز به شدت بالا میباشد .

روش دیگر برای کسانی است که علاقه زیادی به کدنویسی و برنامه نویسی دارند . شما در این روش خودتان استین بالا میزنید و شروع به طراحی و کدنویسی میکنید . اگر قصد ادامه فعالیت در زمینه برنامه نویسی و کدنویسی داشته باشید میتوانید خودتان شروع به آموزش کنید و طی یک سال دانش فنی کافی برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی خواهید داشت . این روش تنها برای کسانی توجیه دارد که قصد ادامه فعالیت در شاخه برنامه نویسی را دارند .

این روش نیازمند صبر و پشتکار زیادی است . از مزیت های این روش مناسب بودن هزینه ، کسب دانش و تخصص حرفه ای و ساخت برنامه به شکل دلخواه خودتان میباشد .

نکاتی که قبل از شروع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی باید بدانید

اگر تصمیم به ساخت فروشگاه اینترنتی گرفته اید ، قطعا بهترین روش انتخاب یک شرکت برنامه نویس حرفه ای با سابقه در این زمینه میباشد . در انتخاب شرکت دقت کنید که انها نیز از فروشگاه سازهای آماده و رایگان استفاده نکنند که برای بحث توسعه و شخصی سازی دچار مشکل نشوید . امروزه اغلب شرکت ها از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده میکنند . مطلب آیا ووکامرس (وردپرس) مناسب طراحی فروشگاه اینترنتی است را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید .

اگر قصد توسعه و شخصی سازی دارید و میخواهید فروشگاه را به دلخواه خود تغییر دهید ، یا اگر میخواهید اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی بدون هیچ گونه محدودیت داشته باشید ، فروشگاه ساز آماده جواب گوی کار شما نیست . شما نیاز به شرکتی دارید که خودش کار ساخت فروشگاه را به صورت دست نویس انجام داده باشد .

این نکته را توجه کنید که از بین 50 فروشگاه برتر جهان ، کمتر از 5 تای انها از فروشگاه ساز های اماده استفاده میکنند ، مابقی فروشگاه ساز های اختصاصی و نیتیو هستند که به صورت اختصاصی کدنویسی شده است .

نکته دیگر توجه به امکانات فروشگاه میباشد . حتما لیست امکانات اپلیکیشن فروشگاهی را از شرکت طراح درخواست کنید و نیازمندی های خود را به صورت شفاف و واضح به شرکت طراح اعلام نمایید . متاسفانه اغلب شرکتها به دلیل استفاده از فروشگاه ساز های آماده قادر به برآورده کردن نیازهای شما نیستند و کار شما به صورت ناقص انجام خواهد شد .

مورد بعدی قبل از سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ، دیدن نمونه کارهای اپلیکیشن فروشگاهی و سابقه کاری شرکت میباشد . حتما از شرکت طراح نمونه کارهای فروشگاهی درخواست کنید . یک شرکت معتبر و با سابقه حداقل باید دارای 10 نمونه کار فروشگاهی فعال باشد .

پس از انجام مراحل بالا ، اخرین مرحله کسب اعتماد از پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت میباشد . بهترین روش برای مطمئن شدن از خدمات و پشتیبانی پس از فروش ، تماس با کسانی است که کار طراحی فروشگاه خود را به ان شرکت سپرده اند . با انها تماس گرفته و اطلاعات لازم درخصوص مدت زمان انجام پشتیبانی ها و رفع باگ های احتمالی جویا شوید .

گروه مجرب شیناوب فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است . ما با طراحی بیش از 200 اپلیکیشن و وب سایت ، تجربه لازم و کافی برای ساخت فروشگاه حرفه ای شما را داریم . لطفا جهت انتخاب گروه برنامه نویسی ، کلیه موارد ذکر شده را با دقت انجام دهید که دچار مشکلات متعدد و عدم موفقیت در کار مواجه نشوید .

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟



کورش
سلام ..در مطلب راهنمای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی توضیحی راجب چندفروشگاهی نشده بود ... میخواستم ببینم اگر نیازمند چنین اپی باشیم تیم شما قادر به انجام اینکار هست ؟ و ایا شما از سیستم های آماده برای راه اندازی فروشگاه استفاده میکنید ؟
شیناوب
سلام وقت بخیر ... در صفحه خانه قیمت پکیج های مختلف درج شده است ... ما در صفحه راهنمای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی توضیحات اجمالی در این خصوص داده ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://shinaweb.com مراجعه کنید ، انجا توضیحات کامل قرار گرفته است . درخصوص سوال دوم ، بله کلیه کدنویسی های ما اختصاصی و بدون استفاده از سایت سازها اماده انجام میشود ، برای همین هیچ گونه محدودیتی درخصوص افزودن امکانات به فروشگاه اینترنتی ، توسعه و تغییرات وجود ندارد .

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

whatsapp