۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


آپدیت محصول فروشگاه با اکسل فروشگاه ساز شیناوب

یکی از مهمترین مسائل در فروشگاه های اینترنتی موجودی کالاها و به روز بودن قیمت کالاها می باشد .  بروز رسانی و آپدیت به صورت دستی بسیار دشوار و زمان گیر است به خصوص اگر شما دارای تعداد زیادی محصول و یا فروش حضوری باشید که در اینصورت به روز بودن اطلاعات اهمیت دو چندان دارد . یکی از قابلیت های پکیج طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب پلاگین آپدیت قیمت و موجودی محصولات سایت با اکسل میباشد . با استفاده از این ماژول می توانید در کسری از دقیقه کلیه اطلاعات محصولات شامل قیمت ،  تعداد موجود ،  توضیحات و بسیاری  بخش های دیگر را بروز رسانی نمایید . 

 یکی از سریع ترین روش ها برای آپدیت قیمت و موجودی محصولات سایت با اکسل استفاده از این ماژول است . بسیاری از فروشندگان دارای نرم‌افزار حسابداری هستند و کلیه امورات حسابداری و موجودی و قیمت کالا ها در نرم افزار حسابداری آنها انجام میشود . با امکان ماژول اکسل شیناوب شما میتوانید از نرم افزار حسابداری خود فایل اکسل را گرفته و آن را از طریق پنل مدیریت وب سایت بارگذاری نمایید . طی این پروسه در چند دقیقه کلیه هماهنگ سازی محصولات شما با نرم افزار حسابداری انجام خواهد شد و دیگر نیاز به وارد کردن دستی اطلاعات و صرف زمان زیاد نخواهید داشت . 

آپدیت محصول فروشگاه با اکسل فروشگاه ساز شیناوب

هماهنگ سازی سایت با نرم افزار حسابداری

شما برای هماهنگ سازی محصولات با نرم افزار حسابداری از طریق اکسل نیازمند تعریف کد محصول (بارکد محصول) هستید  که در اغلب موارد بارکدهای محصولات در نرم افزار های حسابداری ثبت هستند . در این صورت پس از بارگذاری فایل اکسل در وب سایت ، ماژول اکسل  به طور خودکار کلیه بارکد ها را بررسی کرده و اگر بارکد از قبل موجود باشد به معنای موجود بودن کالاها است که در این صورت سیستم اقدام به روزرسانی اطلاعات محصول خواهد نمود . 

 در صورتی که بارکد در وب سایت تعریف نشده باشد ، به معنای جدید بودن محصول است که در این صورت وب سایت به صورت خودکار محصولات را در بخش جداگانه قرار خواهد داد که پس از بررسی و تایید آن توسط مدیر فروشگاه در اپلیکیشن وب سایت فروشگاهی نمایش داده خواهد شد . 

گرفتن خروجی اکسل از محصولات و آپدیت آن

امکان دیگری که در فروشگاه ساز شیناوب وجود دارد گرفتن خروجی اکسل از لیست محصولات موجود می باشد . در این صورت شما می توانید خروجی اکسل از کلیه محصولات به همراه اطلاعات کامل شامل موجودی ها ، قیمت ها ، نام کالا ، مشخصات کالا ، توضیحات ، نام فایل عکس ، دسته بندی و بسیار اطلاعات دیگر را به صورت اکسل دانلود نمایید . 

برخی از امکانات افزونه آپدیت محصولات با اکسل 

امکان تنظیم قیمت محصولات بر اساس ریال یا تومان

امکان به روز رسانی قیمت ، موجودی ، نام کالا ، توضیحات ، دسته بندی ، نام فایل عکس ، نام انگلیسی محصولات ، بارکد ، قیمت خرید ، قیمت فروش خرده ، کلمات کلیدی ،  قیمت فروش روی جلد ، تاریخ انقضا ، حداقل تعداد سفارش ، قیمت فروش عمده ، تعداد رو به اتمام ، تعداد فروش عمده ، وضعیت موجود یا عدم موجود محصول ، نمایش یا عدم نمایش محصول ، واحد

به روز رسانی محصولات با شناسایی کد محصول ( بارکد یا sku )

امکان import و export محصولات از طریق فایل اکسل

امکان بارگذاری عکس محصولات از طریق فایل اکسل

تغییر موجودی و قیمت محصولات سایت با اکسل

تغییر موجودی و قیمت محصولات سایت با اکسل

با استفاده از پلاگین اکسل اپدیت محصولات می توانید فایل اکسل خود را بارگذاری نمایید و کلیه محصولات موجود در اکسل به صورت خودکار در وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی نیز به  به روز رسانی می شود . توجه داشته باشید که هر نرم افزار حسابداری خروجی اکسل متفاوت خواهد داد ، بعضی از نرم افزارهای حسابداری قیمت را به ریال و بعضی قیمت را به تومان ثبت می کند که در این صورت تنها با یک کلیک می توانید  قیمت به ریال یا تومان را در وب سایت مشخص نموده و به صورت خودکار قیمت ها بر اساس  ریال یا تومان بارگذاری می شود . 

 همچنین ممکن است شما صرفا نیازمند به روزرسانی قیمت یا موجودی کالاها باشید . با توجه به تنظیمات قرار گرفته شما میتوانید فیلدها و اطلاعاتی که می خواهید به روز رسانی شود را انتخاب نمایید .  برای مثال می‌توانید به روز رسانی قیمت یا موجودی کالا را غیر فعال نمایید . با استفاده از افزونه اکسل میتوانید در چند دقیقه وارد کردن و آپدیت موجودی و قیمت ها با فایل اکسل را انجام دهید . 

افزونه بروزرسانی قیمت و موجودی از طریق فایل اکسل

افزونه به روز رسانی از طریق فایل اکسل صرفاً برای آپدیت موجودی کالا و قیمت نیست ، شما می توانید بیش از ۲۰ مشخصه مختلف کالا را از طریق فایل اکسل  آپدیت نمایید . این افزونه به شما امکان ایمپورت و اکسپورت محصولات از طریق Excel را فراهم میکند . 

افزونه بروزرسانی قیمت و موجودی از طریق فایل اکسل

دیگر امکانات فروشگاه اینترنتی چیست ؟ 

قابلیت آپدیت محصولات فروشگاه با اکسل تنها یکی از صدها امکان شیناوب میباشد . شما میتوانید با مراجعه به صفحه امکانات اپلیکیشن فروشگاه قابلیت های کامل فروشگاه ساز شیناوب را مشاهده نمایید . 

روش های اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری 

روش های اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

قابلیت به روز رسانی فروشگاه اینترنتی با فایل اکسل تنها یکی از  روشهای اتصال به نرم افزار حسابداری می باشد . شیناوب  همچنین امکان اتصال مستقیم به نرم افزار حسابداری را از طریق وب سرویس یا API  فراهم نموده است . 

 در این صورت نرم افزار حسابداری به متصل شده و در صورت تغییر موجودی ، تغییر قیمت  و به طور کلی انجام هرگونه تغییر در نرم افزار حسابداری به صورت خودکار فروشگاه اینترنتی شما نیز به روز رسانی میشود .  جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید . 

چند نمونه کار متصل به حسابداری از طریق اکسل را معرفی کنید ؟ 

با توجه به اینکه شیناوب صدها فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نموده است ، شما می توانید با مراجعه به بخش نمونه کارهای اپ و سایت فروشگاهی صدها نمونه کار مختلف را مشاهده نمایید . قابل توجه است که نمونه کارها قابلیت هماهنگ سازی موجودی با اکسل فروشگاه اینترنتی را دارند . 



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشنده

ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران

طراحی اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش میوه جات و سبزیجات

ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش ملک

طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی

کیفیت بالای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروش لباس و پوشاک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

چرا نه به ووکاممرس

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب

ساخت فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش کیف و کفش

طراحی اپلیکیشن فروش قهوه و لوازم کافی شاپ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ساعت

طراحی اپلیکیشن اندروید IOS

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری

4.692/5 (93 Review)
whatsapp