۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ممکن است به نظر یک فرایند پیچیده باشد، اما با دانش و تجربه کافی، می توان این فرایند را به راحتی انجام داد. از آنجا که امروزه شاهد رشد کسب و کار اینترنتی هستیم و هزاران فروشگاه اینترنتی در حال فعالیت میباشد ، جهت حفظ بقای خود و همچنین افزایش میزان فروش ساخت اپلیکیشن و سایت فروشگاهی اینترنتی جزو ملزومات هر کسب و کاری است . تیم شیناوب با طراحی اپلیکیشن و سایت فروشگاهی آماده ارائه بهترین روش ها و راه کارها برای داشتن کسب و کار اینترنتی موفق میباشد .  در ادامه، مراحل اصلی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با جزئیات بیشتری بررسی می شود.

شاید همین حالا هم شما دارای کسب و کار و فروش اینترنتی باشید ، مثلا پیج اینستاگرامی دارید که محصولات خود را از طریق آن به فروش میرساند . در اینصورت شما هم باید به فکر راه اندازی سایت یا اپ فروشگاهی آنلاین باشید که علاوه بر سهولت خرید برای مشتریان ، اعتماد آنها را نیز چند برابر افزایش دهید . پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت برای پیج اینستاگرام را مطالعه نمایید . 

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

مزیت های راه اندازی فروشگاهی اینترنتی چیست ؟

طراحی فروشگاهی اینترنتی برای کسب و کارها مزایا و فرصت های بینظیری را به همراه دارد، برخی از این مزیت ها عبارتند از :

۱. دسترسی به بازار بزرگ: با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، شما به بازار بزرگی دسترسی خواهید داشت. با ایجاد فروشگاهی اینترنتی کسب و کار شما در سراسر کشور در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت . در این صورت دیگر محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت . 

۲. کاهش هزینه‌ها: راه اندازی فروشگاهی اینترنتی می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های شما بشود. شما دیگر نیازی به اجاره فضای فروشگاه ، پرداخت حقوق کارمندان و هزینه‌های دیگر مرتبط با یک فروشگاه متمرکز نخواهید داشت.

راه اندازی فروشگاه آنلاین

۳. رشد سریع: با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید رشد سریعی را تجربه کنید. شما می‌توانید به سرعت تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و برند خود را در بازار تقویت کنید. امروزه بسیاری از مردم به خرید اینترنتی روی آورده اند که دلیل اصلی آن سهولت خرید و صرفه جویی در وقت و هزینه های آنها میباشد . 

۴. آسانی استفاده: فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً طراحی شده‌اند تا مشتریان به راحتی بتوانند محصولات را بیابند و خرید کنند. به خصوص زمانی که شما طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را انجام میدهید به مشتریان اطمینان می‌دهد که به راحتی می‌توانند خرید کنند. با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی مشتریان به راحتی میتوانند خریدهای خود را انجام و همچنین شما قادر خواهید بود جدیدترین محصولات و فروش های ویژه خود را به راحتی از طریق نوتیفیکیشن و به صورت کاملا رایگان به کلیه مشتریان خود ارسال نمایید . 

۵. افزایش فروش: با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی بهینه و استاندارد و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی خوب برای شروع فعالیت ، قطعا فروش آنلاین شما آغاز خواهد شد . شما می‌توانید با استفاده از تکنیک‌هایی مانند تخفیف‌ها، کوپن‌های تخفیف و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، مشتریان خود را به خرید از شما تشویق کنید. شیناوب با بیش از یک دهه فعالیت و راه اندازی صدها فروشگاه اینترنتی ، کلیه تجربه ها و مشاوره های خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد داد . 

به طور کلی، راه اندازی فروشگاهی اینترنتی یک فرصت بزرگ برای کسب و کارهاست تا به فروش بیشتر و سود بیشتر دست یابند . پیشنهاد میکنیم مطلب ویژگی های فروشگاه اینترنتی حرفه ای را مطالعه نمایید . 

مراحل راه اندازی فروشگاهی اینترنتی

1- انتخاب شرکت طراح فروشگاه اینترنتی : یکی از مهمترین عوامل موفقیت فروشگاه اینترنتی ، خود نرم افزار فروشگاهی اینترنتی است که باید دارای کیفیت عالی و مناسب باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای انتخاب شرکت طراح فروشگاهی اینترنتی مشاهده نمایید . 

بسیاری از فروشگاه های بزرگ ایرانی و خارجی برای توسعه پذیر بودن کارشان و همچنین افزایش امنیت طراحی فروشگاهی اینترنتی اختصاصی خودشان را انجام میدهد . یکی از مهمترین عوامل برای اطمینان از کیفیت کار ، مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی میباشد . 

2- انتخاب نام دامنه و شرکت میزبانی وب: انتخاب یک نام دامنه برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار مهم است. نام دامنه شما باید قابل حفظ و قابل شناسایی باشد و بهتر است که با نام فروشگاه شما مرتبط باشد. همچنین شما باید یک شرکت میزبانی وب برای میزبانی فروشگاه انتخاب کنید. شرکت میزبانی وب باید قابل اعتماد باشد و ارائه خدمات بهینه برای اجرای فروشگاه شما داشته باشد. شیناوب این موارد را به صورت کامل و جامع راهنمایی خواهد نمود . 

3- اضافه کردن محصولات و خدمات: پس از طراحی و توسعه فروشگاه، شما باید محصولات و خدمات خود را به فروشگاه اضافه کنید. برای هر محصول یا خدمت، شما باید تصاویر، توضیحات، قیمت و سایر جزئیات را وارد کنید. همچنین باید یک سیستم پرداخت آنلاین را برای فروشگاه خود اضافه کنید تا مشتریان بتوانند با استفاده از روش های پرداخت مختلف، مانند کارت اعتباری و پرداخت اینترنتی، از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

4- تست و راه اندازی: پس از اضافه کردن محصولات و خدمات خود به فروشگاه، شما باید اپلیکیشن فروشگاهی و سایت فروشگاه خود را تست کنید تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. همچنین باید مطمئن شوید که فرآیند خرید و پرداخت برای مشتریان ساده و آسان است.

5- تبلیغات و بازاریابی: برای جذب مشتریان به فروشگاه خود، شما باید از روش های تبلیغاتی و بازاریابی مختلف استفاده کنید. برخی از روش های معروف شامل تبلیغات پرداختی در گوگل، تبلیغات در رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات روی وب سایت های مرتبط هستند که هر کدام دارای مزیت ها و معایب خاصی هستند که شیناوب این موارد را به صورت کامل برای شما توضیح خواهد داد . 

6- مانیتورینگ و بهبود عملکرد: بعد از راه اندازی فروشگاه، شما باید عملکرد فروشگاه خود را مانیتور کنید و در صورت لزوم، بهبود های لازم را اعمال کنید. برای مانیتورینگ عملکرد فروشگاه، فروشگاه ساز شما باید گزارش های دقیق و کاملی در خصوص میزان بازدید هر محصول ، محصولات پرفروش ، محصولات که سرچ بالایی دارند و صدها گزارش دیگر باشد که این مورد در فروشگاه ساز شیناوب به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته است . 

۸. حمل و نقل و ارسال: پس از شروع دریافت سفارشات در فروشگاه اینترنتی‌تان، باید روشی برای ارسال کالا مشخص کرده باشید . اگر فروشگاه شما یک فروشگاه محلی و درون شهری است ، مثلا شما طراحی هایپرمارکت اینترنتی انجام داده اید ، در این صورت روش ارسال شما روش پیک خواهد بود ولی اگر به سراسر کشور ارسال دارید معمولا روش ارسال پستی و یا تیپاکس استفاده میشود . 

۹. پشتیبانی مشتری: ارائه پشتیبانی باکیفیت عاملی بسیار مهم برای موفقیت فروشگاه اینترنتی شما است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان بتوانند به راحتی با با شما در تماس باشند ، یا از طریق پشتیبانی چتی آنلاین یا تماس تلفنی . شما می‌توانید یک آدرس ایمیل پشتیبانی مشتری، یک شماره تلفن پشتیبانی مشتری یا یک سیستم پشتیبانی مشتری استفاده کنید. اما بهتر است به سوالات و مشکلات مشتریان خود به صورت سریع و حرفه‌ای پاسخ دهید.

مراحل راه اندازی فروشگاهی آنلاین

۱۰. بازاریابی و تبلیغات: پس از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌تان، باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشید. به منظور تبلیغ و بازاریابی فروشگاه اینترنتی‌تان، می‌توانید از کانال‌های بازاریابی مختلفی مانند تبلیغات پرداختی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و بازاریابی ایمیل استفاده کنید. 


۱۱. نگهداری و به‌روزرسانی مداوم: راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی فقط شروعی است. برای اطمینان از موفقیت بلندمدت، باید فروشگاه‌تان را به صورت مداوم نگهداری و به‌روزرسانی کنید. این شامل به‌روزرسانی لیست محصولات، اضافه کردن محصولات جدید و بهبود طراحی و عملکرد فروشگاه‌تان است. به روز بودن با روند صنعت و تکنولوژی‌های اخیر مهم است.

با انجام این مراحل، شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنید و به فروش محصولات و خدمات خود بپردازید. برای نمایش طراحی های مختلف اپ های فروشگاهی را مشاهده نمایید . 

به طور خلاصه، مراحل راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند یک فرآیند پیچیده باشد، اما با پیروی از این مراحل، می‌توانید یک کسب و کار اینترنتی موفق ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که نام دامنه قابل به یادآوری و مناسب، انتخاب یک شرکت میزبانی وب قابل اعتماد، انتخاب یک سیستم مدیریت محتوایی که برای کسب و کار شما کار می‌کند، طراحی و توسعه فروشگاه، اضافه کردن محصولات و خدمات، حمل و نقل و ارسال، ارائه پشتیبانی مشتری، بازاریابی و تبلیغات، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی فروشگاه و نگهداری و به‌روزرسانی مداوم، همگی به منظور رشد و موفقیت در بازار اینترنتی است. با کار سخت و تعهد، می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی پرطرفدار ایجاد کرده و در بازار دیجیتال موفقیت‌هایی کسب کنید.

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی مارکت پلیس

طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن مثل دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن رستوران

ساخت فروشگاه اینترنتی چند شهری و چند فروشگاهی

ساخت فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین میوه و سبزی

طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن نیازمندی

طراحی فروشگاه اینترنتی سودساز چه ویژگی هایی دارد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

ساخت اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

طراحی اپلیکیشن اندروید ووکامرس

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی اپلیکیشن کتاب

طراحی فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش لوازم خانگی

طراحی فروشگاه اینترنتی خشکبار و آجیل

ساخت اپلیکیشن فروش گوشت و مرغ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مبل و صنایع چوبی

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی

ساخت اپلیکیشن و سایت خبری

4.976/5 (98 Review)
whatsapp