۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی فروشگاه Multi Store مولتی استور

فروشگاه اینترنتی Multi Store مولتی استور بستری ایجاد می‌کند که مدیر فروشگاه می‌تواند انواع اصناف و فروشندگان مختلف را  در قالب یک بستر یکتا مشابه دیجی کالا گرد هم آورد . این نوع فروشگاه به با عنوان طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی ( مارکت پلیس ) نیز شناخته میشود . در این نوع فروشگاه  برای مثال شما می‌توانید انواع کسب و کارها را از قبیل رستوران و فست فود ،  شیرینی فروشی‌ها ،  خدماتی‌ها ،  کافه ها ، هایپر مارکت و سوپر مارکت و انواع و اقسام کسب و کارها را در قالب یک فروشگاه کلی ایجاد و مدیریت نمایید . در صورتی که نیازمند مولتی سلر نیستید تمایل به خرید اپلیکیشن فروشگاهی را مشاهده نمایید . 

طراحی اپ و سایت multi store

مزیت طراحی فروشگاه اینترنتی Multi Store مالتی استور چیست ؟ 

این کسب و کار در صورتی که به درستی پیاده سازی شود و مراحل انجام آن به خوبی انجام شود ،  از جمله مشاغلی است که دارای درآمد بسیار خوب می باشد .  در این کسب و کار شما دیگر نیازی به تامین محصولات و انبارداری محصولات نخواهید داشت و با افزودن فروشندگان مختلف می توانید محصولات آن فروشندگان را بفروش برسانید . 

تصویر پایین شماتیکی از پروسه انجام ساخت فروشگاه  مالتی استور Multi Store را میتوانید مشاهده نمایید : 

طراحی فروشگاه Multi Store مولتی استور

شیناوب چه خدماتی در راستای طراحی سایت و اپلیکیشن مولتی استور Multi Store ارائه میدهد ؟ 

شیناوب با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن‌های فروشگاهی ، پکیج‌های حرفه‌ای و نیتیو راه‌اندازی اپلیکیشن مولتی استور را با کیفیت عالی و خدمات و پشتیبانی کامل ارائه میدهد . در حال حاضر پکیج فروشگاهی مولتی استور شیناوب شامل نسخه اندروید ، ای او اس و وب سایت می باشد . 

فروشگاه ساز شیناوب صد درصد دست نویس و اختصاصی کدنویسی شده است . امنیت ، سرعت بسیار بالا و عدم محدودیت در توسعه و تغییرات از مزیت های کدنویسی دست بنویس میباشد . شیناوب با بیش از صدها نمونه کار اپلیکیشن و وب سایت های فروشگاهی آماده طراحی و ساخت فروشگاه حرفه ای شما است . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالب طراحی اپلیکیشن و سایت چند فروشگاهی را مشاهده نمایید .  

مزیت های طراحی فروشگاهی اینترنتی مولتی استور Multi Store چیست ؟ 

ساخت فروشگاه مولتی سلر مولتی استور

در اینجا لازم است توضیحات کامل‌تری در خصوص نحوه عملکرد فروشگاه‌های مولتی سلر ارائه دهیم .   شما با راه‌اندازی فروشگاه مالتی سلر پنل مدیریت واحدی خواهید داشت که صرفاً برای مدیر اصلی قابل دسترسی است . مدیر فروشگاه با ورود به پنل مدیریت می‌تواند مدیریت دسته‌بندی‌ها،  فروشندگان ، مدیریت کاربران،  گالری‌های تصاویر ، بنرهای تبلیغاتی ، ارسال نوتیفیکیشن و صدها امکان دیگر را داشته باشد . 

سپس شما می‌توانید انواع اصناف و دسته‌بندی‌هایی که قصد ارائه سرویس دارید را تعریف نمایید .  برای مثال صنف های رستوران ، فست فود ، سوپرمارکت و ... پس از تعریف اصناف نوبت ایجاد فروشندگان می‌رسد . شما می‌توانید برای هر صنف به تعداد دلخواه فروشنده ایجاد نمایید و دسترسی هر فروشنده را تعریف کنید . 

توجه داشته باشید که هر فروشنده شما دارای پنل مدیریت اختصاصی خود می‌باشد که از طریق آن پنل می‌تواند مدیریت کامل فروشگاه خود را انجام دهد . برای مثال امکان ایجاد محصولات دسته‌بندی‌ها و مدیریت سفارش‌ها به راحتی از  پنل مدیریت قابل انجام خواهد بود . 

نحوه کسب درآمد از طراحی فروشگاه Multi Store چیست ؟ 

شیناوب دو روش  را برای درآمدزایی از این سیستم معرفی نموده است . روش اول دریافت اشتراک ماهانه برای هر فروشگاه می‌باشد که شما می‌توانید مبلغ  اجاره ماهانه برای استفاده از خدمات از فروشندگان دریافت نمایید . 

روش دوم دریافت کارمزد یا پورسانت از سلرهای ( فروشندگان ) مختلف می‌باشد . بدین صورت که شما برای مثال برای یک سوپرمارکت درصد کارمزد را ۵ درصد و برای یک رستوران درصد کارمزد ۹ درصد تعریف می‌کنید که البته این درصدها برای هر فروشگاه به صورت دلخواه توسط مدیر فروشگاه قابل تعریف می‌باشد . پس از آن با سبز شدن هر فروش و ثبت فاکتور برای هر فروشنده به صورت خودکار پورسانت و حساب کتاب فروشنده انجام خواهد شد و طبق گزارش‌های کامل و جامع مبلغ‌ها به تفکیک به مدیر فروشگاه و فروشنده اعلام خواهند شد . 

از این رو در صورتی که کار شما با پشتیبانی و مشاوره صحیح راه‌اندازی و شروع شود قطعاً درآمد بسیار عالی و خوبی از این کسب و کار به دست خواهید آورد . شیناوب با وجود بیش از یک دهه فعالیت و ساخت صدها فروشگاهی اینترنتی ، تجربه های زیادی برای راه اندازی فروشگاهی اینترنتی موفق را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد داد . 

حتی ممکن است خیلی فروشندگان شما دارای پیج ایسنستاگرام باشند ، حتی میتوانید آن فروشنده ها را با استفاده از خدمات طراحی سایت برای پیج اینستاگرام به عنوان فروشنده های خود اضافه نمایید که انها هم بتوانند از خدمات شما برای فروش محصولات خود از طریق اپلیکیشن یا وب سایت استفاده نمایند . 

امکانات طراحی سایت مولتی استور چیست ؟

شیناوب با وجود سالها فعالیت در زمینه ساخت اپلیکیشن های مولتی استور و راه اندازی نمونه های بسیار متعدد ، امکانات بی نظیر و بسیار کاربردی برای  ساخت سایت یا اپلیکیشن های مالتی سلر کدنویسی و اجرا نموده است . برخی از امکانات عبارتند از : 

برخی امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب


طراحی اختصاصی
افزودن نامحدود محصول و دسته بندی
گزارشات فروش و سود
ورود و عضویت با پیامک
ایجاد بن و کوپن تخفیف
جستجوی پیشرفته ( صوتی و بارکدخوان )
فروش تکی و عمده
گزارشات انبار و اعلان های مختلف
درج نظر و امتیاز
پیامک اعلان وضعیت های مختلف سفارش
ایجاد پروفایل هر مشتری
اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
تعریف واحد کالا و واحد پولی
امکان سفارش محصولات وزنی
روش پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و ..
تعریف انواع روش ارسال
تعریف محله ها و هزینه های ارسال متفاوت
امکان محاسبه وزنی محصولات برای ارسال پست
تعریف ساعات کاری مختلف
ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (رایگان)
امکان ارسال پیامک گروهی و اعلان
تعریف ویژگی و پارامتر برای محصولات
تعریف محصولات فروش ویژه
تعریف پیشنهادات ویژه به همراه تایمر معکوس
امکان فروش عمده و جزئی
تعریف ردیف های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه
قابلیت تعریف انواع بنرهای تبلیغاتی
ثبت موقعیت مشتری روی نقشه
قابلیت هشدار موجود شدن ، فروش ویژه برای هر محصول
نمایش سابقه سفارش ها به همراه جزئیات
امکان تعریف لیست خرید
قالب ریسپانسیو اختصاصی برای سایت
عدم استفاده از فروشگاه ساز آماده
تعریف محدودیت خرید برای هر کالا و هر مشتری
تعریف نقطه سفارش برای محصولات
مدیریت تصاویر و ایجاد نقشه سایت
امکان فروش کالای مجازی
امکان وبلاگ در سایت و اپ
امکان فیلتر سازی و مرتب سازی
قابلیت چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر معمولی)
توسعه و تغییرات به دلیل دست بنویس بودن
پشتیبانی 1 سال رایگان
عدم لایسنس سالانه و بدون نیاز به تمدید
امکان انتشار اپ اندروید در بازار و گوگل پلی
مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

جهت کسب اطلاعات بیشتر صفحه مشاهده امکانات چند فروشگاهی مشاهده نمایید . همچنین جهت مشاهده نمونه کارهای میتوانید به صفحه نمونه کارهای فروشگاهی مراجعه نمایید . 

آیا فروشندگان در ساخت فروشگاه مالی سلر ( مولتی سلر ) پنل جداگانه ای دارند ؟ 

بله ، پس از ایجاد شدن فروشندگان توسط مدیر اصلی ،  هر فروشنده دارای پنل مدیریت جداگانه خواهد بود و از طریق آن پنل کنترل کامل فروشگاه خود را در اختیار خواهد داشت .  در ضمن با فعال سازی ماژول و اپلیکیشن مدیران ،  فروشندگان با نصب اپلیکیشن مدیریت می‌توانند از ثبت شدن سفارش‌های جدید مطلع شده و به راحتی رسیدگی به سفارشات را انجام دهند .  همچنین قابلیت عکسبرداری و ایجاد محصولات از طریق اپلیکیشن مدیریت به راحتی هرچه تمام‌تر برای آنها فراهم خواهد شد . 

هزینه طراحی اپ و سایت مولتی استور ( مالتی استور ) چقدر است ؟ 

لطفا جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و همچنین مشاهده قیمت ها و پکیج های مختلف قابل ارائه به صفحه قیمت ساخت اپ چند فروشگاهی مراجعه نمایید . 

خدمات پشتیبانی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی Multi Store توسط شیناوب چیست ؟ 

پس از طراحی فروشگاهی مولتی سلر یا همان Multi store ، پشتیبانی کار از زمان تحویل به مدت 1 سال  کاملا رایگان می باشد . پشتیبانی شیناوب علاوه بر برطرف شدن باگ ها و مشکلات احتمالی کلیه آپدیت های فروشگاه به صورت کاملا رایگان طی مدت پشتیبانی برای مشتریان محترم به صورت رایگان و خودکار انجام خواهد شد .

همچنین پس از  گذشت مدت پشتیبانی رایگان برخلاف اکثر شرکتها ، هیچ اجباری به تمدید پشتیبانی یا لایسنس سالانه نخواهد بود و سیستم بدون هیچ محدودیت به شکل سابق کار خودش را انجام میدهد و بدون هیچ محدودیتی میتوانید از سیستم استفاده نمایید .

ساخت سایت و اپ مالتی استور multi store

جمع  بندی 

ساخت فروشگاه اینترنتی مولتی سلر Multi Seller جزو کسب و کارهای بسیار پر درآمد و پرسود می‌باشد در صورتی که پیاده‌سازی آن نیز به خوبی انجام شود . اپلیکیشن‌های مولتی سلر  را می‌توان در محدوده یک شهر یا در سراسر کشور استفاده نمود . حتی با طراحی فروشگاه چند شهری  می توانید این کسب و کار را برای شهرهای مختلف استفاده نمایید . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره کاملاً رایگان می‌توانید  با کارشناسان شینا وب تماس حاصل نمایید . 

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

4.78/5 (75 Review)
whatsapp