۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


چگونه فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی راه اندازی کنیم ؟

امروزه شاهد حضور صدها کسب و کار مختلف در اینستاگرام هستیم . اکثر پیج ها در حال فروش محصولات و خدمات خود در این بستر هستند . اگر شما هم پیج فروش اینترنتی دارید ، قطعا با مشکل عدم اعتماد مشتریان مواجه شده اید . در صورتی که اگر شما به صورت همزمان کار طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود را نیز انجام دهید و نماد اعتماد و درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشید ، اعتماد کاربران چندین برابر خواهد شد و قطعا باعث افزایش چند برابری فروش شما نیز میشود . 

چگونه فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی راه اندازی کنیم ؟

آیا نیازمند سایت برای پیج فروشگاهی خود هستیم ؟

به طور کلی هیچ اجباری برای اینکار وجود ندارد ولی مزیت ها و منفعت هایی که به همراه خواهد داشت هم نمی توان نادیده گرفت . در این خصوص ، مطلب کامل و مفید طراحی سایت و اپلیکیشن برای پیج اینستاگرامی را مشاهده بفرمایید .  همچنین میتوانید نمونه کارهای سایت و اپ فروشگاهی را مشاهده نمایید . 

چگونه ساخت فروشگاه آنلاین در اینستاگرام را انجام دهیم ؟

راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام یکی از بهترین ایده‌ها برای کسب درآمد است. برای داشتن یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام، می‌توانید از دو روش استفاده کنید. در روش اول، با پشت سر گذاشتن چندین مرحله، گزینه "نمایش فروشگاه" به صفحه شما اضافه می‌شود. با این گزینه، مشتریان می‌توانند به لیست کامل محصولات شما دسترسی داشته باشند. در روش دوم، شما یک صفحه عادی در اینستاگرام خواهید داشت که در آن به صورت حرفه‌ای محصولات خود را معرفی می‌کنید. البته روش اول بهتر و اصولی‌تر است، اما هر کسب و کاری شرایط استفاده از آن را ندارد.

چرا باید از اکتفا کردن به آنلاین شاپ اینستاگرام خودداری کنیم؟

 یکی از راه‌های راه‌اندازی آنلاین شاپ اینستاگرام این است که باید یک وبسایت فروشگاهی داشته باشید. باز هم توصیه می‌شود که حتما در نظر داشته باشید که یک وبسایت راه‌اندازی کنید. تجربه نشان داده است که آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی پایداری در فروش ندارند. احتمال فیلتر شدن، حذف کل پیج، شادوبن یا بلاک شدن آن‌ها بسیار زیاد است. به‌علاوه، فروش در این پیج‌ها با مشکلات زیادی همراه است. به عنوان مثال، هر کاربر برای استعلام قیمت، موجودی و ثبت سفارش باید به پی‌وی شما مراجعه کند. این باعث می‌شود که وقت شما و وقت مشتری بیشتر صرف شود. اما با داشتن یک وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی ، با هیچ‌یک از این مشکلات مواجه نمی‌شوید. اگر فکر می‌کنید راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی هزینه یا دردسر زیادی دارد، نگران نباشید. می‌توانید با استفاده از فروشگاه‌سازحرفه ای شیناوب شما میتوانید اپلیکیشن و سایت فروشگاهی حرفه ای خود را قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید .  بدون نیاز به تخصص خاص ، یک وبسایت حرفه‌ای برای خود طراحی کنید . همچنین میتوانید با گرفتن درگاه پرداخت و فعال سازی نماد ملی ، اعتماد کامل مشتریان را برای خرید ایمن جذب نمایید . 

اتصال فروشگاه اینستا به سایت

انواع فروشگاه‌های آنلاین در اینستاگرام

خوشبختانه یکی از نکاتی که در مورد فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد، این است که آنها محدودیتی ندارند و شما می‌توانید هر کالا و خدماتی را که قابلیت ارائه داشته باشد، به فروش برسانید. به عنوان مثال، افرادی وجود دارند که حرفه یا علمی را که به خوبی بلدند، در قالب پکیج‌های آموزشی به دیگران می‌فروشند و در قبال آن پول دریافت می‌کنند. همچنین فروشگاه‌های آنلاینی وجود دارند که کالاهای مختلف همچون لباس، وسایل آرایشی و ... را برای فروش در پیج خود می‌گذارند. به یاد داشته باشید که اگر فعالیت خود را در ایران انجام می‌دهید، بهتر است به دنبال گرفتن نماد اعتماد باشید . 

خرید آنلاین از طریق اینستاگرام مزایای بسیاری دارد. این فرایند به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی نیازهای خود را برطرف کنند. در گذشته برای خرید، مجبور بودیم به صورت حضوری به فروشگاه‌ها برویم و خرید خود را انجام دهیم. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نیازی به صرف وقت و هزینه برای پیدا کردن مایحتاج خود نداریم . همانطور که امروزه حجم بسیار زیادی از خرید ها از طریق آنلاین شاپ‌ها انجام میشود . آنلاین شاپ‌ها به دلیل فواید و مزایایی که ارائه می‌دهند ، بسیار محبوب هستند. به عنوان مثال، می‌توانند زمان و هزینه را صرفه جویی کنند. همچنین، این شاپ‌ها امکان مقایسه قیمت‌ها و مشاهده نظرات مشتریان را نیز فراهم می‌کنند. از این رو، ایجاد آنلاین شاپ اینستاگرام برای خریداران بسیار مفید است.

شما میتوانید انواع فروشگاه های اینترنتی را به سایت فروشگاهی متصل نمایید حتی نرم افزار سوپرمارکتی اینترنتی ، فروشگاه های پوشاک و لباس ، لوازم کوه نودی ، ساخت سایت فروش لوازم خودرو و هرگونه محصول یا خدماتی 

مزیت راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی

راه اندازی بدون سرمایه اولیه: قبل از وجود فروشگاه آنلاین، برای راه اندازی یک کسب و کار، باید یک فضایی را به عنوان فروشگاه خریداری یا اجاره کنیم تا بتوانیم محصولات را در آن نمایش دهیم. اما با وجود فروشگاه آنلاین، امکان راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای و سودآور بدون نیاز به سرمایه اولیه برای همه افراد فراهم شده است.

دریافت سود بالا: هنگامی که یک فضای تجاری را برای کسب و کار خود رهن یا اجاره می کنید، باید هزینه هایی مانند اجاره، برق و گاز و ... را پرداخت کنید. اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین، نیازی به پرداخت این هزینه ها نیست و شما نیازی به تقسیم درآمد خود ندارید، بنابراین می توانید سود بالایی بدست آورید.

امکان خرید آسان: یکی از نگرانی هایی که همه افراد هنگام نیاز به یک محصول دارند، مسیری است که برای رفت و آمد باید طی کنند. اما فروشگاه های آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند که بتوانند بدون نیاز به خروج از خانه خرید خود را از طریق تلفن همراه انجام دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را دریافت کنند. همچنین برای تکمیل فرایند خرید، نیازی به پول نقد نیست و کاربران می توانند مبلغ را از طریق برنامه های موجود پرداخت کنند.

امکان مقایسه محصولات: هنگامی که به یک فروشگاه آنلاین مراجعه می کنیم، می توانیم محصولات متنوعی را با ویژگی ها و قیمت هایشان مشاهده کنیم. این امکان به ما کمک می کند تا بتوانیم انتخابی راحت تر داشته باشیم و محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین را خریداری کنیم. این کار در خرید حضوری ممکن است زمان بر و دشوار باشد. امروزه همه افراد با بازار آنلاین آشنا هستند و می توان با جست و جوی کوچک تعداد زیادی فروشگاه آنلاین را برای خرید و مقایسه محصولات پیدا کرد.

تنوع بالا در محصولات: برای همه ما پیش آمده است که به دنبال یک محصول می گردیم و آن را پیدا نمی کنیم یا با تنوع کمی از آن ها روبرو می شویم. اما فروشگاه های آنلاین این امکان را برای ما فراهم می کنند که محصولات متعددی را با طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده کرده و طبق سلیقه خود انتخاب کنیم. این تنوع بالا می تواند انتخاب را برای افرادی که سخت پسند هستند نیز آسان کند و به آن ها حق انتخاب های زیادی بدهد.

امکان استفاده از نظرات دیگران: یکی از ویژگی های فروشگاه های آنلاین، امکان ارسال نظرات است. بنابراین مشتریان دیگر نیز می توانند نظرات را مطالعه کنند. اگر شما نیز قصد خرید محصولی را دارید که در مورد آن اطلاعات کافی ندارید و نمی دانید چطور بهترین مدل آن را پیدا کنید، می توانید به نظرات دیگران در فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و اطلاعات درستی را درباره محصول به دست آورید. همچنین برخی از فروشگاه های آنلاین قبل از فروش محصول، به مشتری مشاوره ارائه می کنند تا او بتواند جنس مورد نظر خود را انتخاب کند.

راه اندازی سایت برای پیج ایسنتا

چگونه می‌توانیم یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام بسازیم؟

 شاید شما هم علاقه‌مند باشید که کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و از طریق آن درآمدزایی کنید. اما برای اینکه بتوانید یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام بسازید، باید چند مرحله را به ترتیب انجام دهید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید.

روش راه اندازی فروشگاه با ویو شاپ در اینستاگرام به مدیران فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را می‌دهد که از قابلیت ویژه‌ای که اینستاگرام در اختیارشان قرار می‌دهد، بهره‌برداری کنند. با استفاده از این قابلیت، می‌توانند بسیاری از امکانات یک وبسایت فروشگاهی را در صفحه اینستاگرام خود داشته باشند. در نتیجه، یک دکمه با عنوان "مشاهده فروشگاه" به پیج شما اضافه می‌شود. شما می‌توانید فهرستی از محصولات خود را آماده کنید تا زمانی که کاربران بر روی این دکمه کلیک می‌کنند، به کاتالوگ دیجیتال شما دسترسی پیدا کنند. همچنین، می‌توانید محصولات مختلف خود را در پست‌هایتان تگ کنید. با انجام این کار، یک آیکون کوچک به شکل کیف به پست‌ها اضافه می‌شود تا کاربران بفهمند که با یک محصول روبرو شده‌اند.

با ضربه‌زدن روی محصول، کاربر می‌تواند مشخصات کامل آن را مشاهده کند، مانند زمانی که یک صفحه معرفی محصول را در سایت بررسی می‌کند. جالب است که حتی برای کاربران آمریکایی، امکان پرداخت و خرید مستقیم در اینستاگرام نیز وجود دارد. حتماً با خواندن این مزایا، شما هم مشتاق شده‌اید تا هرچه زودتر فروشگاه آنلاین حرفه‌ای خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کنید. اما متاسفانه باید بدانید که این روش شرایط خاصی دارد که دسترسی به آن برای کسب‌وکارها را سخت می‌کند.

شما برای داشتن یک پیج مختص شاپ ، باید یک حساب فیسبوک داشته باشید. اما برای ایرانی‌ها، به دلیل تحریم‌ها، ایجاد این فروشگاه‌ها غیرممکن است. علاوه بر این، مشتریان داخلی نیز نمی‌توانند به کاتالوگ‌ها دسترسی داشته باشند. با این حال، با استفاده از ابزارهای رفع فیلترینگ که شما را به عنوان کاربر کشور دیگری نشان می‌دهند، می‌توانید این محدودیت را دور زده و به سایت یا فروشگاه آنلاین دسترسی پیدا کنید. اما باید توجه داشته باشید که حتی در این صورت نمی‌توانید از تمام قابلیت‌های این فروشگاه آنلاین بهره‌برداری کنید.

مراحل ساخت آنلاین شاپ شامل در اینستاگرام

اولین مرحله در ساخت آنلاین شاپ پس از نصب اینستاگرام در تلفن همراهتان، مشخص کردن حوزه فعالیت است. همانطور که گفتیم، آنلاین شاپ ها می توانند خدمات مختلفی همچون آموزشی، فروش و ... را ارائه کنند که هر کدام از این فعالیت‌ها در یک حوزه مشخصی قرار می‌گیرد. قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود، باید مشخص کنید که قصد دارید چه خدمتی را ارائه کنید و در راستای همان هدف فعالیت خود را ادامه دهید. 

بعد از مشخص کردن حوزه کاری، باید اطلاعات کافی در زمینه بازار کار مربوطه را به دست آورید تا بتوانید به درستی و اصولی فعالیت کنید و نتیجه مطلوبی هم بگیرید. سعی کنید از آموزش‌های معتبر افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، استفاده کنید و تمام نکاتی که در این مورد گفته می‌شود را رعایت کنید. اگر بدون اطلاع از جزئیات بازار کار آنلاین شاپ خود را راه‌اندازی کنید، باید زمان بیشتری را برای پیشرفت صرف کنید و حتی نتیجه مطلوبی هم حاصل نخواهید کرد.

از محصولات خود عکس‌های با کیفیت و از همه زوایا بگیرید و در پروفایل اینستاگرامی آنلاین شاپ خود منتشر کنید. سعی کنید اطلاعات کافی و صحیحی را در مورد محصول ارائه کنید تا بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید کنید. به یاد داشته باشید که این عکس‌ها حکم ویترین فروشگاه شما را دارند و هر چه زیبا و مرتب باشند، می‌توانند بیشترین توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

قبل از راه‌اندازی یک آنلاین شاپ، بهتر است یک وبسایت معتبر نیز برای پشتیبانی و ایجاد اعتماد بیشتر راه‌اندازی کنید. وجود وبسایت می‌تواند به مشتریان اطمینان بدهد که آنلاین شاپ شما دارای اعتبار کافی است و هیچ تلاشی برای کلاهبرداری نمی‌کند. همچنین، بهتر است محصولات خود را در وبسایت نیز قرار دهید تا بتوانید همزمان رتبه وبسایت خود را نیز بالا ببرید و از مشتریانی که خریدهای خود را از طریق وبسایت انجام می‌دهند، بهره‌مند شوید.

نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی

از ابتدا نحوه پرداخت وجه را مشخص کرده و برای آن درگاه مطمئنی راه‌اندازی کنید تا بتوانید جلوی کلاهبرداری‌های اینترنتی را بگیرید. این درگاه باید از تمام بانک‌ها پشتیبانی کند تا مشتریان بتوانند پرداخت خود را به راحتی انجام دهند. برخی آنلاین شاپ‌ها پرداخت را به صورت درب منزل قرار می‌دهند که در این صورت مشتری می‌تواند بهتر اعتماد کند و در صورت رضایت، مشتری همیشگی شما بشود.

برای اطلاع از مشکلات مشتریان و نیازهای آن‌ها، بهتر است یک محیط برای ارائه نظرات و پشتیبانی اختصاص دهید. اغلب آنلاین شاپ‌ها دایرکت اینستاگرام را برای این موضوع مناسب می‌دانند و خودشان یا فردی را به عنوان ادمین تعیین می‌کنند تا بتواند پیام‌ها را سریعاً پاسخ داده و با مشتریان ارتباط برقرار کند. این ارتباط با مشتری می‌تواند باعث شود که آن‌ها مشتریان دائمی شما شوند و به سود شما خواهد بود، زیرا هر کدام از آن‌ها می‌توانند افراد زیادی را به سمت آنلاین شاپ شما هدایت کنند.

وقتی یک کاربر با فروشگاه آنلاین شما مواجه می شود، اولین نکته‌ای که به آن توجه می کند، نام آن است. انتخاب یک نام مناسب برای فروشگاه آنلاین شما می تواند تاثیر زیادی بر روی جذب مشتریان و تمایز آن از سایر فروشگاه های آنلاین داشته باشد. بنابراین، حتماً در انتخاب نام دقت کافی را به خرج دهید و از نام های مناسب و ذاتی در زمینه کسب و کار خود استفاده کنید. در ادامه، به بررسی چند نکته برای انتخاب نام مناسب برای فروشگاه آنلاین خواهیم پرداخت: 

- از نام های کوتاه استفاده کنید

 - از نام هایی استفاده کنید که به نوع فعالیت شما مرتبط باشند 

- از خلاقیت خود در انتخاب نام استفاده کنید 

- راه هایی برای جذب بیشتر فالوورها برای فروشگاه آنلاینتان به کار ببرید.

معایب پیج فروش اینستاگرامی

معایب مالی و اقتصادی، مشکلات در ارتباط با مشتریان، محدودیت های فنی و فناوری، رقابت شدید، مشکلات در حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات، مشکلات در مدیریت و اجرای فروش، نیاز به مهارت های خاص و آموزش، مشکلات در حمل و نقل و ارسال کالا و نهایتاً مسئله تمرکز بر روی تصویر برند و شناخته شدن در بازار اشاره کرد.

یکی از مهمترین مشکلات ، عدم اعتماد مشتریان است ، همانطور که قبلا پیشنهاد دادیم ، شما با ارتباط پیج با سایت فروشگاهی میتوانید این موضوع را حل کنید . مشکل دیگر ، با توجه به افزایش شدید قیمتها در کشور و همچنین موجودی محصولات ، شما نمی توانید برای تک تک محصولات پیج خود قیمت و تعداد موجود مشخص کنید و انبارداری درستی قابل پیاده سازی نیست . 

به صورت کلی ، با داشتن یک وب سایت فروشگاهی برای پیج اینستاگرام ، تمام این مشکلات برطرف خواهد شد . جهت کسب اطلاعات بیشتر امکانات سایت فروشگاهی را مشاهده نمایید . 

سایت برای پیج

نیاز به زمان برای کسب درآمد از پیج فروشگاهی :

 البته نمی توان این عیب را به همه فروشگاه های آنلاین اختصاص داد اما باید گفت که نباید در ابتدای کار انتظار درآمد آنچنانی و کسب سود بالا داشت. یک فروشگاه آنلاین برای اینکه بتواند مشتری جذب کند و اعتماد آنها را برای خرید جلب کند نیاز به زمان داشته و باید در مورد آن صبور بود.

نرخ تبلیغات بالا: برای اینکه بتوانید فروشگاه آنلاین خود را به دیگران معرفی کنید و مشتریان خود را جذب کنید باید تبلیغاتی در همین فضای مجازی انجام دهید. اغلب صفحاتی که دارای فالوور بالا می باشند و می توانند تبلیغ فروشگاه آنلاین شما را انجام دهند دارای نرخ بالایی بوده که البته هیچ تضمینی نیز در جواب گرفتن صد در صد از آن نیست. اما باید ریسک کرد و حتما روی تیزر تبلیغاتی خود کار کرد تا بتواند مشتریان را به خود جذب کند و فروشگاه آنلاین را به درآمد برساند. به یاد داشته باشید پس از گذشت زمان که فروشگاه آنلاین شما معرفی شد دیگر نیازی به تبلیغات نبوده و حتی خود شما نیز می توانید تبلیغات انجام دهید.

رقابت تنگاتنگ: یکی از معایب دیگری که هنگام راه اندازی فروشگاه آنلاین با آن مواجه می شوید رقابت تنگاتنگ در آن است. امروزه فروشگاه آنلاین یکی از پرسودترین کسب و کارها محسوب می شود و افراد زیادی برای اینکه بتوانند در این حرفه پیشرفت کرده و کسب درآمد کنند از روش های نوینی استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید در این راه پیشرفت کنید باید راه های ارتباط با مشتری و اصول کار در بازار اینترنتی را یاد بگیرید و از این روش ها استفاده کنید که در غیر این صورت از رقبای خود عقب خواهید افتاد و در این کار پیشرفت نخواهید کرد.

برای داشتن یک درآمد پایدار، بهتر است همزمان راه‌اندازی سایت و اپ فروشگاهی را انجام دهید . از خدمات شیناوب استفاده کنید تا به راحتی و در کمتر از یک روز مدیر یک سایت شوید. تیم مجرب شیناوب با بیش از ده سال تجربه و ساخت صدها اپلیکیشن و سایت فروشگاهی به صورت کاملاً نیتیو و اختصاصی، آماده است تا کسب و کار حرفه‌ای آنلاین شما راه‌اندازی کند.



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی (مارکت پلیس)

ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت

ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

ساخت اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن میوه و سبجزیات

طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن املاک

ساخت اپلیکیشن نیازمندی

اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس

ساخت اپلیکیشن فروش کیک و شیرینی

ساخت اپلیکیشن ووکامرس WooCommerce

ساخت سایت فروشگاهی

خدمات دیگر شیناوب

ساخت اپلیکیشن فروش کتاب

ساخت اپلیکیشن موبایل و لوازم جانبی

طراحی فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی آجیل و خشکبار

ساخت اپلیکیشن گوشت و مرغ

طراحی فروشگاه اینترنتی مبل و صنایع چوبی

طراحی اپلیکیشن فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی

ساخت اپلیکیشن خبری

4.358/5 (38 Review)
whatsapp