۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


اتصال سایت فروشگاهی به ترب

شاید شما هم کار طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی یا سایت فروشگاهی خود را قبلاً انجام داده باشید و نیازمند اتصال فروشگاه خود در سایت ترب باشید . با این کار کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی شما در سایت ترب و اپلیکیشن آن به نمایش در خواهد آمد و قطعاً تاثیر بسزایی در میزان فروش شما خواهد داشت.

اتصال سایت و فروشگاه اینترنتی به ترب

ترب چیست ؟ 

شاید شما به این سایت مراجعه کرده باشید ، این سایت یک موتور جستجوگر محصولات است. این سایت چ محصولی برای فروش خود ندارد در واقع تمام محصولات موجود در این سایت از فروشندگان و سایت‌های مختلف تامین می‌شود . سایت اپلیکیشن‌های فروشگاهی مختلف با اتصال به ترب میتوانند قیمت محصولات خود را در این موتور جستجوگر قرار دهند ، حالا که با نحوه عملکرد این سیستم آشنا شدید ،زمان اتصال به این سیستم رسیده است . چگونه محصولات خود را به ترب اضافه کنیم؟

چگونه اتصال فروشگاه اینترنتی به ترب انجام دهیم ؟

روش‌های مختلفی برای اتصال وب سایت به ترب مکان‌پذیر است از جمله روش json یا xml یا تغییر ساختار صفحات سایت و افزودن نقشه سایت به سیستم ترب .

برای اتصال سایت به ترب باید یکی از روش‌های فوق را انجام دهید . فروشگاه ساز شینا وب به راحتی و به صورت رایگان امکان اتصال سایت و اپلیکیشن فروشگاهی به ترب را برای شما میسر کرده است  شما به صورت رایگان و بدون هیچگونه دردسری می‌توانید از این قابلیت استفاده نموده و محصولات خود را در سایت ترب در معرض نمایش هزاران خریدار مختلف قرار دهید .

انتقال محصولات سایت به ترب به خصوص برای کسانی که راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی انجام داده اند بسیار کار آمد هست ، به دلیل وجود هزاران قلم محصول با این امکان به راحتی میتوانید قیمتها و موجودی محصولات در ترب به روز رسانی نمایید . 

مراحل اتصال ترب به وب سایت فروشگاهی

در صورتی که قبلاً در سایت ترب حساب کاربری ندارید ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام نموده و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید . 

در مرحله بعدی از طریق حساب کاربری به قسمت افزودن وب سایت مراجعه نمایید و وب سایت خود را ثبت نمایید توجه کنید که پس از افزودن وب سایت نیازمند تایید شدن آن توسط پشتیبان ترب هستید . 

پس از فعال شدن حساب کاربری امکان اتصال ترب به سایت فروشگاهی شما فراهم می‌شود . باید از طریق یکی از روش‌هایی که ترب در اختیار شما قرار داده مراحل فنی کار را انجام داده و پس از آن پشتیبان ترب کار فعال سازی و اتمام اتصال را انجام خواهند داد . 

مورد دیگر اینکه ستم ترب در واقع بابت هر کلیک هزینه‌ای دریافت می‌کند، شما برای نمایش محصولات خود در سایت ترب نیازمند شارژ حساب خود هستید و بابت هر کلیک خریداران مبلغی از شارژ شما کسر خواهد شد . 

آیا امکان اتصال محصولات اپلیکیشن به سایت ترب وجود دارد ؟

در صورتی که شما دارای فروشگاه ساز شیناوب باشید ، کار اتصال ترب به فروشگاه اینترنتی شما به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد . در صورتی که در حال حاضر فروشگاه آنلاین ندارید، می‌توانید خرید سایت و اپ فروشگاه اختصاصی خود را در کمترین زمان به دست تیم مجرب شیناوب با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری و صدها نمونه کار بسپارید . از صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی دیدن نمایید . 

پس از ان ، با فعال سازی اتصال سایت به ترب امکان گذاشتن محصولات در سایت ترب به صورت رایگان برای شما فراهم خواهد شد . در صورت تمایل میتوانید صفحه نمونه کارهای طراحی سایت و اپ فروشگاهی شیناوب مشاهده نمایید . 

چطور محصولات‌مان را در سایت ترب بفروشیم؟

در این قسمت قصد داریم آموزش فروش در ترب را به صورت مختصر بیان کنیم . برای فروش محصولات در ترب در ابتدا نیازمند یک وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی هستیم . پس از فعال سازی نماد اعتماد و درگاه پرداخت ما می‌توانید با ثبت نام در سایت ترب و ثبت وب سایت ، اقدامات اولیه برای فروش محصولاتمان را در سایت ترب انجام دهیم . 

توجه کنید که وب سایت شما نیازمند امکان و قابلیت اژول اتصال ترب به وب سایت فروشگاهی می‌باشد . پس از درخواست ثبت وب سایت در ترب ی‌توانید محصولات دلخواه خود را برای فروش در سایت ترب عرضه کنید .

چگونه در ترب فروشنده شویم؟

برای فروشندگی در ترب ، شما می‌توانید ا راه‌اندازی وب سایت و اتصال سایت به موتور جستجوی ترب و همگام‌سازی محصولات فروشنده ترب شوید . در صورتی که سایت شما امکانات لازم برای اتصال را داشته باشد این کار با کمترین زحمت و سهولت فراوان قابل انجام است .

شیناوب ماژول اتصال به ترب را به صورت کاملاً رایگان  به صورت حرفه‌ای طراحی و کدنویسی نموده است .

مشتریان به راحتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را تیک زده و آنها را برای فروش در سایت ترب قرار دهند . با این کار ه سادگی می‌توانید فروشنده در ترب باشید .

فروش در سایت ترب

فروش محصول در ترب؛ سریع‌ترین راه برای فروش آنلاین

ترفندهای فروش در ترب

نکته‌ای که در مورد ترب لازم به ذکر است این است که در صفحه محصولات روشندگان بر اساس قیمت مرتب می‌شوند . پس برای افزایش فروش در ترب باید به صفحه آن محصول در ترب مراجعه کنید و قیمت فروشندگان مختلف را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به به روز رسانی قیمت فروش خود اقدام نمایید . 

توجه داشته باشید مشتریانی که دنبال محصولی در سایت ترب هستند ابتدا لیست فروشندگانی را مشاهده می‌کنند که قیمت مناسب‌تری دارند ، پس در صورتی که تمایل دارید نام فروشگاه شما در بالای لیست نمایش داده شود محصولات را باید با قیمت رقابتی و کمتر از رقبا عرضه کنید .

نکته مهم بعدی برای افزایش فروش در سایت ترب داشتن نماد اعتماد و درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت فروشگاهی خودتان می‌باشد . حتماً نسبت به تکمیل اطلاعات تماس و مجوزهای آن مثل این نماد در سایت ترب اقدام کنید که باعث افزایش میزان اعتماد مشتریان شوید .

روش دیگر برای نمایش فروشگاه در بالای لیست ترب با پرداخت مبلغ اضافی‌تر ی‌توانید سایتتان را در ابتدای لیست فروشندگان محصولات در سایت ترب قرار دهید . به صفحه امکانات فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید . 

اتصال پیج اینستاگرام به ترب

بسیازی از افراد به دنبال اتصال پیج اینستا به ترب هستند که متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد . شما جهت فروش محصولات در ترب نیازمند یک وب سایت هستید که بتوانید ارتباط لازم را ایجاد کنید . همچنین برای بهبود و توسعه کسب و کار خود حتما توصیه میشود در کنار پیج خود سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی را راه اندازی کنید . مطلب طراحی سایت برای پیج اینستاگرام را مشاهده نمایید . 

اتصال نرم افزار حسابداری به ترب

درصورتی که شما دارای نرم افزار حسابداری هستید و قصد فروش محصولات در سایت ترب را دارید ، ابتدا نیازمند فعال سازی وب سرویس در حسابداری خودتان هستید . دقت کنید که حتما از پشتیبان شرکت حسابداری خود در خصوص امکان اتصال به ترب سوال کنید ولی درصورتی که این قابلیت را نداشته باشند ، شما میتوانید با اتصال نرم افزار حسابداری به سایت فروشگاهی اینکار را انجام دهید . در واقع سایت از طریق وب سرویس اطلاعات را از نرم افزار حسابداری دریافت خواهد نمود و از طریق امکانات سایت ارسال اطلاعات به ترب انجام خواهد شد . 

افزایش فروش در ترب| راهکارهای افزایش فروش با ترب

طبق تجربه های قبلی که از مشتریان شیناوب به دست آورده ایم ، فروش محصولات در ترب قطعا باعث افزایش فروش شما خواهد شد . برای اینکه بتوانید افزایش فروش محصولات در ترب را داشته باشید ، توجه کنید که صرفا اتصال محصولاتی را انجام دهید که در حال حاضر در سایت شما امکان خریدشان وجود دارد . در غیر اینصورت ، هزینه های اضافی که منجر به خرید نخواهد شد به دوش شما خواهد افتاد . 

برای افزایش فروش در ترب ، حتما سایت فروشگاهی شما باید کاملا برای قالب موبایل بهینه شده باشد . از جمله موارد مهم برای افزایش فروش در ترب ، داشتن تصاویر با کیفیت عالی ، توضیحات جامع و کامل ، امکان پرسش و پاسخ برای مشتری ها ، امکان گفتگوی آنلاین با پشتیبانی یا درج تیکت و این قبیل مسائل باید به خوبی رعایت شده باشد . 

برای همین طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت بسیار اهمیت بالایی دارد . 



به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

whatsapp