۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان|ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان|شیناوب

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان

در چند سال اخیر با استفاده بیشتر مردم از فروشگاه های اینترنتی آنلاین ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است . فروشگاه های اینترنتی با هدف بالا بردن کیفیت خدمات و کسب رضایت مشتری نقش مهمی را در اقتصاد بازی میکنند . با وجود فروشگاه های اینترنتی ، دیگر نیازی نیست وقت خود را در شلوغی و ترافیک هدر دهیم ، شما با استفاده از یک اپلیکیشن فروشگاهی می توانید در بین هزاران کالای موجود به جستجوی کالاهای مورد نیاز خود بپردازید و خرید اینترنتی خود را انجام دهید . از طریق اپلیکیشن فروشگاهی می توانید نظرات و امتیازهای دیگران ، دسته بندی های محصولات ، تصاویر محصول ، فروش های ویژه و صدها قابلیت دیگر را داشته باشیم و خریدی لذت بخش انجام دهیم . با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در وقت و هزینه مشتریان خود صرفه جویی بشود ، همین موارد باعث شده است شیناوب در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان فعالیت خود را گسترش دهد و بتواند طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و جذاب برای کسب و کارهای مختلف ایجاد نماید . شیناوب در تمامی ایران خدمات خود را ارائه میدهد و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان یکی از شهر های مهمی است که خدمات ما در ان وجود دارد.

چرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان؟

اپلیکیشن فروشگاهی مزایای گسترده ای را برای شما ایجاد خواهد کرد . برخی از این مزیت ها عبارتند از :

چرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان

بازاریابی گسترده

کاهش هزینه ها

افزایش سود

تبلیغات رایگان

برندسازی

اطلاع رسانی ( نوتیفیکیشن ) رایگان

فروش محصولات به شکل پیشنهادات ویژه و گشفت انگیز

قابلیت امتیاز دهی و نظر دهی

اتصال به انواع درگاه های بانکی

برخی از خدمات شیناوب جهت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان :

طراحی خلاقانه و کاربردی

شیناوب با توجه به نوع کسب و کار شما ، طراحی فروشگاه اینترنتی شما را به صورت زیبا و کاربر پسند انجام خواهد داد . به دلیل کدنویسی اختصاصی ، امکانات و ظاهر بدون محدودیت قابل توسعه میباشد .

طراحی اپلیکیشن اندروید ، ios و وب سایت

پکیج فروشگاهی شیناوب شامل طراحی اپلیکیشن اندروید ، ios و وب سایت میباشد . تمام پکیج فروشگاهی از طریق پنل مدیریت تحت وب به صورت یکپارچه قابل مدیریت و کنترل میباشد .

پشتیبانی رایگان

شیناوب گارانتی و ضمانت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را به صورت صد درصد رایگان و به مدت یک سال از پس تحویل انجام خواهد داد . طی مدت پشتیبانی تمامی آپدیت های فروشگاه به صورت رایگان برای مشتریان انجام خواهد شد .

عدم اجبار به تمدید سالانه

یکی از ویژگی های شاخص تیم شیناوب ، عدم اجبار به تمدید هزینه سالانه فروشگاه میباشد . شما تنها با یکبار خرید سالها بدون نیاز به پرداخت هزینه سالانه می توانید از فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید .

قیمت مناسب

شیناوب تضمین بهترین تعرفه طراحی فروشگاهی اینترنتی را به مشتریان خود ارائه مینماید . بالاترین امکانات و خدمات با هزینه ای بسیار مناسب .

قابلیت تعریف پیک و اپلیکیشن پیک

شیناوب طراحی اپلیکیشن پیک متصل به فروشگاه اینترنتی را نیز انجام داده است . به اینصورت پیک های شما پس از نصب اپلیکیشن پیک ، می توانند کلیه سفارش هایی که باید تحویل بدهند به همراه اقلام ، لوکیشن مشتری مشاهده نمایند . همچنین مدیر فروشگاه لحظه به لحظه میتواند موقعیت و مسیر طی شده پیک را روی نقشه مشاهده نماید و در صورت تمایل میتواند قابلیت نمایش موقعیت پیک برای مشتری نیز فعال شود

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان بستر مناسبی برای کسب و کارهای گوناگون ایجاد کرده است که در فضای اینترنت ، محصولات و خدمات خود را معرفی و به فروش برسانند . شما در هر زمینه فعالیت که باشید می توانید با طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت جغرافیاییی محصولات و خدمات خود را دست مشتریان برسانید . طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان برای مشاغل این شهر از جمله تولید کنندگان صنایع دستی و سنتی ، سوغات اصفهان ، فروشندگان ابزار و شرکت های تولیدی ، کارخانجات و صنایع مختلف قابل استفاده میباشد . همچنین می توانید با ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا از امکانات و قابلیت های فوق العاده فروشگاه استفاده نمایید . جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان شیناوب در ارتباط باشید .

برخی امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب


طراحی اختصاصی
افزودن نامحدود محصول و دسته بندی
گزارشات فروش و سود
ورود و عضویت با پیامک
ایجاد بن و کوپن تخفیف
جستجوی پیشرفته ( صوتی و بارکدخوان )
فروش تکی و عمده
گزارشات انبار و اعلان های مختلف
درج نظر و امتیاز
پیامک اعلان وضعیت های مختلف سفارش
ایجاد پروفایل هر مشتری
اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
تعریف واحد کالا و واحد پولی
امکان سفارش محصولات وزنی
روش پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و ..
تعریف انواع روش ارسال
تعریف محله ها و هزینه های ارسال متفاوت
امکان محاسبه وزنی محصولات برای ارسال پست
تعریف ساعات کاری مختلف
ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (رایگان)
امکان ارسال پیامک گروهی و اعلان
تعریف ویژگی و پارامتر برای محصولات
تعریف محصولات فروش ویژه
تعریف پیشنهادات ویژه به همراه تایمر معکوس
امکان فروش عمده و جزئی
تعریف ردیف های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه
قابلیت تعریف انواع بنرهای تبلیغاتی
ثبت موقعیت مشتری روی نقشه
قابلیت هشدار موجود شدن ، فروش ویژه برای هر محصول
نمایش سابقه سفارش ها به همراه جزئیات
امکان تعریف لیست خرید
قالب ریسپانسیو اختصاصی برای سایت
عدم استفاده از فروشگاه ساز آماده
تعریف محدودیت خرید برای هر کالا و هر مشتری
تعریف نقطه سفارش برای محصولات
مدیریت تصاویر و ایجاد نقشه سایت
امکان فروش کالای مجازی
امکان وبلاگ در سایت و اپ
امکان فیلتر سازی و مرتب سازی
قابلیت چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر معمولی)
توسعه و تغییرات به دلیل دست بنویس بودن
پشتیبانی 1 سال رایگان
عدم لایسنس سالانه و بدون نیاز به تمدید
امکان انتشار اپ اندروید در بازار و گوگل پلی
مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

ساخت فروشگاه اینترنتی در اصفهان را به شیناوب بسپارید

جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای خود به همراه طراحی سایت فروشگاهی می توانید با کارشناسان شیناوب تماس حاصل فرمایید . همچنین می توانید از پشتیبانی انلاین و از طریق شبکه های اجتماعی با شیناوب در تماس باشید .

شیناوب با تجربه ساخت بیش از 150 نمونه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و سابقه فعالیت از سال 1387 پیشتاز در زمینه راه اندازی فروشگاه های دست نویس می باشد. پیشنهاد میکنیم که قبل از سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی در اصفهان از اطلاعات پایه ای آن مطلع گردین. یکی از عوامل مهم عدم ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس می باشد که متاسفانه اکثر شرکت ها به دلیل سادگی و عدم نیاز به برنامه نویسی از این نوع اپلیکیشن ها استفاده میکنند. شیناوب تمامی اپلیکیشن ها و وب سایت های خود را به شکل کاملا دست نویس انجام میدهند. طراحی اپلیکیشن دست نویس فروشگاهی جر خدمات شیناوب جهت راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان می باشد.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان
سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان

سایر خدمات طراحی اپلیکیشن

طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان

شیناوب فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است . شما می توانید با توجه به نوع فعالیت و کسب و کار خود ، طراحی اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی خود را برای دستیابی به اهداف خود و افزایش فروش طراحی نمایید . شیناوب طراحی انواع فروشگاه های اینترنتی از قبیل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیرینی فروشی و قنادی ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پروتئین و گوشت ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی رستوران و فست فود و صدها کسب و کار دیگر را انجام داده است . با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان می توانید فارغ از محدودیت مکانی و زمانی به طیف بزرگی از مشتریان فعلی و مشتریان جدید خود خدمات رسانی کنید و شعبه انلاین کسب و کار خود را در بستر اینترنت راه اندازی نمایید .

چرا باید فروشگاه اینترنتی ما اپلیکیشن موبایل داشته باشد؟

طبق آمار گوگل ، 70 درصد جستجو ها و استفاده از اینترنت امروزه از طریق تلفن های هوشمند انجام میشود . از این رو ، ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یک ابزار و روش جدید برای به دست آوردن مشتریان جدید میباشد . با نصب شدن اپلیکیشن بر روی موبایل مشتریان خود ، این امکان را به آنها می دهید که هر زمان مایل بودند بتوانند به خدمات و محصولات شما دسترسی پیدا کنند . آنها به راحتی می توانند اپلیکیشن فروشگاهی را باز کنند و محصولات خود را به سبد خرید اضافه و خرید خود را نهایی کنند .

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان فرصتی ناب برای شماست که بتوانید خدمات بهتری به مشتریان وفادار خود ارائه کنید و همچنین بتوانید مشتریان جدیدی به دست آورید . طراحی اپلیکیشن و سایت فروشگاهی امروزه با توجه به میزان خرید های اینترنتی به دشت در حال افزایش است بسیار حائز اهمیت میباشد .

قبلا مردم برای خریدهای خود حتی برای نیازهای روزمره باید به فروشگاه های محلی مراجعه می کردند که این امر زمان و هزینه رفت و امد زیادی برای آنها دارد ، در همین حال ممکن است فروشنده محصول مورد نظر ما را نداشته باشد یا تمام کرده باشد . در چند سال اخیر با ظهور فروشگاه های اینترنتی ، تحویل بزرگی در خریدها رخ داده است . طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین کار را برای ما اسان کرده است و تنها با چند کلیک میتوانیم به راحتی محصولات خود را بدون صرف هزینه وقت و رفت و امد سفارش دهیم و در کمترین زمان محصولات را درب منزل تحویل بگیریم .

با توجه به آمار ، 70 درصد مردم در حال حاضر دارای تلفن های هوشمند میباشند و اکثر کارها و نیازهای روزمره خود را از طریق اپلیکیشن ها برطرف میکنند . یکی از مهمترین این امور خرید از اپلیکیشن های فروشگاهی است .

طراحی اپ فروشگاهی اصفهان

شیناوب با ارائه بهترین کیفیت و قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان به دنبال پیشرفت و رونق کسب و کار شما میباشد . ما با طراحی صدها اپلیکیشن فروشگاهی ، تجربه های چندین ساله خود را به صورت رایگان و طی مشاوره های رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد که قدمی باشد پیشرفت کسب و کار شما .

امروزه با قابلیت های فراوانی که شیناوب در طراحی فروشگاه اندروید و ios خود قرار داده است ، مشتریان را ترغیب به سفارش و خرید آنلاین میکند . طراحی ظاهر فروشگاه اینترنتی بسیار زیبا ، ساده و روان میباشد . فروشندگان می توانند در هر زمان و به صورت کاملا رایگان از طریق نوتیفیکیشن ( اطلاع رسان ) ، مشتریان خود را از محصولات جدید و فروش های ویژه خود مطلع نمایند .

همچنین می توانید محصولات فروش ویژه و زمان دار را در اپلیکیشن خود قرار داده و مشتریان را به فروشگاه خود بازگردانید . مزیت دیگر طراحی فروشگاه اینترنتی این است که مشتری شما در هر زمان میتواند به فروشگاه شما سربزند . حتی اگر شما در ان ساعات قابلیت سرویس دهی ندارید ، مشتری شما میتواند سفارش خود را ثبت و پرداخت آنلاین سفارش را انجام داده و سفارش خود را در ساعات کاری تعریف شده دریافت نماید .

شاید بارها برای شما این مشکل پیش امده باشد که در زمان های خاص فروشگاه شما شلوغ بشود و شما یا فروشندگان نتوانید خدمات مناسب به مشتریان خود ارائه کنید . با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان این امکان برای شما فراهم خواهد شد که صدها نفر به صورت همزمان می توانند وارد فروشگاه شما شده و اطلاعات کامل محصولات مورد نیاز خود را دریافت و سفارش خود را ثبت کنند .

تیم شیناوب کارهای بسیار موفق دیگری را نیز در کنار ساخت فروشگاه اینترنتی در اصفهان انجام داده است . ما کاملترین ابزارها و خدمات برای مشتریان خود فراهم کرده ایم .

کدنویسی تیم شیناوب به صورت کاملا اختصاصی و به صورت دست بنویس و نیتیو انجام شده است . ما تضمین امکان توسعه و شخصی سازی را بدون محدودیت به مشتریان خود با بهترین قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی فراهم میکنیم .

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی اصفهان

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان چقدر می باشد؟

یکی از نکات مهم و قابل توجه در راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اصفهان مربوط به هزینه آن می باشد. برای راه اندازی هر کسب و کاری اطلاع دقیق از قیمت ها جر موارد با اهمیت در برآوردو پیش بینی افراد در هنگام راه اندازی کسب و کار ها است. شیناوب با توجه به اهمیت این موضوع سعی در ارائه خدمات بسیار پر کیفیت ولی با قیمت مناسب که برای تمامی کسب و کارها قابل استفاده باشد کرده است.

استعلام قیمت جهت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی که در قیمت طراحی اپلیکیشن تاثیر گذار هستند میتوان به نیاز شما جهت ساخت اپلیکیشن اندروید,IOS و وب سایت متفاوت باشد. همچنین در صورت نیاز شما به شخصی سازی ها و اختصاصی سازی بخش هایی از اپلیکیشن و وب سایت هزینه ها را متفاوت می گردانند. پس نیاز است که در اولین قدم با شیناوب و کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید و نیاز های خود را مطرح نموده و قیمت مربوط به طراحی فروشگاه اینترنی در اصفهان را جویا شوید.

خدمات شیناوب برای تمامی نقاط ایران در دسترس می باشد و از هر مکانی امکان سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را خواهید داشت. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان ,طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تهران, طراحی اپلیکیشن فروشگاهی قشم , طراحی فروشگاه اینترنتی کرج و البرز ,طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مشهد, طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیراز ,ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بوشهر,طراحی فروشگاه اینترنتی تبریز,ساخت فروشگاه اینترنتی قزوین ?>طراحی فروشگاه اینترنتی در قم و دیگر نقاط ایران از خدمات ما بهره مند خواهند بود.

مشاوره اختصاصی, دمو و سفارش

برخی از مزیت ها و قابلیت های اپلیکیشن :

 

  1. امکان تغییر رنگ بندی در خود اپلیکیشن 
  2. امکان ارتقا به چند فروشگاهی ( مارکت پلیس )
  3. امکان افزودن قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد دیگر ( کلیه اپلیکیشن های آماده شیناوب قابلیت افزوده شدن به اپلیکیشن را دارند )
  4. قابل اجرا از اندروید 4.3 به بالا ( بیش از 98 درصد گوشی های موبایل اندروید )
  5. قابلیت انتشار در تمامی مارکت های بازار ، گوگل پلی و .. )
  6. قابلیت تغییر ظاهر و اختصاصی سازی بدون هیچ گونه محدودیت دقیقا مشابه با نظر مشتری
  7. قابلیت ایجاد اپلیکیشن پیک و اپلیکیشن مدیریت فروشگاه به همراه اطلاع رسانی 
  8. قابلیت ایجاد پاپ آپ تبلیغاتی و پیام دلخواه و اتصال به بخش های مختلف اپلیکیشن 

 

شیناوب به عنوان معتبرترین گروه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است . وجود بیش از 200 اپلیکیشن و سایت فروشگاهی نشانی از سال ها تجربه و حرفه ما در این زمینه میباشد . اپلیکیشن فروشگاه ساز شیناوب قابلیت اتصال به وب سایت را به صورت صد درصد دارا میباشد . در صورت وجود هرگونه سوال می توانید آن را با کارشناسان شیناوب مطرح نمایید . 

نمونه طراحی اپ فروشگاهی اصفهان

آیا قابلیت شخصی سازی در ساخت اپ فروشگاهی اصفهان وجود دارد ؟

شیناوب به دلیل عدم استفاده از فروشگاه ساز های آماده و کدنویسی ۱۰۰% اختصاصی و دست نویس بسته فروشگاهی اینترنتی قابلیت اعمال هر گونه تغییر و شخصی سازی بدون محدودیت را برای کاربران خود فراهم کرده است . در تصویر فوق یک نمونه از تصاویر ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان را میتوانید مشاهده نمایید . جهت مشاهده تصاویر سایر قسمتهای بخش های مختلف به صفحه نمونه تصاویر اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه نمایید .

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشنده

ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران

طراحی اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش میوه جات و سبزیجات

ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش ملک

طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی

کیفیت بالای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروش لباس و پوشاک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

چرا نه به ووکاممرس

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب

ساخت فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش کیف و کفش

طراحی اپلیکیشن فروش قهوه و لوازم کافی شاپ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ساعت

طراحی اپلیکیشن اندروید IOS

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری



سوال های متداول طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان|ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اصفهان|شیناوب

قابلیت های پنل مدیریتی ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به چه صورت است ؟
در حال حاضر دو روش مختلف برای مدیریت فروشگاه وجود دارد: یک - از طریق اپلیکیشن مدیریت فروشگاه میباشد که قابلیت مدیریت و ایجاد محصولات جدید و دسته بندیها خواهید داشت . همچنین به محض دریافت سفارش ، اطلاع رسان برای مدیر فروشگاه ارسال خواهد شد . دوم – پنل مدیریت فروشگاه از طریق وب سایت . شما با ورود به مدیریت فروشگاه ، به صورت کامل به تمام ویژگی ها و امکانات مدیریتی دسترسی دارید .
نحوه پرداخت هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی انلاین به چه صورت است ؟
پس از تنظیم پیش قرارداد و بستن قرارداد ، با توجه به بسته فروشگاهی مورد نظر ، مبلغ بین دو بخش یا سه بخش خواهد بود . یک بخش به عنوان پیش پرداخت ، بخش دیگر پس از تحویل نمونه اولیه و مابقی پس از تحویل کامل میباشد .
امکانات و قابلیت های طراحی اپلیکشن فروشگاهی به چه صورت است ؟
درحال حاضر ما بیش از 200 امکان و قابلیت در طراحی فروشگاه اینترنتی خود فراهم کرده ایم که روز به روز در حال توسعه و به روز رسانی این قابلیت ها میباشم . صفحه لیست کامل قابلیت های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را مشاهده نمایید .
قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان به چه صورت می باشد؟
هزینه و قیمت طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی به عوامل متعددی بستگی دارد. بر اساس نیاز شما جهت ساخت اپلیکیشن اندروید, ios و وب سایت و یا اعمال شخصی سازی ها برای آنها در براورد قیمت ها بسیار تاثیر گذار است. در سایت ما نرخ های پایه راه اندازی درج شده است که میتوانید مشاهده بفرمایید.
آیا پس از مدت یک سال ، هزینه اشتراک سالانه برای ادامه استفاده از فروشگاه باید پرداخت بشود ؟
خیر ، یکی از وجه تمایز شیناوب نسبت به سایر شرکتها عدم اجبار به تمدید سالانه میباشد . شما یکبار خرید خود را انجام میدهید و بدون هیچ گونه اجباری برای تمدید لایسنس سالانه میتوانید از فروشگاه استفاده نمایید .
مدت زمان پشتیبانی پس از طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان تا چه مدت خواهد بود ؟
شیناوب پس از تکمیل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شما ، به مدت 1 سال پشتیبانی و ضمانت کلیه مسائل فنی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد داد . همچنین طی مدت پشتیبانی ، کلیه آپدیت های فروشگاه به صورت رایگان برروی فروشگاه شما نصب خواهد شد .
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اصفهان چقدر زمان میبرد ؟
با توجه به فعالیت شیناوب از سال 1387 و طراحی بیش از 150 نمونه اپلیکیشن که در وب سایت قابل مشاهده هستند ، هم اکنون افتخار این را داریم که طراحی اپلیکیشن اندروید و سایت فروشگاهی را طی مدت 7 الی 10 روز انجام دهیم . درصورت وجود شخصی سازی یا ویژگی های خاص ، براورد زمانی دقیق به اطلاع مشتریان میرسد .

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.95/5 (2 Review)
whatsapp