۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا | ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

همانطور که می دانید دیجی کالا یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های فروشگاهی در بین کاربران ایرانی می باشد. روز به روز نیاز کاربران جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی افزایش پیدا میکند که به دلیل فرصت های بی نظیر و رقابت نسبت کمتر در دنیای مجازی می باشد.طراحی اپلیکیشن دیجی کالا را توجه به ارائه خدمات مناسب و رابط کاربری خوب توانسته میان اپلیکیشن های انلاین جایگاه خاصی پیدا کند. امروزه داشتن اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجیکالا نیازی مشترک بین کاربران می باشد. ایجاد گردش مالی مناسب یکی از دلایل عمده آن می باشد. شیناوب با توجه به رزومه بسیار قوی اقدام به ساخت اپلیکیشن شبیه دیجی کالا برای استفاده عموم کاربران نموده است. جهت قیمت خرید اپ فروشگاهی روی لینک های موجود در ادامه مطلب کلیک نمایید.

چرا ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا مهم می باشد؟

در چند سال اخیر به خصوص با پیدایش ویروس کرونا استقبال بسیار زیادی از فروشگاه های اینترنتی شده است. تعداد افرادی که به خرید های اینترنتی روی اورده اند بسیار زیاد شده است و دیجی کالا جز محبوب ترین فروشگاه های شناخته شده در سطح ایران می باشد. یکی از دلایل موفقت آنها علاوه بر خدمات مناسب, رابط کاربر پسند ساده و زیبا می باشد. سادگی عاملی برای موفقیت و همه پسند بودن اپلیکیشن ها می باشد. با ساخت فروشگاه اینترنتی و ورود به دنیای فروش آنلاین چندین قدم از فروشندگان سنتی جلوتر خواهید بود . جهت کسب اطلاعات بیشتر مطلب طراحی سایت چند فروشگاهی را نیز مشاهده نمایید .

چگونه برنامه نویس مناسب جهت طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا پیدا کنیم؟

یکی از پرسش های معمول و متداول مساله ی کیفیت و عملیاتی بودن فروشگاه اینترنتی می باشد. برای اینکه بتوانید بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا را پیدا کنید شیناوب چند توسیه ی بسیار ساده ولی با اهمیت برای شما دارد. یکی از بهترین راه های پیدا کرده برنامه نویس های مناسب مشاهده نمونه کار های ان شرکت می باشد. نمونه کارهایی که حداقل 1 سال از عمر انها گذشته باشد که بتوان نسبت به رضایت و کیفیت انها اطمینان خاطر حاصل نمود. شیناوب با سابقه فعالیت از سال 1387 و ساخت بیش از 300 نمونه کار فروشگاهی جز اولین ایران در طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی می باشد. یکی از ملاک های بسیار مهم دیگر کیفیت و قیمت مناسب می باشد. قطعا ارائه خدمات مناسب نیازمند متناسب با هزینه ها خواهد بود و البته به دلیل آماده بودن محصول خرید اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا توسط شیناوب عاملی باعث کاهش هزینه های تولید برای مشتریان عزیز شده است. عامل بسیار مهم دیگر پشتبانی مناسیب می باشد. تجربه به ما ثابت کرده است که پس از راه اندازی و تحویل فروشگاه به مشتری با توجه به نیاز های جدید جهت اعمال تغییرات و یا بوجود آمدن مشکل در کار اپلیکیشن نیاز به پشتیبانی مناسیب دارد که شیناوب تضمین کفیت را برای شما به ارمغان اورده است. همچنین پس از تحویل فروشگاه به مدت 1 سال پشتیبانی کاملا رایگان در اختیار مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

چرا طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا انجام بشود؟

یکی از عوامل مهم که توجه دیجی کالا را هم به خود جلب کرده است تجارتی الکترونیک دو طرفه می باشد. به این معنا که فروشگاه اینترنتی علاوه بر خریدارن, برای فروشندگان هم نیز مفید واقع شود. حذف واسطه ها و دست به دست شدن های زیاد کالا بین فروشندگان موجب کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده کالا می باشد. اهمیت فروش کالا ها بدون واسطه برای همه مشخص است. حذف واسطه ها برای تولید کنندگان بسیار مناسب است و آنها میتوانند با طراحی فروشگاه اینترنتی مستقل خود واسطه ها را حذف نمایند و از این طریق منافع مشترک چه برای خریدار و چه برای تولید کننده فراهم سازند. یکی دیگر از مزایای طراحی اپلیکیشن, صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه و زمان می باشد. عوامل دیگر همچون امتیاز دهی و نظر های کاربران برای کالا ها, تنوع زیاد محصول ها, وجود فروشندگان زیاد در اپلیکیشن فروشگاهی,امکان مقایسه بین محصول ها, خدمات تمام وقت و پشتبانی و... از مزایای آن می باشد.

مزایای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

صرفه جویی در زمان و هزینه

همه ما میخواهید بهترین استفاده را از زمان و هزینه های خود ببریم ، فروشگاه اینترنتی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان برای تهیه مایحتاج ما میباشد .مشتری ها بجای اتلاف وقت , خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.با کاهش رفت و امد در کاهش آلودگی ها و هزینه های خود نیز صرفه جویی نموده است..

افزایش اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید مشابه دیجی کالا, افزایش اعتبار و ایجاد برند از شغل شما می باشد. داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی موجب افزایش اعتبار شما در مقایسه با رقبا و فروشگاه های سنتی می باشد.با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اعتبار فروشگاه و برند خود را چندین برابر نمایید..

ایجاد مشتری دائم و وفادار

با ساخت اپلیکیشن حرفه ای و ارائه خدمات پرکیفیت باعث ایجاد رضایت در مشتری شوید. ایجاد رضایت و حس خوب خرید مجازی به شما کمک میکند تا مشتریان وفادار خود را روز به روز افزایش دهید. ارائه خدمات سریع و بموقع و آگاه سازی مشتری از وضعیت سفازش از زمان ثبت سفارش تا ارسال سفارش یکی از این عوامل می باشد..

تبلیغات موثر در گسترش کسب و کار

با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا و ایجاد شبکه های اجتماعی و تبلیغات در این شبکه ها تبلیغات هدف مند باعت افزایش فروش خود شوید.طراحی اپلیکیشن سبب برند سازی و تبلیغ کسب و کار شما به دید جهانیان می باشد.

خرید ساده و سریع

ایجاد احساس رضایت و راحتی عملکرد برای افزایش میزان فروش بسیار اهمیت دارد . در بحث طراحی باید نهایت سادگی را رعایت کنیم . هرگونه پیچیدگی در عملیات خرید که باعث اتلاف وقت مشتری بشود ، میتواند شانس خرید را از شما بگیرد . شیناوب اصل سادگی و راحتی خرید را در طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی خود لحاظ کرده است .

جلو زدن از رقبا

به کمک طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا از رقبای خود در حوزه فروش اینترنتی جلو بزنید. قطعا همه ما اهمیت خرید های مجازی را میدانیم و توجه به این موضوع و راه اندازی سریعتر یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای کمک بسزایی جهت گسترش کسب و کار شما و جلو افتادن از رقبا خواهد بود.

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

چرا طراحی اپلیکیشن دیجی کالا مهم است؟

دنیای امروز با سرعت بسیار بالایی در حال تغییر می باشد. توجه ویژه به خرید و فروش اینترنتی و راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا عاملی جهت همراهی با این تغییرات گسترده خواهد بود. امروزه کسب و کارهای سنتی به سرعت در حال ناپدید شدن هستند و در صورتی که با تکنولوژی و عصر جدید همراهی نکنیم در آینده ای نه چندان دور با شکست مواجه خواهیم شد. به دلیل مزایای بسیار زیاد خرید های اینترنتی تمامیل مردم برای استفاده و سفارش های انلاین بشدت افزایش یافته است. در دنیای امروز در صورتی که کسب و کار خود را به سریع ترین شکل ممکن به صورت آنلاین در نیاورید حذف خواهید شد و از رقبای خود عقب خواهید ماند. با رقابت تنگاتنگی که در دنیای امروز وجود دارد, هر چه سریعتر به بازار فروش اینترنتی ورود کنید کسب و کار خود را از رقبای سنتی خود جلوتر خواهید انداخت.

قیمت-طراحی-اپلیکیشن-اندروید

همین حالا اپلیکیشن مشابه دیجی کالا را سفارش دهید

برای درخواست سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت مشابه دیجی کالا با شماره تلفن ۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱۴۲۲۵۸۱۴۶ تماس حاصل نمایید و یا از طریق چت آنلاین, پشتیبانی های تلگرام و واتس اپ و یا فرم مشاوره شماره تماس خود را ثبت نمایید تا کارشناسان شیناوب در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند.

سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

به چه مواردی جهت ساخت اپلیکیشن مشابه دیجیکالا باید توجه کنیم؟

با توجه به ورود افراد زیاد و بدون تجربه در زمینه ساخت اپلیکیشن های فروشگاه, توجه میژه به رزومه کاری و سابقه فعالیت بسیار مهم می باشد. مشاهده نمونه کارها و قابلیت ها از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب صحیح می باشد. متاسفانه اکثر شرکت های تولید کننده اپلیکیشن های فروشگاه حتی 10 نمونه کار ندارند و ادعای حرفه ای بودن در این زمینه میکنند. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید و هزینه جهت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی درخواست دمو نمایید. مطمئن شوید از سیستم های اماده و که برای برنامه نویس هیچ زحمتی ندارد مثل فروشگاه های ووکامرس استفاده نکنید که قطعا پشیمانی به همراه خواهد داشت. تنها به ساخت فروشگاه های دست نویس اکتفا کنید به دلیل سرعت, امنیت, کیفیت, قابلیت توسعه و هزاران مورد دیگر.مقاله ی طراحی اپلیکیشن ووکامرس را جهت آشنایی بیشتر با ووکامرس مطالعه نمایید و دلایل مخالفت ما با استفاده از آن و سیستم های اماده را متوجه خواهید شد..

چرا طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا توسط شیناوب انجام شود؟

  • امکان استفاده از دوربین موبایل و دسترسی به گالری
  • استفاده از سنسور های گوشی نظیر شتاب سنج و ژیروسکوپ
  • قابلیت مسیریابی و استفاده از GPS
  • قابلیت پرداخت درون برنامه ای
  • امکان گرفتن گزارشات پیشرفته از اپلیکیشن
  • استفاده از گالری تصاویر و نمایش آنها
  • ارسال نوتیفیکیشن های دلخواه برای کاربران خاص یا تمامی کاربران
  • قابلیت مشاهده صفحات وب بدون خروج از اپلیکیشن
  • امکان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری برای کاربران
  • قابلیت های شبکه های اجتماعی و امتیاز دهی و نظر دهی
  • قابلیت انجام محاسبات مختلف برای اپلیکیشن حسابداری
  • ایجاد فروشگاه به صورت چند فروشگاهی و داشتن قابلیت MarketPlace
  • قابلیت پشتیبانی از دو یا چند زبان مختلف
  • امکان چت آنلاین در طراحی اپلیکیشن
  • قابلیت طراحی سایت اختصاصی به همراه ساخت اپلیکیشن و پنل مدیریت واحد
  • امکان طراحی به صورت تک زبانه یا چند زبانه
  • انتشار اپلیکیشن در Google Play و App Store به وسیله شرکت
  • قابلیت اتصال اپلیکیشن به نرم افزار حسابداری
  • قابلیت احراز هویت مثل تلگرام
  • ذخیره سازی اطلاعات در داخل دستگاه و پایگاه داده داخلی
  • امکان استفاده از wifi جهت ارسال و دریافت داده

چه کسانی به طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا نیاز دارند؟

سبک کاری دیجی کالا به صورت چندفروشندگی میباشد . برای کسانی که تمایل به ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی را دارند توصیه میشود. افرادی که علاوه بر فروش محصولات و کالاهای خود به ثبت فروشگاه های دیگر در اپلیکیشن فروشگاهی خود اهمیت میدهند و اجازه فروش به فروشندگان دیگر در اپلیکیشن خود را نیز میدهند. در طراحی اپلیکیشن دیجی کالا در اوایل کار امکان فروش صرفا برای خود دیجی کالا امکان پذیر بود ولی امروزه امکان فروش فروشگاه های متنوع در اپلیکیشن نیز امکان پذیر است. در حال حاضر افرار حقیقی و حقوقی با ثبت نام در اپلیکیشن دیجی کالا امکان فروش محصولاتشان را خواهند داشت که در طراحی اپلیکیشن شیناوب نیز این امکان گنجانده شده است. با طراحی اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت مشابه دیجی کالا و سئوی قوی و مناسب رتبه خود را افزایش دهید و از خلاقیت و ایده های نوی خود در اپلیکیشن استفاده نمایید تا خود را از رقبا و فروشگاه های مشابه جلوتر و بالاتر قرار دهید. با داشتن یک اپلیکیشن مناسب حرفه ای به سود سازی ایده ال برسید.

اهمیت ساخت اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل شینا وب

صرفه جویی در وقت و هزینه

افزایش اعتبار برند و نام تجاری

جلب رضایت مشتری و جذب مشتری های جدید

پنل اختصاصی مربوط به هر فروشگاه

ثبت محصولات و کالاهای منحصر به فرد هر فروشگاه

اطلاع رسانی ( نوتیفیکیشن ) رایگان

قابلیت پیشنهادات شگفت انگیز و زمان دار

امکان نظر و امتیازدهی

روش های پرداخت و ارسال کالای متفاوت برای هر فروشگاه

دیجی کالا متشکل از هزاران فروشنده در داخل یک فروشگاه بزرگ

به صورت خلاصه دیجی کالا فروشگاهی market place است به این معنا که در داخل دل خود هزاران فروشنده در زمینه فعالیت های مختلف فعالیت می نمایند. فروشگاه ساز اینترنتی شیناوب قدرتی مشابه دیجی کالا در اختیار شما قرار خواهد داد. تعریف فروشنده های مختلف و ایجاد زمینه های کاری و مشاغل متنوع در آن امکان پذیر است. مدیریت اصلی اپلیکیشن امکان تعریف انواع فروشندگان را دارد و هر فروشگاه در زمینه خاصی که مشخص میشود امکان ثبت محصول ها و کالاهای خود جهت فروش را دارا خواهد بود. قابلیت های بسیار زیادی در اپلیکیشن ها وجود دارند که امکاناتی نظیر اپلیکیشن دیجی کالا در اختیار شما قرار میدهند. به عنوان مثال امکان ثبت محصولات فروش شگفت انگیز و زمان دار در آن امکان پذیر است. ثبت کالاهای تخفیف دار, فروش ویژه, شگفت انگیز, فاکتور های حرفه ای مجزا برای هر فروشگاه, مدیریت اختصاصی برای هر فروشنده, تایید محصولات ثبت شده توسط فروشنده ها قبل از نمایش در اپلیکیشن, دسته بندی های بدون محدودیت, فعال و غیر فعال کردن فروشگاه ها, روش های پرداخت متنوع, هزینه های ارسال متناسب با هر فروشگاه, موقعیت روی نقشه مختص هر فروشگاه, هزینه ارسال و روش های ارسال قابل تنظیم در پنل هر فروشنده بخشی از قابلیت های فروشگاه های مارکت پلیس شیناوب می باشند.

آیا طراحی سایت مشابه دیجی کالا امکان پذیر است؟

قطعا یکی از خدمات و موارد مورد نیاز طراحی سایت مشابه دیجی کالا می باشد. سایت هایی با قابلیت های ویژه و قدرتمند در زمینه فروشگاه شبیه دیجی کالا و قابلیت های آن جز خدمات ما می باشد. داشتن و طراحی سایت شبیه دیجی کالا در کنار اپلیکیشن فروشگاهی موجب نمایش هر چه بهتر و گسترش و بزرگ شدن برند شما در کوتاه ترین زمان میگردد. نکته مهم ایجاد پوشش و ساپورت برای تمامی کاربران چه کاربران که از تلفن های همراه و گوشی جهت بازدید از فروشگاه استفاده مینمایند و همچنین کاربرانی که با کامپیوترهای شخصی و لپتاپ در حال بازدید فروشگاه آنلاین شما می باشند تحت پوشش قرار خواهند گرفت. توجه به این نکته هم داشته باشید که طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیجی کالا به صورت سینک و کاملا متصل به هم می باشد در واقع اعمال هر تغییری چه در وب سایت و چه در اپلیکیشن فروشگاه دیجی کالا به صورت خودکار در دیگری هم ثبت و به نمایش در خواهد آمد. به کمک طراحی سایت فروشگاهی میتوانید فروشگاهی قدرتمند با ماژول های دیجی کالا همانند تخفیف های زماندار, پیشنهادات ویژه و شگفت انگیز و ... را در وب سایت فروشگاهی خود داشته باشید.

برخی از نکات مهم در ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

رشد کسب و کار با اپلیکیشن

یکی از مهمترین عوامل رعایت سادگی در طراحی ظاهر و راحتی عملکرد فروشگاه میباشد. هرگونه پیچیدگی در عملکرد عامل منفی برای UI,UX خواهد بود و باعث کاهش رقبت مشتریان به استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی شما خواهد بود . کاربران تمایل دارند به سریعترین شکل ممکن فروشگاه و سپس کالای مورد نظر خود را پیدا کنند پس به این نکته توجه لازم را داشته باشید و اجازه این کار را دهید..

به طور کلی این عوامل را مورد توجه قرار دهید :

  • سادگی در طراحی و عملکرد در UI,UX
  • گرافیک زیبا و چشم نواز اپلیکیشن
  • طراحی و دسترسی سریع و مناسب به فروشگاه ها و بخش ها
  • بخش آفرها و پیشنهاد های ویژه مشابه دیجی کالا
  • ثبت سفارش از فروشگاه های متوع به صورت همزمان
  • قابلیت مسیریابی و لوکیشن برای پیک ها و تحویل سفارش
  • بخش اخبارها ، رویدادها و بلاگ برای سئو
  • سیستم امتیازدهی و نظردهی جهت رضایت مشتری
  • قابلیت نوتیفیکیشن و اطلاع رسان به کاربران اپلیکیشن
  • بخش اسلایدر زیبا جهت فروش محصولات خاص

امکان ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا بر اساس طراحی و نیاز شما

یکی دیگر از خدمات شیناوب برنامه نویسی و کدنویسی اختصاصی میباشد . درصورتی که شما تمایل به طراحی و ساخت اپلیکیشن اختصاصی رستوران خود را دارید و یا قصد انجام شخصی سازی های خاص و امکانات خاص را دارید ، میتوانید از خدمات ما استفاده نمایید . در دنیای تکنولوژی ، داشتن نرم افزار موبایل از نیازهای اساسی و ضرروی هر کسب و کاری میباشد . امروزه رستوران های زیادی هستند که به طراحی اختصاصی اپلیکیشن خود پرداخته اند و اپلیکیشن با نام و لوگوی تجاری خودشان طراحی کرده اند . ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان فعلی فروشتان را چند برابر خواهد کرد .

فروشگاهی با هزاران فروشنده در قالب یک اپلیکینش به نام دیجی کالا

دیجی کالا فروشگاهی با قابلیت مارکت پلیس است. فروشگاه های اینترنتی MarketPlace به عنوان کامل ترین نوع از فروشگاه ها شناخته میشود. فروشگاه هایی نظیر eBay نیز از این قلم از فروشگاه ها می باشد. فروشگاه هایی با چندین فروشگاه در قالب یک اپلیکیشن که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. نوع جدیدی از فروشگاه های اینترنتی که رقیبی سرسخت برای فروشگاه های سنتی می باشد.فروشگاه هایی که علاوه بر تولید کنندگان باعث فروش محصولات تامین کنندگان نیز میگردند. فروشگاه های مارکت پلیس نیاز به انبار فیزیکی جهت نگهداری از کالا ها ندارد و از این رو صرفه جویی بسیار زیادی می شود. حتی نیاز به داشتن کالا هم ندارد تنها با گرد اوری فروشگاه های مختلف در سطح شهر شروع به فعالیت کنید و سپس فروشگاه خود را در سطح کشوری گسترش دهید. فروشگاه های موفق در این زمینه تعداد زیادی ندارند و شما با ایده و طرح های نوین خود برنده میدان باشید.

چرا طراحی اپلیکیشن

چرا از شینا وب جهت ساخت اپلیکیشن کمک بگیریم؟

چرا شیناوب ساخت اپلیکیشن اندروید ios

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و منحصر به فرد

مشاوره اختصاصی به صورت رایگان

عدم استفاده از CMS های بدون کیفیت اماده همانند ووکامرس

ایجاد پنل مدیریت اختصاصی و حرفه ای بدون پیچیدگی

ارائه پشتیبانی به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان

بیش از 150 نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید ios حرفه ای

امکان توسعه اپلیکیشن شما در هر زمان

هزینه ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس

هزینه طراحی اپلیکیشن چندفروشندگی

  • طراحی وب سایت مارکت پلیس
  • 23,000,000 تومان
  • مشاوره و سفارش
  • پکیج سئوی رایگان
  • طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
  • قابلیت اضافه کردن اپلیکیشن متصل به وب سایت در هر زمان
  • قابلیت ارتقا به چند شهری و چند فروشگاهی
  • چاپ فاکتور در فیش پرینتر
  • ساخت سایت با سئو داخلی قوی
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه و ...
  • قابلیت توسعه و اختصاصی سازی
  • طراحی سایت ریسپانسیو پیشرفته و زیبای فروشگاه
  • گزارش فروش به شکل تک محصولی و دسته بندی خاص
  • ماژول پیشنهادات ویژه پیشرفته
  • پشتیبانی 1 ساله رایگان
  • گالری تصاویر های پیشرفته
  • ثبت موقعیت مشتری در اپ با GPS
  • پیشنهادات ویژه زماندار
  • طراحی اپلیکیشن اندروید یا آی او اس مارکت پلیس
  • 44,900,000 تومان
  • مشاوره و سفارش
  • طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
  • تمامی امکانات اپلیکیشن فروشگاهی
  • ثبت موقعیت مشتری در اپ با GPS
  • قابلیت ارتقا به چند شهری و چند فروشگاهی
  • چاپ فاکتور در فیش پرینتر
  • تعریف مشخصه ها برای محصولات
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه و ...
  • قابلیت توسعه و اختصاصی سازی
  • کیف پول مجازی
  • گزارش فروش به شکل تک محصولی و دسته بندی خاص
  • ماژول پیشنهادات ویژه پیشرفته
  • اتصال به انواع درگاه بانکی
  • ارسال نوتیفیکیشن وضعیت های مختلف سفارش
  • ورود کاربر به حساب کاربری با پیام کوتاه
  • پشتیبانی 1 ساله رایگان
  • ساخت اپلیکیشن اندروید و سایت چند فروشگاهی مارکت پلیس
  • 54,900,000 تومان
  • مشاوره و سفارش
  • طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
  • طراحی Native
  • تنظیمات اولیه رایگان برای دریافت اینماد
  • طراحی فروشگاه حرفه ای
  • قابلیت ریسپانسیو بودن سایت
  • همگام بودن اپلیکیشن و سایت فروشگاه
  • تمامی امکانات اپلیکیشن فروشگاهی
  • قابلیت ارتقا به چند شهری و چند فروشگاهی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه و ...
  • قابلیت توسعه و اختصاصی سازی
  • کیف پول مجازی
  • ماژول پیشنهادات ویژه پیشرفته
  • پشتیبانی 1 ساله رایگان
  • اتصال به انواع درگاه بانکی
  • ثبت موقعیت مشتری در اپ با GPS
  • ورود کاربر به حساب کاربری با پیام کوتاه
  • ارسال نوتیفیکیشن از وضعیت های مختلف سفارش و ارسال notification دلخواه

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا توسط شیناوب چه قابلیت های خاص و بدون قابل رقابتی دارد؟

مشاهده قابلیت های خاص و پیشرفته شیناوب جهت طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی مشابه دیجی کالا میتوانید از صفحه ساخت اپلیکیشن های چند فروشگاهی مارکت پلیس دیدن فرمایید. به طور خلاصه برخی از قابلیت های سیستم های چند فروشگاهی به شرح زیر می باشد امکان تعریف بی نهایت فروشگاه توسط مدیریت اصلی اپلیکیشن فروشگاهی انجام می‌گیرد. هر فروشگاه در زمینه خاصی امکان فعالیت دارد برای مثال فروشگاه هایپر مارکت و سوپر مارکت در دسته فعالیت خود قابل فعالیت می باشد. فروشگاه مربوط به گوشت و مرغ در زمینه و دسته مربوط به خود قابلیت فعالیت دارند. در این صورت در اپلیکیشن یا وب سایت برای هرفروشنده یک سبد خرید جداگانه ایجاد خواهد شد که مشتری میتواند خرید خود را از هرکدام از فروشگاه ها تکمیل نماید .

فروشگاه ها امکان تعریف پیک های مربوط به فروشگاه خود را دارند البته لازم به ذکر است که در سیستم به دو حالت کلی می توان ارسال محصولات را انجام داد اولین حالت تعریف پیک مربوط به هر فروشگاه برای خود می باشد که در این صورت با ثبت سفارش در فروشگاه مربوطه مدیریت آن فروشگاه نسبت به انتخاب پیک جهت رسیدگی به آن سفارش را بر عهده دارد در حالت دوم پیک ها به صورت عمومی توسط مدیریت اصلی اپلیکیشن برای تمامی فروشگاه های زیرمجموعه قابل دسترس می باشد به این صورت که مدیریت اصلی اپلیکیشن پیک مربوط به رسیدگی به آن سفارش ها را امکان پذیر میسازد.

یکی دیگه از نگرانی ها و دغدغه های اپلیکیشن های فروشگاهی و مدیران فروشگاه‌های مجازی درباره موجودی انبار و ثبت کالا ها می باشد. شیناوب با توجه به تجربه ساخت بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن فروشگاهی از اهمیت ویژه این مسئله با خبر است برای حل این مشکل به دو راه حل اصلی امکان پذیر است. روش اول ثبت محصولات توسط فایل اکسل می باشد در این صورت هر فروشگاه در پنل اصلی مربوط به فروشگاه خود امکان تعریف و تنظیم فایل اکسل خود را دارد و با آپلود فایل اکسل مربوط به فروشگاه خود و کالاهای فروشگاه، به صورت خودکار بیش از ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ قلم جنس و کالا آپدیت، ثبت و به روز رسانی میگردند. این مسئله به خصوص برای فروشگاههای هایپر مارکت و سوپر مارکت اهمیت ویژه‌ای دارد. به دلیل تعداد اقلام بسیار زیاد در این فروشگاه ها به روزرسانی تک به تک موجودی انبار و تعداد کالاها امکان پذیر نمی باشد و کاری طاقت فرسا است. ولی با استفاده از فایل اکسل در عرض ۴، ۵ ثانیه امکان بروزرسانی بیش از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ قلم جنس به صورت خودکار امکان پذیر است .

روش دوم جهت به روز رسانی و ثبت محصولات جدید و موجودی انبار اتصال به نرم افزار حسابداری در فروشگاه می باشد توسط این قابلیت شما امکان اتصال فروشگاه به نرم افزارهای حسابداری را خواهید داشت و به صورت خودکار موجودی انبار مربوط به فروشگاه مغازه فیزیکی شما با فروشگاه آنلاین شما امکان پذیر است. به این صورت که با ثبت موجودی جدید، ثبت کالای جدید، به روز رسانی قیمت ها، عناوین کالاها، ثبت فاکتور جدید تمامی انبارها آنلاین و غیر آنلاین به صورت خودکار به شکل کاملاً متصل به هم و سینک شده امکان پذیر است. همچنین به صورت خودکار با ثبت فاکتور جدید در فروشگاه اینترنتی کاهش موجودی انبار در فروشگاه غیر آنلاین و آنلاین انجام خواهد گرفت.

و با چنین قابلیت های حرفه ای، یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه های اینترنتی در زمینه موجودی و ثبت کالاها از بین خواهد رفت.

هر فروشگاه در اپلیکیشن دیجی کالا و چند فروشندگی امکان تعریف موقعیت جغرافیایی خود را خواهد داشت. یکی از قابلیت های بسیار پیشرفته مربوط به اپلیکیشن های فروشگاهی برای مشتریان فروشگاه شما یافتن نزدیک ترین کالا ها در نزدیک ترین فروشگاه مربوط به هر کاربر توسط جی پی اس می باشد.مشتری شما با روشن نمودن جی پی اس تلفن همراه و موبایل خود نسبت به یافتن نزدیک ترین فروشگاه ها نسبت موقعیت فعلی خود امکان پذیر است.

همان طور که اشاره شد سود و منفعت در طراحی اپلیکیشن های مشابه دیجی کالا بسیار زیاد می باشد. مدیریت اصلی اپلیکیشن فروشگاهی امکان تعریف درصد پورسانت و همکاری با هر فروشگاه را دارد برای مثال برای فروش های فست فود و رستوران با توجه به درصد سود بالاتر امکان تعریف پورسانت بیشتر امکان پذیر است و به این صورت با ثبت هر سفارش در فروشگاه سوپر مارکت، رستوران و ... با توجه به درصد پورسانت تعریف شده از هر فروشگاه سود خود را دریافت نمایید.

فروشگاه امکان تعریف گالری تصاویر اسلاید ها مربوط به فروشگاه خود را دارد و هر کاربر با ورود به فروشگاه مربوطه تصاویر و گالری تصاویر مربوط به این فروشگاه را خواهد داشت.

یکی دیگر از مسائل بسیار مهم و حیاتی در طراحی اپلیکیشن های چند فروشگاهی مشابه دیجی کالا مسئله ساعت کاری هر فروشگاه است. تجربه ساخت چندین فروشگاه به صورت چند فروشگاهی ما به این مسئله کاملاً آگاه هستیم.برای حل این مشکل قابلیت های خاصی در نظر گرفته شده است برای مثال هر فروشگاه در پنل مدیریت مربوط به خود امکان تعریف روزهای کاری و ساعت کاری مربوط به هر روز را دارا می باشد. برای مثال با توجه به این که امکان تعریف چندین فروشگاه در زمینه رستوران و فست فود امکان پذیر است مشتری شما پس از ورود به بخش رستوران و سوپرمارکت لیستی از رستوران ها و سوپرمارکت های موجود در اپلیکیشن شما را مشاهده خواهد نمود. سپس با توجه به ساعات کاری تعریف شده و مشخص شده، امکان خرید از فروشگاه های باز را خواهد داشت.

یکی از دیگر ویژگی های خاص مربوط به طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا تعریف مرز ارسال رایگان برای هر فروشگاه می باشد به این صورت که هر فروشنده در پنل مخصوص به خود محله ها و هزینه ارسال مربوط به هر محل را مشخص می نماید و همچنین امکان تعریف هزینه مرزی رایگان را خواهد داشت و به این صورت در صورت ثبت سفارش مشتری و افزایش مبلغ فاکتور آنان بیش از مبلغ مرزی مشخص شده به صورت خودکار هزینه ارسال صفر می گردد .

یکی از قابلیت های کلیدی و بدون قابل رقابت شیناوب قابلیت طراحی اپلیکیشن مخصوص پیک می‌باشد. برای مثال اپلیکیشن مخصوص پیک امکان طراحی دارد که در ان اپلیکیشن مخصوص پیک های فروشگاه ها می باشند و به این صورت با ثبت سفارش جدید به صورت خودکار با تعیین پیک مربوطه نوتیفیکیشن در اپلیکیشن پیک برای آن راننده ارسال خواهد شد و همچنین مبلغ فاکتور و کالاهای دریافتی فروشگاه مربوطه جهت دریافت کالاها، و همچنین مقصد جهت تحویل سفارش به دست مشتری نیز برای راننده پیک قابل مشاهده و مسیریابی به صورت جی پی اس می باشد.

قابلیت دیگری نیز در بخش مدیریت و مشتری امکان پذیر است. به این صورت که در هر لحظه امکان مشاهده موقعیت لحظه ای پیک مربوط به تحویل سفارش امکان پذیر است که علاوه بر مدیریت فروشگاه، مشتری نیز امکان مشاهده موقعیت لحظه ای پیک مربوط را دارا می باشد.برای مثال با ثبت سفارش جدید و تحویل سفارش به پیک مشتری شما در اپلیکیشن فروشگاهی خود امکان مشاهده لحظه به لحظه موقعیت پیک تحویل دهنده سفارش را خواهد داشت.

قابلیت های کلی فروشگاه های آنلاین نیز در اپلیکیشن فروشگاهی شینا وب امکان پذیر است. برای مثال تعریف محصول با چندین قیمت متفاوت، قیمت پایین تر، بالاتر، قیمت فروش عمده و تعداد عمده فروشی، امکان چاپ فاکتور به صورت فیش پرینتر همانند فاکتورهای مربوط به فروشگاه های سوپرمارکت، امکان تعریف انواع بن های تخفیف برای مشتریان، امکان ورود با ارسال پیامک و تایید هویت کاربران همانند تلگرام، امکان ارسال نوتیفیکیشن جهت آگاه سازی کاربران اپلیکیشن از آخرین تخفیف ها و پیامهای خاص شما، امکان گزارش گیری های پیشرفته از سفارشات ثبت شده در تاریخ های مختلف وضعیت های سفارش، فیلتر سازی نسبت به ثبت سفارش از اپلیکیشن وب سایت اندروید و ios، امکان مشخص نمودن متن پیامک ها جهت ارسال به کاربران، امکان تعریف وضعیت های مختلف سفارش جهت رسیدگی، امکان مشاهده لیست تمامی کاربران و مشاهده لیست خرید های آنها و سابقه سفارشات، گزارش گیری از پرفروش ترین محصولات، پر خرید ترین کاربران و فعال ترین آنها، امکان تعریف مدیران مخصوص مدیریت اصلی اپلیکیشن فروشگاهی و تنظیم دسترسی های مختص به آنها و هزاران قابلیت دیگر از جمله قابلیت های خاص و ویژه کاربران و مشتریان شیناوب جهت راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا

شیناوب با فعالیت از سال 1387 و طراحی بیش از 300 اپلیکیشن خدماتی و فروشگاهی میباشد . یکی از مهمترین فعالیت های شیناوب طراحی اپلیکشین فروشگاهی میباشد . شما میتوانید وب سایت و اپلیکیشن فروشگاه خود را طراحی نمایید . اینترنت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بستری عالی جهت فروش کالاهای شما در دنیای امروز به وسعت جهان می باشد.

چرا طراحی اپلیکیشن

قابلیت اتصال اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی

همانطور که میدانید برای داشتن یک فروشگاه انلاین حرفه ای نیاز به بروزرسانی قیمت ها و موجودی ها خواهید داشت. در صورتی که سفارش اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت مشابه دیجی کالا داشته باشید باید ارتباط مستقیمی میان این سه ابزار وجود داشته باشد که در هر لحظه تمامی انبار و قیمت های شما بروز و مناسب باشند. در پنل مدیریت اختصاصی که در اختیار فروشگاه است و پنل با تمامی امکانات ویژه که در اختیار مالک فروشگاه اینترنتی است, به صورت خودکار با اعمال هر تغییری در قیمت ها و موجودی کالا ها تغییرات به صورت خودکار در اپلیکیشن ها و وب سایت اعمال میگردند.

در تمامی نمونه کارها و اپلیکیشن های طراحی شده توسط شیناوب این اتصال موجود می باشد. تغییرات به صورت انی و لحظه ای به صورت خودکار در اپلیکیشن و وب سایت بروزرسانی میگردند

توسعه سریع کسب و کار با فروشگاه های اینترنتی

همه ما از سرعت و پیشرفت تکنولوژی با خبر هستیم.امروزه تمامی افراد روزمره درگیر اپلیکیشن و دنیای اینترنت و تکنولوژی می باشند. کاربران با کمک اینترنت موفق به رفع اکثر نیاز های خود می باشند و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا میکنند. با توجه به رشد سریع فروشگاه های مجازی و خرید های اینترنتی داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نیاز واقعی است. در صورتی که میخواهید از رقیب های خود عقب نمانید پیشنهاد ما به راه اندازی سریع فروشگاه حرفه ای می باشد. یکی از عوامل موثر در رشد کسب و کار اینترنتی شما طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می باشد که قابلیت فروش کالا ها و اجناس خود را به تمامی ایران و جهان فروش نمایید. شیناوب میانبر هایی برای شما جهت توسعه سریعتر اپلیکیشن فروشگاهی شما در میان مردم در نظر گرفته است. ابزارهای خاص و بدون قابل رقابت که با سفارش شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت و برگ برنده ی شما در دنیای پر رقابت امروز خواهد بود. پیشنهاد ما مشاهده نمونه کارهای شیناوب جهت اطمینان از صحت صحبت ها و موارد اعلام شده ما می باشد.

طراحی اپلیکیشن موبایل جهت رشد سریع در بازار

از گذشته تا به امروز با تحول و پیشرفت تکنولوژی کاربرانی که سریعتر خود را با رشد سریع آن همراه میکنند برنده میدان ها خواهند بود. خرید به روش سنتی به شکل با اهمیتی در حال افت می باشد و قطعا کاربرانی که با دید بازتر و سریعتر اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نمایند برنده این میدان خواهند بود. فروش سنتی با سرعت هر چه بیشتر در حال از دست دادن قدرت خود در برابر فروش انلاین و مجازی می باشد.دیجی کالا از جمله اپلیکیشن های موفق در زمینه فروش های اینترنتی می باشد. موفقت دیجی کالا به دلیل عملکرد سریع در بروزرسانی و ایجاد اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی بود. با راه اندازی اپلیکیشن در زمانی کوتاه توانست مخاطبان زیادی را جذف کسب و کار خود نماید. امروزه کاربرانی که قصد راه اندازی فروشگاه انلاین را دارند باید خدماتی و ایده های نو در سر داشته باشند. ایجاد تغییر و موفقت در فروش بسته به تلاش شما خواهد داشت. خوشبختانه طراحی اپلیکیشن توسط شیناوب قدرت عالی در اختیار شما قرار میدهد برای مثال شما هیچ محدودیتی در ایجاد و پیاده سازی ایده های خود جهت داشتن فروشگاهی با قدرت دی جی کالا نخواهید داشت. پیاده سازی ایده های شما از هر جنبه ای امکان پذیر است.پیشهاد ما دریافت مشاوره اختصاصی از تیم حرفه ای شیناوب می باشد.

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

به صورت کلی اپلیکیشن های فروشگاهی به چندین شکل قابل دسترس است. از جمله عواملی که در هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی تاثیر گذار است بحث پلت فرم های مورد نیاز است. به عنوان مثال شما میتوانید سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت فروشگاهی را به شکل پکیجی کامل داشته باشید و یا میتوانید به صورت مجزا بر اساس نیاز خود پلت فرم های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

یکی از موارد دیگر که در هزینه طراحی اپلیکیشن دیجی کالا تاثیر گذار است نیاز ها و شخصی سازی های شما می باشد. به دلیل طراحی فروشگاه اینترنتی دست نویس و کد نویسی اختصاصی تیم شیناوب هر گونه نیاز های شما را برای قابلیت های خاص و ویژه شما قابل انجام می باشد.

از جمله عوامل دیگری که بر هزینه تاثیر گذار است به ماژول ها و ابزارهای حرفه ای که مخصوص فروشگاه های اینترنتی اماده سازی شده اند میتوان اشاره کرد. شما میتوانید از میان ابزارها و ماژول های فروشگاهی که به صورت حرفه ای سازی فروشگاه های اینترنتی شیناوب اماده سازی شده اند سفارش دهید و به این صورت فروشگاهی حرفه ای در سطح Digikala داشته باشید.

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

برخی امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب


طراحی اختصاصی
افزودن نامحدود محصول و دسته بندی
گزارشات فروش و سود
ورود و عضویت با پیامک
ایجاد بن و کوپن تخفیف
جستجوی پیشرفته ( صوتی و بارکدخوان )
فروش تکی و عمده
گزارشات انبار و اعلان های مختلف
درج نظر و امتیاز
پیامک اعلان وضعیت های مختلف سفارش
ایجاد پروفایل هر مشتری
اتصال به تمامی درگاه های پرداخت
تعریف واحد کالا و واحد پولی
امکان سفارش محصولات وزنی
روش پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و ..
تعریف انواع روش ارسال
تعریف محله ها و هزینه های ارسال متفاوت
امکان محاسبه وزنی محصولات برای ارسال پست
تعریف ساعات کاری مختلف
ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (رایگان)
امکان ارسال پیامک گروهی و اعلان
تعریف ویژگی و پارامتر برای محصولات
تعریف محصولات فروش ویژه
تعریف پیشنهادات ویژه به همراه تایمر معکوس
امکان فروش عمده و جزئی
تعریف ردیف های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه
قابلیت تعریف انواع بنرهای تبلیغاتی
ثبت موقعیت مشتری روی نقشه
قابلیت هشدار موجود شدن ، فروش ویژه برای هر محصول
نمایش سابقه سفارش ها به همراه جزئیات
امکان تعریف لیست خرید
قالب ریسپانسیو اختصاصی برای سایت
عدم استفاده از فروشگاه ساز آماده
تعریف محدودیت خرید برای هر کالا و هر مشتری
تعریف نقطه سفارش برای محصولات
مدیریت تصاویر و ایجاد نقشه سایت
امکان فروش کالای مجازی
امکان وبلاگ در سایت و اپ
امکان فیلتر سازی و مرتب سازی
قابلیت چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر معمولی)
توسعه و تغییرات به دلیل دست بنویس بودن
پشتیبانی 1 سال رایگان
عدم لایسنس سالانه و بدون نیاز به تمدید
امکان انتشار اپ اندروید در بازار و گوگل پلی
مشاهده بیش از 200 امکان و قابلیت دیگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب

طراحی اپلیکیشن دیجیکالا

در بین تمام روش های خرید اینترنتی ، تلفن های هوشمند بهترین گزینه هستند . ساخت اپلیکیشن دیجیکالا مزیت های ویژه ای دارد ، همه ما با این فروشگاه کار کردیم ، اکثر ما با اپلیکیشن دیجیکالا هم کار کردیم ، برای همین نحوه کار و روش استفاده از ان را به خوبی بلد هستیم ، همین امر برای هزاران نفر دیگر هم به صورت صدق میکند . دسترسی سریع به حساب کاربری ، افزودن به سبد خرید ، تکمیل مراحل خرید ، جستجو محصولات ، دسته بندیها ، فیلتر کردن محصولات ، مشاهده تصاویر و نظرات ، اینها بخش هایی از یک فروشگاه اینترنتی هستند که بالاترین میزان اهمیت را دارد .
با طراحی اپلیکیشن دیجی کالا این امتیاز را به مشتریان خود میدهید که بتوانند به سادگی تمامتر به محصولات شما دسترسی پیدا کنند . قطعا خرید کردن با یک کامپیوتر خیلی وقت گیر تر و زمان برتر هست تا اینکه یک نفر همان لحظه از طریق تلفن همراه خود و از طریق اپلیکیشن خرید خود را تکمیل کند. از این رو ساخت اپلیکیشن دیجی کالا برای توسعه برند و افزایش میزان فروش اهمیت بسیار زیادی دارد .
در طراحی اپلیکیشن خرید بهتر است موارد زیر را مورد توجه قرار دهید به خصوص اگر در شروع کار هستید :

  1. رابط کاربری زیبا ، ساده و روان 
  2. رنگ بندی صحیح و زیبا و عدم استفاده از تعداد زیاد رنگ 
  3. قرار گرفتن محصولات فروش ویژه و زمان دار به صورت روزانه 
  4. امکان فیلتر کردن محصولات 
  5. امکان ایجاد ردیف های دلخواه به همراه تصاویر و محصولات دلخواه 
  6. امکان ایجاد نظرسنجی و ثبت نظر توسط مشتری ها 
  7. امکان مشاهده تصاویر محصول از زوایای مختلف 
  8.  فروش محصولات به قیمت مناسب 

 

اینها تنها بخشی از مواردی هست که برای ساخت اپلیکیشن دیجیکالا باید رعایت کنید . خیلی امکانات دیگر هم برای داشتن اپلیکیشن حرفه ای باید مورد توجه قرار بگیرد . جهت مشاهده امکانات بیشتر به بخش امکانات اپلیکیشن فروشگاه مراجعه نمایید . 

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشنده

ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران

طراحی اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش میوه جات و سبزیجات

ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش ملک

طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی

کیفیت بالای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروش لباس و پوشاک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

چرا نه به ووکاممرس

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب

ساخت فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش کیف و کفش

طراحی اپلیکیشن فروش قهوه و لوازم کافی شاپ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ساعت

طراحی اپلیکیشن اندروید IOS

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری



سوال های متداول طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا | ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

ایا امکان مشاهده نمونه کارها امکان پذیر است و همچنین مشاهده نسخه دمو؟
بله جهت اطمینان شما از کیفیت و کارایی امکان مشاهده نمونه کارها در وب سایت شیناوب امکان پذیر است. همچنین امکان مشاهده دمو و نسخه آزمایشی از اپلیکیشن ها نیز امکان پذیر است.
پشتیبانی شیناوب برای پروژه ها به چه صورت است؟
از زمان راه اندازی پروژه به مدت 1 سال پشتبانی کاملا رایگان خواهید داشت و در تمامی مراحل کار شیناوب لحظه به لحظه در کنار شما خواهد بود.
آیا امکان ساخت اپلیکیشن با ایده ها و سلیقه مشتری امکان پذیر است؟
بله قطعا. با توجه به دست نویس بودن اپلیکیشن های طراحی شده, امکان اعمال تغییرات, ایده ها و سلیقه شما کاملا امکان پذیر می باشد.
به چه صورت از کیفیت و کارایی اپلیکیشن های تولیدی شیناوب اطمینان خاطر حاصل نماییم؟
شیناوب با سابقه فعالیت از سال 1387 و طراحی بیش از 150 اپلیکیشن فروشگاهی که نمونه های ان در وب سایت موجودی می باشد تضمین کیفیت و عملیاتی بودن اپلیکیشن ها را برای شما انجام میدهد.
تعرفه و هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا به چه صورت می باشد؟
هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا بسته به موارد درخواستی شما متفوات می باشد که در سایت قابل مشاهده است.
تقی
سلام در اپلیکیشن دیجی کالا امکان فروش ویژه و زمان‌دار نیز وجود دارد. آیا در اپ شما هم این قابلیت امکان پذیر است؟
سینا
سلام. بنده نیاز به اپلیکیشن با قابلیت های مشابه دیجی کالا دارم ولی یکسری ایده های جدید و اختصاصی خودم را هم دارم که نیاز دارم در اپ فروشگاهیم ایجاد بشه.ایا تیم شما چنین امکانی را دارند؟
درود و روز بخیر. بله با توجه به اینکه در اپلیکیشن دیجی کالا این قابلیت موجب فروش های بسیار قوی تر در اپ شده است شیناوب در ساخت اپ مثل دیجیکالا به این نکته توجه کرده است و قابلیت ثبت محصول ها به شکل فروش ویژه و زماندار را امکان پذیر کرده است. با چند کلیک ساده در مدیریت و بدون نیاز به اپدیت اپلیکیشن میتوانید محصول های خود را به شکل زماندار و به شکل فروش ویژه به فروش بگذارید.
سلام و وقت بخیر. با توجه به اینکه تمامی اپ ها و CMS های تولیدی شیناوب به صورت کاملا دست نویس و با برنامه نویسی از 0 تا 100 توسط ما انجام گردیده است تمامی نیاز های شما و ایده های بکر و جدید شما میتواند در ساخت اپلیکیشن مورد استفاده و ثبت قرار گیرد. هیچ محدودیتی در ایجاد و اعمال تغییرات برای ما وجود ندارد و هر زمان میتوانید انها را به اپ خود اضافه نمایید.
رضا
سلام. من نیاز دارم که وب سایت کاملا مشابه با دیجی کالا طراحی کنید برام. ایا چنین امکانی را دارید؟
سلام و روز بخیر. ببینید 2 مبحث کلی و متفاوت در مورد طراحی وب سایت مشابه دی جی کالا مد نظر است. یکی از نظر ظاهری و در واقع قالب سایت مشابه دیجی کالا است و دیگری از نظر قابلیت ها و امکانات فروشگاه. البته فروشگاه فعلی ما با قابلیت های پایه ای تقریبا تمامی امکانات دیجی کالا را شامل میگردد که میتوانید در قسمت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی لیست امکانات پایه ای را مطالعه و مشاهده نمایید. در مورد ظاهر و قالب وب سایت هم مشکلی نیست و میتوانید از تمامی امکانات به شکل عالی بهره مند شوید و امکان ساخت وب سایت مشابه دیجی کالا برای ما کاملا امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های بیشتر با ما تماس بگیرید.
مسعود
سلام و روز بخیر. بنده قصد راه اندازی اپلیکیشن مثل دیجی کالا را دارم. سوالم این هست که ایا امکان انتشار اپلیکیشن طراحی شده در گوگل پلی نیز امکان پذیر است؟
سلام و تشکر. بله با توجه به رعایت تمامی موارد کیفیتی و استانداردهای مورد نیاز برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی تمامی اپلیکیشن های تولیدی شیناوب امکان انتشار را دارا هستند. کار انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی توسط ما برای شما انجام میگیرد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
علی
سلام ... ساخت برنامه مثل دیجی کالا توسط تیم شما انجام میشود ؟ البته نیاز به بخش فروشندگان مختلف نیست و تنها تک فروشگاهی کافی است
سلام. بله امکان ساخت برنامه مثل دیجی کالا امکان پذیر می باشد که در صورت نیاز شما به صورت تک فروشگاهی باشد. امکان طراحی به صورت چند فروشگاهی نیز امکان پذیر هست.

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.984/5 (7 Review)
whatsapp