۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس | شیناوب

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

همانطور که می دانید فروشگاههای اینترنتی روز به روز در حال محبوب تر شدن در میان جامعه ایرانی میباشد. طیف گسترده از مردم و اقشار مختلف جامعه روی به استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی آوردن و دلیل این امر به دلیل امکانات و ویژگی‌های گسترده در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای می باشد. طراحی فروشگاه اینترنتی قابلیت های گسترده ای را برای انواع کسب و کار ها به ارمغان آورده است.افراد با مشغله مربوط به خود امکان ایجاد فروشگاه آنلاین را دارد که در تمام مدت شبانه روز به کار خدمات رسانی و سرویس دهی به مشتریان خود را دارد. با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس از مزیت ساخت فروشگاه آنلاین خود با مزایای و ایده های نو و بکر خود توانایی ایجاد فروشگاه های حرفه ای را خواهد داشت. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به منظور ارائه خدمات و محصولات بدون هیچ محدودیتی از نظر زمانی و مکانی میتواند ابزاری مناسب جهت فروش کالاهای شما و خدمات محصولات شما به طیف وسیعی از کاربران جدید باشد. شینا وب با ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی دست نویس و تجربه ساخت بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن فروشگاهی و سابقه فعالیت از سال ۱۳۸۷ تجربه و تخصص لازم و ارزشمندی در زمینه ی ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای دارد و می‌تواند فرصت‌های بسیار مناسبی جهت گستردگی کسب و کار شما را با راه اندازی فروشگاه های اپلیکیشن های حرفه ای امکان پذیر سازد.

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و دست نویس چیست؟

منظور از طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی دست نویس منظور از عدم استفاده از سیستم های آماده و با کیفیت پایین همانند ووکامرس پرستاشاپ و وردپرس می باشد. متاسفانه اکثر شرکت های برنامه نویسی به دلیل عدم دانش و لازم کافی برنامه نویسی روی به استفاده از چنین سیستم هایی می آورند. این سیستم ها به دلیل سادگی در راه اندازی و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و صرفاً با سرهم بندی چند افزونه ایجاد می شود و متاسفانه از کیفیت و سرعت بسیار پایینی برخوردار هستند به صورتی که با گذشت چند مدت با مشتریان ناراضی مواجه خواهید بود.

از نمونه فروشگاه های حرفه ای دست نویس میتوان به تروب اشاره کرد. شینا وب برای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای از کد نویسی دست نویس استفاده می کند. و به این صورت کیفیت و کارایی اپلیکیشن های ساخته شده و فروشگاه آنلاین بسیار بالا و با ارزش میباشد. ما امکان ایجاد فروشگاه هایی را خواهیم داشت که کارها و پروژه های بسیار قدرتمند, پرکیفیت و حرفه ای می باشند. یکی از مزیت‌های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس میباشد که شما میتوانید تمامی ایده ها نوآوری‌های شما را چه در اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت فروشگاه اینترنتی پیاده سازی نماییم. با استفاده از کد نویسی دست نویس برای اپلیکیشن های فروشگاهی خود می توانید لذت سرعت بالای گذاری و استفاده از اپلیکیشن بهره مند شوید. همچنین می توانید از ابزارها و ماژول های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به صورت پیش فرض قابل استفاده می باشد نیز بهره مند شوید.

ویژگی های ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای چگونه است؟

برای اینکه بتوانیم فروشگاه آنلاین حرفه ای جهت رقابت با فروشگاه های اینترنتی دیگر ایجاد نمایید لازم است که یک سری از ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم یک سری نکات و ویژگی‌های اساسی و مزیت های رقابتی را در درون نرم افزار موبایل خود قرار دهید.شیناوب به شما کمک می‌کند که با پیاده سازی دقیق و حرفه ای این ابزارها و امکانات موجب جلب رضایت و توسعه کسب و کار خود شوید. شینا وب با داشتن تیمی متخصص و باتجربه و بیش از ۱۵۰ نمونه اپلیکیشن ارزشمند می تواند بهترین ایده ها و کیفیت ممکن در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه‌ای را به شما ارائه نمایند. مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود پرداخت می کنید در مقایسه با مزایا و قابلیت های بدون رقابت که در اختیار شما قرار می گیرد مقرون به صرفه می باشد. با استفاده از مزایا و ابزارهای که شینا وب در اختیار شما قرار خواهد داد به سود آوری چند برابر نسبت به هزینه پرداخت شده خواهید رسید. در ادامه به ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای بیشتر می پردازیم.

چرا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس

جستجوی پیشرفته کالا.

کاربران با انواع و اقسام ابزارهای موجود در اپلیکیشن حرفه ای می‌توانند در میان تنوع بسیار زیاد کالا های فروشگاه های اینترنتی به جستجو و یافتن کالای مورد نظر خود اقدام نمایند. داشتن ابزارهای همانند جستجوی صوتی،بارکد خوان،فیلتر بندی های متفاوت از نمونه ابزارهای جستجو می باشد.

کد نویسی دست نویس و با کیفیت

لازمه داشتن یک اپلیکیشن با کیفیت دستنویس و سرعت بالا نیازمند کد نویسی اختصاصی برای اپلیکیشن بخش سرور آن می باشد. شیناوب با بهره گیری از آخرین تکنولوژی برنامه نویسی نیاز شما جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس را براورده میکند.

دسته بندی های متنوع و حرفه ای

با توجه به تعداد و اقلام بالای کالاها در فروشگاه های اینترنتی ایجاد دسته بندی های مناسب و منظم نوشته بسیار با اهمیتی است که موجب رضایتمندی کاربران وب سایت و اپلیکیشن از فروشگاه شما می گردد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با ظاهری جذاب

با مشاهده نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن می توانید از انواع راه های مختلف طراحی شده دیدن نمایید و همچنین می توانید با توجه به دست نویس بودن طراحی اپلیکیشن فروشگاهی،ظاهر و قالب مورد نظر خود را که برای وب سایت و چه برای اپلیکیشن سفارش دهید.

قابلیت ایجاد امکانات, ابزارها و ایده های شما

یکی از مزیت های مهم ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس امکان برنامه نویسی ابزارها و امکانات شما به شکل حرفه ای می باشد. در واقع هر ایده و فکری در نظر شما برای طراحی اپلیکیشن باشد برای ما قابل برنامه نویسی و برای شما قابل استفاده می باشد.

پشتیبانی حرفه ای

پشتیبانی یکی از لازمه ها و ویژگی های مهم طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد. پشتیبانی مناسب موجب ایجاد رضایت, اعتماد و اطمینان خاطره طرفین خواهد بود.

ایجاد محصولات و کالاها با محتوای عالی

شما باید برای کالاها و محصولات خود محتوای مناسب ایجاد نمایید. یکی از جنبه های طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای داشتن محتوای مناسب و تاثیر گذار برای مخاطب شما میباشد.

امنیت بالای سایت و اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دستنویس به دلیل عدم استفاده از افزونه های سورس باز و در واقع کد نویسی توسط برنامه نویسان حرفه ای شینا وب امنیت اپلیکیشن وب سایت فروشگاهی خود را به بالاترین سطح قرار دهید.

تبلیغات و برندینگ

قطعا با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای میتوانید از رقبای خود با استفاده از ابزارها و ماژول های خاص شیناوب جلو تر بزنید و برند و نام تجاری خود را به گوش همگان برسانید.

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

چرا بهتر است به طراحی اپلیکیشن حرفه‌ای دست نویس اقدام کنیم

ساخت اپلیکیشن دست نویس به دلیل مزایای بسیار زیادی که برای مالکان اپلیکیشن دارد بسیار با اهمیت است. کسانی که به خرید اپلیکیشن فروشگاهی غیر دست نویس همانند طراحی اپلیکشین اندروید ووکامرس و پرستاشاپ اقدام می کنند با مشکلات زیادی مواجه می شود. فرض کنید فروشگاه های دارید که در آن امکان اعمال هیچگونه شخصی سازی و تغییراتی را ندارید. فرض کنید یک سری ایده های بک که برای گستردگی کار شما و جذب مشتری‌های جدید کاربردی می باشد را در ذهن خود دارید ولی نمی توانید این ایده ها را در اپلیکیشن فروشگاهی خود اعمال کنید. این یکی از مشکلات طراحی اپلیکیشن به صورت غیر دست نویس می باشد.

ساخت اپلیکیشن دست نویس علاوه بر این که دست ما و برنامه نویس در انجام تغییرات و ایده های بکر شما جهت گستردگی کسب و کار و جذب طیفی جدید از مشتری ها قابل انجام است،از نظر سرعت اجرای اپلیکیشن و عملکرد آن نیز بسیار تاثیرگذار است. کسانی که از اپلیکیشن های همانند ووکامرس استفاده کرده باشند در جریان این موضوع هستند که متاسفانه به دلیل سنگینی استفاده از افزونه ها و ماژول های بسیار زیاد برای اتصال اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس نیاز است با افت سرعت به خصوص پس از گذشت چندین ماه استفاده مواجه خواهند بود. این مشکل در استفاده از سیستم های دست نویس طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای امکان پذیر نمی باشد. با توجه به اینکه اپلیکیشن های دست نویس با توجه به نیاز مشتری و به صورت اختصاصی کدنویسی می شود با مشکلات نظیر سرعت و همچنین مشکل هک شدن مواجه نیستند.

پس در صورتی که نیاز به ساخت اپلیکیشن حرفه‌ای دارید که بتوانید فروش داشته باشید و کالاهای خود را مشتری مداری و به صورت کارآمد سود ساز به فروش برسانید پیشنهاد می کنیم قطعاً از اپلیکیشن فروشگاهی دست‌نویس استفاده کنید. شیناوب با داشتن تیم متخصص برنامه نویسان تمامی اپلیکیشن ها و وب سایت های خود را به شکل کاملا دست نویس از صفر تا صد کد نویسی می نماید.

قیمت-طراحی-اپلیکیشن-اندروید

برخی از قابلیتهای شینا وب در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه‌ای دست نویس چیست

به صورت کلیه شیناوبطی چندین سال یک سری ابزارها و ماژول های حرفه ای جهت استفاده در اپلیکیشن های حرفه ای برای شما در نظر گرفته است. این ابزارها چندین سال تجربه و برنامه نویسی می باشد قطعات جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای مورد نیاز شما می باشد. در ادامه به برخی از این ابزار ها که در ساخت فروشگاه اینترنتی دست نویس استفاده شده اند می پردازیم.

طراحی فروشگاه حرفه ای نیازمند داشتن ابزارهای حرفه ای نیز می باشد که شیناوب می تواند آنها را در اختیار شما قرار دهد. در ابتدا از ابزارهای کاربردی در ساخت فروشگاه اینترنتی اشاره می کنیم و سپس ابزار های حرفه ای تر توضیح میدهیم.

قسمت مدیریت کامل و پیشرفته پنل مدیریت که البته پنل مدیریت به دلیل دست نویس بودند هیچگونه سختی و پیچیدگی در استفاده در آن وجود ندارد که بر خلاف پنل های مدیریت مربوط به سیستم های آماده تنها ترجمه شده سیستم های خارجی می باشند و همانند ووکامرس مناسب راه اندازی اپلیکشین فروشگاهی نیست. امکان ایجاد انواع دسته بندی های مختلف و مرتب سازی و به همراه تصویر کوچک شده برای هر دسته بندی،امکان ایجاد بی نهایت محصول،ایجاد انواع قیمت‌ها برای محصولات مانند قیمت پایین تر از قیمت روی جلد قیمت فروش به همکار قیمت برای عمده فروشی تعداد عمده فروشی،امکان اختصاص فیلترسازی های خاص همانند رنگبندی سایزبندی به همراه انبار و افزایش قیمت آنها،طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای با قابلیت ایجاد انواع گالری تصاویر پیشنهادات ویژه برای اپلیکیشن فروشگاهی را چه در وب سایت به صورت مجزا،امکان ایجاد انواع پیک و محلات تحویل سفارش،ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دستنویس با قابلیت ایجاد پیشنهادات ویژه و تایمر دار همانند طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا قابلیت ایجاد مرز پستی رایگان سرای محلات که به صورت خودکار با افزایش قیمت سفارش مشتری از مبلغ مشخص شده هزینه ارسال به صورت رایگان می گردد.

امکان تعریف کالاهای مجازی با قابلیت دانلود در اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای،امکان ارسال پیامک اس ام اس به کاربران موجود در اپلیکیشن وب سایت،قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به کاربران،قابلیت مشاهده جزئیات کامل سفارش چاپ فاکتور مشتری به صورت فیش‌پرینتر همانند فاکتور های سوپرمارکتی،قابلیت ایجاد تاریخ انقضا برای محصولات و هشدار با نزدیک شدن به تاریخ انقضای محصولات در پنل مدیریت به صورت خودکار،قابلیت ایجاد انواع برند و فیلتر سازی آنها،تعریف انواع وضعیت های سفارش مانند تحویل پیک تحویل به مشتری انصراف داده شده و غیره در پنل مدیریت و همچنین امکان تعریف نمودن و فعال سازی ارسال پیامک و متن پیامک برای مشتری با قرارگیری سفارش در وضعیت مشخص شده،قابلیت امتیاز دهی و نظردهی در اپلیکیشن و وب سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای و تایید نظرات کاربران در قسمت مدیریت برای نمایش،امکان مشاهده لیست کاربران و اعضا مشاهده سابقه خرید مشتریان،قابلیت مقایسه محصولات اضافه به علاقه مندیها،ایجاد ردیف های افقی جهت نمایش پر تخفیف ترین محصولات، پرفروش ترین محصولات ،جدیدترین محصولات و غیر در اپلیکیشن و وب سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای،قابلیت ایجاد وبلاگ حرفه ای در پنل مدیریت و همچنین بخش مربوط به ثبت آخرین خبرها،قابلیت ایجاد انواع بن های تخفیف همان نقره طلایی و غیره و همچنین امکان مشخص نمودن درصد تغییر حداقل مبلغ خرید و حداکثر مبلغ اعمال تخفیف برای بن‌ کد ها، قابلیت تعریف درصد مالیات به صورت خودکار در فاکتورهای مشتری اعمال می گرد،ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی حرفه ای امکان تعریف انواع روش های پرداخت و اتصال به انواع درگاه های بانکی،داشتن استاندارد لازم وب سایت فروشگاه اینترنتی جهت دریافت اینماد،سیستم کش خودکار تصاویر جهت افزایش سرعت وب سایت و اپلیکیشن،قابلیت کاهش اندازه تصاویر و کاهش حجم تصاویر در پنل مدیریت به صورت خودکار جهت راحتی کار شما،قابلیت تهیه خروجی اکسل از کالاها مشتریان و بخش های مختلف،قابل تعریف قسمت پیگیری سفارش و با کد رهگیری برای مشتریان،قابلیت نمایش سوابق خرید مشتری در اپلیکیشن وب سایت فروشگاهی،مرتب سازی محصولات در دسته بندی ها با انواع روش ها،امکان تعریف جدول برای وارد کردن مشخصات فنی محصولات مانند قسمت مشخصات فنی در دیجی کالا،ایجاد لیست خرید مشتریان و هزاران قابلیت دیگر که بهگرای طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی حرفه ای مورد نیاز شما میباشد توسط شینا وب برای شما در نظر گرفته شده است. ابزارهای دیگر جهت استفاده شما نیز در نظر گرفته شده است که می توانید در صفحه امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی آنها را مطالعه نمایید.

یکی از نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای اطلاع رسانی شما از سفارشات جدید می باشد.اعلام سفارشات جدید به چندین صورت برای مشتریان استفاده کننده از اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی شینا وب قابل دسترس است. در حالت اول در پنل مدیریت به صورت خودکار با ثبت شدن سفارش جدید پنجره پاپ آپ و آلارم جهت اطلاع رسانی به شما باز می گردد که در آن جزئیات از سفارش و مبلغ قابل مشاهده است که به صورت خودکار و همزمان با نمایش این پاپ آپ صدای از بلندگو نیز پخش میگردد. در روش دیگری که جهت اطلاع رسانی به مالک ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دستنویس اطلاع رسانی می گردد استفاده از پیامک می باشد که به صورت خودکار برای شماره های تعریف شده در پنل مدیریت با ثبت سفارش جدید پیامک و اس ام اس حاوی جزئیاتی از سفارش و اطلاع رسانی شما از سفارش جدید ارسال میگردد. در صورت نیاز قابلیت اتصال به پنل تماس خودکار نیز قابل انجام است و به راحتی با ثبت سفارش جدید به صورت خودکار برای شماره های تعریف شده از طرف پنل مدیریت با شما تماس تلفنی گرفته خواهد شد.

سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

آیا طراحی سایت فروشگاهی نیز برای داشتن فروشگاه اینترنتی حرفه ای انجام شده است

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای علاوه بر نیاز شما برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای شما نیازمند طراحی سایت فروشگاهی نیز می باشد. وب سایت فروشگاهی طراحی شده کاملاً متصل به اپلیکیشن فروشگاهی شما می باشد و به این معنا که با ثبت نام مشتری شما در اپلیکیشن به صورت خودکار آن مشتری در وب سایت نیز امکان دسترسی را خواهد داشت و حساب کاربری مشتریان و پروفایل آنها کاملاً سینک شده و یکسان می باشد. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس به همراه وب سایت پنل مدیریت دست نویس است و در کل نه برای وبسایت و برای اپلیکیشن از سیستم‌های آماده استفاده نشده است. شیناوب به داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای برای شما بسیار اهمیت می‌دهند و به همین دلیل از سیستم های پر نقص با عملکرد پایین استفاده نمی کند و تمامی برنامه نویسی های انجام شده به شکل دست نویس می باشد.

لازم به ذکر است که برای طراحی سایت فروشگاهی سئو بهینه رعایت شده است تمامی موارد استفاده به صورت خودکار برای وبسایت شما در نظر گرفته شده است. علاوه بر سئو طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا که به صورت خودکار وب سایت فروشگاهی شما با انواع اندازه های دستگاه های تلفن های هوشمند و تبلت ها خود را بهینه کرده و قالب و ظاهری جذاب جهت استفاده بهینه و کاربر پسند برای کاربران شما را به ارمغان می آورد.

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

ابزار های دیگر جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاه دست نویس چیست

قابلیت های دیگری جهت طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دستنویس نیز امکان پذیر است. یکی از ابزارهایی که در طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت و هایپر مارکت اینترنتی بسیار کاربردی باشد لیستی از محصولات که به شکل عکس برداری شده و حرفه ای به همراه نام و دسته بندی می باشند است. شیناوب برای حل مشکل ۳۲۰۰ محصول سوپرمارکتی آماده استفاده در فروشگاه اینترنتی را برای شما آماده سازی کرده است که می توانید به صورت رایگان استفاده نمایید. ماژول جهت ثبت موقعیت مشتری که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید و کاری که این ابزار برای شما انجام می دهد این است که به صورت خودکار موقعیت ثبت سفارش مشتری را توسط جی پی اس تلفن همراه آنها دریافت می‌کند و در فاکتور ثبت می نماید. موقعیت ثبت شده به صورت خودکار می‌تواند در اپلیکیشن مخصوص به پیک و در پنل مدیریت نمایش داده بشود.

یک ابزاری که بسیار پر کاربرد در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای مورد نیاز می باشد, فعال سازی حساب کاربری با پیام کوتاه است. استفاده از این افزونه به شما کمک می کند که جلوی کاربران تقلبی و فیک را بگیرید و از عضویت انها جلوگیری نمایید. به دو صورت می توانید از این ابزار استفاده نمایید در حالت اول به شکل تلگرامی باشد همانطور که میدانید در تلگرام با وارد کردن شماره همراه به صورت خودکار پیامک برای شما ارسال میگردد اپلیکیشن آن را خوانده و خودکار به حساب کاربری شما تایید می گردد. حالت دوم پیامک برای مشتری ارسال می شود و کد تایید توسط مشتری به شکل دستی در قسمت ثبت نام جهت احراز هویت وارد و تایید میگردد. این ابزار را می توانید در طراحی فروشگاه اینترنتی خود نیز استفاده نمایید.

استفاده از کیف پول یک لازم جهت ساخت اپلیکیشن اندروید ios فروشگاه حرفه ای می باشد. استفاده از این ماژول میتوانید کیف پول مجازی را در اختیار کاربران خود قرار دهید که با شارژ این کیف پول از طریق درگاه بانکی مربوط به سایت شما حساب کیف پول کار برای شما در اپلیکیشن وب سایت به صورت خودکار افزایش یافته و می تواند در سفارشات خود از موجودی آن برای ثبت سفارشات استفاده نمایند. این افزونه خیلی کار را برای ثبت سفارشات جدید آسان‌تر می‌کند و قطعاً لازمه داشتن این ابزار در اپلیکیشن و فروشگاه اینترنتی حرفه ای انکار ناپذیر است. البته در پنل مدیریت برای تمامی کاربران امکان مشاهده تمامی تراکنش ها و کاهش و افزایش آن ها را برای هر کاربر خواهید داشت و همچنین امکان شارژ کیف پول کاربران را علاوه بر استفاده از پرداخت آنلاین و درگاه های بانکی میتوانید آن را به شکل دستی نیز افزایش اعتبار دهید.

در صورتی که به فکر طراحی فروشگاه اینترنتی با قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری هستید چنین امکانی را شیناوب برای شما امکان پذیر کرده است. ساخت فروشگاه اینترنتی ابزارهای زیادی را نیاز دارد و در صورت نیاز شما به چنین ابزاری این امکان برای شما فراهم شده است.با استفاده از این قابلیت میتوانید به صورت خودکار اتصال فروشگاه و API به نرم افزار حسابداری خود را برقرار کنید که در این صورت به صورت خودکار تمامی اطلاعات محصولات همانند موجودی انبار و کالاها, قیمت ها و غیره به صورت کاملاً یکسان و مشترک با نرم افزار حسابداری, اپلیکیشن و وب سایت یکسان خواهند گردید. به طور مثال با ثبت سفارش جدید در اپلیکیشن موجودی کالاهای سفارش داده شده است نرم افزار حسابداری شما کسر می گردد یا در صورت ثبت کالای جدید نرم افزار حسابداری و آپدیت و به روز رسانی قیمت ها به صورت خودکار با توجه به اتصال موجود بین نرم افزار حسابداری و پنل مدیریت شما تمامی موجودی انبار و قیمت ها به صورت یکسان و یکدست خواهد بود.

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل شینا وب

صرفه جویی در وقت و هزینه

افزایش اعتبار برند و نام تجاری

جلب رضایت مشتری و جذب مشتری های جدید

پنل اختصاصی مربوط به هر فروشگاه

ثبت محصولات و کالاهای منحصر به فرد هر فروشگاه

اطلاع رسانی ( نوتیفیکیشن ) رایگان

قابلیت پیشنهادات شگفت انگیز و زمان دار

امکان نظر و امتیازدهی

روش های پرداخت و ارسال کالای متفوات برای هر فروشگاه

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios فروشگاهی به شکل دست نویس و حرفه ای چه ابزارهای پیشرفته تر و اختصاصی دارد؟

با توجه به دست نویس بودن طراحی اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت فروشگاهی برخی قابلیت ها و امکاناتی خاص برای استفاده در اپلیکیشن فروشگاهی شما در نظر گرفته شده است که کاملا اختصاصی شیناوب می باشد و در فروشگاه های غیر دست نویس چنین قابلیت ها و افزونه هایی قابل استفاده نمی باشند.

از جمله قابلیت های دیگر میتوان به اماکان به روز رسانی محصولات و کالاهای فروشگاه اینترنتی شما به روش های مختلف اشاره کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیازمند داشتن محصولات کالاهای مناسب می باشد. مدیریت و به روز رسانی این کالاها در صورت به طور مثال بیش از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ قلم کارها باشد کار ساده ای نیست. در طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای قطعاً لازمه مدیریت این کالاها مورد نیاز می باشد که برای آن دو راه حل در نظر گرفته ایم. روش اول که در بالا توضیح داده شد استفاده از نرم افزار حسابداری و اتصال آن به فروشگاه اینترنتی شما می باشد. در حالت دوم استفاده از فایل اکسل است که شما در فایل اکسل لیست محصولات و کالاها, قیمت‌ها, موجودی انبار , بارکد, دسته بندی مربوطه, اسم تصاویر و غیره را قرار می دهیم و به صورت خودکار با آپلود فایل اکسل تمامی موجودی انبار کالاهای شما ثبت، به روز رسانی و آپدیت می گردد.

در ساخت فروشگاه دست نویس توسط شینا وب ابزار های حرفه ای برای شما در نظر گرفته شده است. طراحی اپلیکیشن مخصوص پیک این قابلیت را به شما می دهد که به صورت خودکار با ثبت سفارش جدید برای پیک های موجود خود به صورت کاملا مکانیزه در داخل پنل مدیریت سفارش را برای پیک و راننده خود اختصاص دهید. به صورت در اپلیکیشنی که اختصاصی برای پیک شما طراحی می گردد اطلاع رسانی و نوتیفکیشن ارسال می گردد و پیک شما نسبت به رسیدگی به آن سفارش احضار می گردد. قابلیت های زیادی در این اپلیکیشن برای شما در نظر گرفته شده است به عنوان مثال به صورت خودکار قابلیت مسیریابی برای مقصد جهت تحویل سفارش بار امکان پذیر است همچنین امکان مشاهده فاکتور ساعات‌کاری هر پیک امکان تعریف انواع پیک ها و غیره از جمله قابلیت های این اپلیکیشن می باشد.

ابزاری جهت همکاری در فروش و زیرمجموعه گیری نیز جهت گسترش رشد سریع اپلیکیشن فروشگاهی شما در بین جامعه برای شما در نظر گرفته شده است. با استفاده از ماژول همکاری در فروش می توانید فروش خود را چندین برابر افزایش دهید. با ماژول زیر مجموعه گیری و همکاری در فروش و استفاده از آن در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای به شما کمک می کند که به سرعت فروشگاه خود را در میان جامعه به شکل زیر مجموعه افزایش دهید. با ثبت نام کاربران جدید به صورت خودکار برای آن ها کد معرف در نظر گرفته می شود که با وارد کردن کد معرف توسط کاربران معرفی شده به عنوان زیر مجموعه در نظر گرفته می شود. در قسمت مدیریت امکان تعریف درصد همکاری در فروش وجود دارد و با ثبت سفارشات جدید توسط کاربر معرفی شده پورسانت آن به صورت خودکار به کیف پول کاربر بالادست و معرف واریز می گردد و قابلیت هایی همچون گزارش گیری کامل و مشاهده سوابق همکاری در فروش در پنل مدیریت نیز امکان پذیر است.

اگر به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی چند فروشنده و مارکت پلیس هستید با توجه به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس توسط شینا وب این امکان برای شما نیز وجود دارد. با استفاده از این ابزار می توانید فروشندگان مختلفی را در اپلیکیشن فروشگاهی خود اضافه نمایید که هر کدام قابلیت مدیریت فروشگاه اختصاصی خود را خواهند داشت. فروشنده پنل اختصاصی خود را دارد که در آن می تواند محصولات و کالاهای مربوط به خود را تعریف کند همچنین رسیدگی به سفارش ها،مشاهده نقشه، گزارشات فروش خود و همچنین پورسانت مربوط به مدیریت فروشگاه را نیز می تواند در آن مشخص نماید.

اگر قصد فعالیت در چند شهر را دارید نیز با توجه به ساخت فروشگاه های دست نویس این امکان را نیز برای شما در نظر گرفته است. یکی از روش‌های بسیار سودآور در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چند شهری استفاده از چندین فروشگاه در قالب چندین شهر می باشد. برای استفاده از این ابزار میتوانید در شهرهای مختلف اقدام به تعریف فروشگاه های متنوع نمایید و سپس اقدام به اافه نمودن فروشندگان مربوط به هر شهر نمایید و به صورت خودکار کاربران اپلیکیشن با ورود به اپلیکیشن فروشگاهی شما در اولین قدم اقدام به انتخاب شهر مربوطه مینمایند و سپس امکان مشاهده فروشگاه های موجود در آن شهر را خواهند داشت.این یکی از قابلیت های شیناوب جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای می باشد که به دلیل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس چنین قدرتی در طراحی ها توسط متخصصین شیناوب فراهم گردیده است.

پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده ابزار ها و قابلیت های بیشتر به صفحه مخصوص ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه نمایید.

چرا شیناوب برای طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای کمک بگیریم؟

  • امکان استفاده از دوربین موبایل و دسترسی به گالری
  • استفاده از سنسور های گوشی نظیر شتاب سنج و ژیروسکوپ
  • قابلیت مسیریابی و استفاده از GPS
  • قابلیت پرداخت درون برنامه ای
  • امکان گرفتن گزارشات پیشرفته از اپلیکیشن
  • استفاده از گالری تصاویر و نمایش آنها
  • ارسال نوتیفیکیشن های دلخواه برای کاربران خاص یا تمامی کاربران
  • قابلیت مشاهده صفحات وب بدون خروج از اپلیکیشن
  • امکان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری برای کاربران
  • قابلیت های شبکه های اجتماعی و امتیاز دهی و نظر دهی
  • قابلیت انجام محاسبات مختلف برای اپلیکیشن حسابداری
  • ایجاد فروشگاه به صورت چند فروشگاهی و داشتن قابلیت MarketPlace
  • قابلیت پشتیبانی از دو یا چند زبان مختلف
  • امکان چت آنلاین در طراحی اپلیکیشن
  • قابلیت طراحی سایت اختصاصی به همراه ساخت اپلیکیشن و پنل مدیریت واحد
  • امکان طراحی به صورت تک زبانه یا چند زبانه
  • انتشار اپلیکیشن در Google Play و App Store به وسیله شرکت
  • قابلیت اتصال اپلیکیشن به نرم افزار حسابداری
  • قابلیت احراز هویت مثل تلگرام
  • ذخیره سازی اطلاعات در داخل دستگاه و پایگاه داده داخلی
  • امکان استفاده از wifi جهت ارسال و دریافت داده

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای و دستنویس به چه صورت است

شیناوب از سال ۱۳۸۷ و ساخت بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن فروشگاهی که در بخش نمونه کارهای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی قابل مشاهده است است تجربه و دانش لازم را برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه‌ای را دارد. با توجه به اینکه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای چندین سال در حال کار هستیم برای کاهش هزینه های شما این پکیج را به شکل یک محصول آماده به استفاده میباشد و به این صورت هزینه های بسیار زیادی که برای طراحی اپلیکیشن های دست نویس باید پرداخت گردد نیاز نخواهد بود. با توجه به دست نویس بودن شما امکان اعمال تغییرات ظاهری و همچنین از نظر عملکردی و قابلیت های خاص را نیز خواهید داشت. تعرفه و هزینه های طراحی اپلیکیشن با توجه به اینکه این محصول شیناوب برای شما آماده سازی کرده است بسیار مناسب و پایین خواهد بود به صورتی که برای اکثریت مردم قابلیت استفاده را دارد تا بتوانید فروشگاهی با سودآوری بالا و درآمدزایی مناسبی ایجاد نمایید. ما همواره به فکر کاهش قیمت ها و ارائه خدمات پر کیفیت برای رضایتمندی مشتریان هستیم.

سفارش طراحی اپلیکیشن دست نویس فروشگاهی

شیاوب انواع اپلیکیشن های مختلف را برای کاربران ایرانی شخصی سازی و اختصاصی سازی کرده است. طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران که قابلیت های اختصاصی را برای استفاده برای کسب و کارهای مربوط به رستوران و سفارش غذا دارد و یکی دیگر از خدمات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای مربوط به طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت می باشد که با قابلیت چند فروشگاهی ارائه میگردد. شما میتونید جهت سفارش طراحی اپلیکیشن دست نویس و ساخت اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت دست نویس فروشگاهی میتوانید با شماره تماس های ما و همچنین چت آنلاین, تلگرام و واتس اپ اقدام نمایید. همچنین برای سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و مشاهده هزینه های پکیج ها کلیک نمایید.

تمامی سعی ما بر این هست که راهنمایی جامع جهتچگونه شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی انتخاب کنیم و نکاتی مهم قبل از ساخت اپلیکیشن دست نویس که نیاز به دانستن انها را دارید برای شما شرح دهیم و معرفی نماییم.

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟



سوال های متداول طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس | شیناوب

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را از کجا می توانیم مشاهده کنیم؟
می توانید بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن تولیدی شینا وب را مشاهده نمایید که در وبسایت قابل رویت می باشد. در سایت بخشی جهت نمایش رزومه ها به شکل ویدیو از نمونه کارها، رزومه تصویری و رزومه های مربوط به انتشار اپلیکیشن ها در گوگل پلی و همچنین در اپ استور قابل پیگیری و مشاهده می باشند.
آیا امکان طراحی اپلیکیشن اندروید, ios و سایت فروشگاه به شکل دست نویس می باشد؟
بله تیم شینا وب از برنامه نویسان حرفه ای تشکیل شده است و از این رو وبسایت، اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ios به شکل کاملاً حرفه‌ای و تماماً دست‌نویس تیم پر تجربه شیناوب می باشد.
هزینه طراحی اپلیکیشن دست نویس فروشگاهی به چه صورت است؟
با توجه به این که شیناوب طراحی فروشگاه اینترنتی به شکل یک محصول آماده استفاده در آورده است از اینرو شما لازم به هزینه های گزاف برای آن را نخواهید داشت و محصول اماده سازی شده 0-100 کاملا دست نویس شیناوب است و از این رو ایده های شما چه از نظر گرافیکی و ظاهر و چه از نظر امکانات قابل توسعه و تغییر می باشد.
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای در کل به چه معناست؟
ایجاد فروشگاه های کاملا دست نویس و تولید اپلیکیشن فروشگاهی که بتوان در آن به راحتی تمامی ایده ها و شخصی سازی های شما را پیاده سازی کرد. این شخصی سازی ها در وب سایت و هم در اپلیکیشن فروشگاه آنلاین حرفه ای قابل انجام می باشند. لازمه این امر عدم استفاده از سیستم های دست نویس همانند ووکامرس می باشد و شیناوب با طراحی اپلیکیشن های کاملاً دست نویس پرچمدار این موضوع است.

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.98/5 (17 Review)
whatsapp