۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی اپلیکیشن موبایل | ساخت اپلیکیشن موبایل | شیناوب

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل فرصت جدیدی برای ارتباط بیشتر با مشتریان و گسترش دامنه کسب و کار ایجاد نموده است . امروزه را رشد چشمگیر اینترنت و استفاده از تلفن های همراه ، میتوانید با ساخت اپلیکیشن حرفه ای ، قدرتمند ، زیبا و کاربردی ، یک راه ارتباطی قوی با مشتری ایجاد نمایید . تیم شیناوب با بیش از 10 سال سابقه و صدها نمونه کار حرفه ای و تجربه ای طولانی مدت آماده طراحی اپلیکیشن اندروید و ios شما میباشد . شیناوب متنوع ترین خدمات و همچنین مناسبترین قیمت ها را به مشتریان عرضه می کند .

امروزه استفاده از تلفن های همراه و تبلت ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است به صورتی که طبق آمار گوگل ، بیشترین سرچ ها از طریق تلفن های همراه انجام میشود . میزان استفاده از کامپیوترها به نسبت گوشی همراه و تبلت کاهش چشمگیری دارد . طراحی اپلیکیشن موبایل در همه زمینه ها رایج شده است .

حوزه های طراحی اپلیکیشن

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل شینا وب

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن خبری

طراحی اپلیکیشن موسیقی

طراحی اپلیکیشن فیلم

طراحی اپلیکیشن آچاره

طراحی اپلیکیشن خدمات منزل

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن پیک انلاین

طراحی اپلیکیشن گردشگری

طراحی اپلیکیشن آموزشی و مشاوره ای

طراحی اپلیکیشن مدرسه

طراحی اپلیکیشن باربری

طراحی اپلیکیشن تاکسی

چرا به طراحی اپ نیاز داریم

دنیای تکنولوژی با سرعت برق آسایی در حال تغییر است . برای موفقیت در کسب و کار و عقب نماندن از تکنولوژی ، همگام شدن با آن اهمیت زیادی دارد . طراحی اپ موبایل نقش مهمی در برندینگ ، پیشی گرفتن از رقبا ، ایجاد بستر جدید برای فروش و ارائه خدمات میباشد . همچنین اپلیکیشن موبایل روش جدیدی برای ارتباط و تعامل با مشتری ها برای شما ایجاد خواهد کرد .

یک سوال ساده از خود بپرسید ، در طول روز چند بار به گوشی موبایل خود سر میزنید ؟ چند بار به سراغ اپلیکیشن های گوشی خود میروید ؟ برای دریافت اطلاعات محصول خاص یا سفارش آنلاین ، از اپلیکیشن فروشگاهی استفاده میکنید ؟ حتما از اپلیکیشن هایی مثل دیجی کالا ، اسنپ ، دیوار استفاده کرده اید . تلفن های هوشمند بسیاری از این کارها را راحت تر کرده اند .

تخصص اصلی شیناوب در زمینه طراحی و ساخت App اندروید و ios میباشد ، شما میتوانید پروژه های دلخواه خود را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب انجام دهید . امروزه همه کسب و کارهایی که خدمات و یا کالایی را ارائه می‌دهند میتوانند با طراحی اپلیکیشن باعث رونق چندین برابری کسب و کار خود شوند .

مزیت های ساخت اپلیکیشن موبایل

ایجاد بستر جدید برای تعامل با مشتری و جذب مشتری های جدید

افزایش بهره وری با تجربه کاربری بهتر

ارائه بهتر و سریعتر خدمات به مشتری

معرفی محصولات و خدمات و ایجاد بازارهای جدید

حفظ مشتری با طراحی اپلیکیشن زیبا و کاربردی

کاهش هزینه پشتیبانی

در دسترس بودن اطلاعات و خدمات شما به صورت 24 ساعته

توسعه و رشد برند شما

مزیت های تبلیغاتی و کاهش هزینه تبلیغات

امکان پرداخت آنلاین و سفارش گیری

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل شینا وب

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن اندروید

یکی از خدمات دیگر شیناوب ساخت اپلیکیشن اندروید به صورت حرفه ای است . اگر شما ایده طراحی اپلیکیشن خاصی را دارید میتوانید با پشتیبان های شیناوب تماس بگیرید . تمامی نیازهای شما توسط کارشناسان ما به صورت دقیق و کامل بررسی میشود که طراحی حرفه ای و زیبایی جهت طراحی اپلیکیشن اختصاصی انجام شود . طراحی اپلیکیشن به صورت اختصاصی باعث منحصر به فرد شدن و افزایش اعتبار و در نتیجه افزایش مشتریانتان خواهد شد.

رابط کاربری مناسب در طراحی اپ موبایل

طراحی ظاهر و گرافیک اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که کاربر نهایت لذت را از آن ببرد . همچنین اصل سادگی در طراحی اپلیکیشن اندروید و ios باید مورد توجه قرار بگیرد ، طراحی اپلیکیشن به گونه ای که باعث سردرگمی کاربر شود نتیجه ای نخواهد داشت . در اصل طراحی رابط کاربری باید بازه سنی 10 الی 70 سال مورد توجه قرار بگیرد به صورتی که تمام افراد با هرسنی بتوانند به خوبی و راحتی با اپلیکیشن کار کنند . در طراحی ظاهری باید نهایت دقت و هزینه را صرف کرد که بیشترین بازخورد و بازگشت را به کسب و کار شما داشته باشد .

ساخت اپلیکیشن موبایل چگونه به کسب و کار شما کمک میکند؟

صرفه جویی در زمان و هزینه

با ساخت اپلیکیشن موبایل هزینه های بازاریابی و تبلیغات موثر خود را کاهش دهید

افزایش اعتبار

با کمک طراحی اپلیکیشن موبایل برندینگ و اعتبار کار خود را افزایش خواهید داد.

افزایش میزان فروش

قطعا با معرفی اپلیکیشن در بازار ، گوگل پلی یا سیب اپ ، میلیون ها کاربر میتوانند از خدمات شما استفاده کنند .

تبلیغات موثر در گسترش کسب و کار

ایجاد اپلیکیشن موبایل عاملی موثر جهت فروش و تبلیغ خدمات و کسب و کار شما می باشد..

تحلیل کسب و کار

با طراحی اپلیکیشن میتوانید آمار و ارقام کاملی از رفتار کاربران خود دریافت کنید . کدام بخشها و خدمات بیشترین مراجعه کننده را داشته است ، نقاط قوت و ضعف از نظر و دیدگاه مشتریان چیست ، کدام بخش ها بیشترین سود را به شما رسانده است و تمام اینها با استراتژی مناسب قالب شناسایی و انجام هستند.

بازاریابی موثر

با برنامه ریزی مناسب و کدنویسی صحیح ، میتوان قابلیت بازاریابی در اپلیکیشن شما طراحی شود به صورتی که هر کاربر معرف شما و میزبان چندین کاربر دیگر شود . طبق تجربه چندین ساله و بررسی و آزمون روش های مختلف ، بهترین روش بازاریابی برای جذب کاربران جدید توسط ما قابل پیاده سازی است .

قبل از درخواست طراحی اپلیکیشن باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

متاسفانه امروزه افراد زیادی که حتی تجربه کافی ندارند اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل با هزینه های زیاد و کمترین کیفیت میکنند . متاسفانه این افراد تجربه کافی ندارند و حتی گاها اصلا برنامه نویسی هم کار نکرده اند و از اپلیکیشن سازهای رایگان و مبتدی اقدام به طراحی اپلیکیشن میکنند . طراحی اپلیکیشن نامناسب نه تنها ضرر و زیان مالی به شما وارد می کند بلکه اعتبار و اعتماد مشتری شما را نیز از بین میبرد . در این راستا پیشنهادهای زیر را برای انتخاب شرکت طراح اپلیکیشن حرفه ای به شما پیشنهاد میکنید :

  • مشاهده سابقه کارها و تجربه کاری
  • نظرخواهی از مشتریان قبلی
  • تست و نصب اپلیکیشن های طراحی شده توسط شرکت

قیمت-طراحی-اپلیکیشن-اندروید

معمولا مراحل طراحی اپلیکیشن به چه صورت است ؟

معمولا طراحی اپلیکیشن شامل چند مرحله میشود
1-همچنین برای طراحی اپ خود ، باید پروپوزال و فایل داکیومنت خود را برای تیم جهت بررسی ارسال کنید . در این داکیومنت بایستی ویژگی های اپلیکیشن و امکاناتی که نیاز دارید را بیان کنید .ویژگی هایی اپلیکیشن می تواند شامل حالت تعاملی اپ،ویژگی های ظاهری،حالت های مختلف و … باشد.
2-تیم طراحی پس از بررسی پروپوزال اقدام به ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود برای برخی موارد می کند . همچنین ممکن است طبق تجربه امکانات و قابلیت هایی نیز به کارفرما پیشنهاد شود که برای کارفرما ارسال میشود و به جمع بندی نهایی میرسند
3-جلسه حضوری یا غیرحضوری برای بستن قرارداد و مدت زمان پروژه ارائه میشود
4-پس از بستن قرارداد طراحی اپ شروع میشود . معمولا یک نسخه اولیه یا prototype طی مدت مشخص به کارفرما تحویل میشود که ویژگی های اولیه و ساختار اولیه در آن آماده شده و تقریبا 80 درصد کار در این مرحله انجام میشود
5-پس از ارسال نمونه اولیه ، کارفرما بررسی خود و تست های لازم را انجام میشود و در نهایت نسخه نهایی به مشتری تحویل و اماده انتشار در مارکتها میشود

سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

در صورتی تمایل برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره و راهنمایی لازم را به صورت رایگان دریافت نمایید . مشاوران ما با تجزیه و تحلیل نیازهای شما اقدام به طراحی اپلیکیشن شما نموده تا به بهترین شکل ممکن به موفقیت کسب و کار شما کمک کند. در صورت داشتن هرگونه سوال با شیناوب تماس بگیرید ..

برخی از نکات مهم در ساخت اپلیکیشن موبایل

رشد کسب و کار با اپلیکیشن

نکات ریز و مهمی برای ساخت اپلیکیشن موبایل وجود دارد. توجه به این نکات ریز موجب تفاوت شما با سایر رقبا خواهد شد. اما این نکات ریز میتوان به چه مواردی اشاره کرد :

  • سادگی در طراحی و عملکرد در UI,UX
  • گرافیک زیبا و چشم نواز اپلیکیشن
  • طراحی و دسترسی سریع و مناسب به فروشگاه ها و بخش ها
  • بخش آفرها و پیشنهاد های ویژه مشابه دیجی کالا
  • ثبت سفارش از فروشگاه های متنوع به صورت همزمان
  • قابلیت مسیریابی و لوکیشن برای پیک ها و تحویل سفارش
  • بخش اخبارها ، رویدادها و بلاگ برای سئو
  • سیستم امتیازدهی و نظردهی جهت رضایت مشتری
  • قابلیت نوتیفیکیشن و اطلاع رسان به کاربران اپلیکیشن
  • بخش اسلایدر زیبا جهت فروش محصولات خاص
  • طراحی اپلیکیشن دست نویس

چرا از شینا وب جهت طراحی اپلیکیشن موبایل کمک بگیریم؟

چرا شیناوب ساخت اپلیکیشن اندروید ios

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و منحصر به فرد

مشاوره اختصاصی به صورت رایگان

عدم استفاده از CMS های بدون کیفیت اماده همانند ووکامرس

ایجاد پنل مدیریت اختصاصی و حرفه ای بدون پیچیدگی

ارائه پشتیبانی به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان

بیش از 150 نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید ios حرفه ای

امکان توسعه اپلیکیشن شما در هر زمان

طراحی اپلیکیشن موبایل چقدر اهمیت دارد ؟

در پاسخ به این پرسش باید عنوان کرد که اپلیکیشن‌ها در واقع ساختار و ستون اصلی تلفن‌های همراه هوشمند هستند. سال 2007 با ورود آیفون مارکت اپ استور شروع به کار کرد و پس از آن در سال 2008 نیز گوگل مارکت خودش را به نام گوگل پلی منتشر کرد . از آن زمان ، انقلابی در تلفن های همراه به وجود آمد که امروزه تصور دنیای بدون تلفن هوشمند غیر ممکن میباشد . امروزه، همه صنایع، مشاغل و کسب و کارها بدون حضور این گزینه‌های مهم، عملکرد خود را از دست خواهند داد . به علت تطبیق پذیری و کاربردی بودن اپلیکیشن‌ها در صنایع مختلف آن‌ها به عضو ثابت و اساسی این مشاغل تبدیل شده اند.

طراحی سایت و اپلیکیشن

شیناوب در زمینه طراحی سایت نیز فعالیت دارد . طراحی حرفه ای سایت به صورت کاملا دست بنویس و نیتیو انجام میشود . ما با نیازسنجی دقیق و بررسی کامل کسب و کار شما طراحی سایت مناسب شما را انجام میدهیم . طراحی سایت شما نیز به شکل و ظاهر حرفه ای و مناسب انجام میشود . همچنین امکان طراحی سایت و اپلیکیشن به صورت همزمان و در کنار هم نیز قابل انجام است که باعث توسعه کسب و کار شما خواهد شد که می‌تواند بازدهی و سود فوق العاده ای برای شما به همراه آورد .

در صورتی که به وب سایت هم در کنار اپلیکیشن خود نیاز داشته باشید ، یک همگام سازی بین اپلیکیشن و وب سایت برای شما انجام خواهد شد به صورتی که از طریق یک پنل مدیریت واحد کلیه کارهای مدیریتی را به صورت مشترک در اپلیکیشن و وب سایت اعمال کنید . در اینصورت به سادگی و راحتی هرچه بیشتر تنها با اعمال تغییرات در یک پنل مدیریت ، نتیجه عمل خود را در اپلیکیشن و وب سایت به صورت همزمان مشاهده خواهید نمود .

چرا طراحی اپلیکیشن

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن

چرا طراحی اپلیکیشن

با رشد روز افزون دنیای اینترنت و گسترش استفاده از تلفن های همراه ، میزان استفاده از اپلیکیشن ها نیز رو به افزایش است . کاربران با استفاده از تلفن همراه خود به راحتی میتوانند انواع نیازهای روزمره خود را به سادگی و در کمترین زمان انجام دهند . به همین دلیل است که طراحی اپلیکیشن اندروید و ios باعث رشد کسب و کار شما و افزایش فروش خواهد شد . مشتریان شما با استفاده از تلفن همراه در هر کجای دنیا و هر زمان از شبانه روز میتوانند از خدمات و کالاهای شما بازدید کنند . تیم طراحی اپلیکیشن شیناوب با ارائه خدمات متنوع، آماده طراحی اپلیکیشن موبایل بر روی پلتفرم‌های مختلف میباشد. شما میتوانید وب سایت ، اپلکیشن اندروید و ios خود را در بستری مشترک طراحی نمایید .

مراحل ساخت اپلیکیشن موبایل

مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل قدم اول - جهت توسعه یک نرم افزار موبایل و یا طراحی اپلیکیشن اولین قدم قرار دادن خود به جای مشتری می باشد .  تمام تلاش شما باید رفع نیازهای مشتری از طریق ساخت اپلیکیشن باشد .  برای همین شما قبل از شروع طراحی باید ایده های مناسب خود را گردآوری کنید .  اپلیکیشن شما باید مزیت های قابل توجهی را داشته باشد و باعث  ایجاد انگیزه  برای مشتریانِ نمایند . 

 

قدم دوم - شناسایی بازار هدف و افرادی که اپلیکیشن شما مناسب آن ها خواهد بود اهمیت بسیار زیادی دارد .  در این صورت گروه ساخت اپلیکیشن موبایل شما با توجه به رده سنی و مخاطب های شما طراحی بهتر و بهینه تری را  انجام خواهد داد .  همچنین باید مشخص کنید تا اپلیکیشن شما نیازمند طراحی وب سایت نیز می باشد یا نه . 

 

قدم سوم -  پس از گردآوری و جمع بندی ایده خود زمان  انجام مشاوره طراحی اپلیکیشن فرا میرسد .  شما باید ایدی خود را با گروه های برنامه نویسی مجرب در زمینه طراحی اپلیکیشن مطرح کرده و نظرات آنها و بازخورد های آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید . 

 همچنین مراحل طراحی ظاهری اپلیکیشن را با مشورت از گروه های برنامه نویسی و طراحان گرافیک مطرح کنید . 

 

قدم چهارم -  انتخاب گروه طراحی اپلیکیشن
موفقیت و عدم موفقیت اپلیکیشن شما تا حد ۸۰ الی ۹۰ درصد کیفیت طراحی اپلیکیشن موبایلی بستگی دارد .  هرچقدر هم که ایده شما قوی باشد ولی کدنویسی و طراحی اپلیکیشن به خوبی پیاده سازی نشده باشد ،  قطعاً موفقیتی هم در کار نخواهد بود و کار شما با شکست مواجه می شود . میتوانید مطلب انتخاب گروه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشاهده نمایید . 

 جهت انتخاب شرکت ساخت اپلیکیشن  نکاتی را بیان می کنیم ،  اولین قدم مشاهده نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ،  میزان سابقه کاری ،  کسب اطلاعات است از میزان رضایت مشتریان قبلی ،  مشاهده نمونه اپلیکیشن آیا طراحی شده در مارکت های بازار و گوگل پلی تا حد زیادی شما را برای انتخاب تیم مناسب راهنمایی خواهد کرد . مطلب ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن مشاهده نمایید . 

 

قدم پنجم - پس از انتخاب گروه برنامه نویسی مرحله بستن قرارداد جهت انجام طراحی اپلیکیشن فروشگاهی فرا رسیده است .  قطعا شما با گروه‌های مختلف مشورت های لازم را انجام داده ،  نمونه کارهای آنها را مشاهده کرده و نکات مهم  انتخاب گروه برنامه نویسی را رعایت کرده اید . 

 

قدم ششم - پس از اینکه گروه برنامه نویسی برنامه ساخت اپلیکیشن شما نمود ،  چندین مرحله مختلف نمونه های آزمایشی از اپلیکیشن و همچنین پرونده مدیریت برای شما ارسال خواهد شد  که شما بتوانید کار تحویلی خود را بررسی و نقطه نظرات خود را به شرکت طراحی انتقال دهید . 

 

قدم هفتم - پس از تکمیل کار و نهایی شدن ، مرحله انتشار اپ در گوگل پلی و کافه بازار می رسد .  برای جلب  اعتماد مشتری حتماً اپلیکیشن خود را در  گوگل پلی نیز منتشر کند

/p>

هزینه طراحی اپلیکیشن

تعرفه طراحی اپ موبایل

طراحی اپلیکیشن به انواع مختلفی انجام میگیرد. هزینه طراحی اپلیکیشن به عوامل متنوعی بستگی دارد برای مثال مثال نیاز شما جهت طراحی اپلیکیشن موبایل به چه صورت می باشد. نیاز به طراحی اپلیکیشن اندروید, اپلیکیشن IOS و یا طراحی وب سایت متفاوت می باشد. همچنین طراحی اپلیکیشن به شکل دست نویس با اپلیکیشن های ساده متفاوت می باشد. استفاده از ووکامرس یکی از عوامل منفی و دردسر ساز برای طراحی اپلیکیشن است. شیناوب برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از کد نویسی اختصاصی و کاملا دست نویس استفاده می کند که مزایای بسیار زیادی را برای مالک اپلیکیشن فروشگاهی در بر خواهد داشت. اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس هستید می توانید از خدمات عالی ما استفاده نمایید. تمامی کد نویسی های انجام شده شیناوب برای طراحی فروشگاهی اینترنتی به شکل کاملا دست نویس می باشد که موجب سودآوری بسیار زیاد شما خواهد شد. هزینه طراحی اپلیکیشن ها هم با توجه به اینکه به شکل محصول قابل استفاده شده است بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی مارکت پلیس

طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن مثل دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن رستوران

ساخت فروشگاه اینترنتی چند شهری و چند فروشگاهی

ساخت فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین میوه و سبزی

طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن نیازمندی

طراحی فروشگاه اینترنتی سودساز چه ویژگی هایی دارد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

ساخت اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

طراحی اپلیکیشن اندروید ووکامرس

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی اپلیکیشن کتاب

طراحی فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش لوازم خانگی

طراحی فروشگاه اینترنتی خشکبار و آجیل

ساخت اپلیکیشن فروش گوشت و مرغ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مبل و صنایع چوبی

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش لوازم کوهنوردی و ورزشی

ساخت اپلیکیشن و سایت خبری

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی



سوال های متداول طراحی اپلیکیشن موبایل | ساخت اپلیکیشن موبایل | شیناوب

بهترین تکنولوژی برای ایجاد و ساخت اپلیکیشن حرفه ای چیست؟
برای توسعه یک اپلیکیشن موبایل تکنولوژی های متفاوتی وجود دارد که بسته به نیازمندی کاربران میتوان پیشنهادات متفاوتی ارایه داد . روش های برنامه نویسی هیبرید یا نیتیو ... وجود دارند ولی در کل چندان در عملکرد انها تفاوتی وجود ندارد . همه تجربه و کدنویسی و طراحی اصولی و مناسب برای موفقیت یک اپلیکیشن است.
آیا امکان توسعه اپلیکیشن پس از طراحی اپلیکیشن موبایل وجود دارد؟
بله ، شما هرزمان که نیاز به تغییرات و به روز رسانی داشته باشید میتوانید درخواست خودرا برای شیناوب ارسال نمایید . شیناب به دلیل عدم استفاده از سیستم های سایت ساز و اپلیکیشن ساز آماده ، امکان توسعه و شخصی سازی بدون هیچ گونه محدودیتی را برای شما فراهم خواهد نمود .
آیا امکان طراحی سفارشی اپلیکیشن موبایل طبق سلیقه مشتری وجود دارد؟
بله ، شما میتوانید طرح گرافیکی دلخواه اپلیکیشن خود را حتی از طریق عکس برای ما ارسال نمایید و تیم برنامه نویس ما دقیقا اپلیکیشن مشابه طرح ارسالی برای شما طراحی خواهند نمود .
آیا امکان برآورد هزینه اولیه ی حدودی جهت ساخت اپلیکیشن موبایل وجود دارد؟
بله، برای ساخت اپلیکیشن موبایل شما میتوانید با تماس با شیناوب و مطرح کردن حدودی طرح و ایده خود ، قیمت حدودی برای انجام پروژه خود به دست اورید .
هزینه یابی طراحی اپلیکیشن موبایل به چه صورت می باشد؟
بستگی به نیاز شما دارد . تا زمانی که نیازسنجی درستی از کسب و کار شما انجام نشود و امکاناتی که لازم دارید مشخص نشود ، نمیتوان مبلغ دقیقی اعلام نمود .
حسین
سلام ... ببخشید آیا شما کار ساخت اپلیکیشن موبایل که به سایت و نسخه ای او اس هم متصل باشد هم انجام میدهید ؟
علی
سلام ... ببخشید مراحل سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید و ای او اس به چه صورت میباشد ؟
سلام.بله. ساخت اپلیکیشن موبایل که به سایت و نسخه ای او اس متصل بشود امکان پذیر هست. در کل امکان ساخت اپلیکیشن موبایل هم برای اندروید - IOS و سایت و اتصال انها به هم امکان پذیر هست.
سلام. در اولین قدم برای سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید و ای او اس شما نیاز به مشخص نمودن طرح اولیه خود جهت طراحی اپ ها هستید. به صورت قدم قه قدم پروپوزال جهت ساخت اپ اندروید و IOS را مشخص کنید و طرح اولیه را برای ما ارسال نمایید. با بررسی توسط تیم مجرب به شما تماس گرفته خواهد شد و برای مراحل بعدی در خدمت شما هستیم.

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.95/5 (13 Review)
whatsapp