افزایش ترافیک وب سایت- 5 نکته کلیدی در افزایش آمار سایت

افزایش ترافیک وب سایت- 5 نکته کلیدی در افزایش آمار سایت

ترافیک هدفمند وب سایت مانند"جام مقدس" برای صاحبان سایت می باشد. البته این موضوع برای مدیرانی که می خواهند نتیجه خوبی از فروش محصولات و خدمات خود در وب سایت داشته باشند ، اهمیت بسزایی دارد. این موضوع یک مفهوم کاملاً ساده دارد؛ شما برای بهبود کسب و کار و بازاریابیی اینترنتی وب سایت خود ،نیاز به ترافیک و آمار بازدید بالا دارید. در غیر این صورت وب سایت شما در تاریکی فضای مجازی بدون بازدید کننده باقی خواهد ماند.

 اما وب سایت شما به هر نوع ترافیک و هر بازدیدکننده ای نیاز ندارد. فرض کنید محصول وب سایت شما " چتر" می باشد، شما به نوعی از مشتری نیاز دارد که "خریدار چتر " می باشند.

هم اکنون یکی از مشکلات "ایجاد ترافیک هدفمند وب سایت" ، این است که بسیاری از صاحبان سایت های اینترنتی برای به دست آوردن یک چیز مشابه تلاش می کنند. اگر این 5 نکته را به خاطر بسپارید و بر روی آنها تمرکز کنید؛ می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. همچنین می توانید از تلاقی "کیفیت بهتر" ترافیک با چیزی که طراحان وب سایت به آن"خریدار کلمات کلیدی" می گوییم، خرسند شوید.

1- اطلاع از اهداف مخاطب
 شما نیاز به دانستن بعضی مسائل و موضوعات در مورد خریداران معمولی دارید، اما مسئلهء مهمتر برای دانستن این است که "این افراد از چه کلمات کلیدی برای یافتن محصولاتی که شما ارائه می دهید، استفاده می کنند. در مورد محتوای وب سایت و مطالب سایت خود غفلت نکنید، این مطالب باید حتماً مرتبط با اهداف مخاطبان شما باشد. در صورتی که محتوای سایت شما آموزنده و دارای مطالب مفید برای مخاطب باشید، حتماً به وب سایت شما باز خواهند گشت.

2- نوشتن مقاله
یک استراتژی مناسب برای جذب آمار ، نوشتن مقاله میباشد .  در نتیجه این کار باعث بالا رفتن رتبه سایت توسط کلمات کلیدی خاص می شود. مقالات میتواند در موضوعات مختلف باشد ، از جمله 1) موضوعات مورد علاقه شما، هدفمند و مرتبط با وب سایت - 2) کلمات کلیدی هدفمند و خاص

 در انتهای مقالات یک "کادر مرجع" یا "منبع" وجود دارد که آن کادر لینک اصلی مقاله جهت پیوند با وب سایت شما است! آن مکان ،  محلی برای قرار دادن "لینک های متنی کلمات کلیدی" وجود دارد که در این لینک ها امکان کلیک کردن بر روی کلمات کلیدی شما نیز وجود دارد. موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل لینک هایی که دارای کلمات کلیدی قابل کلیک کردن هستند را دوست دارد. شما هم که قطعا دوست دارید مورد پسند گوگل باشید!

3- لینک ها – لینک های یک طرفه
 یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای گرفتن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص، داشتن "لینک های یک طرفه" از وب سایت هایی با رتبه بالا میباشد ، البته تاثیر آن زمانی بیشتر میشود که مطالب آن وب سایت نیز مرتبط با وب سایت شما باشد.این روش مورد پسند گوگل و موتورهای جستجوگر بوده و لینک های یک طرفه به عنوان یک امتیاز برای وب سایت شما محاسبه میشود.

 با استفاده از این استراتژی ها که در بالای این متن مطرح شد، می توانید لینک یک طرفه وب سایت خود ایجاد نمایید. اما شما به غیر از این لینک ها به لینک های دیگر هم نیاز دارید، همچنین به وب سایت هایی نیاز دارید که با اهداف و موضع کاری شما مرتبط بوده و هرگز اقدام به انتشار مقالات شما نمی کنند. متاسفانه سیاری از وب سایت های انتشار مقالهدارای رتبه و درجه پایینی در لیست موتورهای جستجو هستند. هزاران وب سایت ارسال مقاله وجود دارد که حتی 90درصد آنها در لیست 50 وب سایت اول در لیست رتبه بندی موتورهای جستجو نمی باشند. این چیزی است که شما می خواهید!

سعی کنید از وب سایتهای مرجع و با رتبه بالا استفاده از به عنوان مقاله دهنده درآنها فعالیت داشته باشید .
 از کیفیت ایده ارائه شده خود اطمینان حاصل فرمایید. اطمینان پیدا کنید که نظر شما معنی دار بوده و به درستی نوشته شده باشد. درست از همین نقطه  است که بک لینک ها فعالیت خود را آغاز می کنند.از طرف سایت هایی با رتبه های بالا پس بهتر است از این لینک ها استفاده نمایید. ترافیک هدفمند وب سایت شما دقیقاً با انجام همین کارهای کوچک ایجاد می شود.

4- بهینه سازی وب سایت
 بازاریابان اینترنتی به دنبال ترافیک هدفمند برای وب سایت هایی هستند که بر اساس بهینه سازی موتورهای جستجو پایه گذاری شده اند. بهینه سازی و سئو وب سایت باعث ایجاد مطالب مرتبط و مناسب در مقالات و نوشته می شود.این مسئله و تلاشهای شما برای ایجاد بک لینک موجب قرار گرفتن صفحات وب سایت شما در بالای لیست رتبه می شود. نتیجه این امر ، ترافیک هدفمند زیادی به سمت وب سایت شما به جریان می افتد.

5- ایجاد یک لیست
معمولااین لیست شامل افرادی است که تصمیم می گیرند در لیست شما قرار بگیرند، زیرا آنها علاقمند به مطالب ومقالات ارائه شده توسط شما هستند. شما می توانید از این لیست برای هدفمندی بهتر وب سایت خود استفاده نمایید.

 این یک تجربه بسیار بزرگ است که می توانید باعث رونق کسب و کار وب سایت شما باشد .یکی از چیزهایی که ما در مورد ترافیک هدفمند وب سایت از موتورهای جستجو می خواهیم.


کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات