همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن حرفه ای اندروید و ای او اس

همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن حرفه ای اندروید و ای او اس


در دنیایی که با اپلیکیشن های مختلف احاطه شده؛ ساخت اپلیکیشن حرفه ای به دغدغه ای تازه برای کارفرمایان حوزه ی دیجیتال، تبدیل شده است. اکثر گجت هایی هم که امروزه تولید می شوند باید با یک اپلیکیشن کنترل شوند. از انواع درون ها گرفته تا بسیاری از لوازم خانگی جدید تنها از طریق یک اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما قابل کنترل هستند.

تفاوت اندروید و IOS
دیر زمانی است که دو شرکت گوگل و اپل با هم در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته اند. به طوری که اکثراً شاهد اتفاقی غیر منتظره از این دو شرکت هستیم. بسیاری از شرکت های مشغول در حوزه ی فن آوری و تکنولوژی برای محصولات خود از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. اما کمپانی اپل با محصولات متنوع خود توانسته بازار عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان برای خود کند.
همه چیز درباره ی ساخت اپلیکیشن حرفه ای اندروید و ای او اس-ادامه مطلب
17 روش برای کسب درامد از اینترنت

17 روش برای کسب درامد از اینترنت

در این مقاله روش های مختلف کسب درامد از اینترنت را معرفی خواهیم کرد 

۱. استارتاپ راه‌اندازی کنید
هم‌ترین چیزی که قبل از شروع به آن نیاز ندارید یک مسئله است. مردم به چه چیزی نیاز دارند که درحال‌حاضر به آن دسترسی ندارند؟ چه راه‌حلی وجود دارد که شما می‌توانید آن را بهبود دهید؟ این اساس استارتاپ های موفق است.
وقتی مسئله یا نیاز موردنظر را پیدا کردید، باید ایده‌ی خود را اعتبارسنجی کنید و مطمئن شوید که مشتریانی وجود دارند که برای راه‌حل شما پول پرداخت کنند.

17 روش برای کسب درامد از اینترنت-ادامه مطلب
تعریف بازاریابی دیجیتال

تعریف بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تعریف بازاریابی دیجیتال-ادامه مطلب
مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل درکسب و کارتان

مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل درکسب و کارتان

امروزه نقشی که موبایل ها و اسمارت فون ها در زندگی مردم ایفا می کنند بر کسی پوشیده نیست.مهم ترین نقش آن نیز در تجارت است که اکثر مشاغل به اهمیت آن در بیزینس های خود پی برده اند.ضمن اینکه ارتباط میان تجارت و تکنولوژی دیرزمانی است که وجود داشته و ادامه دارد چراکه تکنولوژی همواره باعث شده که ارتباط بین تجارت ها آسان تر و سریع تر از قبل باشد.
مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل درکسب و کارتان-ادامه مطلب
انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)

انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)

از یکی از فرد مسن ثروتمند شنیدم که می گفت “هرجایی انسان ها زیاد می چرخند، پول همانجاست”. این جمله به ظاهر ساده به ما نشون می ده که اینترنت بستر عالی برای درآمدزایی هست
برای کارآفرینانی که قصد آغاز یا رشد یک کسب و کار را دارند، اینترنت، منبع نامحدود و اغلب دست نخورده ای از خریداران را به شما ارائه می دهد. این فرصت ها مخصوصا برای افرادی که می خواهند از اینترنت استفاده کنند تا بتوانند درآمدهای خیلی خوبی را از روش های مختلف در اینترنت کسب کنند و کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنند.
انواع کسب و کار اینترنتی (معرفی چند مدل قدرتمند درآمدزایی)-ادامه مطلب
چگونه کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهیم؟

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهیم؟

چگونه فروش بیشتر داشته باشیم و راه حل افزایش فروش در کسب و کار اینترنتی و توسعه آن و شگرد های افزایش فروش و راه های توسعه کسب کار اینترنتی و توسعه کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستند . 
قبل از این‌ که سراغ ابزارهای اینترنتی بروید باید به خوبی مفاهیم بازاریابی را درک کنیم.  فرایند فروش و کسب‌درآمد اینترنتی از سایر کسب‌وکارها ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر است ، هزینه ایجاد یا راه‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی از کسب و کارهای واقعی به ‌مراتب کمتر است
چگونه کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهیم؟-ادامه مطلب
استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب


ما در گروه شیناوب نیازمند بازاریاب برای محصولات اینترنتی هستیم 
بازاریابی برای فروش نرم افزار در همه شهر های کشور
در این راستا ما جهت تکمیل کادر فروش به تعدادی بازاریاب  خانم و آقا با فن بیان قوی و روابط عمومی بالا نیازمندیم.
استخدام بازاریاب-ادامه مطلب
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟

همان طور که می‌دانید این روزها شبکه‌های اجتماعی قدرت زیادی پیدا کرده‌اند زیرا مردم طرفدار این ابزار هستند و معمولا همه ما زمان زیادی را در طول روز در انواع شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنیم. در حال حاضر اینستاگرام در ایران قدرتمندترین شبکه اجتماعی است و کاربران فوق‌العاده زیادی دارد. بنابراین تبلیغ در این شبکه اجتماعی یک گزینه بسیار عالی برای کسب و کارهاست.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟-ادامه مطلب
طراحی اپلیکیشن فروشگاه چطور میتونه کمکتون کنه؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاه چطور میتونه کمکتون کنه؟

چرا شما باید کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن هدایت کنید ؟ 

طبق آمار ها، تا سال 2020 بیش از 90% از استفاده از اینترنت از طریق موبایل ، تبلت، و دستگاه های هوشمند (Smart Devices) انجام می پذرید
از طرفی دیگر مطابق آمارهای رسمی بانک مرکزی، میزان فروش اینترنتی در ایران تا به حال حدود 500 بیلیون ریال بوده است.
حتما برای شما هم اتفاق افتاده که قصد خرید جنسی را داشته باشید ولی از فروشگاه نزدیکنر به خود خرید کرده اید. پس در فروش همیشه برد با کسی است که فرایند خرید را برای مشتریانش آسوده کرده باشد.
طراحی اپلیکیشن فروشگاه چطور میتونه کمکتون کنه؟-ادامه مطلب
چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟


ممکن است برایتان سوال باشد که اصلا این روزها با وجود شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی پیامکی راه موثری برای تبلیغات است یا نه! اما مطمئن باشید با تجربه‌ای که ما داریم، جوابمان مثبت است! حتی می‌توانم بگویم که بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین و در عین حال کم هزینه‌ترین راه‌ها برای تبلیغ و دیده شدن است. خیلی ساده بخواهم بگویم، بر خلاف تصور بسیاری از افراد، بازاریابی پیامکی همچنان قدرت خودش را دارد اما به درستی از آن استفاده نمی‌شود!
چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم ؟-ادامه مطلب
پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

بدون شک همه شما با نحوه کارکرد پیامک آشنا هستید: یک متن کوتاه و جذاب آماده می‌کنید و آن را برای مخاطب‌تان ارسال می‌کنید. حالا فرض کنید همین پیامک را می‌خواهید به بیش از یک مخاطب بفرستید تا از طریق آن، تبلیغات انجام بدهید یا محصولات و خدمات خودتان را معرفی کنید. این همان پیامک تبلیغاتیِ انبوه است که به مخاطبان زیادی ارسال می‌شود.
پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟-ادامه مطلب
ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

طراحی فروشگاه اینترنتی در واقع طراحی یک وب سایت یا اپلیکیشن با قابلیت خرید آنلاین محصولات می باشد. اینکه وب‌ سایت شما در اولین مراجعه مشتریان، چگونه رفتار می‌کند و چه تأثیری در ذهن مشتری می‌گذارد، بسیار حائز اهمیت است.
تأمین امنیت مشتریان یکی از موارد ضروری در طراحی سایت فروشگاهی است. این امنیت علاوه بر پرداخت وجه، امنیت اطلاعات حریم خصوصی کاربران و اصل بودن کالا توسط فروشنده را نیز در بر می گیرد. این موضوع سبب بازگشت کاربر به وب سایت شما و خریدهای بعدی از سایت شما می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی چند ویژگی که باعث موفقیت فروشگاه ها می شود
ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق-ادامه مطلب
چگونگي معرفی سایت به گوگل

چگونگي معرفی سایت به گوگل

حتما تا کنون به اهميت پيدا شدن سايتتان در موتورهاي جستجو پي برده ايد. آمار موتورهاي جستجو نشان مي دهد که  بیشتر سايت هاي اينترنتي از طريق موتورهاي جستجو پيدا شده و به کاربران معرفي مي شوند . در اين ميان آمار و ارقام سايت ها و فعالان بهينه سازي در موتورهاي جستجو بيانگر اين است که موتور جستجوي گوگل به عنوان محبوبترين و کارآمد ترين موتور جستجو از لحاظ امکانات و از لحاظ فني ، در ميان کاربران اينترنت شناخته شده است.
چگونگي معرفی سایت به گوگل-ادامه مطلب
کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟ ( بخش دوم)

کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟ ( بخش دوم)

کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟ ( بخش دوم) 

دربخش قبل به معرفی چند روش از کسب و کارهای اینترنتی پرداختیم . در این مطلب به بررسی مراحل انجام اینکار خواهیم پرداخت 

کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟ ( بخش دوم)-ادامه مطلب
کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟ ( بخش اول )

کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟ ( بخش اول )

 افراد زیادی سوالات در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی می پرسند. اینکه چه طور و چگونه باید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ یا چگونه یک ایده مناسب پیدا کنیم؟ و در کل چگونه یک کسب و کار اینترنتی را از صفر تا صد راه اندازی کنیم تا بتوانیم از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟
به روش های مختلف میتوان به این ههدف دست پیدا کرد که ما در زیر به بررسی برخی از این روش ها میپردازیم 
کسب و کار اینترنتی را چگونه بدون سرمایه راه اندازی کنیم؟ ( بخش اول )-ادامه مطلب
۲۱ روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی

۲۱ روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی

 یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند به موفقیت دست پیدا کند لازم است تا روش‌های علمی و تجربی را برای معرفی خود به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی به کار گیرد.
۲۱ روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی-ادامه مطلب
چگونه از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم و ثروتمند شویم

چگونه از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم و ثروتمند شویم

 امروزه متقاضیان کالا و خدمات برای یافتن و خریداری کالاهای خود بیشتر از اینترنت استفاده می نمایند که هر روز به تعداد این افراز افزوده میشود بنابراین در صورتی که در کسب و کار خاصی هستید و توانایی تامین محصولات خاصی را دارید, به شما پیشنهاد می نماییم همین امروز فروشگاه اینترنتی خود را تهیه نمایید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از سایت های شرکتی و شخصی تا حدی پیچیده تر می باشد  ...
چگونه از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم و ثروتمند شویم-ادامه مطلب
ابزارهای گوگل برای طراحان و مالکان وب سایت

ابزارهای گوگل برای طراحان و مالکان وب سایت

گوگل ابزارهای متعددی برای طراحان وب سایت  و نگهداری آن دارد. طراحان وب سایت می توانند با استفاده از این ابزارها وب سایت خود را پیاده سازی نموده و به پیشرفت بیشتر آن کمک کنند .  در زیر ، چندین بازار مفید و موثر گوگل جهت داشتن وب سایت بهتر را معرفی خواهیم کرد . 
ابزارهای گوگل برای طراحان و مالکان وب سایت-ادامه مطلب
طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت

طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت

طراحی قالب وب سایت در طراحی سایت معمولا کاری زمان بر می باشد و معمولا مدت زمان بسیاری از زمان پروژه را به خود اختصاص می دهد . اما در صورتی که بخواهید قالبی اختصاصی و براساس سلیقه و نظر خود داشته باشید حتما می بایست فرآیند طراحی قالب اولیه وب سایت را بگذارید که معمولا با ارسال تصاویر و صحبت با کارفرما آغاز می گردد و در آن جلسه کارفرما احساس نیازهای خود را در مورد قالب وب سایت، رنگ بندی و المان های لازم مورد نیاز خود اعلام می نماید و پس از آن طراح قالب بر اساس نیازهای کارفرما قالب وب سایت را طراحی می نماید .پس از آن ، نمونه اولیه به کارفرما نمایش داده میشود و اشکالات و تغییرات نهایی اعمال میشود.
البته می توان قالب وب سایت را از بین قالب های موجود رایگان و یا فروشگاه های قالب انتخاب نمود . بعضی از قالب ها رایگان هستن و بعضی دیگر با صرف هزینه قابل خریداری میباشند . 
طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت-ادامه مطلب
وب سایت موبایلی و یا برنامه موبایل، کدام برای شغل شما مناسب تر است

وب سایت موبایلی و یا برنامه موبایل، کدام برای شغل شما مناسب تر است

امروز با توجه به میزان استفاده کاربران از موبایل برای انجام کارهای روزمره از قبیل جستجو در وب ، خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود داشتن وب سایت مناسب و داشتن اپلیکیشن موبایلی برای ارائه خدمات به کاربران امری مهم و مفید برای بهبود کسب و کار میباشد . امروزه برای هر شغلی لازم می باشد تا نسخه موبایلی برای کاربران خود طراحی نمایید. طراحی نسخه موبایلی را می توان به دو صورت طراحی سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا با قابلیت سازگاری با موبایل و روش دوم ساخت برنامه موبایل برای سیستم های مختلف در نظر گرفت. در این مقاله ما این دو روش و مزیت ها و کمبودهای هر دو را بیان می نماییم. 
وب سایت موبایلی و یا برنامه موبایل، کدام برای شغل شما مناسب تر است-ادامه مطلب
5 راهنمای ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو

5 راهنمای ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو

اولین قدم در افزایش فروش اینترنتی کسب امار بالا است در نتیجه در اولین اقدام به فکر افزایش ترافیک خود می افتند. شاید افزایش ترافیک راهی مناسب برای پیدا کردن مشتری جدید باشد٬ سوال اینجاست که تا چه زمانی میتوان با افزایش ترافیک فروش را بیشتر کرد؟
راه های خلاقانه زیادی در افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد. برخی از آنها با پرداخت هزینه همراه خواهد بود که به تبلیغات کلیکی معروف است و بعضی هم بدون هزینه و رایگان. در این مقاله سعی داریم که راه های صحیح و بدون اشکال را که فاقد پرداخت هزینه هستند را برای افزایش بازدید کننده در وب سایت برای شما لیست کنیم.

5 راهنمای ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو-ادامه مطلب
بهینه سازی وب سایت-جستجوی کلمات کلیدی

بهینه سازی وب سایت-جستجوی کلمات کلیدی

چه گونه بدون هزینه تحقیق کنیم!
 گام اول ، تصمیم گیری در مورد اهداف مد نظر شما است و با چه عناوین و کلماتی میخواهید شناخته شوید! بویژه هنگامی که هدف حضور قوی تر در موتورهای جستجو می باشد.

 واژه ها و کلماتی که می خواهید در جستجوی آنها شناخته و دیده شوید " کلمات کلیدی" نامیده میشوند. تحقیق در مورد این کلمات کلیدی و پیاده سازی صحیح آنها در وب سایت، به موفقیت شما می انجامد. به دست آوردن حجم جستجوی کلمات کلیدی و همچنین سطح رقابت آنها امری بسیار حیاتی می باشد. با انجام کمی پژوهش و تحقیق،‌ ابتدا درک مناسبی از بازار آنلاین پیدا کرده و متوجه خواهید شد که در این بازار چگونه به نظر خواهید رسید و همچنین استفاده از چه کلمات کلیدی می تواند باعث دستیابی شما به موقعیتهای بهتر شود.
بهینه سازی وب سایت-جستجوی کلمات کلیدی-ادامه مطلب
استفاده از رنگ در طراحی سایت

استفاده از رنگ در طراحی سایت

انتخاب و استفاده از رنگهای مناسب برای سایت، به میزان اهمییت انتخاب گرافیک و مطلب برای سایت مهم می باشند. در این مقاله به بحث پیرامون فاکتورهای موثر در انتخاب رنگ برای استفاده در سایت می پردازد.

 رنگها تاثیر زیادی بر مردم دارند. رنگ میتواند احساسات مردم را تغییر دهد. این احساسات می تواند تصویر شرکت شما را در ذهن بینندگان خود تحت تاثیر قرار دهد که به میتواند تاثیر بسزایی روی برند شرکت شما داشته باشد.

استفاده از رنگ در طراحی سایت-ادامه مطلب
بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت

بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت

بهینه سازی تصاویر و کاهش حجم عکسها، برای بارگذاری سریع صفحات سایت در کوتاه ترین زمان ممکن امری واجب است. زمان بارگذاری کوتاه، نیازمند فایلهایی با حجم کم است. در این مقاله روشهای کاربردی در بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر را مورد بررسی قرار می دهیم.

 در یک دنیای وب ایده آل، طراح سایت و مدیر سایت می تواند از با کیفیت ترین تصاویر استفاده کند و در نتیجه وب سایتی بسیار زیبا و با کیفیت بالا ایجاد نماید که در کمترین زمان ممکن باز شود. بارگذاری سریع وب سایت نیازمند آن است که حجم صاویر تا حد ممکن کوچک باشد ولی متاسفانه تعادلی میان کیفیت تصاویر و حجم فایلها وجود دارد.
بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت-ادامه مطلب
طراحی سایت با استفاده از نسل جدید css3

طراحی سایت با استفاده از نسل جدید css3

تکنولوژی جدید در ضمینه طراحی سایت استفاده از CSS3 میباشد که شامل قابلیت های شگفت انگیزی از عملکردها و خصوصیت هایی مانند متن های سایه دار ،شفافیت ، پس زمینه های چند تایی یا (multiple-background)، حاشیه های هلالی  و عکس هایی که به حاشیه تبدیل می شوند می باشد. عملکردهایی که بدون نیاز به استفاده از تصاویر حجیم در اختیار طراحان سایت قرار گرفته است . 
طراحی سایت با استفاده از نسل جدید css3-ادامه مطلب

بهینه سازی حجم صفحات سایت

همه ما می خواهیم سایتی جذاب و زیبا داشته باشیم . معمولا طراحی سایتی جذاب و زیبا، نیازمند تصاویر و گرافیک زیادی است که منجر به افزایش حجم صفحات سایت می شود که این امر خود سبب می شود تا صفحات به کندی در مرورگرها بارگذاری شوند.

 با پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت و افزایش پهنای اینترنت ، وبمسترها بیشتر و بیشتر این اجازه را بخود دادند تا سایت های پیچیده تری را با استفاده از گرافیک ها و تصاویر سنگین، بوجود آورند. در بدترین حالت شما می توانید سایت هایی را بیابید که صفحات آن چند دقیقه برای بارگذاری در مرورگر زمان نیاز دارند. نکته اینجا است که بازدید کنندگان هرگز وقت طولانی را برای بارگذاری صفحات صرف نمی کنند و به سایتهای بعدی در نتایج حاصل از جستجو خواهند رفت.
بهینه سازی حجم صفحات سایت-ادامه مطلب
6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک

6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک

روزانه صدها نفر برای درآمد وارد اینترنت می شوند ولی متاسفانه اکثر آن ها به خاطر تصورات اشتباه درباره تجارت الکترونیکی با شکست روبرو می شوند. شما می توانید با مطالعه این موضوع با این باور های غلط که کسب و کار اینترنتی شما را با شکست روبرو می کنند آشنا شوید.
6 باور غلط درباره تجارت الکترونیک-ادامه مطلب
کیفیت محتوا  و بهینه سازی موتورهای جستجو

کیفیت محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو

شاید این نکته برای خیلی ها اهمیت چندانی نداشته باشید ولی اهمیت کیفیت محتوای وب سایت ها در سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوگر بسیار زیاد می باشد؛ یکی از اشتباه ترین تصورات معمول که به منظور افزایش رتبه در سئو می باشد این است که باید محتوای صفحه به صفحهء سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط با موضوع پر شود. این گفته در حالی درست است که وب سایت شما نیاز به طراحی مناسب و همچنین باید شامل محتوا و متن های باکیفیت و مرتبط با کلمات کلیدی تعریف شده باشد ؛ اما این درست نیست که محتوای وب سایت خود را با حجم زیادی از عبارات و کلمات کلیدی پر نمایید.
کیفیت محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو-ادامه مطلب
افزایش ترافیک وب سایت- 5 نکته کلیدی در افزایش آمار سایت

افزایش ترافیک وب سایت- 5 نکته کلیدی در افزایش آمار سایت

ترافیک هدفمند وب سایت مانند"جام مقدس" برای صاحبان سایت می باشد. البته این موضوع برای مدیرانی که می خواهند نتیجه خوبی از فروش محصولات و خدمات خود در وب سایت داشته باشند ، اهمیت بسزایی دارد. این موضوع یک مفهوم کاملاً ساده دارد؛ شما برای بهبود کسب و کار و بازاریابیی اینترنتی وب سایت خود ،نیاز به ترافیک و آمار بازدید بالا دارید. در غیر این صورت وب سایت شما در تاریکی فضای مجازی بدون بازدید کننده باقی خواهد ماند.

 اما وب سایت شما به هر نوع ترافیک و هر بازدیدکننده ای نیاز ندارد. فرض کنید محصول وب سایت شما " چتر" می باشد، شما به نوعی از مشتری نیاز دارد که "خریدار چتر " می باشند.
افزایش ترافیک وب سایت- 5 نکته کلیدی در افزایش آمار سایت-ادامه مطلب
بک لینک - استفاده از مقالات برای به دست آوردن بک لینک

بک لینک - استفاده از مقالات برای به دست آوردن بک لینک

بک لینک چیست؟
گر دارای کسب و کار اینترنتی و وب سایتی برای معرفی محصولات و خدمات خود هستید و علاقمند به کسب درآمد بیشتر هستید؛ آدرسهای بک لینک می تواند راز موفقیت شما باشد.

 بک لینک ، لینکهایی هستند که از سایت های دیگر به وب سایت شما داده میشود که به وب سایت شما متصل می شوند و از روی این آدرس های بک لینک، وب سایتهای دیگر افراد به سایت شما متصل می شود.در این مقاله اهمیت لینک های ورودی برای کسب و کار اینترنتی شما و همچنین چگونه و به چه روشی بازاریابی مقاله می تواند در ساخت سایتهای بک لینک به شما کمک کند را شرح خواهیم داد. جذب بک لینک برای بالا بردن آمار بازدیدکنندگان سایت شما و قرار گرفتن در رتبه ء اول و بالاترین سطح توصیه می شود. 
بک لینک - استفاده از مقالات برای به دست آوردن بک لینک-ادامه مطلب

تاثیر وب سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، تبلیغات و در آمدزایی

تاریخچه وب
 اولین وب سایت در سال 1991 طراحی شده است. در ابتدا سایتهازبان HTML نوشته می‌شدند. با پیشرفت وب ، زبان HTML ، پیچیده تر و انعطاف پذیرتر شد. ابزارهایی مانند جدول ،نمودارهای داده‌ای و چیدمان های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش صفحه‌های الگوی وب یا «CSS»، از جدول دیگر برای چیدمان پنهانی در طراحی وب استفاده نمی شود، با استفاده از CSS ، طراحی ها بسیار شکیلتر و وب سایت های شکل دیگری به خود گرفت . 
تاثیر وب سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، تبلیغات و در آمدزایی-ادامه مطلب
مزایای بازاریابی آنلاین

مزایای بازاریابی آنلاین

شروع یک کسب و کار جدید سخت است اما وقتی درها را باز کردید، کارتان شروع شده است. در اکثر مواقع، باید بیشتر از زمانی که فکرش را میکردید زمان بگذارید.

 در دنیای امروز ، برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. بسیاری از افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.
مزایای بازاریابی آنلاین-ادامه مطلب
افزایش واقعی ترافیک وب سایت

افزایش واقعی ترافیک وب سایت

مدیران سایت ها، برای بدست آوردن  ترافیک بیشتر ورتبه بالاتر با یکدیگر رقابت می کنند.  افرادی که وب سایت خود را تازه ایجاد میکنند از کم بودن بازدید ها ناراضی اند. در حالی که موفقیت در افزایش ترافیک به راحتی اتقاق نمیفتد و حاصل چندین ماه تلاش برای بدست آوردن این رتبه و آمار است.
شما در طول مدتی که وبسایت خود را راه اندازی میکنید تا زمانی که به رتبه مطلوب برسید و خود را در نتایج اولیه جستجو بیابید، باید مدام ایده ها و خلاقیت های جدید را در کنار اصول و قواعد سئو به کار ببرید. با استفاده از این نکات و خلاقیت ها، میتوانید کاربران را به سایت خود بکشانید و به آنها دلیلی برای بازگشت دوباره بدهید. در یک کلام: باید سایت خود را برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه و ارزشمند کنید!
افزایش واقعی ترافیک وب سایت-ادامه مطلب
آیا به سئـــو احتیاج دارید؟

آیا به سئـــو احتیاج دارید؟

سئو مخففی از  Search Engine Optimization و یا Search Engine Optimizer می‌باشد. استفاده از سئو می تواند  باعث پیشرفت وب سایت شده و به کسب و کار شما و حتی شهرت شما کمک کند. حتما مزیت‌های احتمالی سئو را دریابید و همچنین ضررها و زیان هایی که از طرف یک سئو کار بی‌مسئولیت می‌تواند به شما وارد شود را نیز در نظر بگیرید. 
برخی از این خدمات شامل:
  • آموزش سئو و بهینه سازی سایت 
  • بازبینی محتوا و یا ساختار وب سایت 
  • راهنمایی‌های فنی برای پیشرفت سایت
  • مدیریت کمپینِ پیشرفت کسب و کار آنلاین
  • پیشرفت محتوا
  • تحقیق و جستجو در مورد کلمات کلیدی
  • تخصص در بازارها و جغرافیای مشخص
آیا به سئـــو احتیاج دارید؟-ادامه مطلب

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات