طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت

طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت

طراحی قالب وب سایت در طراحی سایت معمولا کاری زمان بر می باشد و معمولا مدت زمان بسیاری از زمان پروژه را به خود اختصاص می دهد . اما در صورتی که بخواهید قالبی اختصاصی و براساس سلیقه و نظر خود داشته باشید حتما می بایست فرآیند طراحی قالب اولیه وب سایت را بگذارید که معمولا با ارسال تصاویر و صحبت با کارفرما آغاز می گردد و در آن جلسه کارفرما احساس نیازهای خود را در مورد قالب وب سایت، رنگ بندی و المان های لازم مورد نیاز خود اعلام می نماید و پس از آن طراح قالب بر اساس نیازهای کارفرما قالب وب سایت را طراحی می نماید .پس از آن ، نمونه اولیه به کارفرما نمایش داده میشود و اشکالات و تغییرات نهایی اعمال میشود.
البته می توان قالب وب سایت را از بین قالب های موجود رایگان و یا فروشگاه های قالب انتخاب نمود . بعضی از قالب ها رایگان هستن و بعضی دیگر با صرف هزینه قابل خریداری میباشند . 

استفاده از قالب های رایگان
این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا معمولا قالب انتخاب شده توسط تعداد زیادی از کاربران دانلود شده و درحال استفاده میباشد و همین مسئله ممکن است به برندینگ و اعتبار شما لطمه زیادی وارد کند. این روش تنها در صورتی که قصد دارید طراحی و ساخت سایت خود را با هزینه پایین انجام دهید پیشنهاد میشود . طراحی سایت به این روش برای شما بسیار ارزان تمام می باشد و تنها کافی است هزینه ثبت دامنه، هاستینگ، راه اندازی، پشتیبانی را پرداخت نمایید. مزیتی این روش آن است که مثلا می توانید یک قالب رایگان با کیفیت را با هزینه کم برای سایت خود تهیه کنید .یک مشکل که معمولا قالب های رایگان دارندآن است که عموما این قالبها واکنشگرا و ریسپانسیو نیستند و یا اگر هستند به صورت اصولی نوشته نشده اند .  البته می توان بر روی قالب های رایگان تغییرات لازم را انجام داد و آن را با انجام تغییراتی به قالب دلخواه رساند و آن را دوباره سازی نمود. یک مشکل دیگر آن است که قالب های رایگان با معمولا با کیفیت بسیار کم طراحی میشوند و معمولا قالب های رایگان با کیفیت فوتری در سایت شما قرار می دهند که طبق لایسنس ها حتما می بایست آن را در قالب خود داشته باشد و بنابراین شما قالب وب سایت خود را از تنوع قالب بسیار کمی انتخاب می نمایید.

طراحی قالب توسط طراح سایت
بهترین روش از نظر ما طراحی قالب توسط متخصصین و طراحان وب سایت میباشد . قطعا هزینه طراحی قالب برای شما گرانتر خواهد بود ولی در عوض قالب شما دقیقا مشابه با ایده و نظر شما طراحی میشود ، کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو خواهد بود ( به صورت کاملا اصولی) و البته سبکتر بودن قالب. 
مزیت دیگر آن است که این قالب تنها در وب سایت شما استفاده میشود و در نتیجه ، رنکینگ و اعتبار بیشتری را برای وب سایت شما به ارمغان خواهد داشت . ر طراحی قالب های جدید معمولا از فلش استفاده نمی گردد و قالب با HTML و CSS و همچنین کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر jquery و mootools طراحی می گردد.

جهت طراحی سایتی زیبا همراه با قالب شکیل و واننشگرا ، میتوانید از متخصصین طراحی سایت ما کمک بگیرید .


کپی برداری از مطالب تنها با ذکر مرجع مجاز میباشد
      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ارتباط با ما

تلفن دفتر :031-42258171
همراه :09360544841 - 09103587827
وایبر و واتس آپ : 09360544841
پست الکترونیک : info@persian-designers.ir

مقالات طراحی سایت- بلاگ

خدمات