۰۹۳۶۰۵۴۴۸۴۱ - ۰۹۱۰۳۵۸۷۸۲۷ - ۰۳۱-۴۲۲۵۸۰۷۳   
پشتیبانی اول   پشتیبانی دوم  


طراحی فروشگاه اینترنتی | ساخت فروشگاه انلاین | شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی

همانطور که می دانید کسب و کارهای سنتی با سرعت بسیار زیادی در حال تبدیل شدن به فروشگاه های اینترنتی میباشد. شیناوب آماده ارائه خدمات جهت طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار شما می باشد. طراحی فروشگاه اینترنتی از چندین جنبه حائز اهمیت می‌باشد. با توجه به رشد سریع فروشگاه های اینترنتی و آنلاین و و تمرکز بیشتر مردم جهت خرید های مجازی و استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی, لازمه طراحی فروشگاه اینترنتی روز به روز بیشتر خود را نمایان می سازد. هر چه سریعتر به دنیای فروشگاه های اینترنتی و دیجیتال وارد شوید از رقبای خود عقب نخواهیم ماند.

شیناوب با سابقه فعالیت از سال ۱۳۸۷ و طراحی بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن فروشگاهی, نیاز کاربران ایرانی جهت داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را کاملاً آگاه می باشد و از تمامی موارد حائز اهمیت برای کاربران ایرانی جهت خرید از اپلیکیشن فروشگاه انلاین را آگاهی می باشد.پیشنهاد ما این است که هر چه سریعتر ساخت فروشگاه اینترنتی جهت بهره مندی از پیشرفت و کسب سود بیشتر از فروشگاه های مجازی را استفاده نمایید.

در دنیای امروز ساخت فروشگاه آنلاین تنها و صرفاً منحصر به سایت فروشگاه اینترنتی نمی باشد. بلکه لازم موفقیت در فروشگاه آنلاین علاوه بر وب سایت, راه اندازی اپلیکیشن های حرفه‌ای فروشگاهی نیز است. قطعاً اپلیکیشن اولویت اول جهت سفارش کالا می باشد و البته داشتن وب سایت با سئوی مناسب و قوی پاسخگویی نیازهای دیگر است.

طراحی فروشگاه اینترنتی شامل چه مواردی است؟

در کل منظور از طراحی فروشگاه های اینترنتی ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios و وب سایت می باشد اپلیکیشن هایی که امکان فروش محصولات و کالاهای فروشگاه های سنتی را در فروشگاهای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی را امکان پذیر می سازد.

جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی شیناوب از اولین مرحله تا آخرین مرحله قدم به قدم در خدمت شما میباشد. اولین قدم تغییر کسب و کار شما از روش سنتی به دیجیتالی و مجازی می باشد .شما باید نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی تصمیم خود را گرفته باشید.

در قدم بعدی مشخص نمودن سامانه های فروشگاه اینترنتی می باشد منظور نیاز شما جهت طراحی اپلیکیشن اندروید, اپلیکیشن ios و وبسایت میباشد و مشخص کنید که در کدام سامانه ها نیاز به طراحی فروشگاه اینترنتی دارید.

پس مشخص نمودن سامانه های فروشگاه آنلاین, شینا وب انواع قالب ها و خدمات راه اندازی فروشگاه آنلاین را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. منظور قالب ها امکانات انواع اپلیکیشن های فروشگاهی می باشد.

انواع مختلفی از فروشگاههای اینترنتی جهت راه اندازی فروشگاه انلاین در اختیار شما می باشد.طراحی فروشگاه اینترنتی تک فروشنده, طراحی فروشگاه اینترنتی چند فروشده, طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مارکت پلیس, ساخت فروشگاه اینترنتی چند شهری و چند فروشگاهی و غیره را خواهید داشت.

در قدم بعدی شما نسبت به منطقه فعالیت خود تصمیم گیری نمایید. طراحی فروشگاه اینترنتی برای یک شهر و یا چندی شهر یا در کل کشور را دارید, که با مشخص نمودن آن و اطلاع به تیم شیناوب بهترین اپلیکیشن فروشگاهی جهت فروش اینترنتی برای شما معرفی خواهد شد.

پس از آن شما نسبت به ظاهر و UI, UX مورد نظر خود تصمیم گیری می نماید. بهترین روش جهت انتخاب ظاهری مناسب جهت فروشگاه اینترنتی مراجعه به نمونه کارهای بسیار زیاد ما می باشد.

در صورتی که نیاز به طراحی ظاهر و قالب اختصاصی و ایده های بکر خود جهت ساخت فروشگاه اینترنتی را دارید نیز ما در خدمت شما می باشیم. با توجه به دست نویس بودن اپلیکیشن و وب سایت های شینا وب امکان اعمال هر گونه تغییرات چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات و ایده های نو و بکر شما امکان پذیر می باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

با توجه به آمارها و ارقام مربوط به فروشگاه های اینترنتی که توسط شیناوب از بین بیش از ۱۵۰ فروشگاه اینترنتی راه اندازی شده در بیش از ده سال حکایت دارد, نیاز کاربران ایرانی برای داشتن اپلیکیشن فروشگاهی بیش از ۸۰ درصد می باشد. به این معنا که دیگر وب سایت فروشگاه اینترنتی پاسخگوی نیازهای مردم ما نیست و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت در فروشگاه های اینترنتی می باشد. اکثر خریدهای اینترنتی به دلیل سادگی و در دسترس بودن گوشی موبایل و تلفن همراه در بین جامعه از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی انجام می گیرد. پس قطعاً طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت در دنیای ما می باشد.

البته ویروس کرونا موجب هجوم اکثریت مردم و روی آوردن آنها و آشنایی بیشتر آنها با فروشگاه های اینترنتی بود است و موجب افزایش فرهنگ خرید مجازی و اینترنتی شد. با این اوصاف قطعاً جهت ورود قدرتمند و پرسود به دنیای فروشگاه های اینترنتی داشتن اپلیکیشن فروشگاهی به همراه سایت حرفه ای در کنار آن لازمه موفقیت شما جهت بهره برداری هر چه بیشتر از این فرصت به وجود آمده میباشد.

هزینه راه طراحی فروشگاه اینترنتی به چه صورت می باشد؟

با توجه به نیاز و درخواست شما قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی مشخص می گردد ممکن است نیاز شما تنها جهت طراحی سایت فروشگاهی ساده جهت معرفی محصولات باشد و یا نیاز شما جهت ساخت اپلیکیشن اندروید و ios و انتشار آن در گوگل پلی اپ استور بازار و مارکت بازار باشد باشد. دیگر فروشگاه اینترنتی صرفاً طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نیست و قطعاً تنها با داشتن وب سایت فروشگاهی نمیتوانید از تمامی فرصت های ایجاد شده در دنیای مجازی بهره مند شویم لذا طراحی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت جهت ورود به دنیای فروشگاه های آنلاین می باشد. طراحی فروشگاه های اینترنتی که علاوه بر وب سایت شامل اپلیکیشن اندروید و ای او اس نیز باشند. هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

فیلم برخی از نمونه طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو

با توجه به آمارهای موجود در زمینه بازدید کاربران از سایت ها متوجه شدیم که اکثر کاربر های ایرانی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند همانند موبایل و تبلت به گشت و گذار در اینترنت و مشاهده وب سایت ها می پردازند که این آمار روز به روز نیز در حال افزایش است. یک وب سایت حرفه ای نیازمند انطباق نمایش وب سایت با انواع دستگاه های هوشمند همانند موبایل و تبلت است و این موضوع امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به صورتی باشد که نمایش وب سایت در انواع دستگاه ها به صورت خودکار منطبق شده و از این نظر علاوه بر راحتی کاربر جهت مطالعه و مشاهده محصولات شما, برای سئو نیز مناسب باشد و از سوی گوگل برای شما به عنوان وب سایت بهینه در نظر گرفته شود.طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو باید به گونه‌ای باشد که کاربر هیچ زحمت و مشکلی جهت مشاهده کالاهای شما نداشته باشد. البته اهمیتی که موتورهای جستجو کرد همانند گوگل به واکنش گرا بودن و ریسپانسیو بودن سایت های اینترنتی قائل میشوند نیز بسیار با اهمیت می باشد.

منافع حاصل از طراحی فروشگاه اینترنتی

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل شینا وب

صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان

برندینگ و افزایش اعتبار

ایجاد مشتریان وفادار

راحتی و لدت سفارش آسان و سریع

طراحی اپلیکیشن مخصوص فروشگاه اینترنتی

اطلاع رسانی ( نوتیفیکیشن ) رایگان

ورود به دنیای بزرگ مشتریان جدید

امکان نظر و امتیازدهی

ساخت فروشگاه آنلاین نیازمند آب تایم تمام وقت است.

فروشگاه آنلاین همانطور که از نام آن پیداست همیشه باید در دسترس و آنلاین نیز باشد. سرویس های پر کیفیت که شیناوب جهت هاست برای شما در نظر گرفته است اطمینان قطعی را به شما میدهیم که فروشگاه های راه اندازی شده, چه برای اپلیکیشن فروشگاهی و چه برای وب سایت فروشگاهی به صورت آنلاین و 24 ساعته در دسترس و قابل خدمت‌رسانی است. چهت آپتایم بودن به صورت دائم, در اولین مورد نیازمند داشتن یک هاست با کیفیت مناسب و تست شده می باشد با توجه به تجربه فراوان شیناوب این موضوع حل شده است.

از مزایای دیگر طراحی سایت توسط شینا وب توجه به تمامی این مسائل که از نظر کیفیت ساخت اپلیکیشن و سایت چه از نظر هاست و پشتیبانی شما است که هیچ نگرانی برای مسائل آپتایم بودن و فعالیت مداوم اپلیکیشن های فروشگاهی و وب سایت های فروش آنلاین به وجود نخواهد آمد.

پشتیبانی کامل از فروشگاه های اینترنتی

یکی از موارد مهم و حائز اهمیت در طراحی فروشگاه های اینترنتی و راه اندازی فروشگاه آنلاین اهمیت پشتیبانی فنی مداوم خدمات پس از فروش است. شیناوب برای رضایت کامل مشتریان خود پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای یکسال کلیه خدمات پشتیبانی را به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته است که به صورت دائم و موثر در ساعات کاری در خدمت شما می باشد. با تجربه ی بدست امده تنها راز موفقیت و بقا در دنیای فروگاه های اینترنتی, ارائه خدمات پر کیفیت و دائم برای مشتریان می باشد و این عامل باعث گسترش کسب و کار ما شده است. با رضایت ایجاد شده در مشتریان رزومه بسیار قوی از ساخت بیش از ۱۵۰ اپلیکیشن فروشگاهی به دلیل اهمیت ما به این موضوع می باشد.

چرا طراحی فروشگاه اینترنتی تا این حد با اهمیت شده است؟

چرا طراحی فروشگاه اینترنتی

با توجه به آمارهای موجود از خریدهای آنلاین و آمارهای رسمی شرکت الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک شاهد افزایش شدید تمایل مردم به خرید آنلاین فروشگاه های اینترنتی می باشد. مشخصا به دلیل رضایت و سادگی و کاهش در هزینه ها موجب ایجاد چنین اتفاق ویژه ای در دنیای امروز هستیم. کاربرانی که با باز کردن یک اپلیکیشن فروشگاهی و فروشگاه آنلاین امکان مشاهده تعداد بی نهایت کالا, مقایسه بین آنها, گرفتن آخرین قیمت و اطلاعات موجود هر کالا و همچنین تجربه خرید سریع و لذت بخش را دارند, روز به روز موجب کاهش فروش های به شکل سنتی می گردد. شیناوب پیشنهاد می کند جهت توسعه کسب و کارتان و جذب مشتری هایی با سودآوری بالاتر از خدمات بی نظیر و پر کیفیت ما جهت ساخت فروشگاه آنلاین اینترنتی استفاده نمایید و مطمئن باشید که هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی که توسط شیناوب ارائه می گردد به همراه کیفیت بسیار بالای فروشگاه های طراحی شده , موجب تحقق اهداف شما به سریعترین شکل ممکن خواهد شد.

ساخت فروشگاه آنلاین برای چه مشاغلی مناسب می باشد؟

در کل زمینه فعالیت و کسب و کار شما جهت ساخت فروشگاه ‌انلاین اهمیتی ندارد. این فرصتی برای تمامی کسب و کارها می باشد که محصولات و خدمات خود را با کیفیت پشتیبانی تمام وقت به مشتریان خود ارائه کنند. مزایای که طراحی فروشگاه برای مشتریان به همراه دارد همانند صرفه جویی در زمان و هزینه و افزایش شدید سودآوری آنها به دلیل حذف واسطه ها موجب تمایل کاربران جهت استفاده از فروشگاه های اینترنتی شده است.

طراحی فروشگاه آنلاین برای انواع مشاغل نظیر فروشندگان پوشاک و لباس, مشاغل خدماتی, طراحی طراحی اپلیکیشن رستوران و فروش غذا ,سازندگان صنایع دستی و زینتی, فروشگاه های چند فروشگاهی شبیه دیجی کالا, طراحی اپلیکیشن مخصوص فست فود, طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین به صورت چند شهری و غیره امکان پذیر است. شینا وب پیشنهاد می کند که با ساخت فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را اسرع وقت توسعه داده و درآمد نهفته در فروش های مجازی را از آن خود کنید.

چرا طراحی فروشگاه اینترنتی

همین الان فروشگاه اینترنتی خود را سفارش دهید

شیناوب به شما این اطمینان را خواهد داد با سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی به ازای هزینه‌ای که پرداخت می کنید به دنیایی از سود و درآمد بیشتر دسترسی پیدا خواهید کرد. با شماره ما تماس بگیرید و یا از طریق روش های ارتباطی همانند چت آنلاین و تلگرام و شماره تماس تلفن با ما در ارتباط باشید.مشاوران شیناوب در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس آری یا خیر؟

به دلیل عدم اطلاعات کافی به کاربران جهت راه اندازی فروشگاه آنلاین فروشگاهی, سیستم‌های همانند وردپرس ووکامرس استفاده می‌شود ولی مشکلات بسیار زیادی که پس از مدتی برای آنها به وجود خواهد آمد, موجب دلسردی آنها از کیفیت کار و ادامه کار خواهد بود. سیستم مدیریت محتوای ووکامرس به دلیل سنگین بودن و عدم طراحی جهت کار با فروشگاه های اینترنتی, مناسب این کار نمی باشد جهت مطالعه توضیحات بیشتر و دلایل مخالفت ما با استفاده از طراحی اپلیکیشن ووکامرس و وردپرس مطالعه نمایید. به صورت خلاصه, سرعت بسیار پایین با گذشت زمان, عدم قابلیت توسعه فروشگاه, امنیت پایین چند مورد از موارد اصلی مخالفت ما با استفاده از سیستم های آماده جهت طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد.

طراحی اپلیکیشن ووکامرس

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین

برای ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین اولین قدم لازم است که به یک سری نکات و تجربیات خاص توجه لازم را داشته باشید که توجه به این نکات موجب موفقیت و کسب سود بیشتر شما نقش بسیار مهم و بسزایی دارند. هیچ وقت فراموش نکنید که موفقیت حاصل تلاش یک شب نیست بلکه حاصل تلاش مداوم و پیوسته می باشد و با صبر و و اصولی که متخصصان شیناوب برای دست به دست شدن بیشتر فروشگاه شما در بین مردم به شما رائه میدهند, موجب رضایت بیشتر خواهد بود. پیشنهاد میکنیم گرفتن مشاوره از شیناوب جهت ساخت فروشگاه آنلاین از اولین قدم تا آخرین قدم را از متخصصان ما جوبا شوید.

مشخص نمودن هدف

اولین قدم مشخص نمودن هدف شما جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی است.

چه کالاها و محصولات ارائه می دهید؟

محصولات و خدماتی که قصد ارائه آن را در فروشگاه اینترنتی را دارید مشخص کنید.

چه کسانی بازار هدف شما هستند؟

باید بازار هدف و قشری از کاربران که از کالاها و خدمات شما استفاده می‌کنند را نیز مشخص نمایید که این مسئله بسیار مهم می‌باشد.

نقشه راه خود را برای کسب و کار مشخص کنید

طرح شیوه ارائه خدمات مشتریان در ساخت اپلیکیشن اینترنتی بسیار مهم می باشد لازم است که شما نقشه راه را کاملا مشخص کرده باشید.

ایجاد فروشگاه آنلاین.

در این مرحله نیاز است که شما اسم دامنه, هاست و قالب بخش‌های مختلف فروشگاه اینترنتی را مشخص کنید که ما در تمام قسمت ها در کنار شما هستیم.

ثبت محصولات جهت نمایش در فروشگاه

محصولات با جزئیات و تصاویر مناسب, نامگذاری عالی, عاملی جهت بازدید و خرید بیشتر از شما است.

محتوای مناسب هر محصول را تولید کنید

از نکات کلیدی سئو ایجاد محتوای مناسب می باشد که در پیدا شدن کسب و کار شما در نتایج جستجو گوگل بسیار مهم می باشد.

پشتیبانی از مشتریان فراموش نشود.

مهمترین عامل گسترش کسب و کار شما ایجاد رضایت در قلب مشتریان شماست. با پشتیبانی مناسب اعتماد و رضایت مشتری را جلب کنید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

همانطور که اشاره شد جهت ورود قدرتمند به دنیای فروشگاه های اینترنتی و ورود به حوزه فروش مجازی به دو صورت می توانید فروش خود را آغاز نمایید. اولین حالت, طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی می باشد که با این کار منبعی جهت نمایش محصولات خود به صورت اینترنتی و یافتن مخاطبان, کاربران و مشتریان جدید از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل را برای فروشگاه خود امکانپذیر می سازید. اما در روش دوم علاوه بر وب سایت, داشتن اپلیکیشن فروشگاهی جهت فروش‌های اینترنتی به شما پیشنهاد می گردد. با ارقام و اعدادی که از از مشتریان ما در زمینه فعالیت فروشگاه های اینترنتی به دست آورده‌ایم, بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد فروش شما از طریق اپلیکیشن فروشگاهی انجام می‌گیرد. پس توصیه اکید ما با اولیویت ایجاد اپلیکیشن فروشگاهی جهت ساختن و داشتن فروشگاه اینترنتی قدرتمند می باشد. البته از وبسایت نباید غافل شد وبسایت عاملی جهت جذب مشتریان جدید به فروشگاه اینترنتی شما می باشد. به این صورت که با سرچ محصولات در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر با سئوی بهینه ای که شیناوب برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته است, امکان یافتن و جذب مشتریان جدید در فروشگاه اینترنتی شما امکان پذیر می گردد.

چرا طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی چه قابلیت هایی را دارد؟

شیناوب با طراحی اپلیکیشن های فراوان و دانستن نیازهای کاربران ایرانی, و آپدیت فروشگاه به صورت مداوم, در حال به روز رسانی و اضافه نمودن قابلیت های جدید و به روز می باشد که در اینجا به برخی از قابلیت های کلیدی آن اشاره می کنیم.

یی از نکات حائز اهمیت این موضوع می باشد که اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت فروشگاهی به شکل کاملا تست شده و متصل به هم می باشد به این معنا که شما با اعمال هر تغییری در پنل مدیریت خودکار و لحظه‌ای تمامی تغییرات در اپلیکیشن اندروید اپلیکیشن ios و وب سایت فروشگاه اینترنتی اعمال می گردد. برای مثال با تعریف و اضافه کردن کالای جدید در پنل مدیریت به صورت خودکار این کالا در اپلیکیشن ها و وب سایت فروشگاه آنلاین شما به نمایش در خواهد آمد.

مدیریت کامل و پیشرفته می باشد که در آن شما امکان تعریف انواع دسته های فعالیت خود بتوانند سوپر مارکت, هایپر مارکت, گوشت, لوازم تحریر و لوازم آرایشی بهداشتی و غیره را خواهید داشت. همچنین امکان ثبت محصولات و کالاهای شما به صورت کامل با جزئیات کامل نیز امکان پذیر است. امکان تعریف چندین قیمت برای محصول که شامل قیمت پایین, قیمت روی جلد کالا و قیمت بالاتر, قیمت عمده فروشی, تعداد عمده فروش, قیمت خرید جهت محاسبه سود فروشگاه و غیره امکان پذیر است.

در طراحی فروشگاه آنلاین امکان تعریف انواع روشهای پرداخت نیز امکان پذیر است برای مثال اتصال انواع درگاه های آنلاین فروش همانند بانک‌ملت ,بانک پاسارگاد, بانک ملی ,درگاه های بانکی همانند زرین پال و غیر نیز امکان پذیر می باشد. انواع روش های پرداخت شامل پرداختدر محل, پرداخت درب منزل, پرداخت درب فروشگاه به صورت نقدی و غیره تماماً از روش‌های دیگر پرداخت سفارش می باشد.

امکان تعریف موجودی کالاها و تاریخ انقضا جهت محصولاتی که نیازمند توجه شما در تاریخ انقضا میباشد نیز امکان پذیرهست که با نزدیک شدن به تاریخ انقضا به صورت خودکار به شما اطلاع رسانی می گردد.

امکان اطلاع رسانی شما از سفارشات جدید به چندین صورت امکان پذیر است. در صورت باز بودن پنل مدیریت پاپ آپ به صورت خودکار به نمایش در می اید و پخش صدا از اسپیکر جهت اعلام سفارش جدید در پنل مدیریت امکانپذیر است. همچنین پیامک اطلاع رسانی از طریق پیامک و اس ام اس به صورت خودکار برای شماره تماس مدیریت فروشگاه نیز ارسال می گردد.

یکی از قابلیت‌های جذاب و پر کاربرد که در طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا نیز استفاده شده است تعریف پیشنهاد شگفت انگیز و تخفیفات ویژه می باشد که در آن شما با تعریف کالاهایی با تخفیف های ویژه و عالی در بازه های زمانی تایمر دار به صورت خودکار در اپلیکیشن وب سایت فروشگاه آنلاین شما همانند اپلیکیشن وبسایت دیجی کالا به نمایش در می آید.

امکانات کلی یک فروشگاه اینترنتی همانند امتیازدهی, نظردهی, اضافه کردن به محبوب ترین کالاها, اضافه کردن به لیست خرید کاربران و غیر تماماً در اپلیکیشن ها و وب سایت فروشگاه اینترنتی امکانپذیر است.

یکی از قابلیت های مهم و پرکاربرد در طراحی فروشگاه اینترنتی قابلیت گزارش گیری و تهیه گزارشات خاص می باشد. در پنل مدیریت تمامی امکانات گزارش گیری از سود فروشگاه تاریخچه سفارشات ثبت شده هر کاربر, امکان گزارشگیری از سفارشات ثبت شده در بازه‌های زمانی متفاوت و فیلترسازی از وضعیت های سفارش امکان پذیر است. برای مثال گزارشی از سفارشات و در وضعیت تحویل داده شده به پیک در بازه زمانی مشخص قابل ایجاد می باشد. همچنین قابلیت مشخص نمودن مبدا ثبت سفارش امکان پذیر است برای مثلا سفارش از اپلیکیشن اندروید, اپلیکیشن ios , وب سایت و یا از ربات فروشگاه نیز امکان پذیر است.

از قابلیت‌های دیگر می‌توان به تعریف اسلاید ها و گالری تصاویر به صورت مجزا به این معنا که شما امکان تعریف گالری تصاویر برای اپلیکیشن اندروید و ios به صورت مجزا,امکان تعریف اسلایدشو و گالری به صورت مجزا برای حالت پیسی و و لپ تاپ و همچنین امکان تعریف گالری تصاویر مخصوص حالت موبایل وب سایت را دارید.

همچنین به صورت خودکار البته با تایید مدیریت امکان نمایش ردیف هایی از جدیدترین, پرفروش ترین و محبوب ترین کالاها به صورت ردیفی در صفحه اول اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی و وب سایت فروشگاه آنلاین نیز امکان پذیر است.

همچنین در پنل مدیریت شما امکان ارسال انواع پیامک‌های تبلیغاتی و همچنین تنظیم تمامی متن های پیامک جهت ارسال به مشتری را نیز دارید. برای مثال شما امکان تعریف انواع وضعیت های سفارش جهت اطلاع رسانی به مشتری را دارید. ایجاد وضعیت های رسیدگی متفاوت به سفارشات و برای مثال وضعیت تحویل سفارش به پیک و با قابلیت تنظیم متن پیامک ویژه این وضعیت را دارید. به صورت خودکار با تغییر وضعیت سفارش ثبت شده توسط مشتری به وضعیت تحویل سفارش به پیک, متن تنظیم شده به صورت خودکار به صورت پیامک برای مشتری شما ارسال می گردد.

از امکانات جذاب دیگر جهت ایجاد مشتریان وفادار که بسیار پر کاربرد می باشد ایجاد بن های تخفیف می باشد. شما به عنوان مدیریت فروشگاه امکان ایجاد انواع بن های تخفیف و شرایط مربوط به آن را دارید. برای مثال درصد تخفیف, مشخص نمودن بازه خرید مشتری جهت اعمال تخفیف, حداکثر مبلغ تخفیف و حتی قابلیت مشخص نمودن اینکه هر بن تخفیف چند بار قابل استفاده است را نیز خواهید داشت.

یکی دیگر از قابلیت های ساخت فروشگاه انلاین, ایجاد و تعریف محصولات جهت فروش عمده و فروش جزئی و عمده فروشی می باشد به این صورت که با رسیدن به تعداد عمده فروشی در سفارش خرید کاربر, به صورت خودکار قیمت مشخص شده جهت فروش عمده محاسبه خواهد شد.

یکی دیگر از مسائل مهم در ساخت اپلیکیشن فروشگاه آنلاین, پیک و ارسال سفارش به موقع به مشتریان می باشد. در پنل مدیریت شما امکان تعریف انواع محلات و منطقه های تحت پوشش خود را دارید و به این صورت برای هر محله تعریف هزینه مربوط به آن محل جهت ارسال کار را خواهید داشت. یکی از قابلیت‌های حرفه‌ای و بدون قابل رقابت در این قسمت امکان تعریف مرز رایگان برای هر محله می باشد. به این معنا که شما برای محله الف هزینه ارسال ۱۰ هزار تومان را تعریف می کنید و در صورتی که مبلغ خرید مشتری از مبلغ تنظیم شود که مثلاً بالای ۵۰ هزار تومان است بیشتر شود, به صورت خودکار هزینه ارسال ۱۰ هزار تومانی به ۰ تومان تغییر پیدا خواهد کرد.

قابلیت های بسیار حرفه ای دیگری درطراحی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که امکان آن نیست که بتوان به صورت کامل آنها را توضیح داد. ولی به صورت تیتر وار برخی موارد را اشاره میکنیم. امکان تعریف پارامترهای متنوع برای هر محصول, امکان تعریف محصولات وزنی, امکان تعریف و فروش کالا به شکل مجازی, طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو و سازگار با تمامی مرورگرها, امکان چاپ فاکتور به صورت فیش پرینتر همانند فروشگاه های سوپرمارکت, گرفتن انواع خروجی های اکسل و گزارش گیری ها, ایجاد انواع گالری های تصاویر در صفحات مختلف, امکان ایجاد بی نهایت مطلب و صفحات مختلف, امکان ایجاد وبلاگ, بخش خبرها به شکل حرفه ای, امکان اعمال انواع روشهای محاسبه هزینه ارسال, امکان ایجاد مالیات و درصد ارزش افزوده برای کالا, امکان اتصال به فیسبوک اینستاگرام تلگرام و توییتر, سئوی پیشرفته سایت, امکان ریسایز نمودن و تغییر اندازه خودکار تصاویر جهت کاهش حجم تصاویر و لود شدن سریع تر در وب سایت, امکان ایجاد نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات موجود به صورت خودکار, داشتن تمام استانداردهای مورد نیاز جهت دریافت نماد الکترونیک گرفتن نماد اعتماد از دیگر قابلیت های فروشگاه اینترنتی شیناوب می باشد.

جهت مشاهده جزئیات و قابلیت های بیشتر به صفحه امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه نمایید.

برخی از قابلیت های ساخت فروشگاه اینترنتی

رشد کسب و کار با اپلیکیشن
  • سادگی مراحل ثبت سفارش و پرداخت انلاین
  • امکان فعالیت در چندین شهر
  • پشتیبانی انلاین
  • بخش آفرها و پیشنهاد های ویژه
  • فروش کالاهای مجازی
  • امکان ثبت سفارش انلاین و پرداخت هزینه
  • قابلیت مسیریابی و لوکیشن
  • مشاهده سابقه و تاریخچه سفارشات
  • سیستم امتیازدهی و نظردهی
  • بخش مخصوص وبلاگ و اخرین خبر ها
  • ارسال نوتیفیکیشن و پیامک به مدیر و مشتری
  • قابلیت طراحی اپلیکیشن مخصوص پیک و تحویلپیک
  • قابلیت نوتیفیکیشن و اطلاع رسان
  • بخش اسلایدر زیبا
  • جستجوی حرفه ای
  • دست نویس بودن و قابلیت توسعه
  • امکان فعال سازی چند فروشگاهی و چند شهری
  • طراحی فروشگاه اینترنتی با قابلیت اتصال به حسابداری
  • جهت مشاهده کامل لیست امکانات پکیج میتوانید به صفحه لیست امکانات فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید .

ساخت اپلیکیشن رستوران و غذا یک شعبه آنلاین از کسب و کار شما خواهد بود

قبل از شروع کار مشاوره بگیرید

یکی از نکات مهم قبل از شروع به کار و طراحی فروشگاه اینترنتی, گرفتن مشاوره از تیم حرفه ای می باشد.شیناوب با سابقه فعالیت از سال ۱۳۸۷ و ساخت بیش از ۱۵۰ فروشگاه اینترنتی با تیم مجرب امکان ارئه دادن مشاوره به صورت حرفه ای جهت کسب و کار شما می باشد. سابقه فعالیت و ساخت اپلیکیشن های فراوان ما را قادر ساخته تا از تمامی نیازهای کاربران ایرانی در انواع زمینه‌ها جهت ایجاد اپلیکیشن فروشگاهی اطلاعات لازم و خاص را داشته باشیم. همین الان از کارشناسان ما مشاوره و اطلاعات لازم جهت ساخت و ایجاد بهترین فروشگاه اینترنتی را از ما دریافت نمایید

مشاوره اختصاصی, دمو و سفارش
چرا طراحی اپلیکیشن

ساخت فروشگاه اینترنتی چه ساختار و ویژگی هایی دارد

اول از همه باید به این نکته توجه داشته باشید که در ساخت فروشگاه اینترنتی نکات بسیار ریز وجود دارد که شیناوب با تجربه به دست آمده از ساخت انواع فروشگاه های اینترنتی در بهره وری بیشتر در کار شما استفاده می کنند. پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی با توجه به نیاز شما جهت ساخت اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی یکسری قابلیتهای خاص در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در کل پنل مدیریت اختصاصی برای مدیریت فروشگاه برای شما در نظر گرفته می شود که در آن به شکل خیلی ساده و با طراحی اختصاصی مخصوص کاربران ایرانی امکان مدیریت کامل برای اپلیکیشن اندروید آی او اس و وب سایت فروشگاه آنلاین را در اختیار خواهید داشت. در پنل مدیریت طراحی شده شما امکان ایجاد دسته بندی های متفاوت برای محصولات، ثبت محصول جدید، رسیدگی به سفارشات و وضعیت های سفارش، گزارشگیری ها، گالری تصاویر، ارسال نوتیفیکیشن، ارسال پیامک، مدیریت کاربران، مدیریت تصاویر و متن ها و گالری تصاویر های موجود در اپلیکیشن وب سایت به حالت ریسپانسیو آن، فروش ویژه، تخفیف های شگفت انگیز و خلاصه تمامی قابلیت‌های مورد نیاز جهت مدیریت فروشگاه اینترنتی هم برای وب سایت فروشگاهی و هم اپلیکیشن فروشگاهی نیز امکان پذیر می باشد.اعمال هر تغییر در پنل مدیریت به صورت خودکار این تغییرات بدون نیاز به برنامه نویسی و یا تغییرات خاصی از طرف برنامه نویسان به صورت خودکار در اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی آنلاین شما قابل مشاهده و استفاده می باشد.

یکی از ویژگی های شیناوب جهت ساخت فروشگاه اینترنتی توجه خاص به UX می باشد. UX به صورت ساده به معنای ایجاد تجربه خوب و لذت در هنگام استفاده از وب سایت و یا اپلیکیشن شما می باشد. در صورتی که در ساخت فروشگاه اینترنتی از موارد ریزی که در جزئیات فروشگاه‌های آنلاین باید به آن توجه شود, توجه لازم را نداشته باشد و تجربه بدی در ذهن مشتری برای استفاده از اپلیکیشن به وجود بیاید موجب میشود در دفعات بعد تمایل جهت مشاهده و خرید مجدد از فروشگاه برای مشتری شما از بین برود و مشتریان خود را از دست بدهید.

پس یکی از مهمترین اصول در طراحی فروشگاه اینترنتی ایجاد تجربه کاربری در هنگام استفاده از وب سایت اپلیکیشن فروشگاهی می باشد. در دسترس بودن و سادگی استفاده از امکانات حرکت بین صفحات قسمت های موجود در اپلیکیشن و وب سایت نکات ریز در استفاده از آن می باشد با توجه به این نکات حس خوب را به مشتری خود انتقال می دهد و تشویق کننده نهاد برای جهت خرید در دفعات بعدی و مراجعه های بیشتر به فروشگاه اینترنتی شما است. شیناوب تمامی موارد و ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی جهت راه اندازی اپلیکیشن حرفه ای را برای شما در نظر گرفته است

چرا از شینا وب جهت ساخت اپلیکیشن کمک بگیریم؟

چرا شیناوب ساخت اپلیکیشن اندروید ios

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و منحصر به فرد

مشاوره اختصاصی به صورت رایگان

عدم استفاده از CMS های بدون کیفیت اماده همانند ووکامرس

ایجاد پنل مدیریت اختصاصی و حرفه ای بدون پیچیدگی

ارائه پشتیبانی به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان

بیش از 150 نمونه کار طراحی اپلیکیشن اندروید ios حرفه ای

امکان توسعه اپلیکیشن شما در هر زمان

به چه صورت طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای داشته باشیم

با توجه به رعایت یک سری نکات عمومی می توانید فروشگاه اینترنتی حرفه ای و کاربردی برای کاربران و مشتریان خود ایجاد نمایید.

طراحی ظاهری جذاب و کاربر پسند برای اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی بسیار مهم می باشد. استفاده بهینه از فضاهای موجود از سایت اپلیکیشن استفاده از تصاویر و رنگ آمیزی زیبا نکات کلیدی و مهم است.

جهت مشاهده بهتر و آنالیز وب سایت فروشگاه آنلاین در نمایشگر ها و صفحه های کوچکتر همانند گوشی موبایل تلفن های همراه داشتن وب سایت به حالت ریسپانسیو و طراحی اختصاصی آن بسیار مهم می باشد. علاوه بر اهمیت داشتن طراحی ریسپانسیو سایت که برای کاربران مهم است گوگل برای سئو نیز به این مسئله بسیار اهمیت می دهد.

دسته بندی مناسب یکی از عوامل مهم در فروشگاه های آنلاین می باشد به صورتی که مشتری به صورت خیلی سریع و آسان محصول خود را از بین محصولات پیدا کند و سفارش خود را به سریع ترین شکل ممکن به ثبت برساند.

داشتن سیستم پرداخت نیز یکی از عوامل مهم در فروشگاه های اینترنتی می باشد. قطعاً یکی از لازمه های مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی سیستم های پرداخت آنلاین روشهای پرداخت هزینه سفارش می باشد. روش های مختلفی همانند پرداخت آنلاین استفاده از کیف پول پرداخت کرد پرداخت به صورت کارت خوان پرداخت در محل فروشگاه و غیره جزئی از قابلیتهای فروشگاه های شینا وب است.

یکی دیگر از موارد مورد نیاز داشتن اینماد است. برای فروشگاههای تازه کار به خصوص این مسئله بسیار با اهمیت می باشد البته شناور برای تمامی مراحل گرفتن اینماد تماس با بخشی از مراحل را توسط متخصصان ما انجام می گیرد.

نکته مهم بعد از سرعت زیاد جهت نمایش و لود محصولات در اپلیکیشن وب سایت فروشگاهی است. شیناوب با رعایت استفاده از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دست نویس و اختصاصی عدم استفاده از سیستم های آماده همانند وردپرس ووکامرس موجب سبکی هرچه بیشتر وبسایت اپلیکیشن شده است و این عامل باعث افزایش شدید سرعت هم در اپلیکیشن هم در وبسایت است. عوامل دیگر مثل کاهش خودکار اندازه تصاویر نیز در قله مجدد به صورت خودکار انجام می گیرد و همچنین با استفاده از هاست با کیفیت مشکل از نظر سرعت نخواهید داشت. شیناوب برای تمامی مراحل خدمت شما و هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد است.

در صورتی که بتوانید ارسال رایگان محصولات را برای خدمات خود اضافه کنید این مسئله نیز در جذب مشتری برای شما بسیار مهم میباشد. البته قابلیت های خاص در پنل مدیریت برای شما لحاظ شده است که میتوانید با مشخص نمودن مرز ارسال رایگان برای محلات و شهر های خدماتی خود مرز ایران مشخص کنید که به صورت خودکار با افزایش مبلغ خرید مشتری از آن مرز هزینه ارسال به صورت رایگان محاسبه گردد.

ارائه پشتیبانی نیز از عوامل با اهمیت در ساخت فروشگاه های اینترنتی می باشد. با قرار دادن بخش جهت پشتیبانی آنلاین و شماره های بعد از در هر لحظه از زمان ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان خود را بدهید و با این عامل رضایت بیشتر مشتریان خود را داشته باشید.

قابلیت های دیگر همانند اضافه کردن دیدگاه و نظر خواهی از مشتریان برای سفارش و محصولات نیز بسیار مهم می‌باشد. در حال حاضر سرهنگ استفاده از اینترنت به شدت در بین جامعه ایرانی افزایش یافته و نظردهی جزو عوامل مهمی باشد. قابلیت های دیگر نمونه همانند مقایسه محصولات ثبت ویژگی های خاص برای محصولات و فیلتر سازی استفاده از تصاویر گالری تصاویر با کیفیت و غیرت ما به جز عوامل دیگری که کیفیت ساخت فروشگاه اینترنتی اثر دارد با اهمیت است.

تصاویر برخی نمونه کارهای فروشگاهی

چه خدمات دیگری از شینا وب ارائه میگردد؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت(ویژه)

طراحی اپلیکیشن چند فروشنده

ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ مارکت

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران

طراحی اپلیکیشن چند شهری و چند فروشگاهی

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی اپلیکیشن فروش میوه جات و سبزیجات

ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش ملک

طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی

کیفیت بالای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروش لباس و پوشاک

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و دست نویس فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین کیک و شیرینی

چرا نه به ووکاممرس

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات دیگر شیناوب

طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب

ساخت فروشگاه انلاین موبایل و لوازم جانبی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی پخش عمده و عمده فروشی

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش کیف و کفش

طراحی اپلیکیشن فروش قهوه و لوازم کافی شاپ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ساعت

طراحی اپلیکیشن اندروید IOS

طراحی اپلیکیشن بازاریابی

طراحی اپلیکیشن و سایت خبری



سوال های متداول طراحی فروشگاه اینترنتی | ساخت فروشگاه انلاین | شیناوب

راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای چه کسبه ای کاربردی می باشد؟
محدودیتی برای کسب و کار ها جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود ندارد. همانطور که در نمونه کارهای فروشگاه های اینترنتی ما قابل مشاهده است برای انواع زمینه های کاری و کسب و کارهای مختلف از سوپرمارکت و هایپرمارکت, رستوران, فروش لوازم بهداشتی و ارایشی, گوشت و مرغ, لوازم دیجیتال و موبایل , فروش لوازم کامپیوتر, خدمات و ... تماما امکان پذیر می باشد.
ایا پشتیبانی برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیز لحاظ میگیردد؟
کار بدون پشتیبانی توسط شیناوب ایجاد نمیگردد. برای تمامی محصولات ما و همچنین ساخت فروشگاه اینترنتی به مدت 1 سال پشتبانی کامل ارائه میگردد.
ایا امکان اعمال تغییرات و ایده های شخصی در فروشگاه های اینترنتی شیناوب امکان پذیر است؟
قطعا با توجه به دست نویس بودن 0 تا 100 اپلیکیشن های فروشگاهی و همچنین وب سایت و پنل مدیریت, امکان اعمال تغییرات شما چه از نظر ظاهری و چه از نظر قابلیت های خاص امکان پذیر است.
به چه صورت به کیفیت و کارایی فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده توسط شیناوب اعتماد کنیم؟
بهترین راه اطمینان کسب کردن از کیفیت و کارایی مشاهده سابقه و رزومه ما می باشد. سابقه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با بیش از 150 نمونه کار و سابقه فعالیت از سال 1387 بخشی از رزومه کامل شیناوب می باشد.در وب سایت نمونه کارها جهت نمایش و نسخه های آزمایشی نیز فراهم است.
هزینه طراحی فروشگاه اینرتنتی به چه صورت می باشد؟
به صورت کلی طراحی فروشگاه اینترنتی شامل طراحی اپلیکیشن اندروید, طراحی اپلیکیشن ios و وب سایت فروشگاهی می باشد و با توجه به نیاز هر مشتری متفاوت است.
طراحی فروشگاه اینترنتی شامل چه مواردی است؟
منظور از طراحی فروشگاه اینترنتی راه اندازی فروشگاه انلاینی است که شامل ساخت اپلیکیشن اندروید ios و وب سایت فروشگاهی می باشد. بسته به نیاز شما میتوانید همه موارد یا برخی از انها را سفارش دهید.
برای ساخت فروشگاه انلاین به چه صورت باید اقدام کنیم؟
شما میتوانید سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی را به شیناوب ارسال کنید. تمامی موارد درخواستی شما چه از نظر تغییرات ظاهری و چه از نظر قابلیت ها امکان پیاده سازی را دارند. به دلیل کد نویسی اختصاصی توسط تیم شیناوب هر گونه تغییرات شما قابل انجام و برنامه نویسی می باشد.
رضا
سلام وقت بخیر. برای محاسبه هزینه ارسال سفارشات که در اپلیکیشن فروشگاهی ایجاد میگردند برای مشتری به چه صورت هست؟آیا امکان محاسبه و براورد قیمت بر اساس مسافت بین مقصد و مبدا در طراحی فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است ؟
درود بر شما. انواع روش های ارسال و محاسبه ی هزینه های ارسال کالاها در سیستم وجود دارد. برای مثال سیستم محله بندی- استان و شهرستان - محاسبه ارسال بر اساس سیستم وزنی- اتصال به پنل پیک-اتصال به سیستم الوپیک و همچنین محاسبه قیمت بر اساس لوکیشن و مسافت نیز امکان پذیر است. این قابلیت در طراحی اپ فروشگاهی و همچنین وب سایت قابل اسفتاده می باشد و با توجه به لوکیشن کاربر و محاسبه مسافت که توسط سیستم انجام میگیرد هزینه ارسال کالا به صورت خودکار با توجه به موقعیت و لوکیشن کاربر محاسبه میگردد.

به اشتراک بگذارید :

جهت ارتباط با شیناوب یا جهت دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید از راه های زیر با ما تماس حاصل نمائید :
031-42258073
09103587827 - 09360544841
info@shinaweb.com

پیام ارسال شد

4.996/5 (11 Review)
whatsapp